آینه برای فروشگاه لباس

آینه برای فروشگاه لباس

آینه امروزه برای کاربردهای مختلف، انواع مختلفی داره. یعنی مثل زمان گذشته نیستش که از یک نوع آینه برای هر جایی و کاربردی استفاده بشه. بلکه آینه‌ها خیلی تخصصی‌تر شدن و اهمیت خیلی بیشتری هم پیدا کردن. مثلا آینه برای فروشگاه لباس از مهم‌ترین مواردی هستش که باید در هر فروشگاهی مورد استفاده قرار بگیره. وجود این آینه برای هر فروشگاه لباسی به‌قدری مهمه که بدون اون هیچ فروشگاهی نمی‌تونه به فعالیت خودش ادامه بده. به همین دلیل یکسری آینه‌های جدید و مدرنی معرفی شدن که این آینه‌ها می‌تونن انتظار دیگه‌ای از آینه‌ها رو برآورده کنن.

آینه برای فروشگاه لباس
آینه برای فروشگاه لباس

چرا آینه برای فروشگاه لباس خیلی اهمیت داره

آینه برای فروشگاه لباس از جهات مختلف دارای اهمیت هستش. وقتی مشتری‌ها برای خرید به فروشگاه شما میان، بعد از پرو لباس مورد نظر خودشون دوست دارن که بتونن خودشون رو خیلی واضح و کامل در آینه ببینن. درواقع مشتری‌های شما با دیدن واضح خودشون می‌تونن تصمیم بگیرن که لباس دلخواه خودشون رو انتخاب کنن. به همین دلیل هم هست که در آینه‌های امروزی خیلی توجه شده که بتونن عملکرد خیلی بهتری رو نسبت به آینه‌های قدیمی از خودشون ارائه بدن. آینه اتاق پرو بهتره که از آینه‌های مدرنی انتخاب بشه که از هر نظری برتری نسبت به آینه‌های قدیمی داره.

آینه برای فروشگاه لباس
آینه مدرن فروشگاهی

این آینه‌ها با کارکرد خاص خودشون تونستن جای آینه‌های قدیمی رو بگیرن. چون آینه‌های قدیمی و معمولی هیچ‌وقت نمی‌تونن اینچنین موثر و مثبت عمل کنن. همچنین در کنار عملکردی که دارن به زیبایی این آینه‌ها هم خیلی توجه شده تا بتونن فضای فروشگاه شما رو خیلی زیباتر نشون بدن. این جذابیت ظاهری هم خیلی موضوع مهمی در آینه فروشگاه محسوب میشه. چون با ایجاد یک دکوراسیون و طراحی زیبا می‌تونین باعث بشین که افراد بیشتری به سمت فروشگاه شما جذب بشن.

آینه برای فروشگاه لباس
آینه چراغ‌دار قاب‌دار

اما انواع آینه برای فروشگاه لباس چه آینه‌هایی هستن

آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت یکی از انواع آینه برای فروشگاه لباس محسوب میشه. این آینه آینه خیلی مدرن و جدیده که دارای نورپردازی مطلوبی هم هستش. نورپردازی آینه بک‌لایت به‌صورت مخفی هست که این نور دور آینه رو می‌گیره. این نوع نورپردازی به دلیل استفاده از چراغ LED هست که این چراغ یک‌تکه و با ضخامت کمه که پشت آینه قرار داده میشه. وقتی چراغ پشت آینه قرار بگیره، نورپردازی مخفی که گفته شد رو ایجاد می‌کنه. با این وجود این نور خیلی مطلوب و مناسبه و می‌تونه به حد کافی مقابل خودش رو روشن کنه.

آینه برای فروشگاه لباس
آینه بک‌لایت اتاق پرو

وقتی نور آینه منتشر میشه شما اگر جلوی آینه قرار بگیرین تا خودتون رو در اون ببینین، نور ایجاد شده کمک می‌کنه تا خیلی بهتر و واضح‌تر دیده بشین. بنابراین آینه‌ای هم که در فروشگاه لباس مورد استفاده قرار می‌گیره بهتره آینه‌ای مثل آینه بک‌لایت باشه. چون وقتی مشتری شما بتونه خودش رو کامل و واضح در آینه ببینه قطعا تصمیم‌گیری راحت‌تری رو هم خواهد داشت. همینطور لباس‌ها هم می‌تونن در روشنایی مطلوب جلوه قشنگ‌تر و بهتری رو داشته باشن.

آینه برای فروشگاه لباس
آینه مدرن بک‌لایت

آینه چراغ‌دار

از انواع دیگه آینه برای فروشگاه لباس میشه به آینه چراغ‌دار اشاره کرد. در این آینه هم دقیقا از چراغ LED استفاده میشه. اما چراغی که برای این آینه استفاده میشه، شکل متفاوتی داره. در این آینه تعدادی چراغ روی خود آینه و یا قاب اون قرار داده میشن. وقتی چراغ‌ها روی خود آینه قرار داده بشن، نوری که از اون‌ها هم منتشر میشه حالت مستقیمی داره. این نور هم خیلی خوب و یکدست و بدون این که سایه‌ای رو ایجاد کنه، منتشر میشه. بنابراین در این آینه هم وقتی روبه‌روی اون قرار بگیرین، نور چراغ‌ها به شما کمک می‌کنه تا خیلی واضح‌تر خودتون رو در آینه ببینین.

آینه برای فروشگاه لباس
آینه قدی چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار باکیفیت نوری که داره خیلی برای فروشگاه لباس می‌تونه عملکرد مثبتی داشته باشه. چون مشتری‌هایی که می‌خوان از فروشگاه شما خرید کنن، قبلش دلشون می‌خواد که بتونن خودشون رو روشن در لباس مورد نظر ببینن. در این صورت آینه‌ای مثل آینه چراغ‌دار خیلی کمک‌کننده هستن.

آینه برای فروشگاه لباس
آینه لامپی

آینه برای فروشگاه لباس مدرن چه قابلیت‌های دیگه‌ای می‌تونن داشته باشن

این آینه‌هایی که به‌عنوان آینه برای فروشگاه لباس معرفی شدن، جدا از این که نورپردازی خیلی خوبی رو می‌تونن داشته باشن، امکانات دیگه‌ای هم می‌تونه روی اون‌ها به‌صورت انتخابی نصب بشه. مثلا این که بتونین آینه رو به بلوتوث یا اینترنت وصل کنین. و از این طریق بتونین موسیقی یا حتی ویدئو از آینه پخش کنین. امکان خیلی جذابی برای آینه فروگاه لباس هستش که می‌تونه توجه همه رو هم به خودش جلب کنه.

آینه برای فروشگاه لباس
آینه مدرن بک‌لایت

علاوه بر این آینه برای فروشگاه لباس که نورپردازی داره، می‌تونه میزان نور اون قاب تغییر باشه. یعنی اگر نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، با این آینه می‌تونین نور اون رو تغییر بدین و به میزان دلخواه و مورد نیاز خودتون تنظیم کنین. همچنین امکان تغییر رنگ نور هم وجود داره. یعنی شما می‌تونین مثلا دو رنگ رو برای نورپردازی آینه انتخاب کنین و هر وقت که خواستین این تغییر رنگ نور رو برای آینه اعمال کنین.

روی آینه امکان حکاکی هم وجود داره. شما می‌تونین اسم فروشگاه یا لوگوی اون رو روی صفحه نمایش آینه حک کنین. در این صورت آینه شما جلوه خیلی زیبایی رو خواهد داشت و همینطور به یک آینه اختصاصی تبدیل میشه.

این آینه‌ها رو به چه صورت‌هایی می‌تونین مورد استفاده قرار بدین

آینه برای فروشگاه لباس رو برای روشن و خاموش کردن و همینطور استفاده از قابلیت‌های نصب شده روی اون، می‌تونین سه راه داشته باشین:

. با استفاده از حالت لمسی می‌تونین آینه برای فروشگاه خودتون رو مورد استفاده قرار بدین. قسمت‌هایی روی آینه مشخص شده که با لمس اون قسمت‌ها روی صفحه آینه می‌تونین از آینه و امکانات اون بهره لازم رو ببرین.

. حالت دیگه‌ای که آینه برای فروشگاه لباس می‌تونه داشته باشه، با استفاده از یک ریموت هست. در صورتی که آینه شما ریموتی باشه دیگهنیازی نیست که تا نزدیک آینه بیاین و صفحه اون رو لمس کنین. بلکه از هر جایی که در فروشگاه باشین، با استفاده از این ریموت می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین.

. اما حالت سوم برای آینه فروشگاهی، حسگری هستش. در آینه حسگری شمادیگه نیاز به هیچ چیزی ندارین. بلکه فقط با تکون دادن دستتون مقابل آینه می‌تونین اون رو خاموش و یا روشن کنین.

آینه برای فروشگاه لباس
آینه پایه‌دار لامپی

آینه برای فروشگاه لباس رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه، انواع آینه برای فروشگاه لباس و مزون‌ها تولید میشه. آینه‌هایی تولیدی این مجموعه از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار هستن. همچنین ما برای به فروش رسوندن آینه‌ها هیچ واسطه‌ای هم نداریم و خودمون مستقیما با مشتری‌ها در ارتباط هستیم. به همین دلیل آینه‌های ما با وجود کیفیت بالایی که دارن، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن.

آینه برای فروشگاه لباس
آینه برای فروشگاه لباس

اما جدا از کیفیت بالا و قیمت مناسب، آینه‌های این کارگاه شامل ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم هستن. تا اگر هر مشکلی برای آینه‌ها به وجود بیاد، بتونین از این ضمانت استفاده کنین و هیچ نیازی هم به پرداخت هزینه نباشه. چون ما در کمترین زمان و بدون این که هزینه‌ای دریافت کنیم، نسبت به مشکل به وجود اومده اقدام و رفع می‌کنیم. البته شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه شامل این ضمانت نیست. در کنار همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم وجود داره تا با این ضمانت اگر آینه مورد قبولتون نبود، بتونین آینه رو مرجوع کنین.

برای سفارش انواع آینه دلخواه خودتون و ارتباط با ما می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. همکاران ما هر سوال یا راهنمایی که نیاز داشته باشین رو در اختیار شما میذارن. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ