آینه سالن آرایشی

آینه سالن آرایشی

به طور کلی نمیشه از نقش آینه در زندگی انسان امروزی غافل شد. اما این آینه در یکسری از فضاها نقش خیلی پررنگ‌تری به خودش می‌گیره. مثل آینه سالن آرایشی که خیلی جایگاه مهمی داره. به این دلیل که در روند کار می‌تونه خیلی کمک‌کننده باشه. به‌طوری که بدون آینه امکان ارائه خدمات وجود نداره و اصلا آرایشگاه و سالن زیبایی معنای اصلی خودش رو از دست میده.

بنابراین باید در انتخاب آینه برای این فضا خیلی دقت بشه تا آینه‌ای متناسب و کاربردی برای سالن داشت.

آینه سالن آرایشی
آینه سالن آرایشی

برای انتخاب آینه سالن آرایشی باید به چه مواردی دقت کرد

آینه سالن آرایشی باید از کیفیت خیلی بالایی برخوردار باشه و صفحه روشن و درخشانی هم داشته باشه. تا بتونه تصویری که ارائه میده خیلی وضوح بالایی رو داشته باشه. برای این منظور که بشه افراد واضح‌تر در آینه خودشون رو تماشا کنن، از چراغ‌هایی به اسم LED در آینه استفاده میشه. که این چراغ‌ها شکل متفاوتی دارن و می‌تونن خودشون هم آینه‌های مختلفی رو ایجاد کنن.

آینه سالن آرایشی
آینه آرایشگاهی

بنابراین آینه‌های مدرن و جدیدی به‌عنوان آینه سالن آرایشی معرفی شدن که باعث شدن تا دیگه کمتر کسی از آینه‌های قدیمی استفاده کنه. چون آینه‌های امروزی خیلی از نظر ظاهری زیباتر هستن و جلوه خیلی خاصی رو به سالن‌های زیبایی میدن. و همونطور که اشاره هم شد باعث میشن تا عملکردشون به‌عنوان آینه سالنی خیلی بهبود پیدا کنه. به‌طوری که اصلا با آینه‌هایی که در گذشته استفاده میشدن، قابل مقایسه نیستن.

دلیل اهمیت بالای آینه در سالن آرایشی چیه

آینه سالن آرایشی رو تقریبا میشه گفت که ابتدایی‌ترین وسیله در این فضاست و آینه هست که به هر سالن زیبایی معنا می‌بخشه. آینه در اکثر قسمت‌های سالن هم نیاز هست و مورد استفاده قرار می‌گیره. پس بیشترین تاثیر رو هم می‌تونه در دکوراسیون اون داشته باشه. پس شما برای این که بتونین سالن مدرن و خیلی زیبایی داشته باشین، باید به آینه‌های انتخابیتون خیلی دقت کنین تا با استفاده از اون‌ها بتونین یک فضای خیلی آرامش‌بخش و قشنگی رو فراهم کنین.

آینه سالن آرایشی
آینه دیواری آرایشگاه

شما با استفاده از آینه‌های مدرن و به‌روز مطمئن باشین که می‌تونین در جذب مشتری هم خیلی موثر عمل کنین. چون اولین فاکتوری که آدم‌ها برای انتخاب هر جایی مخصوصا سالن‌ زیبایی توجه می‌کنن، طراحی و دکوراسیون اون هست. پس اگر شما مدعی ارائه بهترین خدمات آرایشی و زیبایی هستین، باید فضایی رو هم ایجاد کنین که بتونه این بستر رو برای شما فراهم کنه و تعداد بیشتری رو به سمت خودش بکشونه. همونطور که می‌بینیم اغلب سالن‌های لوکس و مدرن هم خیلی به آینه‌ها و دکوراسیونشون توجه می‌کنن. در دنیای امروز آینه‌ها تنوع خیلی زیادی هم دارن که باعث میشه تا راحت بتونین آینه‌ای که دوست دارین رو انتخاب کنین.

آینه سالن آرایشی
آینه نوری سالن

حالا معرفی انواع آینه سالن آرایشی رو داریم

آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت میکاپ یک آینه خیلی مدرن و زیبایی هست که خیلی در سالن‌های زیبایی هم از اون استفاده میشه. اولین ویژگی بارز این آینه، داشتن نورپردازی هست. این نورپردازی به‌وسیله چراغ‌هایی به اسم LED ایجاد میشه. این چراغ یک‌تکه و ضخامت کمی داره و پشت آینه هم قرار داده میشه که در ظاهر مشخص نیست. ولی با این چراغ‌ها یک نور خیلی ملایم و طبیعی رو ایجاد میکنه که باعث میشه تا صورت و مو در آینه خیلی بهتر نمایش داده بشه.

آینه سالن آرایشی
آینه بک‌لایت سالن

با این توضیحات آینه بک‌ لایت آرایشی خیلی برای آرایشگاه و سالن‌های زیبایی مردانه و زنانه مناسب هست. و می‌تونه به بهتر شدن روند کار و دقتی که به‌واسطه روشنایی خودش میده، کمک کنه. تا درنهایت هم باعث بشه که مشتری‌ها رضایت بیشتری داشته باشن و از بودن در فضای شما هم حس بهتری بگیرن. البته که آینه بک لایت فقط قدرت نورپردازی نداره و یکسری قابلیت‌های منحصربه‌فرد دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه.

قابلیت‌های آینه بک‌لایت چیه

. نور آینه بک‌لایت رو شما می‌تونین کم یا زیاد کنین. با این کار به نور دلخواه و موردنیاز خودتون هر زمان که بخواین به‌راحتی دسترسی دارین. چون نور خیلی موضوع مهمی به‌خصوص در آرایش و میکاپ هست که با این آینه شما بهترین حالت نورپردازی رو می‌تونین تنظیم کنین.

آینه سالن آرایشی
آینه بک‌لایت آرایشگاه

. از جذابیت‌های فوق‌العاده این آینه سالن آرایشی می‌تونه امکان پخش موزیک و ویدئو باشه. شما با این آینه می‌تونین موسیقی ملایمی در فضای سالنتون پخش کنید و همزمان کارهای خودتون هم انجام بدین. تا بتونین فضاتون رو طوری ایجاد کنین که آرامش بیشتری هم داشته باشه.

. برای قسمتی که روی پوست صورت کار انجام میشه، می‌تونه آینه‌ کوچیکی که قابلیت زوم مثلا 10 برابری داره روی آینه قرار داده بشه. تا از طریق اون بتونین با دید نزدیک‌تر و واضح‌تری روی پوست اشراف داشته باشین.

. آینه بک‌لایت با استفاده از یک سنسوری که پشت اون قرار می‌گیره، می‌تونه قابلیت ضد بخار بودن داشته باشه. تا اگر آینه در معرض بخار آب هم قرار بگیره نتونه روی صفحه اون بخار آبی بشینه. این آینه برای قسمت‌هایی که آینه سالن آرایشی در معرض بخار آب هست خیلی مناسبه مثل نزدیک سرشور یا سرویس‌بهداشتی‌های اون.

آینه سالن آرایشی
آینه سالن آرایشگاهی

. حکاکی روی صفحه آینه سالن آرایشی می‌تونه اون رو خیلی جذاب‌تر بکنه. برای حکاکی می‌تونین نام سالنتون و لوگوی اون یا هرچیزی رو انتخاب کنین تا روی آینه‌تون حک بشه. این کار آینه شما رو خیلی خاص‌تر جلوه میده و فقط آینه رو مختص خودتون میکنه.

باید بگیم که هرکدوم از این قابلیت‌ها به انتخاب شما روی آینه نصب میشه. یعنی هر کدوم از مواردی که گفته شد رو برحسب نیاز و علاقتون به ما میگین تا روی آینه اجرا بشه. اینجوری آینه خیلی کاربردی‌تر و مختص به خودتون هم هست.

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی هم یکی از انواع آینه سالن آرایشی هست که این آینه هم دارای نورپردازیه. اما نوع نورپردازی اون به‌صورت مستقیم هست. چون برای این آینه، چراغ‌ها به‌صورت تک‌به‌تک روی خود آینه و یا اگر قابدار هست روی قاب قرار می‌گیرن. به‌همین دلیل نور مستقیم و خیلی خوبی رو ایجاد می‌کنن که می‌تونه کاملا پوست و صورت رو روشن کنه.

آینه سالن آرایشی
آینه هالیوودی سالن

روشنایی که این آینه سالن آرایشی ایجاد می‌کنه با دید خیلی خوبی که میده، می‌تونه دقت کار رو بالا ببره. و باعث بشه تا درنهایت نتیجه کار شما هم خیلی با رضایت بیشتری روبه‌رو بشه. این نکته رو بگیم که آینه هالیوودی هم مثل آینه بک‌لایت می‌تونه دقیقا همون قابلیت‌ها رو داشته باشه.

آینه دوطرفه

شما با استفاده از آینه دوطرفه می‌تونین از قسمت‌های خالی وسط سالنتون هم نهایت استفاده رو ببرین. چون این آینه‌ها هر دو طرفشون قابلیت استفاده داره و باعث میشه تا همزمان بتونین به افراد بیشتری خدماتتون رو ارائه بدین بدون این که ازدحام خاصی به وجود بیاد.

آینه سالن آرایشی
آینه دوطرفه

برای ساخت این نوع از آینه سالن آرایشی از آینه‌ بک‌لایت و هالیوودی هم می‌تونین استفاده کنین تا نورپردازی اون بتونه بهتون کمک بیشتری کنه و زیبایی بیشتری هم به آینه بده.

اما آینه سالن آرایشی خودتون رو از کجا می‌تونین بخرین

ما در کارگاه آینه هر آینه‌ای مثل انواع آینه سالن آرایشی رو که شما بخواین براتون به‌بهترین شکل تولید می‌کنیم. هر چیزی که از یک آینه انتظار دارین رو براتون برآورده می‌کنیم. تا بتونین فضای زیبایی رو برای خودتون و کارکنان و همچنین مشتری‌هاتون ایجاد کنین. باید بگیم که ما ضمانت بی‌قیدوشرط روی آینه‌های سفارشیمون داریم. که اگر شما آینه رو دوست نداشتین بتونین برگردونین یا اگر در مسیر دچار شکستگی شد، اون رو براتون سریعا عوض کنیم.

آینه سالن آرایشی
آینه چراغ‌دار آرایشگاه

علاوه بر این آینه سالن آرایشی گارانتی یکساله هم داره که به‌طور مثال اگر روشنایی آینه احیانا دچار اختلال شد، رایگان براتون تعویض یا برطرف می‌کنیم. پس برای این که بتونین یک سالن مدرن و زیبایی داشته باشین اگر هنوز از آینه‌های قدیمی استفاده می‌کنین بدونین که با کارتون تضاد داره. چون نمیشه شما کار به‌روز و حرفه‌ای رو ارائه بدین و همچنان دکوراسیون قدیمی داشته باشین.

با توجه به تغییرات قیمتی که هر روزه در موارد اولیه و… داریم بهتره که همین الان برای خرید آینه اقدام کنین. برای سفارش یا مشاوره هم می‌تونین با شماره‌های 02188219664 و یا 09901717305 تماس بگیرین. همکاران ما آماده پاسخگویی به همه سوالات شما هستن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ