آینه گرد ساده

آینه گرد آرایشگاه

اگه دنبال آینه آرایشگاه می‌گردی اول از دید مشتری‌ات نگاه کن. فرض کن رفتی به یه آرایشگاه ، اولین چیزی که میبینی چیه؟ چی بیشتر از همه توجهت رو جلب می‌کنه؟ قطعا آینه‌هایی که استفاده شدن! تصور کن جلوی آینه‌ای بشینی و منتظر بشی تا آرایشگرت حاضر باشه که ظاهرش قدیمی و نامرتبه ، سال‌هاست که عوض نشده ، کوچیک و نامناسبه و… چه حسی پیدا می‌کنی؟ دقیقا! منم حس می‌کنم با یه آرایشگر حرفه‌ای طرف نیستم.

پس فهمیدیم اولین قدم و بزرگترین قدم حرفه‌ای دیده شدن همینقدر ساده‌اس! اینکه آینه‌ی مناسب انتخاب کنی برای آرایشگاه‌ات. یکی از آینه‌هایی که می‌تونن حرفه‌ای بودنت رو نشون بدن اگه درست انتخابشون کنی آینه‌های گرد آرایشگاه هستن. اما واقعا از کجا بدونیم کدوم آینه برای ما مناسبه؟ اصلا نگران نباش ، باهم تا آخر این مقاله همه‌ی گزینه‌ها رو بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدوم آینه گرد آرایشگاه برامون مناسب‌تره.

آینه گرد آرایشگاه
آینه گرد آرایشگاه

شکل گرد یکی از زیباترین اشکال برای آینه‌هاست. و این زیبایی برای فضایی مثل آرایشگاه بسیار مهمه. چرا که حوزه کاری این فضا مربوط به امور زیباییه، بنابراین باید محیطی زیبا و آرامش‌بخش باشه. آینه هم با توجه به این که در سطح وسیعی از فضای آرایشگاه قرار می‌گیره، فضا رو تحت تاثیر خودش قرار می‌ده. همچنین آینه در عین زیبایی ، از نظر عملکردی هم باید آینه‌ای باشه که کیفیت بالایی داشته باشه تا بتونه تصویر واضحی رو ایجاد کنه. همچنین دارای شکلی هم باشه که دید گسترده‌ای رو فراهم کنه. از این جهات آینه گرد می‌تونه گزینه‌ی فوق العاده‌ای باشه.

چرا آینه گرد

وقتی در مورد اشکال مختلف مطالعه می‌کنیم می‌بینیم هرکدوم یه حسی رو القا می‌کنن. یکی حس ثبات رو میده ، یکی تغییر ، یکی آرامش. دایره حس اعتماد رو القا می‌کنه برای همین استفاده از آینه گرد آرایشگاه باعث میشه مخاطب شما ناخودآگاه حس اعتماد بیشتری به کار شما پیدا کنه و در نهایت رضایت بیشتری نسبت نتیجه‌ی کار داشته باشه.

آینه‌ها به طور کلی فضای خودشون رو روشن‌تر و بزرگ‌تر از چیزی که هست، نشون میدن. آینه گرد آرایشگاه هم به دلیل هندسه‌ای که داره، می‌تونه توی این زمینه تاثیرگذارتر باشه. آینه گرد در عین سادگی، از زیبایی خیلی خاصی برخورداره. همچنین با هر فضایی می‌تونه خودش رو مطابقت بده و فضا رو منسجم‌تر نشون بده. امروزه که طراحی فضاها به سمت مینیمال شدن میره، آینه گرد برای آرایشگاه انتخاب مناسب و ایده‌آلی هست. چرا که این شکل به خودی خود از سادگی خاص و زیبایی برخورداره.

آینه گرد آرایشگاه
آینه گرد آرایشگاه

انواع آینه مناسب برای آرایشگاه و سالن زیبایی

آینه‌ها قدمت بسیار طولانی دارن و امروزه نیز از اهمیت بالایی برخوردارن. به دلیل این اهمیت بالا آینه‌ها پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در کیفیت و ظاهر خودشون پیدا کردن. تلاش‌های زیادی نیز در زمینه‌های مختلف از جمله آینه‌ها هر ساله شکل می‌گیره تا طراحی‌های بهتر با امکانات بیشتری عرضه بشه. از این رو در زیر به معرفی انواع آینه گرد آرایشگاه می‌پردازیم.

  • آینه گرد آرایشگاه لامپ‌دار
  • آینه گرد بک‌لایت
  • آینه گرد ساده
  • آینه گرد رنگی
  • آینه گرد جورچین
آینه گرد آرایشگاه
آینه گرد آرایشگاه

آینه گرد آرایشگاه لامپ‌دار

آینه لامپ دار یکی از انواع آینه‌هاست که برای فضای آرایشگاهی مناسبه. در این نوع از آینه‌ها، چراغ‌هایی به نام چراغ LED روی آینه نصب میشن. چراغ‌های روی آینه موجب می‌شه تا بتونین مقابل خودش رو به طور کامل روشن کنین. این ویژگی موجب شده تا آینه لامپ دار به‌خصوص برای آینه میکاپ گزینه‌ی خیلی ایده‌‎آلی باشه.

آینه گرد آرایشگاه
آینه گرد آرایشگاه

همونطور که گفته شد لامپ‌هایی که در این آینه‌ها به کار میرن، LED هستند. لامپ ال ای دی از بهترین انواع موجود لامپ هستن. چرا که دارای طول عمر بسیار بالا و مصرف انرژی بسیار کمتری در مقایسه با لامپ‌های معمولی‌ان. مقاومت بالایی هم در برابر آسیب‌های مختلف دارن. از این رو نگرانی بابت این که آینه بعد از مدت کوتاهی عملکرد خود رو ازدست بده، وجود نداره. حتی در صورت وجود مشکل به هر دلیلی برای چراغ‌ها، به‌راحتی می‌توان اونا رو تعویض کرد. آینه‌های تولیدی ما که یکسال گارانتی دارن و اگر احیانا مشکلی به‌وجود اومد، ما براتون کاملا رایگان حل می‌کنیم.

بنابراین آینه گرد آرایشگاه لامپ دار مزایا و کارکرد فوق‌العاده‌ای در کنار زیبایی خیره‌کننده خودش داره. نور ایجاد شده هم بسیار طبیعیه و یه دید بهتر برای فرد آرایشگر و به اصطلاح مشتری ایجاد می‌کنه. این دید واضح باعث می‌شه تا تمرکز بهتری روی کار داشت. تا در نهایت نتیجه رضایت‌بخشی هم حاصل بشه.

آینه سلبریتی پسند

آینه گرد آرایشگاه
آینه گرد آرایشگاه

اسم دیگه‌ی آینه لامپ‌دار ، آینه هالیوودیه. چون برای گریم کردن بازیگرای هالیوود از این سبک‌ آینه‌ها استفاده میشه. برای همینه که به‌نوعی نماد آرایشگر‌های مطرح و سلبریتی پسنده! اما استفاده از این مدل آینه بی‌دلیل هم نبوده و نیست. شنیدی می‌گن تو زشت نیستی فقط پول نداری؟

درستش اینه که تو زشت نیستی فقط تو نور غلط آرایش کردی! چون وقتی نور از زاویه‌ی درست و به مقدار کافی نباشه میکاپت یا کج میشه یا زیاده از حد میشه. آینه گرد آرایشگاه اگه از سبک لامپ‌دار باشه ، نور رو به مقدار کافی و از زاویه‌ی صحیح به سوژه‌مون میتابونه و میکاپ صحیح انجام میشه . از اینجا به بعدش دیگه هنر آرایشگره. اگه به خودت به عنوان یه آرایشگر اعتماد داری ، این آینه برات عالیه.

آینه بک‌لایت

آینه گرد آرایشگاه
آینه گرد آرایشگاه

آینه بک لایت هم مثل آینه لامپ دار دارای نورپردازیه. اما با این تفاوت که در آینه بک لایت، نور از قسمت پشت و به صورت مخفی ساطع می‌شه. شکل لامپ‌های به کار رفته هم کمی متفاوته. به این صورت که چراغ دارای ضخامت کمتر و به شکل نواری هستن که در قسمت پشت آینه کار گذاشته‌ می‌شن تا بتونه از این طریق، روشنایی مطلوبی رو فراهم کنه.

نوری که توسط آینه بک لایت ایجاد می‌شه بسیار طبیعی و ملایمه. و زیبایی خاصی به محیط اطراف خودش میده. در این نوع آینه برای افزایش روشنایی می‌توان چراغ رو در دو ردیف در پشت آینه به کار برد. آینه بک لایت و همچنین آینه لامپ دار می‌تونه دارای قابلیت‌هایی باشه که موجب شده تا این آینه‌ها از دیگر آینه‌ها تمایز قابل توجهی داشته باشن. به‌طوری که دیگه از این آینه‌ها در آرایشگاه‌ها استفاده بشه و دیگه آینه‌های قدیمی جایگاهی نداشته باشن.

هرجور دلت میخواد سفارش بده

آینه گرد آرایشگاه
ترجمه : هیچکس تو نیست و این قدرت توعه!

مجبور نیستی مثل همه ساده سفارش بدی ‌، خاص سفارش بده و شخصی سازی کن! برات چندتا مثال میزنم

  • روی صفحه آینه می‌تونه ساعت و تاریخ نمایش داده بشه. عددهایی که برای نمایش زمان و تاریخ هستن، می‌تونن عددهای انگلیسی یا فارسی باشن.
  • چراغ‌های LED دارای تنوع رنگی بالایی هستن. از این رو برای انتخاب رنگ نور آینه، گزینه‌های زیادی وجود داره. حتی امکان انتخاب چند رنگ هم برای نورپردازی وجود داره تا بتونین هر وقت که دوست داشتین، رنگ نورپردازی آینه رو تغییر بدین.
  • میزان شدت نور هم قابل کم و زیاد شدن هست. بنابراین بر حسب نیاز به مقدار نوری که در طول روز و یا حین کار وجود داره، میشه شدت نور رو تنظیم کرد.
  • با حک کردن لوگو یا نام برند روی صفحه آینه‌های دارای نورپردازی، جلوه آینه گرد آرایشگاه هم بیشتر میشه. درواقع شما با حک نام آرایشگاه یا سالن زیبایی خود روی آینه، اونو به آینه‌ای اختصاصی و بسیار مدرن تبدیل می‌کنین.
  • این نوع از آینه گرد آرایشگاه می‌تونن به چندین حالت مختلف، عملکردهای خودشون رو به نمایش بذارن. ریموتی، لمسی و یا حسگری. در حالت ریموتی با استفاده از کنترلی می‌تونین آینه رو روشن و خاموش کنید. حالت لمسی هم به این صورته که با لمس یا تاچ قسمت مربوطه از مزایای آینه بهره‌مند میشین. حسگری هم که بسیار هوشمندتر عمل می‌کنه. درواقع همانند تلویزیون‌های هوشمند با حرکت دست، آینه هوشمند عملکردهای خودش رو در معرض نمایش میذاره.
آینه گرد آرایشگاه
آینه گرد آرایشگاه مدرن

آینه ساده

آینه سالن آرایشی ساده منظور آینه‌های شفاف و بی‌رنگی هست که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیره. این آینه‌ها از رایج‌ترین نوع آینه‌ها هستن که می‌تونن به صورت آینه گرد آرایشگاه هم به کار برن. درواقع این آینه‌ها مناسب برای هر فضایی می‌تونن باشن. و قابلیت هماهنگی و مطابقت با هر فضایی و با هر نوع کاربری رو دارن.

آینه گرد آرایشگاه
آرد گرد آرایشگاهی


همچنین از نظر قیمت هم در مقایسه با انواع دیگه آینه، از قیمت کمتری برخوردارن. چرا که آینه‌های دیگه با نصب قابلیت‌های مختلف، قطعا بر قیمت اون‌ها افزوده می‌شه. اما این قابلیت‌ها قطعا بر جذابیت و کارکرد آینه‌ها اضافه می‌کنه. و آینه‌ها رو کاربردی‌تر میکنه. درواقع باعث میشن تا آینه خیلی ارزشمندتر بشه.

آینه رنگی

آینه رنگی هم یکی از انواع مختلف آینه هست که از جذابیت بصری خاصی برخورداره. چرا که با وجود رنگ‌ها زیبایی چندین برابر خواهد شد. رنگ‌ها درواقع به محیط خود روح می‌بخشن و فضای خود رو از یکنواختی خارج می‌کنن. بنابراین وقتی در محیط آرایشگاه هم قرار بگیرن، می‌تونن زیبایی بیشتری به اونجا ببخشن. آینه گرد آرایشگاه رنگی تقریبا شامل تمامی طیف‌های رنگی می‌تونه باشه.

آینه گرد آرایشگاه
آینه گرد رنگی

البته لازم به ذکره که آینه رنگی در قسمت‌هایی مثل میکاپ شاید خیلی مناسب نباشه. به این دلیل که دارای رنگه، رنگ میکاپ رو اونچه که هست نشون نمی‌ده. اما برای دیگر بخش‌ها انتخاب مناسبی می‌تونه باشه. مثلا اگه به صورت دکوراتیو توی گوشه‌های آرایشگاه مورد استفاده قرار بدی می‌تونی باعث زیاد شدن نور آرایشگاه و بزرگتر دیده شدن محیط بشی ولی یادت باشه طبیعتا رنگ‌های روشن دید و رنگ بهتر و واقعی‌تری رو نشون میدن. اما رنگ‌های تیره‌تر و پررنگ‌تر در این مورد تاثیر کمتری رو دارن.

آینه جورچین

آینه گرد آرایشگاه به صورت جورچین هم می‌تونه نصب و مورد استفاده قرار بگیره. در این صورت آینه علاوه بر عملکردی که داره، به عنوان آینه دکوراتیو هم می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره و زیبایی خاصی رو خواهد داشت. در چیدن آینه‌های جورچین میشه حالت‌های مختلفی رو در نظر داشت. که بسته به سلیقه شخصی و فضای موجود می‌تونه انجام بگیره. اما باید در نظر داشته باشی که اگر جدای از کاربرد دکوراتیو میخوای باز این مدل آینه ه عنوان آینه اصلی و برای مشتری استفاده کنی باید حتما یکی از آینه‌ها به قدر کافی بزرگ باشه که مشتری به راحتی و کامل بتونه خودش رو ببینه و هر تیکه صورتش توی یه آینه نیفته

آینه گرد آرایشگاه
آینه گرد جورچین

همچنین در چیدن آینه جورچین می‌توان از یک نوع آینه و یا از آینه‌های مختلفی استفاده کرد. به‌عنوان مثال میشه از آینه ساده و آینه رنگی استفاده کرد. در این صورت زیبایی آینه‌ها و فضای آرایشگاه خاص‌تر میشه. درواقع تنوع در مورد آینه‌های جورچین خیلی زیاده که با این وجود شما می‌تونین تنوع و خلاقیت خودتون رو هم بهش اضافه کنین. تا در نهایت بتونین آینه‌هایی مطابق سلیقه خودتون رو داشته باشین.

ضمانت بی‌قید و شرط برای انواع آینه‌ها تا یک‌سال

شرایط استثنایی برای آینه‌ای که خریدین فراهمه، چراکه اگر آینه‌ی مورد نظرتون رو پس از تحویل گرفتن و جای دادن در مزون یا آرایشگاه حرفه‎‌ای خودتون، دوست نداشتین یا با دکور شما منطبق نبود ما اون آینه رو به شرکت برمی‌گردونیم. و آینه‌ای جدید مطابق انتخاب شما رو براتون ارسال می‌کنیم. حتی امکان مرجوع کامل آینه هم وجود داره.

و یا اگر در حین جابجایی تا محل آینه‌ی شما آسیب دید ما اونو براتون بدون گرفتن کوچکترین هزینه‌ای تعویض می‌کنیم. با این اوصاف طبیعی است که پیدا شدن عیبی در آینه که بدون دخالت شما باشه به صورت تضمینی و در کمترین زمان قابل جابجایی با نمونه‌ی مرغوب‌تر است. ما یکسال هم گارانتی روی آینه‌ها داریم که اگر در طول این یکسال اول خرید آینه گرد آرایشگاه مشکلی براش پیش بیاد مثل این که اگر نورپردازی داره، روشناییش مختل بشه ما براتون سریع و رایگان برطرف می‌کنیم.

ما تولید و فروش رو خودمون انجام میدیم تا بتونیم مستقیم با مشتری در ارتباط باشیم و بتونیم آینه رو دقیقا مطابق خواسته مشتری تولید کنیم. همچنین با حذف واسطه‌ها هم آینه‌هامون بتونن قیمت منطقی‌تری رو داشته باشن. پس اگر آینه آرایشگاه نیاز دارین یا می‌خواین که آینه‌هاتون رو عوض کنین، آینه گرد آرایشگاه انتخاب خیلی خوبیه که می‌تونه فضای شما رو تغییر بده و زیباتر کنه.

آدرس و شماره تماس:

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تلفن جهت ارتباط تلفنی:

09901717305

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ