آینه کاری آرایشگاه

آینه آرایشگاهی مردانه

از قدیم گفتن مدل مو و ریش آقایون مثل آرایش فول میکاپ خانوماس ، انقدر که روی چهرشون تاثیر داره! اینو یه آرایش حرفه‌ای خوب میدونه ، اما چیزی که شاید ندونه اهمیت دیدگاه مشتریش به آرایشگاهه. مشتری از هر چیزی بیشتر به آینه نگاه میکنه ، چون می‌خواد هی چک کنه ببینه همه چیز مطابق میلش پیش میره یا نه . وقتی آینه آرایشگاهی مردانه ما قدیمی و کثیف و نامناسب باشه ، مشتری ما حس می‌کنه ما برای حرفه‌مون ارزش قائل نیستیم!

یا اصلا انقدر کارمون بده که مشتری‌ای نمیاد که به هوای اون یه دستی به سر و صورت آرایشگاهمون بکشیم! پس فکر می‌کنه ما کاربلد نیستیم و این یعنی ما رضایت مشتری رو پیش پیش از دست می‌دیم… پس به عنوان آرایشگر حرفه ای باید حواسمون به این موضوع باشه ، ولی میون اینهمه آینه کدوم برای آرایشگاه ما مناسبه؟ باهم تا آخر این مطلب انواع آینه رو بررسی می‌کنیم و مناسب‌ترینش رو انتخاب می‌کنیم

آینه آرایشگاه مردانه
آینه آرایشگاهی مردانه

در تمام آرایشگاه‌ها آینه یه وسیله مهم و ضروری در آرایشگاه‌ها هست.فرقی هم نمی‌کنه که آرایشگاه مردانه باشه یا آرایشگاه زنونه. آینه آرایشگاه مردانه در انواع مختلف با آپشن‌های مختلفی تولید می‌شه.قیمت این آینه به موارد زیادی بستگی داره که در ادامه مقاله توضیحات لازمو می‌دیم. آینه‌هایی که از این کارخانه تهیه می‌کنین دارای گارانتی بدون قید و شرطه و اگه در حال ارسال برای آینه شما اتفاقی بیوفته ما دوباره یه آینه دیگه براتون درست می‌کنیم و هیچ هزینه‌ای از شما نمی‌گیریم.و اگه طی مدت استفاده اگه قطعه‌ای از آینه خراب بشه اونو برای شما تعمیر می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طراحان و یا طرح مورد نظرتونو به این شماره 09357015855 ارسال کنین

آینه آرایشگاه مردانه چراغ دار

آینه آرایشگاهی مردانه
آینه آرایشگاهی مردانه

هر آرایشگر کاردرستی می‌دونه چقدر نور توی کارش اهمیت داره! نور باید به میزان لازم و توی زاویه‌ی درست باشه! فرض کن با نور کم و بد زاویه داماد رو گریم کنی ! همون لحظه نمی‌فهمه ولی به محض اینکه پاشو میذاره بیرون متوجه میشه رنگا همه غلط انتخاب شدن و گریمش حسابی کج و کوله‌اس! کوتاهی و مرتب کردن ریش و مو که هیچی دیگه ، خودت خوب میدونی اصلا درست نمیشه! برای همینه که بهترین مدل آینه آرایشگاهی مردانه آینه چراغ‌داره ، البته آینه‌های چراغ‌دار انواع مختلفی دارن که باهم بررسیشون می‌کنیم

انواع آینه آرایشگاهی مردانه چرا‌غ‌دار

آینه آرایشگاهی مردانه
آینه آرایشگاهی مردانه
  • آینه آرایشگاهی مردانه بک‌لایت
  • آینه آرایشگاهی مردانه هالیوودی
  • آینه آرایشگاهی مردانه با نور ا‌ل‌ای‌دی

آینه آرایشگاهی مردانه بک لایت

آینه آرایشگاهی مردانه
آینه آرایشگاهی مردانه

نور و آینه نیاز اصلی یک سالن زیباییه. آینه‌های بک‌لایت نور کافی و مناسب دارن که به جز کابردشون، استفاده از این آینه فضای سالن شما رو خاص و چشمگیر می‌کنه.طرح آینه‌های بک لایت رو می‌تونیم در انواع مختلف طراحی و تولید کنیم.از قسمت‌هایی که با دستگاه جیوه آینه رو تراش می‌دن نوری که پشت آینه تعبیه شده به قسمت روبروی آینه می‌تابه.وفضای مناسبی رو برای آرایش و پیرایش فراهم می‌کنه.

انواع آینه آرایشگاه بر اساس طراحی

  • آینه آرایشگاهی مردانه دو طرفه
  • آینه آرایشگاهی مردانه چرخ‌دار
  • آینه آرایشگاهی مردانه کشودار
  • آینه آرایشگاهی مردانه با قاب
  • آینه آرایشگاهی مردانه بدون قاب

آینه آرایشگاه مردانه دوطرفه

آینه آرایشگاه مردانه
آینه آرایشگاهی مردانه

یکی از خاص‌ترین مدل‌ها آینه دوطرفست.این آینه ی زیبا رو می‌تونین با بندچرمی یا زنجیر از سقف آویزون کنین و هم میتونین با پایه روی میز یا زمین قرار بدین.برای کسانی که سالن های آرایشی کوچیکی دارن یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها این آینست بخاطر اینکه همزمان می‌تونن دونفر از این آینه استفاده کنین.با استفاده ازاین آینه دوطرفه فضای از همه فضاها بهترین استفادرو میبریم.

دربین دو آینه که پشت به هم قرار دارن می‌تونیم طبقاتی تعبیه کنیم تا وسایل مورد نیاز کارتون رو در طبقات قرار بدین.علاوه بر در این طبقات می‌شه روی آینه‌ها رو با دستگاه به صورت سندبلاست طرح زد و مابین این دوآینه ،نور مخفی گذاشت که هم یه آینه دوطرفه داشته باشین و هم یه آینه با نور مناسب.

آینه آرایشگاه مردانه چرخ‌دار

آینه آرایشگاهی مردانه
آینه آرایشگاهی مردانه

اکثر آینه‌های قدی چرخدار در سایز‌های بزرگ هستن. باکمک این چرخ‌ها به راحتی می‌تونین آینه‌ها رو جابجا کنین و نیازی به کمک کسی ندارین. اگر سالن زیبایی شما در مکانی هس که احتمال جابجایی و اسباب کشی وجود داره پیشنهاد ما به شما این آینه چرخداره. چون اگه از آینه‌های دیواری که با دریل و پیچ به دیوار نصب می‌شن استفاده کنین کارو سخت می‌کنین و براتون زحمت بیشتری داره. از طرفی نوعی صرفه‌جویی هم محصوب میشه چون در بعضی موارد می‌تونین جای خرید دو آینه یکی بخرید و اون رو بین دو مکان جا‌به‌جا کنید

آینه آرایشگاه مردانه قاب‌دار

آینه آرایشگاه مردانه میتونه هم باقاب باشه هم بدون قاب.قاب‌های مختلفی وجود داره که برای آینه‌ها نصب می‌شه.شما میتونین نسبت به دکور سالن آرایشگاه و یا هرمکانی که آینه رو نصب میکنین قاب رو انتخاب کنین.قاب های آینه در مدل های فلزی،استیل،چوب،پی وی سی و یا حتی از جنس خود آینه هستن.

آینه آرایشگاه مردانه
آینه آرایشگاهی مردانه

قاب‌های فلزی در رنگ‌ مشکی بسیار خاص و پرطرفداره.قاب های فلزی و استیل نوارهای نازکی هستن که دور آینه میزنن که نمایی زیبا به آینه‌ها بده.

آینه آرایشگاه مردانه کشودار

آینه آرایشگاه مردانه
آینه آرایشگاهی مردانه

بعضی از آینه‌ها رو با خواست شما می‌تونیم در قسمت پایین آینه و یا بغل‌های آینه ،کشو تعبیه کنیم و یا طبقاتی قرار بدیم. این آینه با طبقه و کشو بسیار مناسب برای کار آرایشگر هاست. چرا که وسایل مورد نیاز کارشون رو که باید دم دستشون باشه روی باکس‌ها و کشوهای این آینه می‌ذارن.

آینه‌ات رو خاص کن

  • آینه آرایشگاهی مردانه حکاکی شده
  • آینه آرایشگاهی مردانه ریموت‌دار
  • آینه لمسی یا تاچ
  • آینه آرایشگاهی مردانه طرح‌دار

آینه آرایشگاهی مردانه حکاکی شده

آینه آرایشگاهی مردانه
آینه آرایشگاهی مردانه

این نوع آینه که حکاکی روی اون انجام میشه بسیار خاص و منحصربه‌فرده. شما می‌تونین لوگوی مخصوص سالن خودتون رو سفارش بدین تا روی آینه طراحی کنیم. الان دیگه سلفی گرفتن توی آینه آرایشگاه خیلی پرطرفدار داره ، پس اگه آی‌دی پیجتون رو روی آینه حکاکی کنید یا لوگوی آرایشگاهتون رو ، مشتری‌هاتون با استوری کردن سلفی‌هاشون به صورت غیر عمدی دارن شمارو تبلیغ می‌کنن

و البته با این کار شما یک آینه خاص و چشمگیر دارین. طراحی لوگو باعث می‌شه تا کسی که به سالن شما مراجعه می‌کنه با دیدن یه آینه آرایشگاهی با لوگوی مخصوص همیشه آرایشگاه شما رو به خاطر بسپاره. این رو هم بگیم که حکاکی روی آینه بدون گرفتن هیچ مبلغی انجام می‌شه. اگر آینه حکاکی شده شما دارای نور مخفی باشه از قسمتی که لوگو یا طرح شما طراحی شده ، نور میتابه و یک جلوه زیبا رو ایجاد می‌کنه.

آینه آرایشگاه مردانه لمسی یا تاچ

آینه آرایشگاه مردانه
آینه آرایشگاهی مردانه

نور آینه‌ها با روش های مختلفی روشن و خاموش می‌شن. یکی از روش های خاص و جالب اون به صورت لمسیه. با کمک دستگاه‌های مخصوص به صورت دایره‌ای کوچیک یک قسمت جیوه آینه رو می‌تراشن و سنسور حساس به لمس رو درقسمت پشت آینه می‌ذارن. زمانی که شما قسمت مشخص شده رو لمس می‌کنین لامپ‌های آینه شما روشن و خاموش می‌شن. این سنسور دقیقا مثل صفحه لمسی گوشی‌های تاچ عمل میکنه.

آینه ریموت‌دار

اگه آینه مورد انتخابتون چراغ‌دار باشه با روش‌های مختلف هم می‌تونین این نور رو روشن و خاموش کنین. یکی از این روش‌ها با کمک ریموته. شما می‌تونین درجه نور رو با کمک ریموت کم و زیاد کنین.حتی می‌تونین یکی درمیون از لامپ‌های مهتابی و آفتابی استفاده کنین. که با این ریموت می‌تونین فقط نورهای مهتابی و یا تنها نورهای آفتابی رو روشن و‌ خاموش کنین.

آینه آرایشگاه مردانه طرح دار

آینه آرایشگاهی مردانه
آینه آرایشگاهی مردانه

آینه هارو می‌تونیم به صورت طرح‌دار درست کنیم مثلا قاب استفاده شده برای آینه دارای طرح باشه یا اینکه یک طرح روی آینه چاپ یا حک بشه. یه روش پرطرفدار سندبلاسته البته با این سبک بیشتر شیشه‌هارو طرح‌دار می‌کنن تا آینه‌هارو ، ولی اگه شما دوست داشته باشی یه طرح مات روی آینه آرایشگاهی مردانه داشته باشی میشه انجامش داد. فقط به نکته رو بهت بگم ، هدف آینه آرایشگاه اینه که بتونه با بهترین کیفیت به مشتری انعکاسش رو نشون بده و ما هم بتونیم از دید مشتری اون رو توی آینه برانداز کنیم و ببینیم همه چیز درسته یا نه. پس بهتره خیلی شلوغش نکنیم و پر از طرحش نکنیم.

شکل آینه آرایشگاهی مردانه

آینه آرایشگاهی مردانه
آینه آرایشگاهی مردانه

هر شکل هندسی یه انرژی و حس خاصی رو محیط میده ، برای همین برای ما باید مهم باشه که شکلی که انتخاب می‌کنیم متناسب با حسی باشه که ما می‌خوایم به مشتری‌ها و مخاطبینمون القا کنیم.الان تک تک شکل هارو باهم بررسی می‌کنیم تا ببینیم برای وایبی که ما می‌خوایم کدوم مناسب‌تره.

انواع آینه بر اساس شکل

  • آینه گرد
  • آینه مستطیل

آینه آرایشگاه مردانه گرد

آینه ارایشگاه مردانه
آینه آرایشگاهی مردانه

آینه های آرایشگاه گرد امروزه جزو ترندترین مدل‌های آینه در سرتاسر جهان هستن. حسی که آینه‌ی گرد میده به خاطر نوع طراحیش ، حس جریان داشتن و اتحاده. اتحاد باعث میشه مخاطب ما خودش رو باهامون توی یه جبهه ببینه و راحت‌تر بهمون اعتماد کنه ، از طرفی حس جریان داشتن به مشتری کمک می‌کنه تا خیلی سخت نگیره. تقریبا با این سبک آینه‌ها رضایت مشتری رو پیش پیش جلب کردیم!

این روزا مخصوصا اون هارو به صورت بزرگ و قدی استفاده می‌کنن که جذابیت ظاهریش رو چند برابر می‌کنه ، اگه آرایشگاهت خیلی بزرگ نیست اصلا نگران اینکه آینه‌های گرد زیاد جا می‌گیره نباش ، یکی از ترند‌های آینه‌ی گرد استفاده از اون به صورت نصفه و یک‌چهارم هست که جای کمتری می‌گیره.

آینه آرایشگاه مردانه رنگی

یکی از عوامل تاثیر‌گذار در انرژی محیط و روحیه افراد رنگ‌ها هستن.آینه‌های رنگی باعث میشن شما فضایی آرامش بخش،پرانرژی و دلنشینی رو ایجاد کنین.می‌تونین قسمت‌هایی از سالن زیبایی خودتون رو از آینه‌های طرح‌دار و رنگی استفاده کنین یا آینه‌های رنگی رو به صورت دایره‌های رنگی ریزو درشت برش بدیم و روی یه دیوار نصب کنیم.این طرح یِه جلوه زیبا به محیط شما می‌ده. البته از این دسته آینه‌ها فقط به صورت دکوراتیو می‌شود در آرایشگاه‌ها استفاده کرد تا به محیط روح ببخشد ، به عنوان آینه اصلی در آرایشگاه باید آینه بدون رنگ استفاده کنیم تا مشتری بتواند خود واقعی را ببیند و در مورد جزئیات تصمیم گیری کند

آینه ارایشگاه مردانه رنگی
آینه آرایشگاهی مردانه

آینه آرایشگاه مردانه جورچین

علاوه بر اینکه شما می‌تونین آینه‌های دیواری و قدی رو به صورت تک تک و جدا از هم روبروی صندلی‌ها قرار بدین می‌تونین از آینه جورچین در طرح و رنگ‌های مختلفی استفاده کنین و یا قسمتی از آرایشگاه رو با آینه های جورچین در شکل‌های مختلف بچینین.لبه‌‌های این آینه‌ها رو می‌تونین به صورت تراشخورده سفارش بدین.در تولیدی، هر مدل آینه‌ای که شما سفارش می‌دین و طرح اونو در ذهن دارین رو براتون طراحی و اجرا میکنیم.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ