آینه ال ای دی دار

آینه ال ای دی دار

آینه ال ای دی دار

امروزه مدل آینه ها با آینه هایی که چند سال پیش از اون‌ها استفاده میکردیم فرق کردن و دیگه ساده نیستن. واسه هرجایی هم آینه مخصوص طراحی میشه و نسبت به نیاز هر مکانی آینه ای ساخته میشه .البته سلیقه هر شخصی هم توی ساخت تاثیرگذاره و موقع ساخت محصول اعمال میشه. نسبت به نیاز هر فردی و شغلی که قرار از آینه ال ای دی دار استفاده بشه سوال پرسیده میشه و همین کار باعث میشه تا آینه ها، مخصوص هر فردی باشه و شبیه اون تو بازار نباشه.

آینه ال ای دی دار

آینه های ال ای دی دار تنوع بی نظیری دارن و زیبایی اونا بسیار زیاده. نور آینه ها برای کارهایی مثل گریم کردن و فضای مزون ها بسیار مناسبه .چون باعث میشه دید بهتر و دقیق‌تر ای با این آینه ها داشته باشیم.همونطور که گفتیم آینه های ال ای دی دار بسیار متنوع هستن و انواع زیادی دارن. برای شما انواع آینه های ال ای دی دار رو نام می بریم و توضیح میدیم.شما میتونین مستقیم با کارشناسان ما تماس بگیرین و سوالاتتون رو بپرسین.09901717305

آینه ال ای دی دار

انواع جدید و خاص آینه ال ای دی دار

  • آینه ال ای دی دار مدل بک لایت
  • آینه ال ای دی دار مدل هالیوودی روکار
  • آینه ال ای دی دار مدل هالیوودی توکار
  • آینه ال ای دی دار مدل تاچ
  • آینه ال ای دی دار مدل ریموتی
  • آینه ال ای دی دار مدل قاب فلزی
  • آینه ال ای دی دار مدل قاب مشکی
  • آینه ال ای دی دار مدل قاب طلایی
  • آینه ال ای دی دار مدل دوطرفه
  • آینه ال ای دی دار مدل رومیزی
  • آینه ال ای دی دار مدل رومیزی دوطرفه
  • آینه ال ای دی دار مدل آویز
  • آینه ال ای دی دار مدل آویز دوطرفه
  • آینه ال ای دی دار مدل ایستاده
  • آینه ال ای دی دار مدل هوشمند
  • آینه ال ای دی دار مدل صفحه نمایش دار
  • آینه ال ای دی دار مدل حکاکی
  • آینه ال ای دی دار مدل لوگو
  • آینه ال ای دی دار مدل آویز دوطرفه
آینه ال ای دی دار

آینه ال ای دی دار مدل بک لایت

یک مدل آینه که دارای ال ای دی نواری در پشت آینه به صورت مخفی هست ،مدل بک لایت. نور آینه های بک لایت نوری آرامش‌بخش و نرم هستن. به آینه های بک لایت ،آینه نور مخفی هم میگن .چون ال ای دی اونا در پشت آینه قرار میگیره و شما نمی تونید اونو ببینین.فقط نوری که از پشت آینه به اطراف آینه مثل یک قاب میتابه شما رو متوجه میکنه که آینه دارای نور مخفیه.

آینه ال ای دی دار


رنگ نور لامپ های ال ای دی مدل آینه بک لایت میتونه به صورت آفتابی و یا مهتابی باشه .یا هر دو نور این لامپ های ال ای دی در کنار هم روی یک آینه نصب بشه. وقتی نور آفتابی و مهتابی در کنار هم روی آینه نصب میشن یک نور طبیعی ایجاد میشه که فضا رو بسیار چشم نواز می کنه.

آینه ال ای دی دار

آینه ال ای دی دار مدل هالیوودی

مدل دیگه ای آینه وجود داره که این مدل هم دارای نورپردازی با لامپ های ال ای دی .اما فرق این آینه با آینه بک لایت اینکه لامپ های آینه بک لایت به صورت مخفی که از لامپ نواری ال ای دی استفاده میشه اما آینه هالیوودی لامپ‌هاش مدل نواری نیست و مثل چراغ های قدیمی که فقط رنگ نور اونارو کیفیت و نوردهیشون بسیار بهتر و زیباتره. این لامپ ها روی آینه، دورتادور اون قرار میگیرن و ما می تونیم اون‌ها رو ببینیم .

آینه ال ای دی دار

اما یک مدل جدید آینه های هالیوودی تولید شده که لامپ های ال ای دی که دور تا دور آینه قرار می‌گرفت دیگه به صورت روکار نیستن و توکار نصب میشن تا عمر این لامپ ها بیشتر بشه چون در معرض ضربه قرار نمی گیرن و علاوه بر طول عمرشون زیبایی خاصی هم دارن.مدل‌های آینه هالیوودی هم بسیار متنوعه که بیشترین کاربرد رو رنگ آفتابی و مهتابی داره. چون این رنگ به نور طبیعی بسیار نزدیکه و چشم رو اذیت نمیکنه.

آینه ال ای دی دار

آینه ال ای دی دار مدل قاب دار

آینه های قاب دار بسیار پرطرفدارن و جدیدا خیلی مد شدن .آینه های قاب دار اونم با قاب‌های فلزی که نوارهای باریک فلزی هستن و دور تا دور آینه قرار میگیرن آینه ال ای دی رو شیک تر میکنن. اگه میخواین یک آینه ساده در عین حال چشمگیری داشته باشین که بتونین از اون برای کار گریم کردن استفاده کنین آینه آینه مناسب ترین گزینست.اسم‌های دیگه آینه هالیوودی عبارتند از آینه لامپی،آینه گریم،آینه چراغ دار،آینه لامپ‌دار

آینه ال ای دی دار

رنگ قاب های فلزی تنوع زیادی دارن و به صورت رنگ ،طلایی ،مشکی ،سفید ،نقره‌ای تولید میشن و رنگ مشکیش طرفدار بیشتری نسبت به رنگ‌های دیگه داره.

آینه ال ای دی دار

آینه ال ای دی دار مدل دو طرفه

مدل دیگه‌ای از آینه های جدید و مدرن وجود داره که روی اینا میشه ال ای دی نصب کرد. این مدل، مدل دو طرفست که مابین دو آینه که دقیقاً شبیه به هم هستن و پشت به هر روی یک پایه قرار می گیرن ال ای دی نواری نصب میشه و از بین این دو آینه نور فضای شما رو روشن میکنه .کارایی این آینه های دو طرفه بیشتر از آینه های ساده هست. چون دو آینه در جایی که قبلاً یک آینه قرار می‌گرفته گذاشته میشه و دو نفر به صورت همزمان میتونن از آینه های دوطرفه استفاده کنن.

آینه ال ای دی دار

آینه های دو طرفه ،روی پایه های فلزی بسیار خاص و شیک می‌شن. این پایه‌ها جدید ، طرفدارای زیادی دارن و به دلیل سادگی قاب و پایه فضارو بسیار مدرن و شیک میکنن

آینه ال ای دی دار

آینه ال ای دی دار مدل حکاکی

‏آینه‌هایی که به صورت حکاکی تولید میشه بسیار زیبان.به خاطر این که نور از پشت آینه از قسمتی که آینه رو حکاکی کردیم به سمت روبرو میتابه و شما میتونین از این نوری که در پشت آینه قرار گرفته بیشتر استفاده کنین. علاوه بر این این حکاکی ، طرح هایی که روی آینه ایجاد میشه ،آینه شما رو شیک تر می کنه. با حکاکی کردن میشه لوگوی شما رو روی آینه طراحی کرد و قسمتی که لوگو طراحی میشه ،رنگ نور آینه میتونه متفاوت از حاشیه های دور آینه باشه که اسم لوگو تون به چشم مشتری دیده بشه و بیاد.

آینه ال ای دی دار

مزیت های خرید آینه ال ای دی از کارگاه تولیدی آینه ها

  • چندتا مزیت بسیار عالی وجود داره که وقتی از کارگاه آینه ها خریدتون رو انجام بدین از این مزیت برخوردار میشین .مثلاً یکی از این مزیت های بزرگ که همیشه همه‌ی ما این مسئله برامون مهم بوده، اینکه ،محصولی که میخریم دارای گارانتی باشه. آینه هایی که از کارگاه تولیدی آینه ها تهیه می کنین دارای گارانتی یکسال هست که با خیال راحت میتونین سفارشتون رو ثبت کنین. اگه هر موقع در طول یک سال هر قسمتی از آینه ال ای دی دارتون خراب بشه میتونین بدون اینکه هزینه ای خرج کنین اون قسمت آینه رو تعمیر کنین.
آینه ال ای دی دار
  • یکی دیگر از مزیت های بزرگ خرید از کارگاه آینه ها اینکه اگه در هر صورتی از آینه و مدل خوشتون نیومد و اونی که شما سفارش دادین نبود، ما این آینه‌رو از شما پس می‌گیریم و آینه‌ای که دوست دارین رو براتون میسازیم و اگه نخواستین هم هزینه‌تون رو به طور تمام و کمال برمیگردونیم.
آینه ال ای دی دار
  • یکی از ویژگی ها و مزیت های خوبه خرید از کارگاه تولیدی آینه اینه که مسئولیت ارسال کردن آینه ها باماست. یعنی اگه هر چقدر مسیر شما از ما دور باشه و موقع ارسال برای آینه مشکلی پیش بیاد ما یک آینه جدید رو براتون میسازیم و می فرستیم و قول میدیم تا آینه ها به دستتون سالم برسه.
آینه ال ای دی دار

چطوری سفارش بدیم

برای سفارش آینه های ال ای دی دار و یا هر مدلی که دوست داشته باشین میتونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین و با کارشناسان ما صحبت کنین و با مشاوره گرفتن از اونا سفارشتونو ثبت کنین. حتماً به کارشناسان مجموعه کارگاه تولیدی آینه ها بگین که اون آینه ها رو برای کجا میخواین و نیاز کار شما چیه. علاوه بر این ،شما می تونین به صورت حضوری به کارگاه تولیدی تشریف بیارین و هم نمونه کارها رو از نزدیک ببینین و با مشاوران ما به صورت حضوری صحبت کنید.آدرس کارخانه

شهر تهران ،اتوبان فتح ، شهرستان باغستان ، میدان سعید آباد ، خیابان باغ عمارت ، خیابان پانزده متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ