آینه مزون لوکس

آینه مزون لوکس

تو این مقاله از سایت آینه‌ها مطالبی درباره آینه مزون لوکس خواهیم گفت پس تا پایان این متن با ما همراه باشین. آینه از دوران‌های خیلی قدیم و گذشته تا به امروز همراه زندگی همه افراد بوده و به یه وسیله لوکس و زیبا تبدیل شده هست. قرن‌هاست که از آینه‌ها تو دکوراسیون کاخ‌ها و منازل استفاده میشه ، ولی کاربرد هر روز آینه‌ها بیشتر برای دیدن و مشاهده ظاهر خودمون مخصوصاً قبل از خروج از خونه یا پرو لباس هست. به انواع آینه‌های بلندتر از 150 سانتی‌متر آینه قدی و آینه مزونی میگن که خودمون رو می‌تونیم به صورت تمام قد تو اون ببینیم.

عکس آینه مزون
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های مزون لوکس

از آینه مزون لوکس تو چه جاهایی استفاده میشه

آینه مزون لوکس کاربردهای مختلف و گوناگونی داره که با توجه به اون‌ها تو مکان‌های خیلی زیاد استفاده میشه. از جمله رایج‌ترین مکان‌ها برای نصب آینه مزون لوکس و شیک می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم که عبارتند از:

•    ورودی خونه ، سالن پذیرایی ، اتاق خواب و مستر ، داخل حمام ، سرویس بهداشتی و راه پله
•    سالن‌های ورزشی
•    کافه‌ها و رستوران‌ها
•    سالن‌های زیبایی و آرایشی ، آرایشگاه‌های زنونه و مردونه
•    فروشگاه‌ها و مزون‌های لباس ، اتاق پرو
•    شرکت‌ها ، دفتر کار ، ادارات خصوصی و دولتی

خیلی از افراد موقع خرید دکوراسیون منزل ، آینه قدی برای مزون رو تو اولویت قرار میدن چون که انواع آینه‌ها روح‌بخش محیط هستن و همه‌مون با مشاهده خودمون تو آینه‌ها ، احساس خوب و دلنشینی می‌گیریم.

عکس آینه مزون
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های مزون لوکس

انواع آینه مزون لوکس از ساده تا کشودار

با توجه به اهمیت آینه‌ها تو طراحی داخلی منزل ، انواع مختلفی از آینه مزون لوکس به وجود اومده هست که پاسخ‌گوی همه نوع سلیقه‌ها باشه. خیلی از افراد با خرید کتابخانه آینه‌دار ، نیاز منزل خودشون به آینه مزونی رو برطرف می‌کنن. انواع آینه مزون بر اساس نوع فریم ، امکانات مختلف و گوناگون مانند کشو و چراغ ، سبک طراحی و همچنین نحوه قرارگیری به انواع زیر تقسیم میشن که عبارتند از :

  • آینه مزون لوکس مدرن ، پرطرفدارترین مدل امروزی
  • آینه مزون لوکس کمددار ، بهترین انتخاب برای اتاق خواب‌ها
  • آینه مزون لوکس کشودار ، مناسب برای خونه‌های نقلی و کوچک
جدیدترین طرح‌های آینه نوری
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های مزون لوکس

آینه مزون لوکس مدرن ، پرطرفدارترین مدل امروزی

آینه مزون لوکس و شیک آینه مناسب دکوراسیون مدرن هست. به طور معمول این نوع آینه‌ها ساده و بدون جزئیات هستن. انواع آینه مزون مدرن و امروزی گاه بدون فریم و گاه تو فرم‌های دکوراتیو هندسی مشاهده میشن.

عکس آینه مزون
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های مزون لوکس

آینه مزون لوکس کمددار ، بهترین انتخاب برای اتاق خواب‌ها

روی درب خیلی از کمدهای لباس یه آینه قدی مزونی نصب شده هست. با خرید آینه لوکس قدی کمددار می‌تونین با پرداخت هزینه‌ای برابر قیمت کمد لباس ، صاحب یه آینه لوکس و شیک بشین به این‌ ترتیب ، با یه تیر دو نشون خواهید زد. آینه مزون لوکس کمددار نیز انواع مختلفی داره ، کمدهای ریلی اغلب برای پشت آینه قدی و کمدهای داشبوردی برای زیر آینه ایستاده تولید ‌میشن. تو ساخت و تولید بعضی از مدل‌های آینه مزون نیز از کشوهای تلسکوپی استفاده میشه.

آینه مزون لوکس
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های مزون لوکس

آینه مزون لوکس کشودار ، مناسب برای خونه‌های نقلی و کوچک

آینه‌های پایه‌داری که چند کشو یا کمد تو زیر اون‌ها ساخته و تولید شده هست با نام آینه مزونی کشودار یا آینه قدی کشودار شناخته میشه. آینه مزون لوکس کشودار رو می‌تونین تو راهرو یا اتاق مستر قرار بدین و از اون برای نظم دادن به وسایل آرایش یا حتی کفش‌ها و لباس‌هاتون استفاده کنین. به این‌ ترتیب ، انواع آینه‌های مزونی کشودار بهترین و مناسب‌ترین جایگزین برای خرید جاکفشی نیز به شمار میره.

آینه مزون لوکس
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های مزون لوکس

قیمت آینه مزونی مهم‌ترین دغدغه افراد موقع دکوراسیون منزل

مثل هر کالای دیگه‌ای قیمت آینه مزون نیز به عوامل بسیاری از جمله نوع ، اندازه ، مدل ، جنس و کیفیت نوع آینه بستگی داره. آینه‌های ساده ، بدون فریم و کوچک معمولا تو دسته آینه‌های مزون ارزون قیمت قرار می‌گیرن که برای خونه‌های کوچک نیز انتخاب خیلی مناسبی هستن. البته موقع خرید آینه مزون ارزون قیمت نباید کیفیت رو فدای قیمت کنین.

آینه نوردار در سبک‌های جدید
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های مزون لوکس

خرید آینه مزون ارزون و با کیفیت از سایت آینه‌ها

خرید آینه مزون لوکس مدرن به یکی از محبوب‌ترین و مطلوب‌ترین کارها موقع چیدمان منزل تبدیل شده هست. انواع آینه مزون کشودار ، کمددار و حتی آینه نوری برای مزون دست شما بزرگواران رو برای داشتن سالن و منزلی جذاب با چیدمانی شیک و لوکس باز میزاره. تولیدات سایت آینه‌ها امکان خرید آینه مزون ارزون رو با تمین کیفیت و تضمین ارسال سالم کالا به سراسر کشور برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده هست. برای دریافت راهنمایی بیشتر به منظور خرید آینه مزونی می‌تونین با شماره تلفن‌های که تو پایین مقاله نوشته شده تماس بگیرن و از مشورت کارشناسان و مجموعه سایت آینه‌ها بهره‌مند بشین.

آینه مزون لوکس
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های مزون لوکس

چگونه از آینه مزون لوکس برای دکوراسیون منزل استفاده کنیم

تو چیدمان آینه مزون لوکس با توجه به سبک کلی منزلتون می‌تونین از یه آینه بزرگ یا چند آینه کوچک‌تر {آینه مزون دیواری چند تکه} با ابعاد متفاوت و گوناگون استفاده کنین. انتخاب مدل آینه مزون کاملا به دکوراسیون و سلیقه شما عزیزان برمی‌گرده. خیلی از افراد آینه‌های قدی رو به آینه‌های دیواری ترجیح میدن ، ولی بعضی دیگه با نصب یه آینه دیواری مزونی بزرگ جلوه زیبایی و دلنشینی به محیط خونه میدن.

عکس آینه مزون
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های مزون لوکس

روش‌های خیره کننده تو طراحی داخلی با آینه مزون لوکس و شیک

هر سالن مزون و خونه‌ای که به خوبی طراحی شده باشه باید یه و یا چند آینه مزون لوکس داشته باشه ، چون که انواع مختلف آینه‌ها به فضا وسعت و روشنایی می‌بخشن.

بعضی از آینه‌ها صرفا تصویر شما رو منعکس می‌کنن و بعضی تو ایجاد نور زیادتر به شما کمک می‌کنن ، با وجود اون بعضی دیگه از اشکال زیبا ، شیک و منحصر به فرد آینه‌ها وجود دارن که به دلیل جذابیت‌های ظاهری ، به عنوان یه المان زیبا و لوکس ، فقط جنبه دکوراتیو دارن. آینه‌های مزونی می‌تونن تنها به عنوان یه پس زمینه به نظر بیان ، تمام این‌ها به این مساله بستگی داره که شما مشتریان عزیز تو کجا از آینه‌های مزون لوکس و شیک استفاده می‌کنین.

آینه مزون لوکس
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های مزون لوکس

با تولیدات سایت آینه‌ها یه خرید واقعی انجام بدین

با امکانات و محصولات تولیدات سایت آینه‌ها به زندگی‌تون روح و تازگی ببخشین ، شما مشتریان عزیز شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما دوستان عزیز می‌تونین با شماره‌‌‌ی 09357015855تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع بهترین و بروزترین آینه مزون لوکس تو اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

قیمت بروزترین محصولات تولیدات سایت آینه‌ها از قیمت تمام فروشگاه‌هایی که می‌شناسین مناسب هستش ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدترین انواع آینه مزون لوکس خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری همه روزه مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ