آینه بک لایت رومیزی

آینه آرایش رومیزی

یکی از همیشگی‌ترین مدل‌هایی که ما برای آینه آرایش دیدیم آینه‌ آرایش رومیزی هستن ، البته مدل‌های قدیمی آینه‌های رومیزی توی ذهنتون نیاد چون آینه‌های رومیزی الان مدل‌های خیلی جدیدی دارند که با هر سبک دکوراسیونی می‌تونن ست بشن و حتی سخت‌پسندترین آدم‌ها رو هم مجذوب خودشون کنن. قدیم فقط به آینه‌هایی که روی میز قرار می‌گرفتند آینه رومیزی گفته میشد اما الان به هر آینه‌ای که در مقابل میز قرار بگیره فارغ از نحوه‌ی اتصالش اصطلاحا آینه رومیزی می‌گیم. آینه‌های آرایش رومیزی مدل‌های مختلفی دارند که با هم تا آخر این مقاله تک تکشونو بررسی می‌کنیم تا بفهمیم کدومشون برای ما مناسب‌تره.

آینه آرایش رومیزی
آینه‌ آرایش رومیزی

چرا آینه آرایش رومیزی برای آینه آرایش پیشنهاد میشه؟

استفاده از آینه آرایش رومیزی موجب میشه تا با دید بهتر و در حالت بهتری هر کسی مقابل آینه، آرایش خودش رو انجام بده. حتی آرایشگرها هم خیلی براشون راحت‌تره. به این دلیل که اغلب برای انجام آرایش و میکاپ مقابل آینه رومیزی، با نشستن روی صندلی مراحل انجام میشه. در این صورت خستگی هم ایجاد نخواهد شد.

آینه آرایش رومیزی
آینه‌ آرایش رومیزی

مزیت مهم دیگه این هست که با استفاده از آینه آرایش رومیزی میشه ابزار مورد نیاز رو روی میز و در مقابل خود قرار داد. تا در این صورت بشه دسترسی خیلی راحتی به این محصولات داشت. و به‌راحتی در مقابل و نزدیکی خود بشه از اون‌ها استفاده کرد. به طور کلی آینه رومیزی مناسب‌ترین نوع برای آینه آرایشی با توجه به ویژگی‌هایی که داراست، هستش و کاربردهای زیادی در این زمینه داره.

همچنین آینه آرایش رومیزی اگه از روش همیشگیش استفاده کنیم و فقط روی میز بذاریمش نیاز به نصب خاصی نداره و به‌راحتی با قرار گرفتن روی میز میشه اون رو مورد استفاده قرار داد. با قرار گرفتن روی میز هم ثابت میمونه و خطری بابت شکستن اون وجود نداره. و آینه در جای ایمنی قرار خواهد گرفت. تا بتونه با ایمنی کامل مورد استفاده قرار بگیره.

تاثیر کیفیت آینه

آینه آرایش رومیزی
آینه‌ آرایش رومیزی

وقتی یک آینه رو برای کاربری آرایش می‌خوایم و کیفیتمون خیلی خوب باشه. چون که آرایش کردن توی یه آینه بی‌کیفیت به خاطر کدر بودنش و موجدار بودنش باعث پایین اومدن کیفیت آرایشمون میشه. حتی تصور اینکه کرم پودرمون رو توی آینه‌ای که کدر فیض کنیم هم وحشتناکه آینه‌ای که موج داره خط چشم بکشیم اصلاً معلوم نیست قرینه می‌شه یا نمی‌شه. اگر این آینه رومیزی برای آرایش رو واسه سالن آرایشی یا آرایشگاه بخواهیم که تاکید روی کیفیتش بیشتر هم میشه چون علاوه بر اینکه پایین بودن کیفیت آینه کیفیت کار ما رو پایین میاره , کلاس کار ما را هم از بین می‌بره و ما توی نظر مشتری‌هامون غیر حرفه‌ای جلوه می‌کنیم

از کجا آینه باکیفیت رو تشخیص بدیم؟

آینه آرایش رومیزی
آینه‌ آرایش رومیزی

برای تشخیص کیفیت آینه هم می‌تونیم یه روش تخصصی رو استفاده کنیم که خیلی وقت گیره هم اینکه می‌تونیم از میانبر بریم و فقط از یه جای معتبر خرید کنیم. پیشنهاد من اینه که از جای معتبر خرید کنیم که خیالمون از اینکه طرف مقابلمون کلاهبردار نیست و اینکه کیفیت آینه‌اش بالا همزمان راحت بشه. مثلاً همین سایتی که الان داخلش هستیم یه تولید کننده ایرانی که به خاطر بالا بودن کیفیت کارهاش به کشورهای خارجی هم صادرات داره. از طرفی وقتی که ما مستقیماً از خود تولید کننده خرید می‌کنیم قیمت نهایی برای ما مقرون به صرفه‌تر تموم میشه به خاطر اینکه قرار نیستش به واسطه‌ها پولیو پرداخت کنیم. تازه می‌تونیم یه عالمه شخصی سازی کنیم و دقیقاً هر آینه‌ای که تو ذهنمون باشه همون رو به اون متخصص سفارش بدیم مجبور نیستیم از بین مدل‌های محدودی که داخل بازار هستند انتخاب کنیم.

تاثیر شکل آینه زیاده؟

آینه آرایش رومیزی
آینه‌ آرایش رومیزی

برای همه ما پیش اومده که وارد بعضی از محیط‌ها بشیم و ازشون احساس خوب بگیریم. یکی از چیزهایی که توی این احساس خوب تاثیر خیلی زیاد و مستقیمی داره شکل‌های هندسی استفاده شده توی اون محیطن. از طرفی ما داریم در مورد آینه صحبت می‌کنیم که به خودی خود روی محیطی که داخلش قرار بگیره تاثیر خیلی زیادی رو می‌ذاره. برای همین باید روی شکل هندسی که قراره برای آینه‌مون انتخاب کنیم دقت بیشتری رو به خرج بدیم , در ادامه شکل‌های مختلفی که برای آینه می‌تونیم سفارش بدیم رو با همدیگه بررسی می‌کنیم تا بتونیم بهترین انتخاب ممکن رو داشته باشیم.

شکل‌های مختلف آینه‌ آرایش رومیزی

  • آینه‌ آرایش رومیزی دایره‌ای
  • آینه‌ آرایش رومیزی مربع و مستطیل
  • آینه‌ آرایش رومیزی بیضی
  • آینه‌ آرایش رومیزی گنبدی
  • آینه‌ آرایش رومیزی دفرمه

آینه دایره‌ای

آینه آرایش رومیزی
آینه‌ آرایش رومیزی

آینه‌های دایره‌ای شکل یا گرد یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آینه سالن آرایشی سال ۲۰۲۳ بوده و این ترند بودن رو توی سال ۲۰۲۴ حفظ کرده. قدیم از این مدل آینه توی ابعاد کوچیک استفاده می‌شد اما الان مد شده که توی ابعاد بزرگ و قدی استفاده کنند که خب هم جذابیت بیشتری داره هم اینکه محیط ما رو خیلی بزرگتر و دلبازتر جلوه میده. دایره تشکیل شده از یه عالم نقطه است که در نهایت به یک نقطه می‌رسه به خاطر همین هم نماد جریان داشتن هم نماد اتحاده. این جریان داشتن باعث میشه یک انرژی و حس پرگذشت بودن توی محیط اطراف اون آینه پخش بشه و احساس آرامش بیشتری به افرادی که داخل اون خونه آرایشگاه هستند داده بشه. حس اتحادی که داره توی آرایشگاه‌ها خیلی تاثیرگذاره و باعث میشه که مشتری‌هامون ما رو در مقابل خودشون نبینند و احساس کنند که با همدیگه توی یک سمتیم اینجوری راحت‌تر بهمون اعتماد می‌کنن.

ابعاد و اندازه آینه آرایش رومیزی

آینه آرایش رومیزی مخصوصا تو سبک قدیمی اغلب ابعاد خیلی بزرگی نداره. و ابعاد اون متناسب با خود میز انتخاب میشه. و برای قرارگیری روی میز بهتر هست که ابعاد و اندازه اون از میز کمی کوچیک‌تر باشه. تا بتونه به‌راحتی روی میز قرار بگیره. و آسیبی به اون وارد نشه و ثابت در جای خودش باقی بمونه. اما برای برخی از سالن‌های آرایشی ابعاد بسیار بزرگ از آینه رومیزی مورد استفاده قرار می‌گیره. که در این صورت ابعاد میز هم طبیعتا بسیار بزرگ خواهد بود. تا آینه بتونه به صورت کاملا ایمن روی اون قرار بگیره. درواقع ابعاد میز باید به‌گونه‌ای باشه که تمام آینه رو بتونه پوشش بده و وزن اون رو تحمل کنه.

آینه آرایش رومیزی
آینه‌ آرایش رومیزی

انواع آینه آرایش رومیزی چراغ‌دار

  • آینه‌ آرایش رومیزی هالیوودی
  • آینه‌ آرایش رومیزی بک‌لایت
  • آینه‌ آرایش رومیزی با نور نواری

شخصی‌سازی آینه‌های چراغ‌دار

آینه آرایش رومیزی
آینه‌ آرایش رومیزی
  • نحوه کارکرد آینه می‌تونه به صورت لمسی، ریموتی و یا حسگری باشه که به انتخاب، روی آینه نصب و اجرا میشه.
  • تغییر رنگ نور برای آینه می‌تونه فراهم بشه. در این صورت به دلیل تنوع رنگی که لامپ‌های ال ای دی دارا هستن، میشه رنگ‌های متفاوتی برای آاون‌ها انتخاب کرد. تا در صورت نیاز بشه رنگ نور ساطع شده رو به‌راحتی تغییر داد.
  • میزان نوری که ایجاد میشه هم قابل تنظیم می‎تونه باشه. به این صورت که در صورت نیاز به نور بیشتر میشه شدت نور رو بیشتر کرد و یا برعکس میزان نور رو کاهش داد. این یک قابلیت فوق‌العاده به‌خصوص برای آینه آرایش رومیزی هست که بشه نور مناسبی را برای انجام میکاپ تنظیم کرد.
  • اتصال آینه به بلوتوث تلفن همراه و یا وای‌فای موجب میشه تا از طریق آینه به موسیقی موردعلاقه خود گوش داد. همچنین پخش ویدیو هم از آینه می‌تونه صورت بگیره. این قابلیت‌ها هم موجب معرفی نسل جدیدی از آینه‌ها شدن که موجب پیشی‌گرفتن از آینه‌های دیگه‌ای شدن.

آینه هالیوودی

آینه آرایش رومیزی هالیوودی به آینه‌ای میگن که روی اون تعدادی لامپ به فاصله مشخصی قرار داده میشه. این لامپ‌ها موجب روشنایی بیشتر میشن. بنابراین برای آرایش انتخاب بسیار ایده‌آلی هستش. چراکه صورت رو کاملا روشن میکنه و موجب میشه تا تصویر واضحی از اون در آینه ایجاد بشه. آینه چراغ دار درواقع با روشنایی که ایجاد می‌کنه موجب میشه تا حین میکاپ، فرد با دید کاملی کار خودش رو انجام بده.

آینه آرایش رومیزی

در آینه هالیوودی چراغ‌ها می‌تونن تا حدی چیدمان متفاوتی داشته باشن. البته در نهایت خیلی تغییرات زیادی نمی‌تونه صورت بگیره. چرا که لامپ‌ها باید با فاصله استانداردی دور آینه قرار بگیرن تا بتونن نور درستی رو ساطع کنن. و همچنین از ایجاد سایه‌های اضافی هم جلوگیری کنن تا نور به درست‌ترین شکل خودش ایجاد بشه.

همچنین لازم به ذکره که آینه هالیوودی به دلیل روشنایی که از خودش داره، در بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون دادن فضای خود تاثیر بیشتری رو داره. به این دلیل که چراغ‌های روی آینه آرایش رومیزی هالیوودی روشنایی فضا رو بیشتر خواهند کرد.

آینه بک لایت

آینه آرایش رومیزی
آینه‌ آرایش رومیزی

آینه آرایش رومیزی از نوع بک‌لایت هم به دلیل به کار بردن چراغ LED در پشت آینه، روشنایی ملایمی از خودش ایجاد خواهد کرد. پس تفاوت آینه نوری با آینه چراغ‌دار در این هست که در آینه چراغ‌دار، لامپ‌ها به صورت تک‌به‌تک روی آینه قرار داده میشن. ولی در آینه بک‌لایت، چراغ مورد نظر به‌صورت یک تکه هستش که در پشت آینه کار گذاشته میشه. ضخامت این لامپ کم هست به طوری که از نمای رو‌به‌روی آینه، مشخص نیستش. و نمای زیبایی رو در کل با روشنایی خودش ایجاد میکنه.

آینه بک‌لایت هم مثل آینه چراغ‌دار به دلیل نورپردازی که داره، برای آینه آرایش رومیزی از گزینه‌های ایده‌آل هستش. در کل این نوع از آینه‌ها به دلیل روشنایی مطلوبی که ایجاد میکنن، عملکرد بهتری به‌عنوان آینه آرایشی خواهند داشت. چراکه نور یکی از موارد مهم در حین میکاپ هست تا کمک کنه که تصویر ایجاد شده در آینه دید بهتر و همچنین رنگی مطابق با واقعیت خودش داشته باشه.

آینه زوم دار

آینه آرایش رومیزی
آینه‌ آرایش رومیزی

آینه آرایش رومیزی زوم‌دار به آینه‌ای گفته میشه که در قسمتی از اون آینه‌ای برای زوم بیشتر به‌کار برده شده. در واقع این قسمت برای بزرگنمایی قسمت‌هایی از صورت به کار میره که فرد تمایل دارد تا به صورت کامل اون قسمت رو مشاهده کنه. درواقع این نوع آینه دید بهتری ایجاد می‌کنن تا فرد بتونه با دقت بیشتری خودش رو در آینه مشاهده کنه.

این بزرگنمایی تسلط خیلی بیشتری هم می‌تونه ایجاد کنه چرا که دید از نزدیک موجب میشه تا هر کس بتونه میکاپ خودش رو با دقت بیشتری بررسی کنه. و در نهایت هم از نتیجه کار رضایت کامل داشته باشه. این نوع آینه به عنوان آرایشی خیلی مناسب و کاربردی هستش.

آینه معمولی

آینه آرایش رومیزی معمولی منظور آینه‌های ساده و بی‌رنگی هستن که به‌وفور از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیرن. ولی امروزه دارای میزان شفافیت بسیار بالایی هستن که تصویری که ایجاد می‌کنن، دقیقا مطابق واقعیت خودشون و کاملا واضح هستن. بنابراین برای آینه آرایش می‌تونن در یکی از گزینه‌های انتخابی قرار بگیرن.

آینه آرایش رومیزی
آینه‌ آرایش رومیزی

این نوع از آینه آرایش رومیزی رایج‌ترین نوع آینه هستش که در مقایسه با آینه‌های معرفی شده دیگه طبیعتا از قیمت کمتری برخوردارن. به‌علاوه این که برای استفاده از اون نیاز به تجهیزات خاصی وجود نداره.

تمامی انواع آینه‌ها رو درصورتی که ابعاد میز کوچیک باشه و نیاز به فضای میز وجود داشته باشه، میشه آینه رو به دیوار نصب کرد. در این صورت تمامی سطح میز ذخیره میشه و برای استفاده‌های دیگه‌ای می‌تونه مورداستفاده قرار بگیره.

آینه آرایش رومیزی
آینه‌ آرایش رومیزی

حالا آینه آرایش رومیزی رو چرا از ما بخرین

آینه آرایش رومیزی و هر نوع آینه‌ دیگه‌ای که مدنظر داشته باشین رو براتون با بهترین کیفیت و قیمت تولید می‌کنیم. چون بهترین مواد اولیه و نیروی کار و همچنین تجهیزات رو داریم تا بتونیم آینه‌های با کیفیت فوق‌العاده برای شما تولید کنیم. اما ویژگی کارگاه تولیدی ما فقط کیفیت بالا و قیمت مناسب نیست. ما ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی آینه‌ها در نظر گرفتیم که فقط مختص مجموعه ما هستش.

یعنی هر مشکلی که برای آینه به وجود بیاد البته به‌جز موارد شکستگی یا ضربه رو ما تماما رایگان پشتیبانی می‌کنیم. اگر نیاز به تعمیر داشته باشه مثل این که لمس آینه دچار اختلال شده باشه، براتون رفع می‌کنیم. یا حتی اگر نیاز به تعویض هم باشه سریع براتون جایگزین می‌کنیم. پس برای داشتن آینه آرایش رومیزی خیلی زیبا و با کیفیت می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین و ثبت سفارش خودتون رو انجام بدین. اگر نیاز به راهنمایی یا هر سوالی هم که داشته باشین، همکاران‍مون پاسخگوی شما هستن تا بتونن شما رو در خرید بهتر راهنمایی کنن.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ