آینه هالیوودی لمسی

آینه هالیوودی لمسی ، آینه‌ای زیباست که تمام فاکتورهای یک آینه‌ی ایده‌آل و حتی بیشتر از اون رو داراست.شاید یه زمونی وقتی صحبت از آینه می‌شد ، منظور آینه‌های ساده‌ی برش خورده تو شیشه‌بری شش متری سرکوچه بود.

اما اکنون شرایط خیلی تغییر کرده و کسی به اون سبک‌های قدیمی آینه اعتنایی نمی‌کنه. حق هم دارن . همه به دنبال پیشرفته‌ترین و زیباترین‌ ابزارها هستن که در هر شغل و صنفی که هستن کارشون رو راحت‌تر کنه و گذشته از اون نمایی لاکچری به فضاشون بده.

زیرا که انتظارات از یک سالن زیبایی بالا رفته. و خدماتی که گرفته میشه خیلی تخصصی‌تر شدن . پس طبیعیه که لوازم کارشون که مهم‌ترین اون آینه هست هم ترقی و پیشرفت کرده باشه.

که اگه غیر از این باشه آینه‌ی دهه‌های پنجاه و شصت نمی‌تونه ازشون رفع نیاز کنه.

این آینه که ازش صحبت می‌کنم یکی از بروزترین و کار راه‌اندازترین آینه‌هاست.و سبک اون اونجوریه که لامپ‌هایی با فواصل منظم دور آینه نصب میشه. که نوری مستقیم و ملایم رو به حالت عمود بر شخص کاربر ساطع می‌کنه. که باعث تامین روشنایی فوق‌العاده زیبا در محل مورد استفاده میشه.

تازه نور این آینه قابل تنظیمه و میشه شدت نوری اونو کاهش یا افزایش داد.تصور کنین که نور و روشنایی برای یک میکاپ چقدر می‌تونه حیاتی باشه ؟تو محیطی که نور کافی نداره بهترین میکاپ رو انجام میدی . چراکه تو یک آینه هالیوودی لمسی داری. لمسی بودن این آینه به اون قابلیت هوشمند بودن داده.

با لمسی نور اون خاموش و روشن میشه. و اگر تمایل داشته باشی نوع ریموتی اونو تهیه می‌کنی. که با ریموت از راه دور بر آینه و آپشن‌های اون اشراف داری.

آینه هالیوودی لمسی
آینه هالیوودی لمسی

آینه هالیوودی لمسی چه انواعی داره

  1. آینه هالیوودی قاب‌دار
  2. آینه هالیوودی بدون قاب
  3. آینه هالیوودی آفتابی
  4. آینه هالیوودی مهتابی
  5. آینه قدی هالیوودی
  6. آینه هالیوودی متحرک یا چرخ‌دار
  7. آینه هالیوودی رومیزی
  8. آینه هالیوودی دیواری

کدوم نوع از آینه هالیوودی برا من مناسبه ؟

همونطور که گفته شد آینه هالیوودی لمسی انواع مختلفی داره . که هر سبک اون برای فضایی مناسبه. و این بستگی به این داره که شما دنبال رفع کردن چه نیازی هستین ؟

مثلا اگر شما بخواین که این آینه رو در مزون بکار بگیرین ، باید بگم که نوع قدی اون بیشتر مناسب کار شماست. چراکه تو مزون افراد دنبال اینن که به صورت تمام قد لباس و ظاهر خودشون رو تو آینه ببینن.تا بتونن انتخاب درستی از خرید خودشون داشته باشن.

اگه فضای کاری شما کوچیکه و جا برای گذاشتن آینه‌های بیشتر نیست ، آینه دوطرفه برای شما بهترین انتخابه.این آینه‌ها جوری طراحی شدن که از دو سمت آینه می‌توان به طور همزمان استفاده کرد.

که به‌جای استفاده از چهار آینه می‌توان از دو آینه استفاده کرد. که جای کمتری بگیره و قیمتش هم براتون پایین‌تر درمیاد. در واقع آینه دوطرفه‌ها هم در نوع خودش به صورت قدی یا آویزی و رومیزی قابلیت تولید دارن.

آینه هالیوودی لمسی هم ممکنه به‌طور ثابت تو دیوار نصب بشه و هم به‌صورت چرخ‌دار و متحرک باشه.

اگر مالک سالن خودتون هستین می‌تونین آینه هالیوودی دیواری یا ثابت رو برای کارتون انتخاب کنین. چونکه نیاز نیست مدام محل کارتون جابجا بشه. و مجبور به جابجایی آینه باشین.

اما اگر ملک شما استیجاری باشه شاید ایده‌ی آینه ثابت زیاد براتون جالب نباشه.زیراکه مدام و هرساله مجبور به نقل مکان به محل جدید هستین. و نمی‌تونین آینه رو با خودتون به فضای جدید ببرین.

اما آینه متحرک یا چرخ‌دار خیلی براتون مناسب‌تره. زیرا بدون سختی قابل جابجایی هست . علاوه بر اون حتی آینه قدی هالیوودی اگر چرخ‌دار باشه بدون صرف انرژی زیادی به راحتی روی چرخاش می‌لغزه و جابجا می‌شه.

اما این بدین معنا نیس که تو جای خودش ثابت نباشه و باعث اذیت شما بشه. در این آینه‌ها ترمزی برای چرخ اون تعبیه شده که تا شما نخواین از جای خودش حرکت نمی‌کنه.

برای انتخاب رنگ هم آزادی کامل دارین . اما رنگ‌های ترند برای مزون و آرایشگاه آفتابی و مهتابی هستن. که به صورت جداگانه یا ترکیبی قابل سفارش هستن.

آینه هایوودی لمسی
آینه هالیوودی لمسی

آینه هالیوودی لمسی باکیفیت رو از کجا تهیه کنم

اگر دنبال آینه‌ای باکیفیت و مرغوبی من کمپانی آینه‌ها رو بهت معرفی می‌کنم.این شرکت با کلی مزایا این آینه رو بهت تحویل میده. که مثال اونو هیچ جا نمی‌تونی پیدا کنی !

آینه هالیوودی لمسی که در این مجموعه تولید میشه از بهترین مواد اولیه بدست اومده. شاید بگی مرغوبیت تو آینه چه معنی میده ؟ اول از همه شفافیت و وضوح تصویر هست که مهمه.

خیلی جاها خودتون رو تو آینه دیدین و حس کردین که چقدر این آینه شما رو زیباتر نشون میده.

یا برعکس از خودتون ناامید شدین و گفتین لابد پوست‌تون خراب شده و اون زیبایی که باید داشته باشین رو ندارین . در حالی که مسله این نبوده و تماما همه چیز به مرغوبیت آینه مربوط می‌شده. و همین‌طور میزان مقاومت و نشکن بودن جنس آینه فاکتور مهم دیگری هست.

پس متوجه شدین که این موضوع چقدر می‌تونه مهم باشه !!! موضوع بعدی که تو اولویت دوم کاره ، قیمت یک محصوله.هیچ کس دوست نداره که جنسی رو گرون‌تر بخره. چه چیزی باعث افزایش قیمت یک کالایی می‌شه‌؟

یکی ازین عوامل واسطه‌ها هستن. هر چی در تولید تا فروش کالایی واسطه‌ی بیشتری وجود داشته باشه ، قیمت و بهای اونم افزایش صعودی پیدا می‌کنه.

حالا کمپانی آینه‌ها چه تفاوتی با بقیه‌ی فروشگاه‌ها داره ؟ این شرکت خودش تولیدکننده‌اس و محصولات بدون واسطه بدست مصرف کننده می‌رسه . که هم به صورت حضوری هم اینترنتی قابلیت ثبت سفارش دارن .

آینه هایوودی لمسی
آینه هالیوودی لمسی

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

ضمانت بی‌قید و شرط یکساله

آینه هالیوودی لمسی که در کمپانی آینه‌ها تولید می‌شه ، دارای ضمانتی باورنکردنیه!!! تا یکسال از لحظه‌ی گرفتن محصول تا دوازده ماه هر مشکلی در آینه هالیوودی پدیدار بشه اونو رایگان براتون تعمیر می‌کنن. این ایرادات شامل آسیب در مراحل حمل تا محل ، کم سو شدن لامپ‌ها و افت کیفیت آینه رو شامل می‌شه.

فقط توجه داشته باشین که شکستگی شامل این گارنتی نمی‌شه. علاوه بر اون تا سه روز اگر آینه رو بردی خونه و مورد پسندت نبود رو می‌تونی به شرکت عودت بدی. و تمام و کمال هزینه‌ی خودتو پس بگیری.

کجا می‌تونی همچین تضمینی برای محصولی پیدا کنی ؟ این نشون دهنده‌ی اعتماد شرکت به آینه‌های تولیدی خودشه. که کاملا به کیفیت و ظاهر زیبای آینه‌ای که تولید می‌کنه اطمینان کامل داره.

آینه هالیوودی لمسی
آینه هالیوودی لمسی

اگه بهترین بودن برات مهمه تردید نکن

حالا که این همه مزیت از آینه هالیوودی لمسی خوندی می‌دونی که داشتن این آینه چقدر می‌تونه تو پیشرفت کاریت مؤثر باشه. دیگه مثل گذشته نمی‌شه که به رفع نیاز از آینه بسنده کرد .

بلکه باید آینه‌ای که برای محل کارت انتخاب می‌کنی ، تو زیبایی فضات تاثیر مثبت بذاره ، کارتو راحت‌تر کنه و باعث جذب مشتری بیشتری بشه.

همه دوست دارن از سالنی که بروز و مدرن باشه برای گرفتن خدمات آرایشی استفاده کنن . پس چرا تو ازین قافله عقب بمونی ؟ اگه خدای استعدادم که باشی بازم کارت می‌لنگه اگه ابزار مناسب کارتو نداشته باشی.

پس خودتو از داشتن آینه‌ای که همه جوره به کمکت میاد محروم نکن. و آینه‌ای که با شرایط کاریت جورتر هست رو ثبت سفارش کن . در زمانی کوتاه اونو دم در تحویل بگیر. راستی تا یادم نرفته بهت بگم که این آینه قابلیت شخصی سازی هم داره.

یعنی هر مدلی که تو از آینه هالیوودی لمسی بخوای برات ساخته می‌شه . فقط کافیه تماس بگیری و طرحی که تو ذهنت داری رو بازگو کنی یا فایلش رو از طریق پیام‌رسان‌ها ارسال کنی. و بهترین نوع اونو تحویل بگیری.

آینه هالیوودی لمسی
آینه هالیوودی لمسی
آینه هالیوودی لمسی
آینه هالیوودی لمسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ