انواع آینه‌های مزونی

انواع آینه‌های مزونی

سلام تو این مطلب قراره در مورد انواع آینه‌های مزونی صحبت کنیم تا آینه‌های مزونی رو بهتر بشناسین و بدونین که چه آینه‌ای برای مزون شما مناسب‌تر هست.پس با ما همراه باشین…

به طور کلی تو زمون‌های قدیم برای خرید آینه زیاد سخت نمی‌گرفتن و چون رقیب کمتری وجود داشت دکوراسیون خاصی برای محل کارشون طراحی نمی‌کردن.اما امروزه به خاطر وجود رقیب‌های زیاد که تماما طبق مد و طراحی روز پیش می‌رن بهتره شما هم به دنبال مدرنیته کردن مزون خودتون باشین و در صدد بهتر شدن محل کارتون تلاش کنین.

انواع آینه‌های مزون
یکی از انواع آینه‌های مزونی

زمونه‌های قدیم کافی بود به شیشه بری محل سر بزنی و یه مدل آینه‌ی ساده انتخاب کنی و هر کجایی که دوست داری نصب کنی اما امروزه برای هر محیط کاری آینه‌ی مخصوص به همون محل طراحی و تولید می‌شه تا به بهترین نحو بشه از آینه‌ها استفاده کرد .

اگر شما هنوز برای مزون خودتون از آینه‌های پیش پا افتاده‌ی قدیمی و عهد قجری استفاده می‌کنین بهتره بهتون بگم که برای بیشتر دیده شدن، دکوراسیون، حرف اول رو می‌زنه .چون مشتری زمانی که وارد یه محیطی می‌شه جذب زیبایی وسایل اون محیط و آرامشی که از اون محل جذب می‌کنه می‌شه.به خاطر همین برای متریال کار و دکوراسیون خودتون هرچقدر هزینه کنین در عوض در آینده برداشت می‌کنین.

امروزه خرید وسایل خیلی راحت و سریع تر از قدیم انجام می‌شه تنها کافیه با به تماس تلفنی سفارش خودتون رو ثبت کنین تا همکارای ما در اولین فرصت بهترین آینه‌ی مزون رو نصب شده تو محل کارتون بهتون تحویل بدن .با این‌کار دیگه هیچ استرسی بابت شکستن در حین مسیر و یا حمل و نقل آینه ندارین و هرگونه مشکلی اگر برای آینه‌ی شما پیش بیاد تا زمان نصب به عهده‌ی کارگاهه.

انواع آینه‌های مزونی
یکی از انواع آینه‌های مزونی مدل هالیوودی

راستی با خرید از کارگاه آینه‌ها تا یکسال آینه‌ی خودتون رو ضمانت و گارانتی بی قیدو شرط می‌کنین تا به راحتی و با خیال راحت خرید و استفاده کنین و اگر هر اتفاقی برای آینه‌ی شما افتاد با یه تماس همکارای ما به محل گفته شده اعزام بشن‌ و در صدد رفع اون بربیان.

انواع آینه‌های مزونی

به طور کلی شما هر نوع آینه‌ای که فکر می‌کنین مناسب و برای مزون‌تون زیباست می‌تونین تهیه کنین.اما به طور کلی بهتره آینه‌های مزونی قدی باشن تا مشتری بتونه لباسی که پوشیده رو سرتاسری ببینه و در مورد اینکه اون لباس رو بخره تصمیم گیری کنه.اما در ادامه در مورد زیباترین و پرفروش ترین آینه‌های مزونی صحبت می‌کنیم تا انتخاب رو برای شما راحت‌تر کنیم.با ما همراه باشین ….

  • انواع آینه‌های مزونی مدل بک‌لایت
  • آینه مزونی مدل هالیوودی یا چراغ‌دار
  • آینه مزونی مدل آویزی
  • آینه مزونی مدل دوطرفه
  • آینه مزونی مدل لمسی و حسگری
  • آینه مزونی مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه مزونی مدل حکاکی شده
  • آینه مزونی مدل قدی یا سرتاسری
انواع آینه‌های مزونی
آینه مزونی مدل چراغ‌دار

یکی از انواع آینه‌های مزونی مدل بک‌لایت

آینه‌های بک‌لایت آینه‌هایی هستن که علاوه بر کارایی که دارن باعث جذابیت و منحصر به فرد شدن هر محیطی می‌شن.با داشتن نورهای لایتی که وارد محیط می‌کنن زمانی که مشتری وارد مزون می‌شه احساس آرامش بیشتری می‌کنه و خرید بهتری انجام می‌ده.در این آینه‌ها سیستمی تعبیه می‌شه که لامپ‌هایی در پشت آینه گذاشته بشه تا با روشن کردن اون لامپ‌ها نور لایت و ملایمی رو وارد محیط کنن.

آینه مزونی مدل هالیوودی یا چراغ‌دار

در زمون‌های قدیم از آینه‌های هالیوودی فقط گریمورها و میکاپ آرتیست‌هایی که براشون آرایش و میکاپ از اهمیت ویژه‌ای داشت استفاده می‌کردن.چون با داشتن این آینه‌ها به خاطر داشتن نور نسبتا زیاد و یکنواختی که دارن باعث می‌شد نقص‌های آرایش مشخص بشه و گریمور در صدد رفع اون بربیاد .

آینه چراغ‌دار مزون
یکی از
انواع آینه‌های مزونی مدل چراغ‌دار

به مرور زمان این آینه‌ها تو مزون‌ها و حتی اتاق خواب‌ها هم محبوب شد و به دلیل کیفیت و جذابیت زیادی که داشت باعث شد تو مزون‌ها بیشتر از همیشه جا خوش کنه ‌. تو این آینه‌ها لامپ‌هایی دورتا دور آینه قرار می‌گیره که فاصله‌های مرتب و منظمی از هم دارن با روشن کردن اون لامپ‌ها می‌تونین نور خیلی زیادی رو وارد محیط کنین.راستی برای خرید این آینه‌ چراغ‌دار مزون حتما دقت کنین که از لامپ‌های کم مصرف استفاده کنین.

آینه مزونی مدل لمسی و حسگری

وقتی انتخاب شما آینه‌های نور دار هست باید در مورد نحوه‌ی انتخاب خاموش و روشن کردن نور آینه تصمیم گیری کنین.یکی از این مدل‌ها آینه‌های لمسی یا همون حسگریه که برای این مورد در آینه سیستمی تعبیه می‌کنن و یه نقطه رو مشخص می‌کنن تا با لمس اون از راه انگشت‌های دست به راحتی بتونیم آینه‌ی مورد نظر رو خاموش و روشن کنیم و یا شدت نور اون رو کم و زیاد کنیم.حتی اگر انتخاب شما آینه‌های نورداره چند رنگه به راحتی با لمس آینه می‌تونین نور آینه رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین.

انواع آینه‌های مزون
یکی از انواع آینه‌های مزون مدل لمسی

یکی انواع آینه‌های مزونی مدل ریموت‌دار کنترلی

مدل و روش دیگه برای خاموش و روشن کردن آینه‌های نوری به وسیله‌ی داشتن یه ریموت کنترلیه.با فشار دادن دکمه‌ای تو هر کجا از مزون‌تون که باشین به راحتی می‌تونین نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین و یا شدتش رو کم و زیاد کنین. بهترین روش حتی از مدل حسگری روش داشتن ریموت کنترلیه که آینه هم دچار لک و کثیفی کمتری می‌شه.

آینه مزونی مدل حکاکی شده

بهتره زمانی که آینه‌تون رو سفارش می‌دین به فکر این باشین که لوگو و برندتون رو هم روی آینه ثبت کنین.داشتن برند و لوگوی مشخص روی آینه باعث می‌شه که اسم و رسم دار تر از قبل شناخته بشین و به کیفیت کار خودتون اضافه کنین .

اضافه کردن لوگو با دستگاه‌هایی به نام سی ان سی قابل اجراست که یه لایه از روی آینه برداشته می‌شه و به اصطلاح عمل سند پلاست بر روی اون انجام می‌شه.

راه‌های ارتباط با کارگاه ayneha در رابطه با انواع آینه‌های مزونی

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونه‌تون خارج بشین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین. و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین هارو در اسرع وقت از ما تحویل بگیرین.

اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.مطمئن باشین با سفارش به کمپانی فرکو بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده. و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.با خرید آینه مزون از کارگاه آینه‌ها از جوانان ایرانی حمایت کنین تا کسب و کار در کشور عزیزمون ایران به بهترین نحو انجام بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ