آینه آرایشگاه نورمخفی

آینه گریم مدرن سال

سلام در این مطلب با شما در مورد آینه گریم مدرن سال صحبت می‌کنیم.بدون شک شما که دارین این مطالب رو می‌خونین یکی از بهترین آرایشگرهای شهر خودتون هستین که می‌خواید از بهترین و مدرن‌ترین محصولات استفاده کنین. اگر ادعا دارین که بهترین آرایشگر و میکاپ آرتیست شهر خودتون هستین اما هنوز از یک آینه ساده و پیش پا افتاده استفاده می‌کنین باید به شما بگیم که دیگه زمان این نوع آینه‌ها گذشته و شما با این کار دارین شانس خودتون برای بهتر دیده شدن رو می‌گیرین!

آینه گریم مدرن سال
آینه گریم مدرن سال

پس عجله کنین! برای بهتر شدن مثل بقیه رقیباتون باید از بهترین نوع آینه و مدرن‌ترین نوع سال استفاده کنین. ما در این مقاله بهترین آینه‌هایی رو که رقیب و همکاراتون از سایت ayneha خریداری کردن رو به شما معرفی می‌کنیم تا شما هم بتونین بهترین و زیباترین آینه‌های سالن خودتون رو داشته باشین.

آرایشگر حرفه‌ای باید محیط سالن آرایشی خودشو هم حرفه‌ای کنه تا بهتر دیده بشه‌. با ما همراه باشین تا انواع آینه‌های خاص و مدرن رو بهتون معرفی کنیم و شما هم با توجه به بودجه و سلیقه و سبک سالن آرایشی‌تون بهترین رو از نظر خودتون انتخاب کنین .تمام این مدل‌هایی که در این مقاله براتون گذاشتیم جزو ده مدل‌های برتر دنیا هستن که تمام میکاپ‌ آرتیست‌های حرفه‌ای ازشون تو کل کشورهای مطرح که با بهترین مدل‌ها پیش رفتن دارن استفاده می‌کنن ما تو هر مدل توضیح می‌دیم که هر آینه رو برای چه فضایی بخرین تا خاص‌تر دیده بشه.

آینه گریم مدرن سال
آینه گریم مدرن سال

با آینه‌های کارگاه آینه‌ها فضای سالن آرایشی خودتو دیزاین کن و اگر خوشت نیومد با یک تماس آینه رو برگردون .کارگاه آینه‌ها تو ارائه‌ی بهترین ایده و نمونه‌های آینه به خودش ایمان داره و بهت ضمانت صد در صد میده که بتونی با خیال راحت خرید کنی.

راستی تو کارگاه آینه‌ها نیاز نیست حضوری بیای و استرس حمل و نقل و شکستگی محصولت رو داشته باشی کافیه با یه تماس سفارشت رو ثبت کنی و بدون نگرانی ، نصب شده روی دیوار سالن آرایشگاهیت تحویل بگیری و کیف کنی .یه چیز دیگه ! تا یک سال هم از ضمانت بی قید و شرط آینه برخورداری یعنی حتی اگه مدل آینه بک‌لایت رو واسه سالن آرایشگاهیت انتخاب کردی و بعد از چند وقت مشکلی برای نور و یا چراغ اون پیش اومد همکاران‌مون برای تعویض و خدمات پس از فروش تو سالن شما حاضر شده تا آینه‌ی شمارو تعویض یا تعمیر کنن.

آینه گریم مدرن سال
آینه گریم مدرن سال

انواع آینه گریم مدرن سال

  • آینه گریم مدل بک لایت
  • آینه گریم مدرن سال مدل هالیوودی یا چراغ‌دار
  • آینه گریم مدرن سال مدل قاب‌دار
  • آینه گریم مدرن مدل لمسی یا حسگری
  • آینه گریم مدرن سال مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه گریم مدرن سال مدل دوطرفه

آینه گریم مدرن مدل بک لایت

اولین موضوعی که می‌خوایم صحبت کنیم در مورد آینه‌های بک لایت هست. آینه‌های بک لایت یکی از مدرن‌ترین و خاص‌ترین آینه‌های آرایشگاهی شناخته شده، که خیلی از آرایشگران و میکاپ آرتیست‌های معروف و مشهور برای زیبا کردن سالن آرایشگاهی خودشون از این آینه‌ها استفاده می‌کنن.

آینه گریم مدرن سال
آینه گریم مدرن سال مدل بک لایت

این آینه‌ها علاوه بر این که نورهای منحصر به فردی داره باعث جذابیت بیشتر و جلب توجه برای مشتریان هم میشه . در پشت آینه‌های بک لایت چراغ‌های ال ای دی تهیه میشه که با خاموش و روشن کردن این چراغ‌ها نور‌های لایتی به اطراف آینه پخش بشه و باعث زیبایی بیشتر سالن آرایشگاهی میشه. اگر خاص پسندین و دوست دارین منحصر به فرد باشین ما بهتون پیشنهاد می‌کنیم حتما یک دیوار از سالن آرایشگاهی خودتون رو مثل سالن‌های مطرح تهران با آینه‌های بک لایت منحصر به فرد و مدرن کنین.

آینه مدرن هالیوودی یا چراغ‌دار

یکی دیگه از آینه‌های گریم و میکاپ که بسیار برای این حرفه مناسب و تخصصی هست آینه‌های چراغ دار یا  هالیوودیه .این آینه‌ها طوری ساخته می‌شن که دورتادور اون به اندازه‌های مرتب لامپ‌هایی قرار بگیرن تا بتونن نور یکنواختی رو برای گریم و میکاپ حرفه‌ای ایجاد کنن.

آینه گریم مدرن سال
آینه گریم مدرن سال

اگر یک گریمور حرفه‌ای برای سینما هستین و یا یک میکاپ‌کار برتر در شهر خودتون هستین بهتره که در سالن آرایشی و یا اتاق مخصوص گریم خودتون حتما از این آینه‌ها استفاده کنین تا بتونین به بهترین نحو گریم و میکاپ رو برای مشتری انجام بدین و مشکلات رو از طریق نور زیاد ببینین و مشکل میکاپ رو به راحتی برطرف کنین.

آینه مدرن مدل‌ قاب‌دار

شما می‌تونید آینه‌های مدرن خودتون رو به سبک قاب‌دار و یا بدون قابل سفارش بدین.این موضوع کاملا سلیقه‌ای هست و با توجه به سبک و طراحی سالن آرایشگاهی می‌تونین رنگ و نوع قاب رو تعیین کنین.

آینه گریم مدرن سال
آینه گریم مدرن سال مدل دو طرفه

امروزه انواع و اقسام رنگ و جنس قاب در کارگاه آینه‌ها تولید می‌شه به طور مثال قاب‌ها می‌تونن از جنس‌هایی مثل چوب، فلز ،یو پی وی سی، و یا ام دی اف باشن. اما بهترین جنس برای انواع آب و هوایی مثل شرجی و یا با رطوبت بالا یو پی وی سی هست که می‌تونه مدت زمان بیشتری برای شما کار کنه.

آینه گریم مدرن سال
آینه گریم مدرن سال مدل چراغ‌دار

به طور مثال اگر سبک دکوراسیون سالن آرایشگاهی‌تون سلطنتی هست بهتره از رنگ‌هایی مثل بژ و یا طلایی استفاده کنین اما اگر سالن رو مدرن چیدین بهتره از رنگ‌هایی مانند سفید و یا رنگ‌های خنثی مانند طوسی استفاده بیشتری کنین . به این نکته نیز توجه کنین که داشتن قاب بر روی آینه هزینه اونو به حدی افزایش می‌ده و به نسبت بالاتر می‌بره.

آینه مدرن مدل نوردار ریموت‌ دار

اگر شما برای سالن آرایشی خودتون یک آینه نوردار مثل بک لایت و یا چراغ‌دار رو انتخاب کردین باید از طریقی این نور آینه رو خاموش و روشن کنین یکی از این راه‌ها از طریق داشتن یک ریموت در دستان شماست .

آینه گریم مدرن سال
آینه گریم مدرن سال مدل بک لایت ریموتی

با در دست داشتن یک ریموت کنترلی به راحتی می‌تونین در هر کجایی از سالن خود که ایستادین آینه مورد نظر خودتون رو خاموش و روشن کنین و یا شدت نور آینه‌ی خودتون رو کم و زیاد کنین.حتی اگر نور آینه شما چند رنگ باشه می‌تونین به راحتی نور آفتابی رو به مهتابی تغییر حالت بدین.این یک روش بسیار عالی برای آینه‌ی شماست که بسیار بی درسر هست.به طوریکه اگر آینه‌ی شما لمسی خاموش و روشن بشه ممکنه رد و اثر انگشتان دستاتون روی آینه بمونه و صورت خوبی نداشته باشه.

آینه گریم مدرن سال مدل دوطرفه

اگر سالن شما بزرگ هست و می‌تونین از فضای وسط سالن خودتون به راحتی استفاده کنین بهترین روش گذاشتن آینه‌های دوطرفه در وسط سالن آرایشی خودتون هست‌. با این کار علاوه بر اینکه از دور تا دور فضای آرایشی خودتون می‌تونین استفاده‌ی بهینه کنین وسط سالن رو هم می‌تونین از آینه‌ گریم‌های دوطرفه استفاده کنین.

آینه گریم مدرن سال
آینه گریم مدرن سال مدل دو طرفه

این سبک از آینه‌ها اول در کشورهای اروپایی دیده شد و کم کم با پیشرفت علم و طراحی دکوراسیون در ایران نیز ساخته شد.

در این مقاله سعی کردیم که بهترین‌ها رو به شما ارائه بدیم تا با یک تماس بتونین مدل پیشنهادی خودتون رو با دادن ابعاد مشخص سفارش بدین و درب منزل خودتون تحویل بگیرین .و با اینکار در زمان خودتون برای رسیدگی به کارهای دیگه صرفه‌جویی کنین و هم‌چنین باعث کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و کاهش آلودگی هوا و کم‌تر حرکت کردن وسیله‌ی نقلیه‌ای عمومی بشین.

همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ