آینه دوطرفه آرایشگاهی

آینه ایستاده آرایشگاه

آینه ایستاده و قدی کاربردی‌ترین آینه برای آرایشگاه هست. اما آینه ایستاده داریم تا آینه ایستاده! مهمه که مدل آینه چی باشه؟ انتخاب یه مدل مناسب آینه ایستاده تاثیر خیلی زیادی تو دکوراسیون سالن می‌ذاره و تو این شرایط رقابتی قطعا نباید دکوراسیون رو رها کنیم به حال خودش. فقط تصور کنین که عکس سالن شما قراره تو فضای مجازی دیده بشه! یا اصلا حسی که مشتری می‌گیره از سالن شما! شاید چند سال پیش این قضیه خیلی مهم نبود اما الان خیلی‌ها براشون مهمه که سالنی که می‌رن از هر نظر باکلاس باشه! اون هم آرایشگرهای امروزی که دیگه کارشون یه خط چشم کشیدن ساده یا مو کوتاه کردن نیست فقط! قطعا اگه دکور سالن ضعیف باشه ، مشتری هم خوب جذب نمی‌شه . دکور ضعیف برای اسم سالن هم اصلا خوب نیست و حتی کار شما رو خوب نشون نمی‌ده. خصوصا با توجه به چند برابر شدن رقابت فقط تو چند سال.

آینه ایستاده آرایشگاه
آینه ایستاده آرایشگاه

اما همونطور که اول مطلب هم اشاره کردیم ، مدل‌های آینه ایستاده از نظر کیفیت اصلا یکی نیستن! چه بسا مدل‌هایی هم موجوده که واقعا خریدنشون صرفا یه مقدار پول هدر می‌ده و به دکوراسیون هم کمکی نمی‌کنه. حتی ممکنه کیفیت ظاهری از دست بره خیلی زود! اما سوال اینجاست که کدوم مدل رو بخریم؟ در چند سال گذشته مدل‌های تخصصی آینه برای سالن‌ها تولید شده که آپشن‌های حرفه‌ای هم می‌تونن داشته باشن. کدوم مدلشون بهتره> در ادامه همراه ما باش.

آینه ایستاده آرایشگاه

کیفیت آینه ایستاده آرایشگاه مهمه؟

‎آینه ایستاده آرایشگاه عموماً در ابعاد خیلی بزرگ اجرا می‌شه به خاطر همین پایین بودن کیفیتش کاملاً توی چشم مشتری‌هامون فرو میره و کلاس کاری ما رو خیلی خیلی پایین میاره. برای همینه که هرچند تو حالت عادی هم باید حواسمون به کیفیت آینه‌ای که می‌خریم باشه اما توی این سبک از آینه‌ها خیلی بیشتر باید حواسمون جمع باشه.

از طرفی جدای از اینکه آینه‌ای که داریم استفاده می‌کنیم ابعادش بزرگه ، ما اون آینه رو برای آرایشگاه می‌خواهیم که یعنی داریم در مورد یکی از اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین لوازمات آرایشگاهمون صحبت می‌کنیم. تصور کنید که مشتریمون رو چند ساعت جلوی آینه‌ای بنشونیم که کیفیتش پایینه و کدر و موج‌داره در مورد حرفه‌ای بودن ما چه فکری می‌کنه? تازه در نهایت وقتی که نتیجه نهایی رو داخل آینه نگاه می‌کنه به خاطر پایین بودن کیفیت احساس می‌کنه که زشت شده و شما رو مقصر این موضوع می‌دونه.

تشخیص کیفیت

آینه ایستاده آرایشگاه
آینه ایستاده آرایشگاه

در مورد اینکه چطور کیفیت آینه ایستاده آرایشگاه رو تشخیص بدیم هم می‌تونیم لقمه رو دور سرمون بچرخونیم و به سختی دنبال راهکارهای تخصصی باشیم هم از میانبر استفاده کنیم. یعنی از یه جای معتبر خرید کنیم! مثلاً همین سایتی که الان داخلشیم یه سایت معتبره که به خیلی از کشورهای خارجی هم صادر داره. از طرفی چون مستقیم از خود تولید کننده خرید می‌کنیم هم از نظر قیمتی برامون به صرفه‌تره هم اینکه می‌تونیم دقیقاً اون چیزی که می‌خوایم رو سفارش بدیم و یه آینه کاملاً شخصی‌سازی شده بخریم.

شکل‌های مختلف آینه ایستاده

  • آینه ایستاده آرایشگاه گرد
  • آینه ایستاده آرایشگاه مربع و مستطیل
  • آینه ایستاده آرایشگاه بیضی
  • آینه ایستاده آرایشگاه گنبدی
  • آینه ایستاده آرایشگاه دفرمه

آینه ایستاده گرد

آینه ایستاده آرایشگاه
آینه ایستاده آرایشگاه

آینه‌های دایره‌ای شکل از نظر ظاهری آینه‌های بسیار شیکی هستند مخصوصاً زمانی که اون‌ها را به صورت بک‌لایت یا هالیوودی تهیه کنیم و چون آینه‌های ایستاده اون و آینه‌های بزرگی هستند یعنی ما دقیقاً داریم در مورد ترند‌ترین آینه‌های سال ۲۰۲۴ صحبت می‌کنیم. شکل هندسی دایره انرژی و احساس اتحاد رو توی محیط آرایشگاهمون پخش می‌کنه که باعث میشه مشتری‌های ما راحت‌تر بتونن به ما اعتماد کنند و حس نکنن ما در مقابل اون‌ها قرار داریم.

بنابراین آینه‌های ایستاده دایره‌ای شکل در واقع آینه‌های پینترسی و فوق العاده‌ای هستند اما یک عیبی رو دارند. آینه‌های دایره‌ای شکل جای زیادی رو اشغال می‌کنند برای همین توصیه میشه که از اون‌ها به صورت دو طرفه استفاده کنید یا اگر که محیط آرایشگاهتون کوچیکه و تمایل به استفاده از آینه‌های دو طرف ندارید از آینه‌های دایره‌ای نصفه و یا یک چهارم استفاده کنید ، البته می‌تونید آینه‌های بیضی شکل رو هم جایگزین کنید.

آینه مربع و مستطیل

آینه ایستاده آرایشگاه
آینه ایستاده آرایشگاه

بین آینه‌های مربع و مستطیل شکل ایستاده ، آینه‌های مستطیلی رواج بیشتری دارند و طرفدارهاشون هم بیشتره. از طرفی به خاطر قدی بودنشون و ایستاده بودنشون عروس‌ها و افراد مختلف می‌تونن خودشون رو به صورت سراسری ببینند و از طرف دیگه مثل آینه‌های مربع شکل قدی و ایستاده بزرگ و جاگیر نیستند . البته برای کسی که آرایشگاه خیلی بزرگی داره می‌تونن آینه‌های مربعی شکل بزرگ گزینه‌های مناسبی باشند.

آینه‌های مربع و مستطیل هر دوشون به خاطر داشتن زاویه‌های قائم و خط‌هایی که موازی هستن ، ثبات رو به محیط اطرافشون القا می‌کنند و این باعث میشه که آرایشگاه ما یه حس همیشگی بودنی را به مشتریمون بده. این احساس باعث میشه که مشتریمون توی آرایشگاهمون احساس صمیمیت بیشتری داشته باشه و بعد از رفتن تمایل بیشتری برای برگشتن به آرایشگاهمون داشته باشه.

آینه ایستاده آرایشگاه
آینه ایستاده آرایشگاه

انواع آینه ایستاده آرایشگاه چراغ‌دار

  • آینه ایستاده آرایشگاه بک‌لایت
  • آینه ایستاده آرایشگاه هالیوودی
  • آینه ایستاده آرایشگاه نور مخفی
  • آینه ایستاده آرایشگاه نور نواری

آینه ایستاده آرایشگاه بک‌لایت

آینه ایستاده آرایشگاه
آینه ایستاده آرایشگاه

بعضاً شما بر روی دیوار آرایشگاهتون جا ندارین و‌ یا این‌که دوست دارین هر لحظه مکان آینه رو جابه‌جا کنین. در این مواقع بهترین انتخاب برای شما، آینه آرایشگاهی از نوع ایستاده‌ی آن هست. آینه‌ی ایستاده رو می‌تونین در حالت نوردار، بک‌لایت و یا دوطرفه استفاده کنین. برای این که آینه نوری شما ایستاده باشه، معمولاً برای آینه از قاب استفاده می‌کنیم، در زیر این قاب چرخ‌هایی تعبیه می‌شه. با استفاده از این چرخ‌ها شما می‌تونین به راحتی آینه خود رو جابه‌جا کنین.

همچنین این چرخ‌ها ترمز دارن. یعنی هرگاه که خواستین آینه‌تون در جایی ثابت بشه، حتی در سطح شیب دار، می‌تونین از ترمزهای این چرخ استفاده کرده و از آینه‌ی ثابت خود لذت ببرین. قاب آینه‌های ایستاده می‌تونه از نوع خود آینه، چوبی و یا فلزی باشه. که هرکدام از این قاب ها زیبایی منحصر‌به‌فرد خودشون رو دارن. در تولید این آینه‌ها ما از بهترین کیفیت مواد استفاده می‌کنیم که باعث طولانی‌تر شدن عمر آینه و زیبایی هرچه بیشتر آن می‌شه.

آینه ایستاده ارایشگاه نورپردازی مخفی

آینه ایستاده آرایشگاه
آینه ایستاده آرایشگاه

آینه‌های نورپردازی شده مخفی از لامپ‌های ال ای دی نواری برای نور آینه استفاده می‌کنن. آینه رو طبق الگویی که سفارش دادن برش می‌زنن و با کمک ورقه‌های پی وی سی و LEDهای متری پشت آینه جایگذاری می‌کنن. وقتی که به برق متصل شد نور مخفی در پشت آینه روشن می‌شه و هاله نور زیبایی دور تا دور آینه می‌افته. البته اگر لبه‌های آینه رو با دستگاه مخصوص سندبلاست کنیم نور از قسمت روبه‌رو هم می‌تابه. و زیبایی آینه و محیط رو چند برابر می‌کنه. نورپشت آینه می‌تونه به رنگ آفتابی و مهتابی و حتی رنگارنگ باشه.

انواع آینه ایستاده آرایشگاه خاص

  • آینه ایستاده آرایشگاه دوطرفه
  • آینه ایستاده آرایشگاه چرخ‌دار
  • آینه ایستاده آرایشگاه ونیزی

آینه ایستاده آرایشگاه دوطرفه

آینه ایستاده آرایشگاه
آینه ایستاده آرایشگاه

آینه‌های دوطرفه به دلیل کارایی که دارن یکی از مناسب‌ترین آینه‌ها برای فضاهای کوچک و کم‌جا می‌باشن. دو نفر به صورت هم‌زمان می‌تونن از این آینه استفاده کنن و این یعنی صرفه‌جویی در زمان و مکان.

دو آینه به‌صورت پشت به هم نصب می‌شن که گاهی با انتخاب مشتریان عزیز می‌تونیم ما بین این آینه‌های دوطرفه رو با طبقات و کشوها و یا حتی نورهای مخفی قرار داد. اگر آینه شما رو با دستگاه مخصوص جیوه اونو تراش بدن به طوری که نور از آن قسمت عبور کنه دیگر شما در سالن خود هیچ‌چیزی کم ندارین. یک آینه به صورت دوطرفه کم جا با نور مناسب و خوب چون از قسمت‌های خراش خورده نوری که در بین آینه‌ها کارگذاری شده به سمت روبه‌رو که مشتری قرار گرفته می‌تابه.

آینه ایستاده‌ی چرخ‌دار

آینه ایستاده آرایشگاه
آینه ایستاده آرایشگاه

این نوع آینه، بهترین نوع از آینه‌های ایستاده‌اس. زیرا به راحتی می‌توان آینه رو جابه‌جا کرد. برای جابه‌جا کردن آینه ایستاده چرخ‌دار، فرد نیرومندی نیاز نیست، زیرا به راحتی این کار امکان‌پذیره. یکی دیگر از نکات مثبت آینه چرخ‌دار این هس که با هر دکوراسیون منطبق می‌شه. یعنی می‌تونین در هرجایی از اتاق آرایش با توجه به دکورتون آینه رو جابه‌جا کنین.

آینه ایستاده آرایشگاه ونیزی

آینه ایستاده آرایشگاه
آینه ایستاده آرایشگاه

این آینه بسیار خاص و لوکس هست. برای ساخت اون زمان زیادی صرف می‌شه. اولین بار در کشور ایتالیا طراحی شد که بسیار مردم از این طرح استقبال کردن آینه‌های ونیزی قاب‌هایی از جنس آینه و با طرح‌هایی خاص هستن که برش این طرح‌ها مهارت و زمان زیادی می‌بره.با داشتن آینه ایستاده آرایشگاه ونیزی فضایی بسیار لوکس و خاص رو برای سالن آرایشگاه خود انتخاب کردین که همیشه این فضا در ذهن مشتری شما باقی خواهد ماند و همین مسئله یکی از روش‌های جذب مشتری‌ست.

آینه‌های هوشمند

آینه ایستاده آرایشگاه
  • آینه هوشمند ریموت‌دار
  • آینه ایستاده لمسی
  • آینه آرایشگاه حسگردار
  • آینه صفحه نمایش‌دار
  • آینه ایستاده زوم‌دار

آینه ایستاده ارایشگاه ریموت‌دار

آینه‌های ریموت‌دار دارای نورهای مناسب و کافی برای آرایش هستن. علاوه بر اینکه با ریموت آینه می‌تونین نور رو از راه دور خاموش و روشن کنین می‌تونین درجه نور آینه‌های نورپردازی شده رو کم و زیاد کنین. با این ریموت رنگ‌های لامپ‌ها رو به راحتی عوض کنین و یک نور رنگی جانی دوباره به فضای آرایشگاه بدین. این ریموت‌ها از مسیر ۸۰۰ متری به راحتی عمل می‌کنه. کافی است از هر جای خانه و آرایشگاه دکمه این ریموت رو بکار بگیرین.

آینه ایستاده آرایشگاه لمسی

آینه ایستاده آرایشگاه
آینه ایستاده آرایشگاه

آینه‌های لمسی حتماً دارای نورپردازی هستن زیرا با لمس کردن قسمت مشخص نور آن خاموش و روشن و حتی کم و زیاد می‌شه. در گوشه‌ای از این آینه قسمت کوچکی رو با دستگاه سندبلاست خراش می‌دن و سنسور حساس به لمس رو در آنجا می‌چسبونن. وقتی شما با انگشت خود قسمت مشخص شده رو لمس کنین نورهای آینه روشن و خاموش می‌شن.

آینه ایستاده آرایشگاه حسگردار

آینه ایستاده آرایشگاه
آینه ایستاده آرایشگاه

آینه‌های حسگردار بسیار آینه‌های خاصی می‌باشن زیرا با حرکت دادن دست خود جلوی قسمت مشخص شده نور آینه شما روشن و خاموش می‌شه. در کشورهای اروپایی از این آینه در دکوراسیون‌ها استفاده می‌کنن و بسیار مورد استقبال افراد باسلیقه قرار گرفته‌. برای تولید آینه‌های لمسی زمان زیادی صرف می‌شه زیرا بسیار کارپیچیده‌ای هس و باید متخصص این کار با دقت زیاد اونو راه‌اندازی کنه.

آینه ایستاده ارایشگاه صفحه نمایش‌دار

این آینه بدون نیاز به هیچ قابی در ساده‌ترین و لوکس‌ترین حالت ممکن تولید می‌شه. روی این آینه یک صفحه نمایش و یک اسپیکر وجود داره که به راحتی می‌تونین از طریق بلوتوث گوشی همراه خود به این صفحه نمایش متصل بشین و موزیک موردعلاقه خود رو پخش کنین و لذت ببرین. این آینه بسیار پرکاربرد هس و در سالن‌های آرایشی بسیار استفاده می‌شه. علاوه بر موزیک شما می‌تونین با گوشی خود که به صفحه نمایش آینه وصل شد نورهای اونو تغییر بدین و نورها رو خاموش و روشن کنین. علاوه بر آن می‌تونین ساعتی که روی صفحه‌نمایش وجود داره رو تنظیم کنین.

آینه ایستاده آرایشگاه زوم‌دار

آینه ایستاده آرایشگاه
آینه ایستاده آرایشگاه

روی قسمتی از آینه ایستاده آرایشگاه خود می‌تونین یک آینه زوم‌دار نصب کنین که این آینه بسیار مورد استفاده ارایشگران قرارگرفته. البته داشتن این آینه زوم دار روی آینه معمولی شما برای هر اتاق لازم است که کارایی اونو نیز بالا می‌بره. زیرا با دقت بیشتری می‌تونین آرایش کنن.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ