آینه لامپی مهتابی

آینه لامپی مهتابی

امروزه یکسری آینه‌های جدیدی معرفی شدن و مورد استفاده قرار می‌گیرن که اصلا قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیستن. آینه‌هایی که در گذشته استفاده میشدن، هیچ قابلیت و امکان خاصی رو نداشتن. اما از آینه‌‌های امروزی مثل آینه لامپی مهتابی عملکرد خیلی بهتری رو از خودشون به‌عنوان آینه نشون میدن. همینطور به‌لحاظ ظاهری هم خیلی به آینه‌های مدرن توجه شده. تا وقتی در فضایی قرار می‌گیرن، بتونن اون رو تحت تاثیر خودشون قرار بدن. به همین دلایل هم هست که این آینه‌ها در خیلی از فضاها و کاربردها به کار میرن. و دیگه کسی به سمت آینه‌های قدیمی و دمده نمیره.

آینه لامپی مهتابی
آینه لامپی مهتابی

معرفی کامل آینه لامپی مهتابی

آینه لامپی مهتابی همونطور که از اسمی هم داره مشخصه، آینه‌ای هست که در اون از تعدادی لامپ استفاده میشه. این لامپ‌ها با یک نظم و فاصله مشخصی روی آینه قرار داده میشن. این نظم برای این هست که وقتی لامپ‌های آینه روشن میشن، نور یکدست و خوبی رو بدون سایه‌ای منتشر می‌کنن. این نور به دید بهتر در آینه خیلی کمک می‌کنه. تا وقتی که جلوی آینه بایستین و بخواین خودتون رو در آینه ببینین، با آینه لامپی واضح‌تر می‌تونین ببینین.

آینه لامپی مهتابی
آینه لامپی قاب‌دار

آینه لامپی می‌تونه رنگ‌های دیگه‌ای هم برای روشنایی داشته باشه. اما برای دید بهتر و سازگارتر با چشم، رنگ نورپردازی بهتره که سفید و مهتابی یا آفتابی باشه. این رنگ به نور طبیعی هم خیلی شباهت داره و انتخاب خیلی خوبی برای آینه هم هست. به‌خصوص که برای بعضی کاربردها آینه لامپی مهتابی خیلی پیشنهاد میشه.

آینه لامپی مهتابی
آینه چراغ‌دار قدی

آینه لامپی در خیلی از موارد جایگزین آینه‌های دیگه شده. و برای استفاده از اون محدودیت خاصی وجود نداره. و در هر جایی که قرار بگیره باعث میشه تا فضای شیک و مدرنی ایجاد بشه. چون آینه از موارد مهمی در طراحی و دکوراسیون محسوب میشه که توجه به زیبایی اون در کنار عملکرد خوبش، اهمیت داره. آینه‌ها در هر فضایی که قرار بگیرن به‌خاطر انعکاس و بازتابی که در اون رخ میده، فضای خودش رو گسترده‌تر نشون میده. و همینطور نور بیشتری که در آینه بازتاب میشه، روشن‌تر هم دیده میشه.

آینه لامپی مهتابی
آینه لامپی رومیزی

در چه مواردی حتما بهتره که از آینه لامپی مهتابی استفاده بشه

آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی از فضاهایی هست که شاید بشه گفت اصلی‌ترین کاربرد آینه در این فضاست. چون بدون وجود آینه نمیشه اسم این فضا رو آرایشگاه گذاشت. آینه‌ای هم که در این فضا استفاده میشه باید از یکسری استانداردهای بیشتری برخوردار باشه. شفافیت آینه باید خیلی بالا باشه و بتونه خیلی واضح و مثل واقعیت تصاویر رو در خودش نشون بده. بنابراین آینه لامپی مهتابی می‌تونه گزینه خیلی خوبی باشه. به این دلیل که خود آینه خیلی کیفیت بالایی داره و از شفافیت و درخشانی خیلی زیادی برخورداره. و همینطور لامپی بودن آینه هم برای دید بهتر خیلی کمک می‌کنه.

آینه لامپی مهتابی
آینه لامپی آرایشگاهی

آینه لامپی مهتابی دقیقا برای همین منظور طراحی شده که وقتی روبه‌روی اون قرار بگیرین تا در آینه دیده بشین، بتونین خیلی روشن‌تر و با دید بهتری در آینه دیده بشین. بنابراین در آرایشگاه هم که برای انجام خیلی از کارها، مشتری جلوی آینه قرار می‌گیره، این آینه به آرایشگر کمک می‌کنه تا بتونه دید دقیق‌تری رو داشته باشه. و در نهایت هم شما به‌عنوان آرایشگر می‌تونین با دید بازتر، کار تمیز و بی‌نقصی رو به مشتری‌تون ارائه بدین.

آینه لامپی مهتابی
آینه چراغ‌دار سالن زیبایی

جدا از کارکرد مهمی که آینه لامپی مهتابی در آرایشگاه و سالن آرایشی داره، در زیباتر نشون دادن این فضا هم خیلی اهمیت داره. استفاده از این آینه فضای شما رو خیلی شیک‌تر نشون میده. و باعث میشه تا در ذهن مشتری‌ها و افراد دیگه حرفه‌ای به نظر برسین. به این دلیل که دکوراسیون آرایشگاه شما، نشون‌دهنده نوع و سطح کار شماست. اگر به آرایشگاه‌های به‌روز هم نگاه کنین، می‌بینین که اصلا از آینه‌های معمولی استفاده نمی‌کنن.

مزون

آینه لامپی مهتابی از موارد کاربرد مهم دیگه اون، مزون و فروشگاه‌های مختلف برای لباس هستش. آینه برای مزون هم باید از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار باشه. به همین علت آینه لامپی می‌تونه بهترین انتخاب برای استفاده در این فضا باشه. وقتی مشتری لباسی رو امتحان می‌کنه برای خرید، نیاز به آینه‌ای داره که بتونه خودش رو کامل و خیلی واضح در آینه ببینه. وقتی مشتری شما بتونه با دید بازتری خودش رو در آینه ببینه، راحت‌تر هم می‌تونه تصمیم بگیره.

آینه لامپی مهتابی
آینه لامپی مزون

علاوه بر این موضوع آینه لامپی مهتابی فضای مزون رو خیلی زیباتر نشون میده. و می‌تونه در جلوه بهتر هم فضا و هم لباس‌های داخل اون تاثیر بذاره. وقتی فضای شما شیک و مدرن باشه، می‌تونه توجه افراد زیادی رو به خودش جلب کنه. و باعث بشه که به مزون شما بیان و خرید انجام بدن. چون یکی از موارد مهم در جذب مشتری بیشتر، فضا و دکوراسیون شما می‌تونه باشه. که با ایجاد یک فضای زیبا بتونین مشتری بیشتری رو به سمت مزون‌تون بکشونین.

خونه

آینه برای هر خونه‌ای هم از لوازم ضروری محسوب میشه. معمولا در قسمت‌های مختلفی در هر خونه از آینه استفاده میشه. ولی آینه‌ای که مثلا در پذیرایی و یا اتاق‌خواب قرار می‌گیره، تاثیر خیلی زیادی رو در دکوراسیون خونه هم داره. بنابراین آینه لامپی مهتابی که آینه مدرن و زیبایی هستش، می‌تونه بهترین انتخاب ممکن باشه. آینه‌ای که در این فضاها قرار میدین می‌تونه به نقطه کانونی در فضای خودش تبدیل بشه.

آینه لامپی مهتابی
آینه قدی لامپی

همچنین این آینه‌ها می‌تونن برای آرایش و میکاپ و اصلاح هم مورد استفاده قرار بگیرن. که برای انجام کارهای اینچنینی آینه لامپی مهتابی خیلی مفید عمل می‌کنه. چون با این آینه نور دقیقا روی صورت شما میفته و شما خیلی متمرکز می‌تونین کار خودتون رو انجام بدین. چون اشراف کاملی روی چهره خودتون با این آینه دارین. حتی اگر برای آرایش هم از این آینه استفاده می‌کنین و مبتدی هستین، خیلی راحت با این آینه می‌تونین یک میکاپ بی‌نظیر رو برای خودتون انجام بدین.

آینه لامپی مهتابی
آینه هالیوودی قدی و رومیزی

حالا آینه لامپی مهتابی رو چرا بهتره به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

هر آینه‌ای که فکرش رو بکنین مثل انواع آینه لامپی مهتابی در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. کیفیت تمام آینه‌ها بسیار بالا و از قیمت مناسبی هم برخوردارن. تمام مراحل ساخت آینه‌ها در همین مجموعه و با نظارت کامل انجام میشه. و از استاندارد خیلی بالایی هم برخوردارن. شما از هر جایی در کشور هم که باشین می‌تونین آینه مورد نظر خودتون رو سفارش بدین. تا در کمترین زمان ممکن تولید بشه. حتی این امکان هم هست که در صورتی که از آینه سفارشی‌تون رضایت نداشته باشین، بتونین اون رو مرجوع کنین.

آینه لامپی مهتابی
آینه لامپی مهتابی

اما ویژگی اصلی که آینه‌های این مجموعه از اون برخوردارن، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش. این ضمانت بدون قید و شرط باعث میشه تا دیگه هیچ نگرانی هم بابت آینه نداشته باشین. چون اگر احیانا هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، فقط کافیه که به ما اطلاع بدین. ما خیلی سریع برای حل این مشکل اقدام می‌کنیم. هر چیزی هم که باشه نیازی نیست تا شما هزینه‌ای رو پرداخت کنین. فقط در صورتی که آینه لامپی مهتابی شکسته بشه و یا ضربه بخوره، این ضمانت شامل اون نمیشه.

شماره‌هایی که می‌تونین با ما در ارتباط باشین،09901717305 و یا 02188068352 هستن. هر سوال یا هر راهنمایی هم نیاز داشته باشین، مشاوران ما در خدمت شما هستن. تا بتونن اطلاعات و تجربه خودشون رو در اختیار شما بذارن و بتونین بهترین انتخاب رو برای آینه خودتون داشته باشین. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ