آینه نوری مخصوص مزون

آینه نوری مخصوص مزون

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی
آینه مزون مخصوص مزون

امروز قراره در مورد آینه نوری مخصوص مزون صحبت کنیم. آینه های مخصوص برای هر جایی طراحی نمیشه و دیگه مثل چند سال پیش و قدیم نیست که از آینه فروشی و شیشه بری ،آینه در ابعاد مشخصی برای هر جایی سفارش بدیم و آینه سرویس بهداشتی و آینه آرایشگاه و آینه مزون ها با هم هیچ تفاوتی نداشته باشن. همونطور که میدونین توی مزون ها برای خرید لباس باید آینه هایی وجود داشته باشن تا مشتری‌ها بتونن خودشون رو کاملاً تو آینه‌ ببینن و بتونن یک لباسی که دوست دارن رو بخرن.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 09901717305 تماس بگیرین.

آینه نوری مخصوص مزون


آینه هایی که مخصوص مزون هستن یک ویژگی های خاصی دارن که موقع طراحی باید به این نیاز هایی که در مزون ها هست دقت کرد و طبق نیازها آینه رو طراحی کرد. آینه های مزون باید سایز های بزرگ داشته باشن و دارای نورپردازی هم باشن تا دید بهتری به مشتری بدن و تا بتونن انتخابی زیبا رو تجربه کنن. در ادامه مقاله انواع آینه های مخصوص مزون‌ها رو برای شما نام می‌بریم و عکس های اونا براتون می‌ذاریم تا به راحتی بتونین انتخاب درستی داشته باشین.

آینه نوری مخصوص مزون
آینه نوری مخصوص مزون

آینه نوری مخصوص مزون باید چه ویژگی های داشته باشه

باید بزرگ باشه

آینه های مزون به خاطر اینکه برای پرو کردن لباس مشتری هاست و اونا دوست دارن خودشون رو به صورت کامل در آینه ببینن باید در سایز های بزرگ و سرتاسری باشن. می‌تونین دور تا دور دیوار های مزون‌تون رو از آینه های با کیفیت استفاده کنین تا مشتری‌ها بتونن به راحتی تو هر جایی که می خوان خودشون رو تو آینه ببینن.

آینه نوری مخصوص مزون

چون بزرگه جابجاییش سخت نباشه

آینه‌هایی که دارای پایه هستن و در وسط سالن قرار می‌گیرن نباید طوری باشن که نشه جاشون رو تغییر داد و باید بشه اونارو به راحتی جابجا کرد. چون این آینه‌ها در سایز های بزرگ هم طراحی و تولید میشن برای اینکه بتونین اونا رو به راحتی جابجا کنین باید برای این آینه‌ها چرخ نصب کنیم.راستی بهتون تبریک میگم چون شما فردی خوش سلیقه هستین و حتما دوست دارین چند وقت یه بار دکوراسیون مزون‌تون رو عوض کنین. آینه هایی که دارای چرخ هستن به شما خیلی کمک میکنه. چون به راحتی و به تنهایی می تونین اون‌ها رو از جایی به جای دیگه منتقل کنین.

آینه نوری مخصوص مزون

دارای نور باشه

آینه هایی که در مزون ها نصب میشن باید دارای نور باشن. چرا؟ چون که وقتی مشتری برای دیدن لباس و خرید لباسی که انتخاب کرده ببینه ،تو آینه باید بتوانه به راحتی و با دقت خودش رو ببینه تا انتخابی درست داشته باشه و تجربه ی خوبی رو تو مزون شما داشته باشه. وقتی مشتری شما بتونن توی مزون تو به راحتی خرید کنند و آرامش خاطر داشته باشه و نیاز هاشون برطرف بشه یکی از نیازها لباس خوب و داشتن محیطی دنج و مناسب برای انتخاب لباس داشته باشین. همین که شما همه چیز رو فراهم کنین تا بتونین با خیال راحت مشتریاتون لباس رو انتخاب کنه این خودش یک نوع تبلیغاته که باعث فروش بیشتری میشه.

آینه نوری مخصوص مزون

شفاف باشه و کیفیت خوبی داشته باشه

آینه هایی که در مزون ها استفاده میشه باید دارای شفافیت صیاد باشه و کیفیت خوبی نیست داشته باشه برای اینکه اینا اینا باید به طور دقیق تصویری که روی آینه می افته رو نشون بدم تا مشتری بتونه لباس مناسب انتخاب کنه.

آینه نوری مخصوص مزون
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل بک لایت
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل هالیوودی
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل قابدار
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل بدون قاب
  • آینه نوری مخصوص مزون قاب استیل
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل پایه دار
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل چرخ دار
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل دوطرفه
  • آینه نوری مخصوص مزون دوطرفه چرخ دار
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل دوطرفه پایه دار
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل سندبلاست
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل لوگودار
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل حکاکی
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل تاچ
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل ریموتی
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل حسگری
  • آینه نوری مخصوص مزون مدل بک لایت دوطرفه
آینه مزون اصفهان

آینه نوری مزون مدل قاب دار

آینه های قابدار مزون که دارای نور پردازین بسیار خاص و زیباهستن. آینه های قاب دار تنوع بسیار زیادی دارند که نسبت به دکوراسیون محیط مزون تو نمیتونی بهترین انتخاب را داشته باشین و با کمک مشاوران تخصصی در دکوراسیون آینه مناسب مزون خودتون رو انتخاب کنین. کتاب های آینه نوری مخصوص مزون از جنس های مختلفی هستن که یکی از آنها به صورت پی وی سی ،استیل ،فلزی و …تولید میشن.

یکی از پرفروش ترین مدل های قاب های آینه نوری مدل استیل در رنگ های مختلفی تولید میشه مثل استیل طلایی استیل نقره ای استیل مشکی و …. . آینه های نوری قاب دار بسیار تمیز و با دقت کار شدن زمان متوجه این موضوع میشین که آیینه رو از نزدیک ببینین.

آینه نوری مخصوص مزون

آینه نوری مزون مدل بک لایت

یکی از جدیدترین و خاص ترین آینه های مدل بک لایت آینه وقتی در سالنی نصب میشه واقعاً قسمت سال نو چشم گیر میکنه که شما دوست دارین که به روز باشین و مزون‌تون برترین مزون های شهرتون باشه به راحتی میتونین با این آینه های بک لایت فضای مزون و خاص و چشمگیر کنین.

آینه های بک لایت نور ملایم‌تری نسبت به آینه های نوری مدل هالیوودی داره اگر فضای مزون شما دارای نور طبیعی زیادی آینه های بک داد انتخاب بسیار مناسبی تا شما هم از نوری این آینه استفاده کنین و هم از زیبایی.

نور آینه های بک لایت رو میشه به سه روش خاموش روشن کرد که اونا رو برای شما توضیح میدیم.

آینه نوری مخصوص مزون

آینه نوری مزون مدل تاچ

یکی از روش هایی که می‌تونین نور آینه مزون تون رو باهاش خاموش و روشن کنین و حتی اونو تنظیم کنین که با این روش با زدن انگشت خودتون قسمت در مشخص شده که روی آینه معلوم هست دور آینه روشن و خاموش میشه. نور آینه های نظام می‌تونه متفاوت باشه و در هر رنگی که شما بخواهین رو به صورت مهتابی آفتابی روشن بشه.

آینه نوری مخصوص مزون

آینه نوری مدل حسگری

روش دیگه ای وجود داره که بتونی دور آینه های نظام گفت باهاش کامپیوتر روشن کنین که به عنوان مدل میگن حسگری در این روش برای روشن و خاموش کردن نور آینه باید دستتون رو در قسمت مشخص شده جلوی آینه تکون بدین. این روش بسیار جذاب و جدیده.

آینه نوری مخصوص مزون

آینه نوری مزون مدل ریموتی

آینه های نوری مزون که با ریموت روشن میشن طرفدارهای خاص خودشون رو دارن این یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای روشن و خاموش کردن نور آینه هاست. با یک ریموت می‌تونین به آسونی از راه دور نور آیت الله خاموش و روشن کنین و یا اگه دارای چند نوع رنگن نور آینه رو تغییر رنگ بندی و رنگ مناسب و دلخواه خودتون رو انتخاب کنین.

آینه نوری مزون مدل لوگو دار

زمانی که اومدین و دارین در مورد آینه مخصوص مزون تحقیق می‌کنین تا بتونین یک آینه زیبا و مخصوص برای مزون طوری انتخاب کنین یعنی فردی هستین که خوش ذوق و باسابقه این. ما برای شما آینه ای طراحی می‌کنیم که مخصوص مزون خود شما باشه و کپی اون هیچ جای دیگری وجود نداشته باشه با در اوردن لوگوی شما روی آینه و داشتن نور برای لوگو می‌تونین یک آینه خاص و منحصر به فرد و مخصوص خودتون رو داشته باشین.

وقتی آینه شما دارای لوگوی مخصوص خودتون باشه و مشتری شما در روبروی این آینه قرار بگیره تا لباس مورد نظر شما انتخاب کنه حتما اسم برند شما در ذهن مشتری تون باقی میمونه و این یک روش فروش و برند کردن اسمتون هست. وقتی تو ما فروش لباس به صورت مجازی هم داشته باشین زمانی که مدل شما لباس مورد نظر رو می‌پوشه و عکس می‌گیره و منتشر می‌کنه اسم برند شما در آینه و در عکس مشخصه که خودش هم یک روش بسیار حرفه ای برای تبلیغات کار شماست.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ