آینه لامپی جدید

آینه مزون لوکس در تهران

استفاده از آینه مزون لوکس و شیک تو سالن‌های مزون ، خونه‌ها و حتی فضاهای کوچک باعث میشه تا فضای داخلی بزرگ‌تر و وسیع‌تر به نظر بیاد و تلالو نور تو آینه فضا رو روشن‌تر و شفاف‌تر کنه. همچنین از آینه مزون لوکس در تهران به عنوان عنصری انرژی بخش تو فضا یاد میشه و تو علم فنگ شویی نیز آینه رو نمادی از آب می‌دونن که به فضای دکوراسیون سالن و خونه آرامش ، گستردگی و تازگی می‌بخشه.

آینه مزون لوکس در تهران
با کیفیت‌ترین و بهترین آینه مزون لوکس در تهران

یکی از ایده‌های مبتکرانه که میشه درون خونه به کار برد و بدون داشتن کمترین خرجی فضای خونه رو بزرگ‌تر و وسیع‌تر کرد استفاده از آینه هست. استفاده از آینه مزون لوکس تو منازل لوکس از گذشته‌ها تا به امروز رایج و عادی بوده هست اگه چه آینه مزون به شکل کاربردی و با انواع طرح‌ها و قاب‌ها درون منزل استفاده و به کار برده میشه ، اما افرادی که به دنبال داشتن فضاهایی متفاوت و گوناگونی هستن ، از آینه به عنوان یه ماده دکوراتیو تو فضا سازی‌های داخلی استفاده می‌کنن.

آینه مزون لوکس در تهران
با کیفیت‌ترین و بهترین آینه مزون لوکس در تهران

آینه دیواری مزون لوکس در تهران

برای مهیا کردن و به وجود آوردن یه فضای خیلی ظریف و شیک میشه از آینه مزون لوکس در تهران استفاده کرد که نمونه‌های امروزی و مدرن اون امروزه با طرح‌ها و مدل‌های خیلی متنوعی تو بازار ارائه و نمایش داده میشه و هر کدوم از این محصولات لوکس و شیک دارای قیمت ویژه و خاصی هستن که بر اساس نوع جنس فریم که ممکن هست چوبی ، پلاستیکی و یا فلزی باشه و سایر موارد دیگه قیمت گذاری میشن و برخی از مدل‌های اون‌ها فضای سالن و اتاق رو می‌تونه تا حد زیادی دگرگون و منقلب کنه و نمایی خیلی جذاب و خوشایند به اون بده.

بعضی از نمونه‌های چوبی آینه دیواری مزونی اون اگه با کمدها و کابینت‌های سالن و منزل ست بشه می‌تونه نمایی قدیمی و سنتی به همراه داشته باشه که این ویژگی بسیار چشم نواز و شکیل می‌تونه باشه. آینه‌های مزون جدید و مدرن باعث میشه که فضای سالن مزون و منزل و فضای خونه شما تو چشم دیگرون خیلی شیک و عالی به چشم برسه و توجه اغلب مراجعه کننده‌ها و مهمونا رو می‌تونه جلب کنه که این آینه‌های مزونی لاکچری می‌تونن با فریم‌های گوناگون و مختلفی تولید و ساخته شده باشن و تو طراحی اون‌ها از سبک‌های مدرن و سنتی ممکن هست که استفاده و به کار برده شده باشه.

آینه مزون لوکس در تهران
با کیفیت‌ترین و بهترین آینه مزون لوکس در تهران

روش‌های فوق العاده تو طراحی داخلی با آینه مزون لوکس در تهران

هر سالن مزونی که به خوبی طراحی شده هست باید یه و یا چند آینه مناسب مزون داشته باشه ، چرا که آینه‌های مزون به فضا وسعت می‌بخشن. برخی از آینه‌ها صرفا تصویر شما رو منعکس و نمایان می‌کنن و برخی تو ایجاد و تولید نور بیشتر به شما کمک می‌کنن ، با وجود اون برخی از شکل‌های زیبا و منحصر به فرد آینه‌های مزون وجود دارن که به خاطر جذابیت‌های ظاهری ، به عنوان یه ایده و المان زیبا و دلربا ، فقط جنبه دکوراتیو دارن.

آینه‌ها می‌تونن تنها به عنوان یه پس زمینه به نظر بیان و یا حتی خودشون حرفی برای گفتن داشته باشن ، همه این‌ها به این مساله بستگی داره که شما تو کجا از آینه‌ها استفاده می‌کنین.

آینه مزون لوکس در تهران
با کیفیت‌ترین و بهترین آینه مزون لوکس در تهران

کاربرد آینه مزون لوکس در تهران تو دکوراسیون کلاسیک

از کاربرد جالب آینه مزون لوکس در تهران ایجاد حس و حالی کلاسیک و باوقار تو طراحی دکوراسیون داخلی هست. به خصوص تو اتاق پذیرایی با استفاده درست از آینه‌های مزونی میشه سبک محیط رو به آسونی و راحتی تغییر داد. یه مدل طرح‌دار از آینه دیواری مزون که دیوار کنار میز غذاخوری رو پوشانده باشه ، حالتی بسیار شیک ، زیبا و کلاسیک به اتاق میده. بازتاب نور شمع‌های روی میز و چراغ‌های سالن تو انواع آینه‌های مزونی ، به زیبایی محیط اضافه می‌کنه.

اینو توجه داشته باشین که دست شما دوستان عزیز برای انتخاب باز هست و رنگ‌های آینه‌ها تنها به نقره‌ای محدود نمیشن. می‌تونین با توجه به تم رنگ سالن پذیرایی خود از آینه‌هایی با رنگ خاکستری ، برنزی یا سیاه نیز استفاده کنین. همچنین می‌تونین به جای انتخاب یه آینه صاف و یه دست از یه مدل طرح‌دار استفاده کنین.

استفاده از آینه نوردار دکوراتیو نیز یکی دیگه از مزیت و کاربردهای خیلی جالب آینه‌ها و راه‌های تغییر سبک دکوراسیون هست. برای مثال تنها با نصب یه آینه طرح بی‌نهایت تو بالای میز کنسول ، حال و هوای اتاق شما تا حد خیلی زیادی تغییر می‌کنه.

آینه مزون لوکس در تهران
با کیفیت‌ترین و بهترین آینه مزون لوکس در تهران

بزرگ نشان دادن فضا با آینه مزون لوکس در تهران

از مهمترین کاربرد و مزیت جالب آینه مزون لوکس در تهران تو دکوراسیون سالن‌های مزون و خونه ، به خصوص سالن و خونه‌هایی که فضای کوچکی دارن ، بزرگ و وسیع نشون دادن محیط هست. به شرطی که آینه تو جای مناسب نصب بشه ، ذهن بیننده رو فریب میده و حس بزرگی و وسعت فضا رو به او منتقل می‌کنه. آینه‌های مزون قدی بزرگ این کار رو به نحو بهتری انجام میدن.

  • می‌تونین آینه مزون لوکس رو پشت کمدهای کوتاه قرار بدین تا این تصور به وجود بیاد که فضا تو پشت کمد ادامه داره.
  • نصب آینه مزون شیک دیواری روی دو دیوار کنار هم ، انعکاس و تابش نور رو بیشتر می‌کنه و باعث امتداد یافتن فضا میشه و از جمله مزیت و کاربردهای جالب آینه هست.
  • تو آشپزخونه‌های کوچک ، به خصوص اون‌هایی که پنجره پشت سینک ندارن ، با ساختن پس زمینه‌ای از آینه می‌توان فضا رو بزرگ‌تر و دلبازتر نشون داد.
  • از کاربردهای دیگه جالب آینه قرار دادن یه آینه میون قفسه کتاب‌ها هست که باعث میشه فضای فشرده اون ، عمق پیدا کنه و وسیع‌تر و بزرگ‌تر به نظر برسه.
  • بالای شومینه یه آینه دیواری مدرن بزرگ نصب کنین تا تمامی قسمت‌های دیوار رو بپوشونه. در این صورت اتاق روشن‌تر ، شفاف‌تر و بزرگ‌تر به نظر میرسه.
آینه مزون لوکس در تهران
با کیفیت‌ترین و بهترین آینه مزون لوکس در تهران

حس تازگی رو با سایت آینه‌ها تجربه کنین و به این ارزش اعتماد کنین

غیر ممکن‌ها رو انتظار داشته باشین با سایت آینه‌ها چون که خریدت رو به تجربه‌ای بسیار شیک و جذاب تبدیل می‌کنه ، شما عزیزان شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه مزون لوکس در تهران رو در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

نوآوری ، خلاقیت ، کیفیت عالی و قیمتی باورنکردنی رو تنها با مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و بهترین و با کیفیت‌ترین آینه مزون لوکس در تهران رو خودتون ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه‌ها آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ