آینه بک‌لایت میکاپ

آینه بک‌لایت میکاپ

آینه بک‌لایت میکاپ آینه‌ مدرنی هست که دارای نورپردازیه. این نورپردازی به انجام میکاپ و موارد آرایشی بسیار کمک می‌کنه. چراکه با انتشار نوری که از خودش داره، چهره رو کامل روشن می‌کنه و موجب می‌شه تا با دید بهتری میکاپ رو انجام داد. نورپردازی آینه بک‌لایت میکاپ به‌وسیله چراغ‌های LED که ضخامت کمی دارن و در پشت آینه قرار داده میشن، تامین می‌شه.

آینه بک‌لایت میکاپ
آینه‌ بک‌لایت میکاپ

از این رو برای انتخاب آینه آرایشگاه و گریم، آینه بک‌لایت پیشنهاد می‌شه که گزینه بسیار ایده‌آلی هست. و با روشنایی و دیگر قابلیت‌هایی که می‌تونه دارا باشه، آینه بک لایت رو به آینه‌ای بسیار کاربردی و جذاب تبدیل کرده. درواقع اهمیت بالای آینه موجب‌ شده تا در این صنعت پیشرفت‌های چشمگیری حاصل بشه و نسل جدیدی از آینه‌ها معرفی بشن.

آینه بک‌لایت میکاپ
آینه بک‌لایت آرایشی

آینه بک‌لایت میکاپ و انواع دیگه آینه در کارگاه تولیدی آینه با کیفیتی فوق‌العاده تولید می‌شن. تولید تمام محصولات از صفرتاصد در محل خود کارگاه و با بهترین مواد اولیه و تجهیزات صورت می‌گیره. همچنین از متخصصین در این زمینه هم کمک گرفته می‌شه. تا در نهایت محصولی بسیار باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب عرضه بشه. به‌همین منظور فروش ما بدون واسطه و به‌صورت مستقیم هست تا بتونیم قیمت‌گذاری مناسب رو روی محصولات داشته‌ باشیم.

سفارش انواع آینه به دلخواه شما از سراسر کشور صورت می‌پذیره. و همینطور بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن محصول سفارشی شما تولید و ارسال میشه. همچنین ما روی آینه‌های تولیدی خودمون گارانتی یکساله و ضمانت بی قید و شرط در نظر گرفتیم تا با اطمینان بتونین خرید داشته باشین. علاوه بر این در صورتی که از سفارش خودتون رضایت نداشته باشین، امکان بازگشت اون فراهم هست . و می‌تونین جنس رو به کارگاه عودت بدین.

شما با خرید از کارگاه تولیدی آینه این اطمینان رو داشته باشین که اگر هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای براتون برطرف می‌کنیم. اما مواردی مثل شکستن و ضربه شامل این ضمانت نیستن. ضمانت بی قید و شرط رو شما هیچ جای دیگه‌ای نمی‌بینین. پس برای داشتن آینه‌ای زیبا و با کیفیت و همینطور خدمات عالی می‌تونین با شماره 09357015855تماس بگیرین و سفارش خودتون رو ثبت کنین. هر سوالی هم داشته باشین، همکاران ما در خدمت شما هستن. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

چرا از آینه بک‌لایت به‌عنوان آینه میکاپ استفاده میشه

همونطور که در قسمت بالا هم ذکر شد، آینه بک‌لایت میکاپ در دسته آینه‌های نورپردازی قرار می‌گیره. بنابراین این نور به روشن‌ شدن صورت بسیار کمک می‌کنه. تا بتونه چهره رو روشن و واضح در آینه نمایش بده. به همین دلیل نور که یکی از موارد مهم در حین انجام میکاپ و گریم محسوب میشه، توسط آینه بک‌لایت به شکل درستی تامین میشه. چراغ LED با ضخامت کم، پشت آینه قرار داده می‌شه و از این طریق نوردهی بسیار ملایم و بدون این که سایه‌ای تشکیل بده، ایجاد می‌کنه. بنابراین برای انجام امور آرایشی و گریم، آینه‌ای بسیار مناسب و ایده‌آله.

آینه بک‌لایت میکاپ
آینه بک‌لایت گریم

علاوه بر این موارد داشتن نور کافی در حین میکاپ بسیار ضروریه. به همین دلیل و به‌جهت تامین اون، آینه بک‌لایت میکاپ قابلیتی داره که بسیار کارآمد هست. به این صورت که بتونین میزان نور ساطع‌شده رو بر حسب نیاز کاهش یا افزایش بدین. تا بتونین به میزان نور دلخواه خود در حین میکاپ برسین. و در نهایت هم بتونین با دقت و دید واضحی میکاپ رو مقابل آینه انجام بدین.

انواع آینه بک‌لایت میکاپ

آینه بک‌لایت میکاپ خودش هم می‌تونه تنوعی رو دارا باشه تا بتونین آینه‌ای مناسب فضا و نیاز خودتون انتخاب کنین. این تنوع می‌تونه شامل موارد زیر باشه:

شکل و نورپردازی آینه بک‌لایت میکاپ

شکل نورپردازی آینه بک‌لایت میکاپ می‌تونه شکل‌های متفاوتی داشته‌ باشه. به‌عنوان مثال میشه از دو لایه چراغ استفاده کرد تا هم جلوه بیشتری داشته باشه و هم میزان نور بیشتری. و یا این چیدمان چراغ به‌شکل‌های خاصی صورت بگیره تا آینه‌ای جذاب و متفاوت ایجاد بشه. شکل خود آینه هم می‌تونه انواع مختلفی داشته‌ باشه. از شکل‌های رایج مثل گرد، مستطیل و… تا شکل‌هایی که بسیار خاص هستن و مشخصات هندسی متفاوتی دارن، میشه برای آینه بک‌لایت انتخاب کرد. ما هر آنچه که در ذهن از آینه موردعلاقه خود انتظار دارین رو به‌ بهترین شکل، عملی می‌کنیم.

آینه بک‌لایت میکاپ
آینه بک‌لایت آرایشگاه

نحوه کاربرد

. آینه بک‌لایت میکاپ رو مثل هر آینه دیگه‌ای میشه به شکل‌های مختلفی به کار برد. اما رایج‌ترین حالات برای آینه میکاپ، دیواری و رومیزی هستش. مزیت آینه دیواری این هست که بدون اشغال فضای خاصی می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. آینه رومیزی هم به‌صورتی هست که میشه وسیله‌های موردنیاز رو روی میز قرار داد تا در دسترس باشن. البته برای استفاده از میز آرایشی، آینه رو به دیوار هم می‌شه نصب کرد.

آینه بک‌لایت میکاپ
آینه بک‌لایت گرد

. آینه بک‌لایت میکاپ در ابعاد کوچکتری هم می‌تونه تولید بشه. در این صورت میشه از آینه به‌صورت دستی هم استفاده کرد تا به‌راحتی بتونین اون رو با خودتون جابه‌جا کنین. به‌عنوان مثال این امکان وجود داره تا آینه رو بتونین با خودتون به مسافرت هم ببرین. تا در طول سفر هم امکان استفاده از این آینه کاربردی وجود داشته باشه.

آینه بک‌لایت میکاپ
آینه بک‌لایت کوچیک

حالت دیگه‌ای که برای آینه بک‌لایت میکاپ کاربرد داره، آویزی هست. برای ایجاد آینه آویزی می‌تونین از بند چرمی، زنجیره فلزی و… استفاده کنین. این نوع از آینه هم از زیبایی خاص خودش برخوردار هست.

آینه بک‌لایت میکاپ
آینه بک‌لایت آویزی

قابلیت‌های آینه بک‌لایت میکاپ

. چراغ‌های LED که در آینه بک‌لایت میکاپ به‌ کار میره، دارای تنوع رنگی بالایی هستن. که این امکان وجود داره تا بتونین چند رنگ برای نورپردازی آینه استفاده کنین. تا بتونین هر زمان که تمایل دارین، رنگ نورپردازی آینه رو تغییر بدین. البته برای میکاپ رنگ‌های آفتاب و مهتاب گزینه مناسبی هستن که بتونه رنگ چهره رو همون‌ چیزی که هست، نشون بده. در این صورت می‌تونین رنگ موردعلاقه خودتون رو در کنار این رنگ‌ها انتخاب کنین.

. قابلیت پخش موسیقی و ویدئو از آینه بک‌لایت میکاپ موجب‌ شده تا به آینه‌ای بسیار جذاب و منحصربه‌فرد تبدیل بشه. در این صورت میشه همزمان که مقابل آینه میکاپ، آرایش یا اصلاح انجام میشه مثلا به کتاب‌صوتی یا پادکست موردعلاقه خودتون هم گوش بدین. تا بتونین از تمام زمان‌های خودتون نهایت بهره‌مندی رو ببرین.

. امکان حکاکی روی تمامی آینه‌ها ازجمله آینه بک‌لایت میکاپ وجود داره. برای حکاکی می‌تونین نوشته، اسم، لوگو یا هر طرحی را انتخاب کنین تا روی آینه اجرا بشه. در این صورت آینه‌ای کاملا اختصاصی ایجاد خواهد شد که همانند اون رو در جای دیگه‌ای مشاهده نخواهید کرد.

. روی آینه بک‌لایت میکاپ می‌تونه آینه کوچیکی که قابلیت زوم داره، استفاده بشه. تا از این طریق بتونین قسمت‌هایی از چهره رو که نیاز هست، با دید نزدیک‌تر و واضح‌تری مشاهده کنین. و در نهایت هم میکاپی دلخواه و بسیار ظریف داشته باشین.

. تایمر و دماسنج هم می‌شه برای آینه بک‌لایت میکاپ نصب کرد. تا از این راه بشه روی صفحه آینه، زمان و دمای محیط نمایش داده بشن.

هر کدوم از قابلیت‌هایی که گفته شدن رو آینه بک‌لایت میکاپ به‌صورت خودکار روی خودش نداره. و شما برای داشتن هر کدوم از اونا خودتون درخواست میدین که روی آینه نصب بشه. اینطوری آینه حالت کاربردی‌تری هم پیدا می‌کنه. چون ممکنه شما نیاز به یک قابلیتی نداشته باشین و نخواین اون رو داشته باشین.

آینه بک‌لایت میکاپ
آینه نوری آرایشی

موارد استفاده آینه بک‌لایت میکاپ چیه

  • از مهم‌ترین فضاهایی که برای آینه بک‌لایت میکاپ پیشنهاد می‌شه، آرایشگاه و سالن زیبایی هست. این نوع از فضا به‌گونه‌ای هست که آینه باید هم کاربردی باشه و هم از نظر زیبایی قابل توجه باشه. با این وجود آینه بک‌لایت برای این فضاها گزینه ایده‌آلی محسوب میشه. چرا که میکاپ و گریم موضوع مهمی هستن که نیاز به نور کافی و تصویر واضح دارن. که آینه بک‌لایت علاوه بر ایجاد نور کافی، نور رو در جای درست و به‌شکل درستی ساطع می‌کنه. تا در صورت قرار گرفتن در مقابل آینه، چهره‌ای واضح و روشن در آینه ایجاد بشه.
آینه بک‌لایت میکاپ
آینه نوری سالن زیبایی

علاوه بر کاربردی بودن آینه بک‌لایت میکاپ با توجه به عملکرد و قابلیت‌ها برای آرایشگاه و سالن زیبایی، زیبایی ظاهر اون هم اهمیت داره. از این رو آینه بک‌لایت با جلوه و زیبایی مجذوب‌کننده خودش، به‌طور کلی فضای سالن رو می‌تونه تغییر بده. و فضای شکیل و مدرنی رو ایجاد کنه.

  • خونه هم فضای دیگه‌ای هست که برای آینه بک‌لایت میکاپ می‌تونه مناسب باشه. چرا که اغلب از آینه میکاپ در هر خونه‌ای استفاده میشه و درواقع می‌تونه الزامی باشه. که بهترین موقعیت برای قرارگیری آینه میکاپ می‌تونه اتاق‌خواب یا راهرو ورودی باشه. که علاوه بر استفاده به‌عنوان آینه میکاپ می‌تونه کاربردها و قابلیت‌های دیگه‌ای هم داشته باشه. از این رو وجود آینه بک‌لایت برای هر خونه‌ای از الزامات هست. همچنین به‌دلیل ظاهر زیباتری که داره بر دیگر آینه‌ها ارجحیت داره.
  • اتاق گریم در سینما، تئاتر و تلویزیون از موارد دیگه استفاده آینه‌ بک‌لایت میکاپ هست. گریم کار مهم و ظریفی هست که دارا بودن نور کافی در محیط اون، مسئله مهمیه. که استفاده از آینه بک‌لایت می‌تونه این نور رو به میزان کافی و درستی فراهم کنه. تا بشه در حین کار تسلط و دقت کافی رو با دید خوبی که ایجادشده، داشت. این موارد به‌ این دلیل هست که چراغ به‌صورت یکدست پشت آینه قرار داده می‌شه تا نورپردازی بدون وجود سایه‌ای ایجاد تامین بشه.
آینه بک‌لایت میکاپ
آینه بک‌لایت میکاپ

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ