آینه قدی سالن زیبایی

آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی

در این مطلب در مورد آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی صحبت می‌کنیم.آینه‌‌ برای سالن آرایشگاه باید به گونه‌ای باشه که علاوه بر کاربرد برای مشتری جذابیتی رو نیز ایجاد کنه. آینه‌های ایستاده در آرایشگاه‌ها ضمن اینکه خود به تنهایی دارای جلوه ویژه‌ای از زیبایی هستن، بلکه باعث جذابیت و زیباتر شدن سایر وسایل زینتی در آرایشگاه‌ها هم می‌شن و اونا رو بیشتر در معرض دید مشتریان قرار می‌دن .

آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی
آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی

با تشکیل نور حد‌اکثری که در محیط اطراف خود به‌وجود میارن اون محیط رو بزرگتر و پرنورتر از واقعی خود نشون می‌دن و در نتیجه زیبایی دکوراسیون آرایشگاه رو چندین برابر می‌کنن . در ادامه به معرفی جدیدترین انواع آینه قدی می‌پردازیم.از جمله، آینه بک‌لایت و آینه چراغ‌دار .

آینه قدی چیست

از پرکاربردترین نوع آینه، که ارتفاع اون بیشتر از 1.5 متر هست ، آینه‌ قدی هست . از آینه‌های قدی در محیط‌هایی مانند منزل و، آرایشگاه ، مزون و … می‌شه استفاده کرد.به علت زیبایی فوق‌العاده‌ای که این آینه داره برخی از مدل‌های اونو، برای قسمت‌هایی از منزل مانند سالن پذیرایی ، راه‌رو‌ها ‌، اتاق‌خواب‌ها ، اتاق نوجوان و حتی در لابی آپارتمان‌ها نیز می‌شه استفاده کرد . البته محل و نحوه‌ی جاگذاری آینه‌ها در بخش‌های مختلف ساختمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هست.

آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی
آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی

آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی مدل قدی قاب‌دار

آینه قدی قاب‌دار از انواع آینه‌هایی هست که در عین زیبایی و شکیل بودن بسیار ساده اس و مورد توجه افراد ساده پسندی هست که ساده بودن این آینه‌ها توجه اونا رو به‌خود جلب کرده . در قاب ، آینه‌های قاب‌دار هم تنوع بسیار زیادی وجود داره.

که می‌توان به برخی از اونا اشاره کرد از جمله آینه‌های قاب‌‌دار چوبی ، آینه‌های قاب‌‌دار ام‌دی‌اف ، آینه‌های قاب‌‌دار فلزی و… که در این کارگاه تولید می‌شن.

آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی
آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی

نکاتی که در خرید آینه‌های قاب‌‌دار باید مورد توجه قرار بگیره

در انتخاب قاب آینه قدی بهتر هست توجه داشته باشین ، نوع و ظاهر قاب باید با لوازم محیط اون مکان تطابق داشته باشه زمان انتخاب نوع قاب‌ آینه ، بهتر هست به نوع دکور اون محیط مورد نظر توجه داشته باشین. به‌عنوان مثال ، مکان‌هایی که دکوراسیون کلاسیک و روستیک دارن قاب‌های چوبی مناسب‌تر هستن .

انتخاب رنگ قاب با رنگ‌های بکار رفته در مکان مورد نظر نیز از اهمیت فراوانی برخوردار هست که جلوه و زیبایی بیشتر به اون مکان می‌بخشه .آینه‌های قدی آرایشگاه یا همون آینه‌های آرایشگاهی بزرگ با توجه به بزرگی حجمی که دارن دید بهتری رو نسبت به دیگر آینه‌ها ایجاد می‌‌کنن و از نوع بهترین آینه‌ها برای آرایشگاه‌ها محسوب می‌شن.

آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی
آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی

کیفیت و ساخت آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی

مورد بعدی که باید به اون اشاره کرد کیفیت و نحوی ساخت آینه‌هاست. شیشه‌ای که برای این‌ منظور در نظر گرفته می‌شه باید شیشه‌ای شفاف و مقاوم باشه. برای ساخت آینه‌ها معمولا از شیشه‌ها‌ی فلوت استفاده می‌کنن البته گاهی نیز ، شیشه‌هایی مانند سوپر کلییر مورد استفاده قرار می‌گیره.

آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی
آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی

همیشه انتخاب آینه مناسب که مخصوص آرایشگاه باشه از جهات مختلف حائز اهمیت بوده اس . اکثر آینه‌هایی که دارای ابعاد بزرگ هستن، هم از نظر ظاهری جلوه بیش‌تری دارن و هم نظر کاری ، نسبت به آینه‌های دیگر حرفه‌ای ترن. آینه‌های مخصوص آرایشگاه‌ها کمک شایانی به آرایشگر‌ها می‌کنه تا در زمان آرایش بتونن به بهترین وجهی کارشون رو انجام بدن و رضایت مشتری رو جلب کنن و جدا از تمامی این مسایل ، با زیبا جلوه دادن محیط ظاهری آرایشگاه از دید مشتریان باعث جذب بیشتر مشتری و بهبود برندینگ در سالن‌های آرایشگاه می‌شه.

آینه‌های قدی و بزرگ از لحاظ شکل ، مدل و طرح دارای تنوع گسترده‌ای هستن و از انواع مختلف اونا دراکثر آرایشگاه‌های مردانه و زنانه استفاده می‌شه . با نصب ، آینه‌های چراغ‌دار در انواع مختلف آینه‌های قدی ، نظیر آینه هالیوودی ، آینه بک لایت ، آینه‌های پایه دار ، آینه‌های تاچ و …سبک جدیدی رو در آینه‌ها برای آرایشگاه به‌وجود آوردن.

آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی
آینه بزرگ آرایشگاهی
 
این کارگاه به دلیل اینکه خود یک تولید کننده‌ اس می‌تونه کلیه این محصولات ، بدون واسطه و به‌طور مستقیم از کارخانه به مکانی‌ که شما می‌خواید با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارسال کنه در ادامه مطالب در خصوص جدیدترین مدل‌ آینه‌های آرایشگاهی صحبت می‌کنیم.

امروزه کمتر آرایشگری یافت می‌شه که از این نوع آینه‌ها در محیط آرایشگاه خود استفاده نکنه .کارگاه آینه‌ها از جمله تولیدکنندگان آینه در سطح کشور هست که علاوه بر انواع آینه‌های ساده ، آینه‌هایی با طرح‌های هوشمند و آینه‌های مدرن امروزی رو با آپشن‌های گوناگون تولید کرده‌اس . این مجموعه با توجه به سلیقه شما در زمینه انواع آینه ، مدرن‌ترین مدل از آینه‌ها را با امکانات جدید از جمله ریموت کنترل ، دکمه تاچ ، سنسور تشخیص حرکت اپتیکی با آپشن‌های کاربردی هم‌چون لامپ متحرک و قابلیت زوم ( در بخشی از آینه) و … تعبیه کرده‌اس .

آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی
آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی

آینه آرایشگاهی بزرگ چراغ دار

دو مورد از اون ، آینه بک‌لایت و هالیوودی اس که از محبوبیت خاصی برخوردار هست که از انواع آینه‌های چراغ‌دار محسوب می‌شن که در نوع LED ، اونا با یکدیگر متفاوت هستن . در این نوع آینه‌ها امکان تنظیم چراغ وجود داره ‌و در این آینه‌ها ، ریموت کنترل ، دکمه لمسی و سنسور تشخیص حرکت نیز تعبیه شده‌اس.
آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی
آینه بزرگ آرایشگاهی

آینه چراغ دار بک لایت

آینه‌های بک‌لایت یک مدل از آینه‌های چراغ‌دار هست که در اونا از لامپ‌های ال‌ای‌دی نواری استفاده می‌شه . نصب چراغ‌های LED یا به‌صورت کاملاً مخفی در پشت آینه صورت می‌گیره یا در گوشه و قسمت کناری آینه به جای قاب مورد استفاده قرار می‌گیره . در آینه‌های بک‌لایت معمولاً از قاب و فریم استفاده نمی‌شه.

آینه چراغ‌دار هالیوودی

در گذشته آینه‌های چراغ‌دار هالیوودی همان‌گونه که از نامشون مشخص هست برای انجام آرایش و گریم برای هنرپیشگان به کار می‌رفته . از چراغ LED حبابی در آینه‌های هالیوودی به جای چراغ نواری استفاده می‌شه
. از جمله این نمونه‌های اون می‌توان به نصب لامپ به‌صورت متحرک اشاره کرد ویا بخشی از آینه‌ها رو بزرگنما کرد .
آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی
آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی
ویا برطبق تمایل و سلیقه مشتری بخشی از آینه رو به‌صورت مقعر طراحی کرد که در این طراحی ، تصویر چند برابر از اندازه واقعی نمایش داده می‌شه که برای آرایش صورت خیلی کاربرد داره . کارشناسان برای بهینه‌سازی نور آینه‌ها طرح و ایده مخصوصی ارائه دادن در این طرح ، دو لامپ متحرک در قسمت بالای آینه‌ها روی ریل تعیبه شده که بدین‌ترتیب آرایشگر می‌تونه به سهولت با حرکت دادن لامپ‌ها ، نور رو به‌طور دلخواه بر‌روی صورت مشتری تنظیم کنه .
هم چنین در صورت تمایل آرایشگر ، هر لوگویی که می‌خواهد برای آرایشگاه خود انتخاب نماید مانند آدرس اینستاگرامی و یا هر ایده‌ و طرحی که مد نظر دارد را به‌صورت چراغ روی آینه نصب کند. که این موارد نیز برای در جذب مشتری نقش مهمی ایفا می‌کند.آینه آرایشگاهی بزرگ با دکمه تاچ دار در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد تعبیه می‌شود تا بتواند از دکمه تاچ استفاده نماید. عملکرد این دکمه مشابه عملکرد صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند هست که بر روی آینه‌ها نصب می‌شه. اضافه کردن دکمه تاچ به آینه‌ها باعث می‌شه، آینه جلوه مدرن و امروزی جلوه کنه. در این نوع آینه با وجود اینکه از دکمه تاچ استفاده می‌شه اما نسبت به آینه‌های ریموت دار از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستن و آینه‌هایی که دکمه تاچ دارن از لحاظ قیمت ارزونتر از مدل ریموت‌دار هستن.
آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی
آینه ایستاده بزرگ آرایشگاهی
آینه آرایشگاهی با سنسور تشخیص حرکت دست سنسور تشخیص حرکت در آینه‌هایی که به این سیستم مجهز می‌شن به این صورت هست که با اشاره دست قابلیت تنظیم رو دارن و این ، به این معناست که می‌توان آینه رو با حرکت دادن دست در مقابل سنسور ، روشن و خاموشن کرد و حتی تغییر رنگ داد و به‌صورت دلخواه رنگ اونو از کم به زیاد تنظیم کرد .

در آینه ریموت دارمی‌توان از ریموت کنترل برای تنظیم آینه آرایشگاهی استفاده کرد از مزایای استفاده از آینه‌ی ریموت‌دار اینه که می‌توان این آینه‌ها رو از فاصله دور براحتی تنظیم کرد.

سفارش محصول برای سفارش معتبرترین محصولات از برندهای ایرانی ، کارگاه آینه‌ها در این زمینه در خدمت شما عزیزان هست این مجموعه بزرگترین تولید کننده انواع آینه در سطح کشور هست که محصولات خود رو از جمله آینه‌های بزرگ آرایشگاهی ، آینه‌های کنسول انواع آینه‌های سرویس بهداشتی و … رو با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می‌ده.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ