آینه لامپی پایه دار قدی

آینه لامپی پایه دار قدی

امروزه ایرانیان تو طراحی دکوراسیون داخلی خونه و محل کارشون از انواع آینه قدی مثل  آینه لامپی پایه دار قدی تو سایزها و شکل‌های مختلف کوچک ، بزرگ و گرد استفاده می کنن. ما می‌خوایم تو این مقاله از سایت آینه‌ها در رابطه با خرید ، قیمت ،خواص ، کاربرد و مصارف این نوع از آینه‌های لامپی صحبت کنیم. پس تا آخر این مطالب با ما در سایت آینه‌ها همراه باشین. آینه لامپی قدی یکی از آینه های پر طرفدار بین تمومی اشخاص هست که تو خیلی از خونه‌ها و سالن‌ها استفاده میشه چون این آینه‌ها نور بسیاری به صورت می‌تابانه که باعث میشه زیبا تر و قشنگ‌تر دیده بشه.

آینه لامپی همون آینه معمولی هستش تنها تفاوت اون‌ها کنار آینه هست که دور اون لامپ قرار گرفته شده تا برای گریم کردن و آرایش بتونین کارتون رو بهتر انجام بدین.

آینه های لامپی قدی تو شکلهای مختلف گرد ، لوزی ، مربع و شکل‌های پیچیده تری تولید میشن. این نوع از آینه‌ها تو سالن‌های مزون ، آرایشگاه‌ها ، بوتیک‌ها و منازل مسکونی استفاده میشه.

آینه لامپی پایه دار قدی
بروزترین و با کیفیت ترین آینه لامپی پایه‌دار قدی

قیمت فروش آینه لامپی پایه دار قدی

با توجه به کیفیت بهترین نمونه از آینه لامپی پایه دار قدی ، قیمت فروش اون خیلی مناسب هست. تو دکوراسیون فضاهای گوناگون از سالن‌های آرایشگاهی و خونه‌ها استفاده از آینه لامپی پایه دار قدی یا چراغ‌دار باعث میشه تا نورپردازی تو محیط بیشتر بشه. از آینه‌های لامپی میشه تو محیط‌های مختلف استفاده کرد و نور کافی رو برای استفاده تو اتاق یا محل کار به وجود آورد ، در واقع این نمونه محصولات با ایجاد نور طبیعی به‌ هیچ‌ عنوان چشم رو اذیت نمی‌کنن و موجب اذیت نمودن چشم به هنگام قرار گرفتن تو روبروی اون نمیشن.

قیمت فروش آینه لامپی پایه دار قدی  تحت تاثیر عوامل گوناگون مختلف هستن که مهمترین اون‌ها اندازه آینه هست.

اگه این نوع آینه‌ها سایز نرمال داشته باشن حدود بیست و چهار لامپ در دور خود دارن که می‌شه تو فضاهای مختلف از اون‌ها استفاده کرد ولی هر چه سایز آینه کوچکتر و یا بزرگتر باشه و یا تعداد لامپ‌های قرار گرفته به روی اون کمتر یا بیشتر بشن قطعاً قیمت فروش اون‌ها متغیر میشه. البته مورد دیگه‌ای که به قیمت فروش این محصول تاثیر میزاره نوع لامپ‌هایی هست که به روی آینه گریم مدرن سال نصب میشن. لامپ‌هایی که دارای نور سفید هستن کیفیت بالاتری دارن و نرخ فروش اون‌ها بیشتر هست بنابراین استفاده از اون‌ها به روی آینه‌های قدی باعث میشه تا قیمت این آینه‌ها افزایش پیدا کنه.

آینه لامپی پایه دار قدی تو نوع محرک و ثابت هستن که نوع محرک اون‌ها قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه رو داره بنابراین قیمت فروش اون از نمونه ثابت آینه بیشتر هستش همچنین بعضی آپشن‌ها تو آینه لامپی پایه‌دار قدی باعث میشن تا قیمت فروش اون‌ها متغیر بشه. به طور مثال به روی بعضی از آینه‌های لامپی یه پاور قرار داره که به هنگام لمس دست خود میشه چراغ‌های دور اون رو خاموش و روشن کرد البته که این نمونه آینه‌ها دارای ریموت هم هستن که شما می‌تونین از راه دور لامپ‌ها رو روشن یا خاموش کنین.

آینه لامپی پایه دار قدی
بروزترین و با کیفیت ترین آینه لامپی پایه‌دار قدی

آینه گریم یا آینه لامپی قدی

از نمونه محصولاتی که میشه تو فضاهایی مثل سالن‌های مزون ، آرایشگاه‌ها ، اتاق خواب‌ها ، خیاطی‌ها و یا فضاهای گریموری از اون‌ها استفاده کرد آینه لامپی پایه دار قدی هست. که هر کدوم از این محصولات با اندازه‌های گوناگون ، برای فضای خاصی قابل استفاده هستن.

این آینه لامپی مهتابی دارای مزیت‌های زیادی برای استفاده هست که مهمترین اون‌ها دارا بودن نور مناسب و بالا هست. همچنین نمونه آینه لامپی دارای چراغ‌هایی هست که عمر لامپ اون‌ها خیلی بیشتر از دیگه لامپ‌ها هست و سازگار با محیط زیست نیز هستن. از دیگه مزیت‌های این نوع آینه‌های لامپی باید به قابلیت بازیافت اون‌ها اشاره کرد به خاطر اینکه برای تولید این محصولات از مواد اولیه تجزیه پذیر استفاده میشه این نوع آینه‌ها قابلیت بازیافت دارن.

تولیدکنندگان این نمونه آینه‌های لامپی پایه‌دار با پیشرفت تکنولوژی اون‌ها رو مجهز به بلوتوث و USB کردن که شما می‌‌توانین همزمان با روشن کردن لامپ‌های موجود بر آینه موزیک مورد علاقه خودتون رو هم گوش بدین البته باید بدونین که این نمونه آینه‌ها جزو گران قیمت‌ترین آینه‌های دکوراتیو و گریم هستن که برای خرید اون‌ها باید هزینه خیلی زیادی رو پرداخت کرد.

نمایندگی فروش ما نیز از مراکزی هست که بروزترین و بهترین نمونه از آینه‌های لامپی پایه‌دار قدی و انواع آینه گریم رو به صورت سفارشی نیز به مشتریان عزیز عرضه می‌کنه. بنابراین افرادی که می‌خوان آینه‌های گریم و آینه‌های لامپی پایه‌دار رو متفاوت با محصولات موجود تو بازار داشته باشن و اقدام به خرید کلی و جزئی اون‌ها کنن می‌تونن به سایت فروشگاه ما مراجعه کنن.

آینه لامپی پایه دار قدی
بروزترین و با کیفیت ترین آینه لامپی پایه دار قدی

خواص آینه لامپی پایه دار قدی

تو این مطلب از سایت آینه‌ها میخوایم درباره خواص آینه لامپی پایه دار قدی بپردازیم. همون طور که گفتیم آینه لامپی برای گریم کردن خیلی مناسب و عالی هستش. چون مخاطب می‌تونه گریم طرف مقابلش رو به آسونی و به بهترین نحو احسن انجام بده.

تو کارگاه تولید ما آینه‌هایی که تولید میشه کیفیت خیلی بالایی داره و شفاف و روشن هستن. آینه پایه‌دار قدی لامپی باید صاف و شفاف باشه. چون تو مکان‌های خاص و مهم که استفاده میشه مخاطب نیاز به نور شفاف و روشنی داره.

لامپ‌هایی که در این آینه‌های لامپی پایه‌دار قدی استفاده میشه از نوع لامپ‌های ال ای دی هستن که نور اون باعث آزار و اذیت چشم مخاطب نمیشه. به همین خاطر آینه‌های لامپی قدی طرفداران خیلی زیادی داره و فروش این محصول تو بازارهای داخلی و خارجی خیلی زیاد هست.

جالبه بدونین یه نوع دیگه از آینه‌های لامپی پایه‌دار قدی وجود داره که آینه لامپی هوشمند نام داره. این نوع از آینه‌ها قابلیت وصل شدن به گوشی همراه رو داره که میشه با استفاده از تلفن همراهتون میزان نور دهی آینه رو تنظیم و  آهنگ مورد علاقه خودتون رو از طریق این آینه هوشمند پخش کنین. این نوع از آینه‌های لامپی قدی بیشتر تو سالن مزون‌ها و اتاق‌های گریم استفاده میشه.

آینه لامپی پایه دار قدی
بروزترین و با کیفیت ترین آینه لامپی پایه دار قدی

کاربرد و مصارف آینه‌های لامپی پایه‌دار

شاید تا به امروز از خودتون پرسیده باشین کاربرد و مصارف آینه‌های لامپی پایه‌دار قدی و آینه لامپی گریم چه چیزی می‌تونه باشه. از آینه‌های لامپی استفاده‌های خیلی زیادی میشه کرد برای مثال برای دکوراسیون خونه‌ها ، سالن‌های زیبایی ، سالن‌های مزون یا بوتیک خودتون که فضای داخلی رو خیلی زیباتر و قشنگ‌ترمی‌کنه. این نوع از آینه‌ها ی لامپی پایه‌دار در بین مردم خیلی طرفدار پیدا کردن و باعث پر فروشی همه‌ی فروشنده‌ها شدن.

لامپ‌هایی که در این نوع از آینه لامپی پایه دار قدی استفاه می‌کنن لامپ‌های ال ای دی LED هستن. چون که این نوع از لامپ‌ها نوری که تولید می‌کنن خیلی قشنگ ، زیبا و نزدیکتر به نور طبیعی هست که باعث میشه نوری که تولید می‌کنه طبیعی‌تر و لطیف‌تر باشه.

جالبه بدونین سوختن لامپ‌های آینه ال ای دی دار هیچ ربطی به تعداد خاموش و روشن کردن این نوع لامپ‌ها نداره در واقع بستگی به مدت زمان روشن بودن لامپ‌ها رو داره.

آینه لامپی پایه دار قدی
بروزترین و با کیفیت ترین آینه لامپی پایه‌دار قدی

برای بهترین‌ها با ما در ارتباط باشین

هر آنچه از یه فروشگاه انتظار دارین! بهترین کیفیت و بیشترین تنوع و مشاهده محصولات رو اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدیترین آینه لامپی پایه دار قدی خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای شما که لایق بهترین‌ها هستین ، شما عزیزان شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه لامپی پایه دار قدی در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات ما تحویل بگیرین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ