آینه ایستاده چوبی

آینه ایستاده چوبی

امروزه تعداد خیلی زیادی آینه هستن که می‌تونن متناسب با هر فضا و کاربردی ساخته بشن. برعکس گذشته که آینه‌ها هیچ تنوعی نداشتن و از اون‌ها برای هر جا و کاربردی استفاده میشد. اما در حال حاضر ضمن این که انواع مختلف آینه‌های مدرن وجود داره، خود آینه‌ها هم می‌تونن به‌صورت‌های مختلف و شکل‌های متفاوت به کار برن. آینه ایستاده چوبی یکی از انواع آینه‌های خیلی کاربردی هست که در این متن قراره به اون بپردازیم. این آینه‌ها می‌تونن از مزایای خیلی خاصی برخوردار باشن که باعث تمایزشون با خیلی از آینه‌های دیگه هم شده.

آینه ایستاده چوبی
آینه ایستاده چوبی

آینه ایستاده چوبی دارای چه مزیت‌هایی هست

آینه ایستاده چوبی خودش می‌تونه از تنوع زیادی برخوردار باشه. همین تنوع بالا یک مزیت برای این آینه‌ها محسوب میشه که شما می‌تونین آینه دلخواه خودتون رو خیلی راحت بین این آینه‌ها پیدا کنین. حتی امکان تولید و ساخت آینه‌هایی خاص هم وجود داره. اما به صورت کلی وقتی از چوب برای آینه استفاده میشه، زیبایی خیلی خاصی رو به اون می‌بخشه. چون موجب فراهم آوردن فضایی گرم و زیبا میشه. خود چوب هم می‌تونه به شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی برای آینه استفاده بشه تا بتونین آینه‌ای که متناسب با فضا و سلیقه شخصی‌تون هست رو انتخاب کنین.

آینه ایستاده چوبی
آینه قابی چراغ‌دار

همچنین آینه ایستاده چوبی، ایستاده بودن اون هم مزیت دیگه‌ای محسوب میشه. به این صورت که آینه ایستاده رو شما خیلی راحت‌تر می‌تونین جابه‌جا کنین. تا اگر یک زمانی خواستین تغییری در دکوراسیون خودتون ایجاد کنین و یا این که از آینه در جای دیگه‌ای استفاده کنین، قطعا این آینه از بهترین گزینه‌ها می‌تونه باشه.

آینه ایستاده چوبی
آینه مدرن

انواع مختلف آینه ایستاده چوبی

آینه ایستاده چوبی می‌تونه از آینه‌های مختلفی ساخته بشه که همین موضوع تنوع آینه‌ها رو خیلی زیاد می‌کنه. آینه‌های جدیدی معرفی شدن که این آینه‌ها از هر نظری تمایز قابل‌توجهی نسبت به آینه‌های قدیمی دارن. آینه چراغ‌دار یکی از آینه‌های مدرنی هست که می‌تونه به‌صورت ایستاده چوبی هم مورد استفاده قرار بگیره. این آینه چراغ‌دار روی اون تعدادی چراغ LED قرار داده میشه. به همین دلیل هم هست که به این اسم گفته میشه. چراغ‌ها با فاصله مشخصی روی آینه قرار می‌گیرن تا بتونن نوری که از خودشون انتشار میدن، بهترین حالت رو داشته باشه. روشنایی که آینه ایحاد می‌کنه، کاملا مستقیم هست و خیلی خوب می‌تونه مقابل خودش رو روشن کنه.

آینه ایستاده چوبی
آینه چراغ‌دار

شما هم وقتی جلوی این آینه قرار بگیرین تا بخواین خودتون رو در اون ببینین، نورهای آینه خیلی خوب به شما دی دید روشن و واضح کمک می‌کنن. نور خیلی متمرکز و دقیق روی شماست و همین موجب میشه تا تصویری که از خودتون در آینه تماشا می‌کنین، خیلی واضح باشه.

آینه ایستاده چوبی
آینه ایستاده

از انواع دیگه آینه ایستاده چوبی که نورپردازی داره، میشه به آینه نوردار اشاره کرد. آینه نوردار هم آینه‌ای هست که در اون دقیقا از همین چراغ LED استفاده میشه. اما شکل این چراغ و همینطور نحوه قرارگیری اون متفاوت با آینه چراغ‌دار هست. از یک چراغی که یه‌تکه و نواری شکله در پشت آینه استفاده میشه. این چراغ وقتی پشت آینه قرار بگیره و روشن بشه، نوری که ایجاد می‌کنه حالت مخفی و ملایمی رو داره. این نور دور آینه ایجاد میشه و کاملا یکدست و بدون هیچ سایه‌ای هست.

آینه ایستاده چوبی
آینه نوردار مدرن

در عین مخفی و ملایم بودن روشنایی آینه، اما کاملا کافی و مناسب هست. به این صورت که وقتی جلوی آینه بایستین، نور اون باعث میشه تا خودتون رو خیلی روشن بتونین در آینه نگاه کنین. نور این آینه‌ها طوری طراحی شده که بتونن درواقع همین دید خوب و واضح رو فراهم کنن. چون اساسا آینه وسیله‌ای برای دیدن هست که آدم‌ها از اون استفاده می‌کنن. اما امروزه کاربردهای تخصصی‌تری هم پیدا کردن. در حالت کلی نیاز به نوری خوب و کافی برای دیدن واضح در آینه وجود داره. بر همین اساس هم این آینه‌ها طراحی و تولید شدن که بتونن نوری کاملا مورد نیاز و مناسب رو فراهم کنن.

آینه ایستاده چوبی
آینه معمولی

اما آینه ایستاده چوبی می‌تونه از آینه‌های معمولی هم ساخته بشه. این آینه‌ها آینه‌ای با صفحه شفاف بدون امکانات خاصی هستن که همیشه هم مورد استفاده قرار می‌گرفتن. و امروزه می‌تونن حالت مدرن و شیک‌تری هم داشته باشن تا خودشون رو مطابق با فضاهای امروزی بکنن. در عین سادگی که این آینه‌ها دارا هستن، با استفاده از چوب می‌تونن جلوه خاص‌تر و زیباتری رو داشته باشن.

موارد استفاده آینه ایستاده چوبی

آینه ایستاده چوبی محدودیت خاصی برای استفاده در فضایی رو نداره. شما هر جایی می‌تونین از این آینه‌ها استفاده کنین و مطمئن باشین که آینه کاربردی و زیبایی رو خواهید داشت. مثلا در صورتی که یک آینه ایستاده چوبی رو در خونه‌تون استفاده کنین، این آینه می‌تونه تاثیر خوبی هم در دکوراسیون و چیدمان خونه‌تون داشته باشه. آینه چون در اون انعکاس و بازتاب رخ میده، موجب میشه تا فضایی که در اون قرار گرفته هم روشن و بزرگ‌تر از چیزی که هست، دیده بشه.

آینه ایستاده چوبی
آینه قدی قاب‌دار

آینه ایستاده چوبی برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی هم گزینه خیلی خوبی هستش. مخصوصا که دارای نورپردازی هم باشه، خیلی اون رو برای آرایشگاه مناسب و ایده‌آل می‌کنه. به این دلیل که برای ارائه خدمات بهتر به مشتری‌ها نیاز به نوری خوب و کافی دارین. چون کارهای زیبایی، امروزه خیلی تخصصی شدن و برای انجام بهتر و دقیق‌تر اون‌ها قطعا نیاز به نوری مناسب رو دارین. در این آینه‌ها هم که نورپردازی خیلی دقیق انجام شده، می‌تونن کمک‌کننده با شما باشن تا بتونین کارتون رو همونطور که حرفه‌ای هستین، انجام بدین. آینه ایستاده آرایشگاه از گزینه‌های خوبی محسوب میشه.

آینه ایستاده چوبی
آینه قدی و رومیزی

از موارد استفاده دیگه آینه ایستاده چوبی، مزون و فروشگاه‌های لباس فروشی هست. آینه برای مزون هم از موارد مهمی هست که باید مورد توجه قرار بگیره. این آینه هم مثل آینه‌های دیگه باید بتونه عملکرد خوبی رو از خودش نشون بده. چون مشتری‌های شما با استفاده از آینه هست که می‌تونن انتخاب کنن. همچنین مسئله زیبایی هم نکته مهمی هست که باید در مورد آینه مزونی مورد توجه باشه. با این وجود اینچنین آینه‌ها که خیلی روی کارکرد و زیبایی اون‌ها کار شده، از بهترین انتخاب‌های ممکن برای هر فضایی می‌تونن باشن.

آینه ایستاده چوبی رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه هر نوع آینه‌ای که بخواین با بهترین کیفیت و قیمت براتون در کمترین زمان تولید می‌کنیم. از آینه ایستاده چوبی تا خاص‌ترین آینه‌ها با استفاده از تجهیزات بروزی که در کارگاه هست، امکان تولیدشون وجود داره. شما هر آینه‌ای که سفارش بدین، دقیقا مطابق خواسته خودتون تولید میشه. حتی اگر آینه مطابق خواسته خودتون هم نبود، امکان مرجوعش وجود داره.

آینه ایستاده چوبی
آینه ایستاده چوبی

جدا از این موارد، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی هر آینه‌ای از این کارگاه وجود داره. این ضمانت برای این هست که اگر هر مشکلی هم احیانا برای آینه به وجود بیاد، نیازی نیست که شما کوچکترین هزینه‌ای رو بپردازین. فقط به ما اطلاع میدین تا در کمترین زمان رسیدگی صورت بگیره. این اشکال می‌تونه انقدر کوچیک حتی در حد شوختن یک لامپ باشه. که ما این لامپ رو هم براتون رایگان تعویض می‌کنیم. البته به‌جز مواردی مثل شکسته شدن یا ضربه خوردن آینه که شامل این ضمانت نیست، هر چیزی می‌تونه شامل این ضمانت بشه.

راه‌های ارتباطی با ما هم شماره 09357015855 هست. برای سفارش و دریافت پاسخ سوالاتون می‌تونین از طریق همین شماره اقدام کنین تا مشاورین ما بتونن شما رو در خریدی بهتر راهنمایی کنن. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ