آینه گریم ارومیه

انواع آینه میکاپ

در این متن در مورد انواع آینه میکاپ صحبت می‌کنیم و بهترین و با کیفیت ترین آینه میکاپ رو با بهترین قیمت برای شما بازگو می‌کنیم تا بتونین بهترین خرید رو انجام بدین.

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ

شما می‌تونین بهترین آینه‌های میکاپ رو با بهترین قیمت‌ها به کارگاه آینه‌ها سفارش بدین.ما در اولین فرصت آینه‌ی شما رو با بهترین متریال روز دنیا مشابه متریال‌های خارجی به دست شما می‌رسونیم. تنها کافی اس که به ما اعتماد کنین و با تماس گرفتن و یا سفارش خود به صورت اینترنتی آینه خود رو درب منزل تحویل بگیرین.با این کار علاوه بر اینکه در زمان و هزینه خود صرفه جویی کردین باعث کاهش آلودگی‌های زیست محیطی از جمله کاهش آلودگی هوا و ترافیک‌های بین شهری می‌شین.

در زمان‌های گذشته تنها یک نوع آینه وجود داشت که آن هم یک نوع آینه‌ی ساده بود که برای هر فضا و مکانی از اون استفاده می‌شد اما به مرور زمان و با گذشت علم و طراحی‌های دکوراسیون آینه‌های مختلفی مطابق با شرایط محیط و کاربری‌های شغلی ایجاد شد  از این رو شرکت‌های آینه و یا کارگاه‌های تولیدی به ساخت آینه با توجه به کاربری‌های مورد نیاز پرداختند و روانه بازار کردن که با فروش بیشتری نیز مواجه شدن.

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل بک لایت

به طور مثال دیگر در سالن‌های سونا و جکوزی آینه‌های ساده گذاشته نشد که بخار روی اونو بگیره بلکه با گذاشتن آینه‌های ضد بخار باعث شد که دیگه آینه بخار نکنه. و یا برای میکاپ کاران و گریمورهای حرفه‌ای در سالن‌های زیبایی و آرایشی آینه‌هایی با نور متفاوت مانند آینه بک لایت و یا آینه چراغ‌دار یا هالیوودی ساخته شد.در ادامه در مورد انواع آینه میکاپ صحبت می‌کنیم با ما همراه باشین.

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ

انواع آینه میکاپ

  • آینه میکاپ بک لایت
  • آینه میکاپ چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه میکاپ قاب‌دار
  • آینه میکاپ لمسی یا حسی
  • آینه میکاپ ریموت‌دار یا کنترلی
  • آینه میکاپ گرد
  • آینه میکاپ دکوراتیو
  • آینه میکاپ آویزی
  • آینه میکاپ دوطرفه
  • آینه میکاپ پایه دار
انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل بک لایت ساده

آینه میکاپ بک لایت

یکی از انواع آینه‌های میکاپ آینه های بک لایت هست که با نصب چراغ های ال ای دی در پشت آینه می‌توان نور ملایمی رو در دور تا دور آینه ساطع کرد.این آینه‌ها برای جذب مشتری و حس ایجاد آرامش بسیار مناسب هست و یکی از زیباترین و مدرن ترین آینه‌های میکاپ و آرایشی شناخته شده اس.که می‌توان با مدل‌های مختلف که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد آنها را خاموش و روشن و یا شدت اونو نیز کم و زیاد کرد. 

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل بک لایت

آینه میکاپ مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

آیین‌هایی چراغداری هالیوودی نیز یکی از انواع آینه میکاپ هستن که بسیار برای گریم و میکاپ کاران تخصصی استفاده می‌شه عملکرد این چراغ ها به گونه‌ای اس که به طور مرتب در دور تا دور آینه را لامپ‌هایی تعبیه می‌کنن که با روشن کردن اوناا یک نور بسیار یکدستی رو به محیط می‌ده.

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

که باعث می‌شه میکاپ‌کار یا متخصص گریم بتونه آرایش و گریم بهتری رو بر روی پوست انجام بده و عیب‌های آرایشی خود رو بهتر ببینن و در صدد رفع اون بربیاد. امروزه از این آینه‌های چراغ‌دار و یا به اصطلاح هالیوودی در اتاق‌های منزل و یا بسیاری از مزون‌ها نیز به علت جلب مشتری و نور بسیار بالایی که داره استفاده می‌شه .این آینه‌ها می‌تونه با لامپ‌های مهتابی و آفتابی بر روی آینه تعبیه بشه .

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

آینه میکاپ قاب‌دار

آینه میکاپ می‌تونه به طور قابدار و یا بدون قاب تعبیه و طراحی بشه.اگر منزل و یا سالن آرایشی شما بسیار ساده هست پیشنهاد ما نزدن قاب برای آینه هست اما اگر فضای سالن آرایشگاهی و یا هر سالنی که می‌خواید آینه تهیه کنین سلطنتی کلاسیک و مدرن هست بهتر اینه که مطابق با آن قاب مناسبی نیز تهیه کنین قاب‌ها در انواع رنگ و جنس و متریال‌های مختلفی ساخته و تولید می‌شن.

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل قاب‌دار چراغ‌دار

 به طور مثال می‌تونه یک قاب از جنس upvc چوبی فلزی و یا ام دی اف ساخته بشه. که بهترین نوع و جنس قاب‌ها یو پی وی سی هستن زیرا از نظر رطوبت و عملکرد بسیار عالی عمل می‌کنه. به طوری که در فضاهای مرطوب پوسیده نمی‌شه و زنگ نمی‌زنه.و مناسب با هر شرایط آب و هوایی هست.

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل قاب‌دار هالیوودی

اگر سالن شما دکوراسیون اون سلطنتی و کلاسیک هست بهترین رنگ برای قاب آینه رنگ‌های گرم مانند طلایی بژ و رنگ‌های قهوه‌ای هست. اما اگر طراحی و دکوراسیون سالن شما مدرن باشه بهتر هست از رنگ‌های خنثی مانند سفید یا طوسی استفاده کنین.

آینه میکاپ دو طرفه

اگر محیط سالن شما بزرگ و امکان این رو دارین که در وسط سالن آینه های دو طرفه بذارین بهترین کار برای شما گذاشتن این نوع آینه هاست زیرا می‌تونین از دو طرف اون نیز برای خدمات دهی به مشتری استفاده کنین.

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل دوطرفه

و اگر دوست ندارین آینه خود رو بر روی دیوار میخکوب کنین این بهترین روش هست می‌تونین به جای گذاشتن آینه بر روی دیوار دور تا دور سالن خود رو مبلمان کنین تا مشتریان قبل از این که نوبت خود شود در اونجا به انتظار بنشینن.اگر بسیار مشتری دارین و احتیاج به آینه‌های بیشتری دارین می‌تونین از دو مکان یعنی دورتادور دیوار و همچنین وسط سالن نیز به راحتی استفاده کنین و از این نوع آینه‌ها بهره‌ی بیشتری ببرین.این آینه‌ها نیز انواع مختلفی داره که می‌تونین کمد دار و یا پایه دار اونو نیز تهیه کنین تا بتونین وسایل خود رو نیز در زیر اون تعبیه کنین.

آینه میکاپ قدی یا سرتا سری

یکی دیگر از انواع آینه میکاپ آینه‌های قدی و یا یکسره در سالن‌های زیبایی هست بیشتر از این آینه‌ها برای سالن‌هایی که فضای کوچکی دارن و یا نور کافی به سالن اونا بازتاب نمی‌کنه استفاده می‌شه.

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل قدی

با گذاشتن آینه‌های سرتاسری بر روی یک دیوار و یا آینه‌های قدی می‌توان نور بیشتری رو به محیط بخشید همچنین فضا رو دلباز‌تر و بزرگتر نیز نشون داد.در غیر این صورت این نوع آینه‌ها بیشتر برای مزون‌هایی که لباس می‌فروشن استفاده می‌شه تا مشتری بتونه خود رو سرتاسری در درون آینه ببینه.

آینه میکاپ مدل ریموت‌دار یا کنترلی

اگر آینه‌های نور دار را برای سالن میکاپ خود انتخاب کردین بهترین نوع آینه های نور دار ریموت دار یا کنترلی می باشد به طوری که بتونین در هر کجای سالن خود که ایستادین نور آینه خود رو خاموش و روشن کنین و یا حتی بتونین شدت نور رو کم و زیاد کنین و اگر آینه شما نورش چند رنگ هست بتونین از آفتابی به مهتابی نور رو تغییر حالت بدین.

علاون بر اون با داشتن این نوع آینه‌ها دیگر نگران لکه دار شدن آینه‌ی خود توسط لمس کردن آینه نیستین و آینه‌ی خود رو تمیز تر نگه‌ می‌دارین.

با انتخاب کمپانی ayneha برای ساخت آینه‌ی خود مطمئن باشین که بهترین کیفیت رو از کارگاه آینه‌ها با بهترین قیمت خریداری می‌کنین.هدف ما جلب رضایت شماست…

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ