آینه لامپی پایه‌دار

آینه لامپی پایه‌دار

آینه‌ها از متریال ضروری در خیلی از فضاها محسوب میشن. به همین خاطر هم هست که در این زمینه و صنعت خیلی کار شده و پیشرفت‌های زیادی صورت گرفته. که در نهایت منجر به معرفی آینه‌های مدرن و به‌روزی شده. یکی از این انواع مختلف آینه، آینه لامپی پایه‌دار هست. این آینه با طراحی که در ساخت اون انجام شده، یک آینه منحصربه‌فردی رو معرفی کرده که به همین دلیل هم خیلی مورد توجه قرار گرفته. همینطور در خیلی از فضاها و کاربردها جایگزین آینه‌های معمولی و قدیمی شده. چون جدا از کاربرد خوبی که ارائه میدن، باعث زیبایی دکوراسیون هم میشن.

آینه لامپی پایه‌دار
آینه لامپی پایه‌دار

توضیح و معرفی کلی آینه لامپی پایه‌دار

آینه لامپی پایه‌دار آینه‌ایه که از تعدادی لامپ دور آینه استفاده میشه. لامپ‌ها دور آینه با یک فاصله مشخصی قرار می‌گیرن. رعایت فاصله استاندارد به این دلیل هست که نور آینه به‌طور یکدست و بدون این که بخواد سایه‌ای ایجاد کنه، منتشر بشه. لامپی که برای آینه لامپ‌دار استفاده میشه، از نوع LED هست. که نور اون خیلی نزدیک به نور طبیعیه و میشه گفت بهترین نور رو در بین انواع لامپ‌ها داره.

آینه لامپی پایه‌دار
آینه رومیزی

آینه لامپی پایه‌دار هم که باشه باعث میشه تا آینه خیلی کاربردی‌تر باشه. چون با استفاده از پایه، آینه در یک حالت ایمنی قرار می‌گیره. و همینطور آینه رو خیلی راحت‌تر می‌تونین جابه‌جا کنین. چون وقتی آینه در حالت کاملا ثابتی مثل دیواری قرار می‌گیره دیگه این امکان براش فراهم نیست که اون رو خیلی ساده جابه‌جا کنین. پس مزیت این آینه می‌تونه همین متحرک بودنش باشه. چون ممکنه یک زمانی دوست داشته باشین تا تغییر دکوراسیون در فضاتون بدین یا این که به آینه در جای دیگه‌ای نیاز داشته باشین. که وقتی آینه پایه‌دار باشه، این کار رو می‌تونین خیلی خوب انجام بدین.

آینه قدی چراغ‌دار
آینه قدی چراغ‌دار

مزیت و کاربرد اصلی آینه لامپی پایه‌دار چیه

آینه لامپی پایه‌دار با چراغ‌هایی که روی اون کار گذاشته شده، دید خیلی بهتری رو میده. و وقتی که شما روبه‌روی آینه قرار می‌گیرین تا بخواین خودتون رو در آینه ببینین، این نور کمک می‌کنه تا بتونین واضح‌تر خودتون رو در آینه نگاه کنین. این دید خیلی روشن که برای شما ایجاد میشه رو هیچ‌وقت با آینه‌های معمولی نمی‌تونین داشته باشین. چون اون‌ها فقط یک صفحه آینه‌ای دارن و از نوری که محیط روشن شده می‌تونین استفاده کنین.

آینه لامپی پایه‌دار
آینه قاب‌دار لامپی

اما طراحی آینه لامپی طوری هستش که دقیقا برای روشن‌تر کردن محیط جلوی آینه اجرا شده. به همین خاطر هم هست که این آینه مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته و از اون در خیلی از فضاها و کاربردهای مهم استفاده میشه.

موارد اصلی کاربرد آینه لامپی پایه‌دار

آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی رو شاید بشه گفت که آینه در اون از خیلی از فضاهای دیگه بیشتر اهمیت داره. به همین دلیل هم آینه‌های مدرنی مثل آینه لامپی پایه‌دار می‌تونه گزینه خیلی خوبی برای اون باشه. چون این نوردهی آینه خیلی کمک‌کننده هستش تا شما به‌عنوان آرایشگر بتونین کار خیلی بهتری رو به مشتری خودتون ارائه بدین. مشتری شما وقتی روبه‌روی آینه قرار می‌گیره تا شما براشون خدمات موردنظرشون رو انجام بدین، با این آینه دید خیلی بازتری براتون ایجاد میشه. و باعث میشه تا دقت و تمرکز خیلی بالاتری داشته باشین.

آینه لامپی پایه‌دار
آینه پایه‌دار آرایشی

همچنین غیر از عملکرد خیلی خوبی که آینه لامپی پایه‌دار داره، خیلی در زیبایی دکوراسیون آرایشگاه هم موثره. و شما می‌تونین با استفاده از این آینه در سالن زیبایی خودتون، تغییرات اساسی ایجاد کنین و اون رو خیلی جذاب‌تر جلوه بدین. آینه لامپی خودش به‌جهت استفاده از چراغ‌های LED جلوه خیلی قشنگی رو داره. بنابراین در هر فضایی هم که قرار بگیره، اون فضا رو تحت تاثیر خودش قرار میده.

آینه لامپی پایه‌دار
آینه آرایشگاه لامپی

در محیطی مثل آرایشگاه که زیبایی اهمیت خاصی در اون داره و اصلا خدمات زیبایی هم در این فضا ارائه میشه، دکوراسیون اهمیتش خیلی بیشتر میشه. اصلا یکی از موارد مهمی که باعث میشه تا یک جایی مثل سالن زیبایی، مشتری بیشتری داشته باشه همین طراحی و دکوراسیون فضاست. چون مشتری‌های شما قبل اومدن به آرایشگاه به اولین چیزی که توجه می‌کنن همین دکوراسیونه. و وقتی میان اونجا هم فضای شما با ایجاد حس خوب در اون‌ها می‌تونه باعث بشه که دوباره هم دلشون بخواد بیان و از شما خدمات بگیرین.

آینه لامپی پایه‌دار
آینه چراغ‌دار لمسی

پس اگر به‌عنوان آرایشگر حرفه‌ای و به‌روز هستین در کارتون، باید چیدمانتون رو هم در اولویت قرار بدین. آینه هم خیلی در دکوراسیون آرایشگاه موثره. چون در اکثر قسمت‌های هر سالنی از آینه استفاده میشه. بنابراین می‌تونه در ایجاد یک فضای زیبا و آرامش‌بخش خیلی تاثیرگذار باشه. آینه لامپی پایه‌دار مطمئن باشین که یک انتخاب عالی برای فضای شماست.

مزون

مزون هم که بدون وجود آینه معنا نداره. چون در این فضا که لباس به مشتری‌ها ارائه میشه. و اون‌ها برای خرید این لباس‌ها نیاز دارن که بعد از پرو بتونن خودشون رو در یک آینه مناسبی ببینن. تا در این صورت بتونن انتخاب راحت‌تری رو داشته باشن. به همین دلیل هم آینه لامپی پایه‌دار برای مزون‌ها خیلی پیشنهاد میشه. که با نورپردازی خیلی خوبی که داره بتونه دید خیلی خوبی رو ایجاد کنه. تا مشتری‌ها بتونن بهتر و روشن‌تر خودون رو ببینن.

آینه لامپی پایه‌دار
آینه قدی پایه‌دار

جدا از کاربرد آینه، موضوع زیبایی و دکوراسیون فضا در مزون هم اهمیت خاص خودش رو داره. چون می‌تونه باعث جذب مشتری‌های بیشتری بشه. و همینطور جلوه بهتری رو حتی به لباس‌ها میده. و با این آینه می‌تونین فضای شکیل‌تری رو برای خودتون ایجاد کنین. همه این موارد باعث شده تا آینه لامپی پایه‌دار در همچین فضاهایی خیلی مورد استقبال قرار بگیرهو دیگه کسی سراغ آینه‌های دیگه‌ای نره.

خونه

برای هر خونه‌ای هم آینه نیاز هستش. آینه لامپی پایه‌دار از بهترین و ایده‌آل‌ترین آینه‌ها برای خونه هم محسوب میشه. با قرار دادن این آینه در هر جایی از خونه می‌تونین جذابیت بیشتری رو به اون قسمت اضافه کنین. همچنین برای کاربردهایی که آینه رو مورد استفاده هم قرار میدین، این آینه خیلی انتخاب بهتری هستش. مثل آرایش و اصلاح و… که وقتی جلوی اون بشینین، دید خیلی خوبی رو به شما میده تا بتونین بهتر و بادقت‌تر کارتون رو انجام بدین.

آینه پایه‌دار رومیزی
آینه رومیزی پایه‌دار

آینه لامپی پایه‌دار رو حالا چرا بهتره که به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

آینه لامپی پایه‌دار و هر آینه دیگه‌ای که فکرش رو بکنین یا بخواین رو در کارگاه تولیدی آینه در کمترن زمان تولید می‌کنیم. کیفیت و قیمت تمامی آینه‌ها هم تضمین‌شده هستش. به این خاطر که از همون اول ساخت آینه‌ها در همین کارگاه انجام میشه و برای خرید هم با خودمون در ارتباط هستین. درواقع با حذف واسطه‌ها خواستیم که آینه‌ها رو با قیمت مناسب‌تری به مشتری‌هامون عرضه کنیم.

آینه لامپی پایه‌دار
آینه لامپی پایه‌دار

اما جدا از این موارد امتیازهای دیگه‌ای هم در نظر گرفتیم تا مطمئن باشین که بهترین جا رو برای خرید آینه‌هاتون انتخاب کردین. به این صورت که روی تمام آینه‌ها ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله در نظر گرفته شده. تا شما این اطمینان رو داشته باشین که اگر هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، پشتیبانی از سمت مجموعه صورت می‌گیره. یعنی اگر پایه آینه دچار مشکل بشه یا این که حتی چراغ اون بسوزه، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای براتون رفع می‌کنیم. فقط در صورتی که آینه دچار شکستگی یا ضربه شده باشه، شامل این گارانتی و ضمانت نمیشه.

شماره‌هایی هم که می‌تونین با ما در ارتباط باشین 09901717305 و یا 02188068352 هستن. هر آینه لامپی پایه‌دار و یا هر نوع آینه دیگه‌ای که خواستین رو خیلی سریع دقیقا مطابق خواسته خودتون آماده می‌کنیم. حتی اگر آینه رو دوست نداشتین و مورد پسندتون نشد، می‌تونین برگردونین. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متی سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ