آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی یکی از موارد بسیار مهمی هست که در مزون‌های مختلف کاربرد داره. در واقع آینه از رکن‌های اصلی این نوع از فضاهاست. و کاربرد بسیار مهمی داره. علاوه بر این در طراحی دکوراسیون هم نقش خیلی مهمی داره. آینه از ابزار اساسی در زندگی روزمره و برخی از شغل‌ها محسوب می‌شه. به‌طوری که یک وسیله جدایی‌ناپذیر در زندگی رو می‌شه آینه در نظر گرفت. اهمیت آینه به‌قدری هست که پیشرفت‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته تا برای هر فضا و کاربردی بشه چندین گزینه برای انتخاب داشت.

آینه قدی مزونی

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع آینه با کاربردهای مختلف از جمله آینه قدی مزونی هست. کیفیت تمامی محصولات تولیدشده بسیار بالاست. کیفیت تضمین‌شده به این دلیل است که تمامی مراحل ساخت صفر تا صد در محل کارگاه صورت می‌گیره. از همون ابتدا از بهترین نوع مواداولیه و بهترین تجهیزات کار گرفته می‌شه. همچنین از نیروی متخصص هم در این مرکز بهره گرفته میشه. تا محصولی درخور مشتریان خودمون بتونیم ارائه بدیم. تمامی آینه‌های تولیدشده بدون واسطه عرضه میشن. به همین دلیل قیمت‌ها از مقدار بسیار مناسبی برخوردارن.

آینه قدی مزونی

ما در این مجموعه تمام سعی خودمون رو می‌کنیم تا محصولی باکیفیت و با قیمت مناسب عرضه کنیم. همچنین خدماتی هم برای راحتی و اطمینان بیشتر شما عزیزان درنظر گرفتیم تا بتونین خریدی مطمئن داشته باشین. به این صورت که اگر پس از این که محصول خود رو دریافت کردین، رضایت نداشته باشین می‌تونین مرجوع کنین. گارانتی محصولات هم یکسال هست که می‌تونین در صورت وجود مشکل از این خدمات بهره‌مند بشین. و اگر در طول یکسال اول خرید هر مشکلی برای آینه به‌وجود بیاد، رایگان پشتیبانی می‌کنیم. چون آینه‌ها ضمانت بی قید و شرط دارن. البته به جز مواردی مثل شکستگی و ضربه که شامل این ضمانت نمی‌شن.

آینه قدی مزونی

دلیل استفاده از آینه قدی مزونی و ویژگی‌های آن؟

آینه قدی مزونی بهترین انتخاب برای فضای مزون‌های مختلف در بین انواع مختلف آینه‌هاست. به این دلیل که آینه قدی به‌سبب شکل ظاهری که داره ، به افراد دید کاملی از خودشون ارائه میده. درواقع در مزون‌ها که افراد برای پرو لباس از آینه استفاده می‌کنن، ابعاد آینه باید طوری باشه که بتونن خودشون رو به‌طور کامل در آینه مشاهده کنن تا در نهایت هم به‌راحتی انتخاب کنن. که در این بین آینه قدی مزونی می‌تونه پاسخگوی این موارد باشه.

آینه قدی مزونی

علاوه بر این موارد، آینه قدی مزونی باید از کیفیت قابل‌ملاحظه‌ای برخوردار باشه. به این صورت که صفحه نمایش اون دارای وضوح و کیفیت تصویر بالایی باشه تا بتونه دید واضحی از فرد ایجاد کنه. البته کیفیت و درخشانی بالا در کنار داشتن نور خوب به این مهم بسیار کمک میکنه. چراکه حتی با وجود وضوح تصویر خیلی بالا بدون نور ، فرد نمی‌تونه خودش رو به‌درستی در آینه مشاهده کنه.

آینه قدی مزونی

همچنین آینه‌ها به‌طور کلی وقتی در فضایی قرار بگیرن، موجب می‌شن تا فضای خودشون رو بزرگ‌تر و همچنین روشن‌تر نشون بدن. بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون دادن فضا با استفاده از آینه‌ها به دلیل انعکاسی هستش که در اون رخ می‌ده. که باعث گسترده‌ به‌نظر رسیدن فضا می‌شه.

آینه قدی مزونی بک لایت

آینه بک لایت آینه‌ای هست که خودش، نور مورد نیاز رو تا حد خوبی تامین می‌کنه. به این دلیل که در آینه قدی مزونی بک لایت از چراغ LED استفاده می‌شه. این چراغ به‌صورت نواری و با ضخامت کم هست که در پشت آینه کار گذاشته میشه. قرار دادن چراغ LED در پشت آینه موجب میشه تا نورپردازی اون به صورت مخفی باشه و جلوه زیباتری هم به آینه بده. همچنین از نظر ظاهری هم فضای دکوراسیون رو بسیار زیباتر می‌کنه.

آینه قدی مزونی

زیبایی دکوراسیون یک موضوع مهمیه که امروزه بسیار مورد توجه هست. به این دلیل که هنگام وارد شدن به فضایی برای گرفتن خدمات و یا خرید، قبل از هر چیزی زیبایی و طراحی دکوراسیون اون مورد توجه قرار می‌گیره. پس انتخاب درست وسیله‌های مورد نیاز برای هر فضایی از ضروریاته. که آینه یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در فضای مزون محسوب می‌شه. به همین دلیل هم انتخاب آینه قدی مزونی از نوع بک لایت از زیباترین آینه‌هاست. و جلوه خیلی خوبی هم میده.

علاوه بر زیبایی ظاهری، نور ایجاد شده به وسیله آینه بک لایت برای ایجاد تصویر بهتر بسیار کمک‌کننده هست. برای انتخاب ساده‌تر لباس و پوشاک موردنظر، آینه قدی بک لایت به‌خاطر شکل و ابعاد و نور ساطع‌شده گزینه ایده‌آلی هست.

آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی چراغ دار

برای آینه قدی مزونی نوع دیگه‌ای که دارای نورپردازی هست، آینه چراغ دار است. در آینه چراغ دار بر خلاف آینه بک لایت چراغ‌ها روی آینه و یا قاب اون قرار داده میشن. چراغ‌ها همچنین شکل متفاوتی دارن و به‌صورت جداگونه کار گذاشته میشن. قرار دادن چراغ‌ها روی آینه موجب ایجاد نور مستقیم نیز میشه. درنتیجه روشنایی بیشتری هم توسط آینه چراغ دار حاصل میشه.

آینه قدی مزونی

در آینه قدی مزونی از نوع چراغ دار هم چراغ‌های مورد استفاده LED هستن. دلیل استفاده از لامپ LED مزایای فوق‌العاده‌ای هست که موجب تمایز با لامپ‌های دیگه شده. این مزایا عبارتند از:

. مصرف کمتر انرژی که امروزه هم موضوع مهمی هست. این مصرف کمتر، به مصرف بهینه منابع و همچنین صرفه‌جویی در هزینه پرداختی منجر میشه.

. نور ایجاد شده توسط لامپ‌های LED بسیار ملایم و طبیعی هست. و مضرات دیگه لامپ‌های معمول رو نداره. همچنین در ساخت اون‌ها هم از جیوه استفاده نمی‌شه.

. طول عمر چندین برابری نسبت به چراغ‌های معمول داره. از این رو با خرید لامپ LED میشه از هزینه‌های جانبی مثل تعویض لامپ و… خودداری کرد.

. لامپ‌های معمولی بعد از مدتی که روشن می‌مونن، به‌قدری گرما تولید می‌کنن که امکان لمس اون‌ها اصلا وجود نداره. اما مزیت قابل ملاحظه لامپ LED در این هست که با گذشت زمان و روشن موندن گرما ایجاد نمی‌کنن. بنابراین نگرانی بابت این که آینه هم گرم بشه و یا در صورت تماس دست با لامپ، سوختگی ایجاد بشه وجود نداره.

. از نظر رنگ‌بندی دارای تنوع رنگی بالایی هستن. که می‌شه هر رنگی رو برای نورپردازی آینه انتخاب کرد.

آینه قدی مزونی

هر دو لامپ‌هایی که در آینه چراغ دار و آینه بک لایت به‌کار میرن، از نوع LED هستن و ویژگی‌های یکسانی دارن. و تنها در شکل و ظاهر، متفاوت هستن. که این موضوع هم از مزایای دیگه این چراغ‌هاست که دارای شکل و ظاهر مختلفی هم هستن. تا بتونن کاربردهای متفاوت داشته باشن.

آینه‌های نورپردازی در کل از هر نظر برای فضای مزون‌ها مناسب هستن.

آینه قدی مزونی قاب دار

آینه قدی مزونی هم مثل هر آینه‌ای می‌تونه همراه با قاب به‌کار برده بشه. برای انتخاب قاب گزینه‌های زیادی وجود داره. تنوع در زمینه جنس ، رنگ و ابعاد و… وجود داره. جنس قاب می‌تونه از چوب ، فلز ، شیشه و حتی آینه باشه. رنگ قاب هم می‌تونه هر رنگی مطابق سلیقه شخصی انتخاب بشه.

آینه قدی مزونی

هر قابی که انتخاب بشه ، جلوه و زیبایی خاص خودش رو به آینه قدی مزونی می‌ده. برای انتخاب قاب هم می‌شه به فضای کلی مزون توجه کرد تا متناسب با اون قابی رو انتخاب کرد. حتی آینه‌ها بدون وجود قاب هم همچنان زیبایی خاص خودشون رو دارا می‌باشن. و در عین این که از سادگی برخوردار هستن، می‌تونن به جلوه بیشتر فضای مزون کمک کنن.

آینه قدی مزونی حکاکی شده

روی صفحه آینه مزون هر نوع نوشته یا شکلی رو می‌تونین حکاکی کنین. برای مثال امکان حک لوگو و برند مزون روی آینه، اون رو بسیار خاص‌تر میکنه. به‌خصوص اگر آینه دارای روشنایی توسط لامپ‌های LED باشه ، این زیبایی صدچندان میشه. چراکه روشنایی ایجاد شده، قسمت حکاکی شده رو با جلوه بیشتری نشون می‌ده.

آینه قدی مزونی

تنها با حکاکی روی آینه قدی مزونی ، می‌تونین آینه خودتون رو به آینه‌ای خاص تبدیل کنین. که در این صورت نمونه آینه سفارشی خودتون رو در هیچ کجا مشاهده نمی‌کنین. برای حکاکی علاوه بر حک لوگو و برند می‌تونین طرح مورد نظر یا نوشته خاصی یا هر آنچه که دوست دارین رو روی آینه‌ای که سفارش میدین حک کنین. ما برای شما به‌ بهترین حالت ممکن و دقیقا مطابق خواسته شما این کار رو انجام میدیم. تا در نهایت بتونین آینه قدی مزونی دلخواه خودتون رو داشته باشین.

برای تماس با ما هم می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. هر سوالی هم داشته باشین، همکاران ما در این مجموعه پاسخگوی شما هستن. تا بتونن شما رو به بهترین شکل راهنمایی کنن. و شما هم بتونین آینه قدی مزونی مورد نظر خودتون رو راحت‌تر انتخاب کنین. پس برای داشتن آینه‌های مدرن برای مزونتون همین الان تماس بگیرین تا بتونین با بهترین قیمت هم خرید کنین. چون همونطور که خودتون هم در جریانین قیمت‌ها هر روز در حال افزایش هست. اما با این حال ما سعی می‌کنیم کیفیت رو همچنان بالا نگه داریم و همینطور قیمت‌ها هم مناسب باشن.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ