آینه چراغ‌دار لمسی

آینه چراغ‌دار لمسی

آینه امروزه با شکل گذشته خودش تفاوت‌های زیادی رو داره. آینه‌های قدیمی تنها یک صفحه شفافی بودن که هیچ قابلیت خاصی رو هم دارا نبودن. اما آینه‌های امروزی از طراحی‌های خاصی بهره‌مند هستن که باعث شده تا عملکرد خیلی متفاوتی رو از آینه‌های قدیمی نشون بدن. همین موضوع هم باعث شده تا بتونن جایگزین آینه‌های معمولی و قدیمی بشن. آینه چراغ‌دار لمسی یکی از انواع آینه‌های مدرن و بروز هست که با مشخصات و ویژگی‌های خاص خودش تونسته توجه خیلی‌ها رو به خودش جلب کنه. شما با استفاده از این آینه خودتون هم متوجه میشین که چقدر متفاوت هستن و درواقع شکل جدید از آینه‌ها رو با اون تجربه می‌کنین.

آینه چراغ‌دار لمسی
آینه چراغ‌دار لمسی

آینه چراغ‌دار لمسی چه مشخصاتی رو داراست

آینه چراغ‌دار لمسی با توجه به اسمی هم که داره، مشخصه که در اون از تعدادی چراغ استفاده میشه. چراغ مورد استفاده برای این آینه از نوع LED هست که این چراغ هم بهترین چراغ در بازار محسوب میشه. به این دلیل که اولا مصرف انرژی که داره، خیلی کمتر از لامپ‌های معمولی هست و همین موضوع باعث شده تا استفاده از اون در هر کاربردی توصیه بشه. مزیت بعدی این چراغ داشتن نور طبیعی و سازگار با بینایی هست که داره. این مزیت‌های اصلی چراغ LED باعث شده تا اون بهترین انتخاب برای استفاده در آینه هم باشه.

آینه چراغ‌دار لمسی
آینه چراغی مدرن

تعدادی از این چراغ‌های LED روی آینه و با فاصله استانداردی قرار می‌گیرن. این که گفته میشه فاصله استاندارد برای این هست که وقتی چراغ‌ها روشن میشن، بتونن نوری که انتشار میدن کاملا یکدست و بدون ایجاد هیچ سایه‌ای باشه. آینه چراغ‌دار لمسی با داشتن چراغ‌هایی روی خودش باعث میشه تا زمانی که بخواین از آینه استفاده کنین و جلوی اون قرار بگیرین تا خودتون رو در آینه ببینین، تصویر کاملا واضحی رو از خودتون در آینه تماشا کنین.

آینه چراغ‌دار لمسی
آینه قدی لامپی

همچنین نحوه کارکرد این آینه هم وقتی به صورت لمسی باشه، شما با لمس صفحه آینه که روی اون هم مشخص شده می‌تونین از آینه استفاده کنین. برای روشن و خاموش کردن آینه چراغ‌دار طرح جدید و همینطور استفاده از قابلیت‌های دیگه‌ای که روی اون نصب شده، می‌تونین خیلی راحت با لمس آینه به اون‌ها دسترسی داشته باشین. آینه لمسی جذابیت خیلی زیادی رو برای آینه ایجاد می‌کنه و به اون هوشمندی خاصی رو میده. و این چیزی هست که شما هیچ وقت نمی‌تونستین با آینه‌های معمولی یا قدیمی تجربه کنین.

آینه چراغ‌دار لمسی
آینه رومیزی

آینه چراغ‌دار لمسی چه قابلیت‌ها و امکانات دیگه‌ای می‌تونه داشته باشه

آینه چراغ‌دار لمسی غیر از این که دارای نورپردازی عالی به واسطه قرار گرفتن تعدادی چراغ روی خودش هست، می‌تونه یکسری امکانات خاص‌تر دیگه‌ای هم داشته باشه. البته این قابلیت‌ها رو شما به انتخاب خودتون روی انواع مدل آینه چراغ‌دار می‌تونین داشته باشین. در قسمت پایین به این موارد اشاره می‌کنیم تا با اون‌ها آشنایی پیدا کنین.

. آینه چراغ‌دار لمسی رو می‌تونین میزان نوری که داره، کمتر یا بیشتر کنین. مثلا اگر زمانی نیاز به نور متفاوتی داشتین، خیلی راحت با این آینه امکانش هست که نور رو تغییر بدین. علاوه بر تغییر میزان نور، امکان تغییر رنگ نور هم وجود داره. یعنی شما خودتون از قبل انتخاب می‌کنین که می‌خواین نورپردازی آینه‌تون چه رنگ‌هایی رو داشته باشه. تا هر زمان که خواستین رنگ نور هم خودتون تغییر بدین.

آینه چراغ‌دار لمسی
آینه گرد چراغ‌دار

. این آینه لامپی جدید می‌تونه به اینترنت یا بلوتوث هم وصل بشه. وقتی آینه رو وصل می‌کنین این امکان براتون فراهم میشه که از طریق آینه پخش موسیقی یا ویدو هم صورت بگیره. قابلیت خیلی جذابی که فقط با آینه‌های هوشمند امروزی امکان‌پذیر هست.

. روی صفحه آینه هم قابلیت حکاکی برای نوشته یا هر طرح دلخواه شما وجود داره. این حکاکی آینه شما رو خیلی خاص جلوه میده که نمی‌تونین مثل اون رو جای دیگه‌ای ببینین. هر چیزی که بخواین رو دقیقا مثل همون براتون اجر می‌کنیم تا بتونین آینه دلخواه خودتون رو داشته باشین.

مهم‌ترین موارد استفاده آینه چراغ‌دار لمسی چه مواردیه

آینه چراغ‌دار لمسی با توجه به این که آینه‌ای هست که با قرار گرفتن چراغ‌هایی روی خودش باعث میشه تا دید خیلی واضحی ایجاد بشه، برای گریم و آرایش از بهترین انتخاب‌ها محسوب میشه. اصلا آینه چراغ‌دار برای گریم خودش یک آینه تخصصی به حساب میاد. چون با وجود این آینه شما دقت و تمرکز خیلی بالایی رو روی صورت و چهره دارین و در این صورت قطعا عملکرد شما هم بهتر میشه. به همین دلیل این آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه می‌تونه باشه.

آینه چراغ‌دار لمسی
آینه آرایشگاهی چراغ‌دار

در آرایشگاه و سالن زیبایی با توجه به این که گریم و میکاپ دارن به طور تخصصی انجام میشن و به مشتری‌ها ارائه میشن، پس آینه هم که یک وسیله خیلی مهمی برای این کار هست، باید تخصصی و حرفه‌ای باشه. در اتاق گریم هم وجود این آینه می‌تونه خیلی کمک‌کننده باشه. چون گریم کار خیلی ظریف و گاهی زمان‌بر هست که در این صورت نیاز به تمرکز بالایی هم وجود داره. پس پیشنهاد ما برای این کار هم استفاده از آینه چراغ‌دار لمسی هست که موجب میشه تا سطح کارتون هم ارتقا پیدا کنه.

آینه چراغ‌دار لمسی
آینه چراغ‌دار سالن زیبایی

آینه چراغ‌دار لمسی رو برای استفاده در خونه هم می‌تونین به کار ببرین. قطعا هر خونه‌ای نیاز به چندین آینه در قسمت‌های مختلف خودش داره. در هر قسمتی که باشه، آینه لامپی یک آینه عالی برای اون محسوب میشه. مثلا در پذیرایی و یا اتاق‌خواب که معمولا آینه مورد استفاده قرار می‌گیره بین انواع آینه‌ها، آینه چراغی یک انتخاب ایده‌آل هست. شما با این آینه‌ها ضمن این که تجربه‌ای متفاوت از آینه‌های دیگه رو خواهید داشت، باعث میشین تا فضای خونه‌تون خیلی شیک‌تر و مدرن‌تر به نظر برسه.

آینه چراغ‌دار لمسی
آینه لامپی

از موارد دیگه استفاده از آینه چراغ‌دار لمسی در مزون و فروشگاه‌های لباس هست. آینه برای فروشگاه لباس بهتره که یک آینه معمولی نباشه. چون با استفاده از آینه هست که مشتری شما تصمیم می‌گیره تا چه لباسی رو انتخاب کنه. پس در این فضا هم آینه چراغ‌دار بهترین گزینه هست که شما می‌تونین برای مزون خودتون انتخاب کنین.

آینه چراغ‌دار لمسی
آینه برای مزون

آینه چراغ‌دار لمسی رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

کارگاه تولیدی آینه تولید کننده انواع آینه‌های مدرن و بروز از جمله آینه چراغ‌دار لمسی هست. تمام آینه‌های این کارگاه از بهترین مواد اولیه و تجهیزات ساخته میشن تا در نهایت بتونیم آینه‌هایی با کیفیت بسیار بالا رو عرضه کنیم. در کنار کیفیت بالا ما با حذف واسطه‌ها و فروش مستقیم هم سعی کردیم تا بتونیم آینه‌های خودمون رو با قیمت مناسبی هم به فروش برسونیم.

آینه چراغ‌دار لمسی
آینه چراغ‌دار لمسی

اما آینه‌هایی که در کارگاه تولیدی آینه تولید میشن، تنها از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار نیستن. بلکه هر آینه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم بهره‌مند هست. با وجود این ضمانت شما خیالتون کاملا راحت باشه که اگر زمانی مشکلی هم برای آینه بخواد به وجود بیاد، شما لازم نیست تا هیچ هزینه‌ای رو بپردازین. در این حالت شما به ما اطلاع میدین که مثلا یک لامپ آینه سوخته و ما این لامپ رو کاملا رایگان براتون تعویض می‌کنیم. به جز یکسری موارد مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن که شامل این ضمانت نیست، بقیه موارد رو شما می‌تونین از گارانتی استفاده کنین.

شماره تماسی هم که می‌تونین با ما در ارتباط باشین، 09357015855 هست. حتی اگر مردد هم هستین برای انتخاب آینه موردنظرتون، می‌تونین با این شماره تماس بگیرین و از مشاورین ما در این زمینه کمک بگیرین.  آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ