آینه هالیوودی مهتابی قدی

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی
آینه قدی

آینه لامپی قدی بسیار زیباست. این آینه‌ها به دلیل نوری که دارن در کارهای تخصصی بسیار مؤثر و مفید هستن. مثلاً آینه‌ قدی لامپی در مزون‌ها و آرایشگاه ها بسیار پرکاربرده. زیرا این کارها نیاز به نور کافی و زیاد دارن. اگر شما در مزون و یا آرایشگاه خود فضایی رو ندارین که نور طبیعی داشته باشه می‌تونین برای تأمین نور کافی از این آینه‌های قدی لامپی استفاده کنین که هم فضا رو زیبا می‌کنه و هم کار شما رو راه می‌اندازه.

این آینه‌ها از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین آینه‌ها جهت آرایشگاه و مزون هستن. که بسیار کارامد و کاربردی‌ان.که علاوه بر کارایی اون از نظر ظاهری نیز زیبا و شیک و مشتری‌پسند هستن.

همه دنبال ظاهری موجه جهت گرفتن خدمات هستن.و هیچ کس دوست نداره که ، تو محیطی دِمُدِه و قدیمی به آرایش و پیرایش خودش بپردازه. آینه از جمله وسایلی هست که باعث جلوه بخشی فضای کاری شما می‌شه.

مخصوصا که این آینه‌ها چراغ و نور داشته باشن و صورت و ظاهر شما رو تو روشنایی کامل نمایش بدن . که علاوه بر کارایی ظاهری لاکچری به محل کاری شما هدیه می‌دن. و باعث جذب بیشتر مشتری و راحتی کار شما می‌شه.

اما در گذشته شرایط خیلی فرق داشت ، و تنها یک آینه ساده کار راه انداز بود و اهمیتی به زیبایی آینه داده نمی‌شه. اما الان دیگه نمی‌شه ازین آینه‌های معمولی و ساده برای خونه و محل کار استفاده کرد.

در مزیت استفاده از آینه‌ها باید گفته بشه که ، آینه‌ها خاصیت انعکاس دارن که اگر از مدل لامپی این آینه استفاده کنین هم فضای شما بزرگ‌تر دیده می‌شه و هم روشن‌تر می‌شه. زیرا نور باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضا می‌شه و بازتاب نور روی آینه اونو به محیط انعکاس می‌ده و باعث روشن‌تر شدن و بزرگ‌نمایی فضا می‌شه. آینه‌قدی رو می‌توان به صورت بک لایت و هالیوودی تولید کرد. آینه‌های بک لایت و لامپی رو به هر شکلی بخواید می‌توان طراحی کرد. هر مدل آینه‌ای که شما در ذهن خود دارین و یا عکس اونو به ما نشون بدین برای شما طراحی می‌شه. می‌توان روی آینه‌های لامپی قدی شما، لوگوی مخصوص‌تون رو طراحی کرد و تراش داد.

آینه لامپی قدی
آینه قدی

آینه لامپی قدی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه

  • باید شفاف باشه: آینه‌های لامپی قدی باید صاف باشن. چرا که از این آینه‌های لامپی در مکان‌های مخصوص و مهم استفاده می‌شه. از این آینه برای گریم کردن تئاتر و سینما استفاده می‌شه و باید نور مناسب به روی کسی که در روبروی اون قرار گرفته بیافته. تمامی آینه‌هایی که در کارگاه آینه‌ها تولید می‌شه کیفیت بالایی داره و بسیار شفافه.
  • باید لامپ‌ها طول عمر زیادی داشته باشن: لامپ‌های استفاده شده برای آینه‌های لامپ دار قدی خیلی باکیفیت هستن. اونا دارای عمر طولانی هستن و مثل لامپ‌های دیگه نیستن زیرا تعداد دفعات خاموش روشن شدن در این لامپ‌ها از عمر اونا کم نمی‌کنه و فقط مجموع ساعاتی که این لامپ ها روشن هستن مهمه. چراغ‌های استفاده شده برای تولید آینه‌های لامپ دار دارای گارانتی می‌باشن و اگر این لامپ‌ها بسوزن به صورت رایگان می‌تونین این لامپ‌ها رو تعویض کنین.
آینه لامپی قدی
  • لامپ‌ها باید نور کافی داشته باشن: لامپ‌های ال ای دی نسبت به بقیه لامپ‌ها خیلی پرنورتر هستن و درجه نور لامپ های ال ای دی رو می‌شه کم و زیاد کرد و به اندازه‌ای که نیاز هست اونا رو تنظیم کرد. مدل لامپ‌های ال ای دی مثل لامپ‌های قدیمی نیست و همون لحظه که روشن می‌شه نور زیادی داره و نیازی نیست تا این لامپ‌ها گرم بشه و دقایقی از روشن شدن اونا بگذره.
  • زیبا باشن: آینه‌های لامپی قدی و تمامی آینه هایی که در کارگاه تولید می‌شن از به روزترین و جدیدترین دستگاه ها برای ساخت اونا استفاده می‌شه. آینه های تولیدشده در کارگاه بسیار زیبا و به روز هستن.
  • به راحتی اونا رو جابجا کرد: آینه لامپی قدی به دلیل اینکه در سایز های بزرگ تولید می‌شن و وزن زیادی هم دارن. به تنهایی نمی‌شه این آینه‌ها رو جابه جا کرد و دکور رو تغییر داد. برای این که شما راحت باشین و به راحتی بتونین اونا رو جابه جا کنین بنا به درخواست و نظر شما برای اونا چرخ تعبیه می‌کنیم.
آینه لامپی قدی
آینه قدی

آینه لامپی قدی بک لایت

آینه لامپی قدی بک‌لایت بسیار خاص و زیبا هست. این آینه ها در عین سادگی که دارن نور مخفی در پشت آینه هم دارن که باعث می‌شه نور مثل یک هاله زیبا به دور تا دور آینه بتابه. این نور باعث می‌شه تا فضای شما روشن‌تر بشه علاوه بر اون می‌توان نورهای رنگی در پشت آینه نصب کرد.

لامپ ها نورهای رنگی مختلفی دارن و شما هر رنگ نور رو که بخواید روشن می‌کنین. آینه بک لایت رو به چند روش می‌توان خاموش و روشن کرد روش اول با کمک ریموت هست. روش دوم به صورت لمسی یا تاچ و در روش سوم نور طرح های بک لایت رو به صورت حسگری می‌شه روشن خاموش کرد و یا حتی با این روش می‌شه درجه نور رو کم کرد و یا اونو زیاد کرد.

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی هالیوودی

بعضی مکان‌ها به آینه های هالیوودی نیاز دارن. چرا که این آینه ها هم نور کافی دارن و هم زیبا هستن. اکثر بلاگرها یا مزون دارها و آرایشگرها از این آینه یک یا چند عدد دارن. زیرا نیاز یک کار تخصصی رو تأمین می‌کنن. می‌توان لامپ های آینه های هالیوودی رو به صورت یکی در میان آفتابی و مهتابی نصب نمود و فقط رنگ آفتابی و یا رنگ مهتابی اونو روشن کرد.

لامپ‌های آینه‌های هالیوودی رو به صورت توکار نصب می‌کنیم و با درخواست شما می‌توان اونو روکار نصب کرد. آینه‌هایی که به صورت تو کار هستن عمر بیشتری نسبت به آینه های روکار دارن زیرا در معرض ضربه قرار نمی‌گیرن. با کمک یک ریموت می‌توان درجه نور لامپ‌های ال ای دی رو کم و زیاد کرد. این آینه ها رو می‌شه با قاب و بدون قاب نصب و تولید کرد و لامپ ها رو روی قاب و روی آینه تعبیه کرد.

آینه لامپی قدی

آینه لامپی قدی دوطرفه

طراحان کمپانی آینه‌ها برای کسانی که دارای یک سالن آرایش کوچک و یا مزون های کوچک هستن و نیاز به آینه‌های زیادی دارن فکری اندیشیده و طراحی خاصی کردن. اون هم اینکه آینه لامپی قدی رو به صورت دو طرف طراحی کردن.
از این آینه می‌توان دو نفر به صورت هم‌زمان استفاده کنن. مزون و آرایشگاه‌هایی که مشتری‌های زیادی دارن این آینه بسیار پرکاربرد هست زیرا مشتری منتظر نمی‌مونه تا اتاق پرو و یا یک آینه خالی بشه و در روبروی اون قرار بگیرن.

آینه لامپی قدی
آینه قدی

آینه لامپی قدی هوشمند

این نوع آینه لامپی قدی، قابلیت وصل شدن به گوشی همراه رو داره و با استفاده از موبایل خودتون می‌تونین میزان نور، رنگ لامپ آینه‌ها رو تنظیم کنین. حتی این آینه قابلیت این رو داره که با گوشی خودتون آهنگ مورد علاقه‌تون رو از طریق آینه پخش کنین. در این آینه با صفحه‌ای که روی آینه کار شده می‌تونین ساعت، تاریخ و دمای هوا رو از روی آینه بخونین. در حال حاضر این نوع آینه ها طرفدار زیادی رو جلب کرده و بازار خوبی رو به خودش اختصاص داده. آینه لامپی قدی رو می‌شه در مزون‌ها و یا اتاق‌های گریم مخصوص استفاده کرد.

آینه لامپی قدی ثابت و متحرک

کارگاه آینه‌ها قابلیت این رو داره که بنا به درخواست و نیاز شما آینه لامپی قدی متحرک و یا ثابت تولید کنه. برای متحرک کردن آینه قدی لامپی،چرخ هایی در زیر آینه قرار داده می‌شه، . این چرخ ها در زیر آینه ترمز هم دارن که به راحتی آینه‌تون رو در هرجایی از محل کارتون ثابت نگه دارین و در مواقع نیاز به راحتی جا به جا کنین. هر طرحی که می‌خواین رو می‌تونیم تولیدی کنیم حتی آینه‌هایی که در سایت‌های خارجی مانند آمازون دیدین و پسندیدین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ