آینه لامپی برای آرایشگاه

آینه لامپی مخصوص میکاپ

آینه لامپی مخصوص میکاپ برای به دست آوردن بهترین نتیجه از آرایش هستش ، اول از همه کمک می‌کنه تا اثر کامل { کل صورت ما ، نه تکه‌های کوچک } رو ببینین. نورهای آینه میکاپ نور رو مستقیما به چشم نمی‌زنه و به اطراف پراکنده می‌کنه در حالی که نور معمولی نور رو به همه جهات می‌تابانه. همه افراد دوست دارن چهره خودشون و اعضای بدن خودشون رو ببینن چه چیزی بهتر از آینه لامپی که زیبای‌ها و نواقص رو به طور واضح نشون بده.

استفاده درست و بجا از انواع آینه میکاپ تو دکوراسیون منزل و سالن‌های مختلف ، زیبائی محیط رو بیشتر کرده و فضا رو بزرگتر و جذاب‌تر خواهد کرد. امروزه طرفداران این سبک از طراحی داخلی افزایش پیدا کرده.

ما تصمیم داریم ایده‌های جالب آینه جهت دکوراسیون منزل رو برای شما عزیزان مطرح کنیم. با استفاده از خلاقیت و تکنیک‌های دکوراسیون می‌تونین محل کار و محل سکونت خودتون رو تبدیل به فضای شیک و جذاب کنین. برای استفاده از مشاوره متخصصان ما تو سایت آینه‌ها و همچنین استفاده از شماره تلفن‌های ما بهترین و بروزترین انتخاب خودتون رو داشته باشین.

آینه لامپی مخصوص میکاپ
بروزترین و جدیدترین آینه لامپی مخصوص میکاپ

آینه چیست

آینه ، وسیله‌ای هست که به علت صافی و بازتاب بالا ، به رویهٔ خود ، تصویر اجسام رو نشون میده. آینه رو آئینه و آیینه هم نوشتن. شخص به این علت می‌تونه خود رو تو آینه ببینه که آینه نوری رو که به اون می‌تابه باز می‌گردونه. چیزهایی از قبیل فرش و دیوارهای رنگ‌ شده بیشتر نوری رو که به اون‌ها می‌تابه منعکس می‌کنن. اما نوری که باز می‌تابانن ، پراکنده میشه. ولی آینه‌ها نور رو بدون اون که پراکنده کنن منعکس می‌کنن. برای جلوگیری از پراکندگی نور ، سطح آینه باید خیلی صاف باشه.

آینه لامپی مخصوص میکاپ
بروزترین و جدیدترین آینه لامپی مخصوص میکاپ

فضای بزرگ با آینه لامپی مخصوص میکاپ

طراحان تمایل دارن از آینه لامپی مخصوص میکاپ تو اتاق‌های کوچک استفاده کنن چون که می‌توانن به صورت بصری اون رو گسترش بدن و فضا رو از اون چه که هست بزرگتر نشون بدن. آینه‌ها نه تنها می‌تونن فضا رو بزرگتر کنن ، بلکه سبب روشن‌تر شدن و تبدیل شدن اون به یه منبع اضافی نورپردازی میشن.

آینه لامپی مخصوص میکاپ
بروزترین و جدیدترین آینه لامپی مخصوص میکاپ

تو خرید آینه لامپی مخصوص میکاپ باید به چه نکاتی توجه کنیم

برای خرید آینه لامپی مخصوص میکاپ باید به محیطی که قرار هست آینه میکاپ قرار بگیره توجه داشته باشیم اگه قرار هستش روی میز قرار بگیره باید آینه میکاپ رومیزی خریداری کنیم و اگه قرار هست به صورت دیواری به دیوار محیط داخلی زده بشه باید از آینه میکاپ دیواری استفاده کنیم که قابلیت نصب روی دیوار رو داشته باشن و یا اینکه می‌خوایم به صورت قدی از آینه لامپی میکاپ استفاده کنیم که در این صورت باید از آینه میکاپ قدی استفاده کنیم.

نکته: آینه‌هایی که به صورت دیواری نصب میشن نسبت به مدل‌های آینه دستی و آینه آرایش رومیزی طول عمر بیشتری دارن و احتمال ضربه خوردن اون‌ها کمتر هستش.

در هر صورت برای خرید هر کدوم از انواع آینه لامپی میکاپ باید قد خودمون رو در نظر بگیریم به این جهت که برای استفاده از آینه مخصوص میکاپ باید بتونیم به چهره خودمون تو آینه میکاپ تسلط کافی داشته باشیم در غیر این صورت در هنگام آرایش زود خسته می‌شیم و نتیجه مناسبی برایمون نخواهد داشت.

برای خرید آینه لامپی مخصوص میکاپ باید نور رو نیز در نظر بگیریم تو بیشتر مواقع توصیه میشه که از نور طبیعی استفاده کنیم یعنی آینه میکاپ رو تو جایی نصب و استفاده کنیم که بتونیم از نور طبیعی برای آرایش بهره ببریم ولی در بعضی مواقع امکان دسترسی به نور طبیعی وجود نداره و یا تو ساعاتی از روز مورد استفاده قرار می‌گیره که نور طبیعی کافی وجود نداره در این مواقع باید آینه میکاپ که دارای نور و لامپ هستن رو خریداری کنیم.

آینه میکاپ نقش اساسی تو آرایش شما بزرگواران خواهند داشت پس در هنگام خریداری اون باید دقت لازم رو انجام بدین تو این مقاله از سایت آینه‌ها چند نکته‌ای که هنگام خریداری آینه میکاپ باید به اون‌ها دقت لازم رو داشت ذکر کردیم. امیدوارم براتون مفید بوده باشه.

آینه لامپی مخصوص میکاپ
بروزترین و جدیدترین آینه لامپی مخصوص میکاپ

از آینه لامپی مخصوص میکاپ تو چه فضاهایی استفاده میشه

شما می‌تونین از آینه لامپی مخصوص میکاپ تو محیط‌های مختلفی استفاده کنین. یکی از فضاهایی که استفاده از این آینه میکاپ پیشنهاد میشه ورودی خونه هستش. این کار سبب میشه ورودی خونه زیباتر و قشنگ‌تر به نظر بیاد. همچنین ، شما می‌تونین این آینه رو تو اتاق پذیرایی خونه‌تون به کار ببرین. اگه آینه مخصوص میکاپ به شیوه‌ای هنرمندانه تو اتاق پذیرایی به کار برده بشه ، می‌تونه زیبایی اون فضا رو تحت تاثیر قرار بده.

به همین خاطر اگه به دنبال دکوراسیون خاص و ویژه هستین و می‌خواین حسن سلیقه خودتون رو به رخ دیگران بکشین ، باید استفاده از این آینه لامپی رو مد نظر قرار بدین. بهتر است بدونین شما عزیزان می‌تونین این محصول رو تو سالن‌های زیبایی نیز به کار ببرین. بسیاری از طراحان بر این عقیده هستن که تمامی سالن‌های آرایشی به این آینه نیاز دارن. این کار سبب میشه محیط بزرگ‌تر به نظر بیاد و این موضوع اهمیت خیلی زیادی داره.

آینه لامپی مخصوص میکاپ
بروزترین و جدیدترین آینه لامپی مخصوص میکاپ

جمع بندی

تا بدین جا تلاش کردیم تا اطلاعات خیلی کاملی رو در مورد آینه لامپی مخصوص میکاپ در اختیار شما بزرگواران قرار بدیم. همون طور که متوجه شدین شما عزیزان می‌تونین این آینه لامپی رو تو فضاهای گوناگونی از جمله سالن‌های آرایشی و زیبایی و تئاتر ، پذیرایی و اتاق خواب خودتون به کار ببرین. این آینه لامپی میکاپ تو اشکال و ابعاد مختلف تولید میشه و شما می‌تونین با توجه به محیط داخلی یکی از این محصولات رو انتخاب کنین. یکی از مواردی که در هنگام خرید باید به اون توجه داشته باشین کیفیت بسیار بالای آینه هستش. اگه کیفیت آینه میکاپ بالا نباشه ، هرگز رضایت شما خریداران عزیز از خرید این آینه جلب نمیشه.

آینه لامپی مخصوص میکاپ
بروزترین و جدیدترین آینه لامپی مخصوص میکاپ

برای بهترین انتخاب با ما در تماس باشین

کیفیت خیلی عالی و قیمتی باور نکردنی رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. شما خریداران بزرگوار شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و بهترین رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع آینه لامپی مخصوص میکاپ در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات ما تحویل بگیرین.

قیمت با کیفیت‌ترین و بروزترین محصولات مدرن ما از قیمت تمومی فروشگاه‌هایی که می‌شناسین کمتر و مناسب هستش ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدترین انواع آینه لامپی مخصوص میکاپ خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ