انواع آینه گرد آرایشگاه

انواع آینه آرایشگاه

در این متن در مورد انواع آینه آرایشگاه صحبت می‌کنیم .و به شما انواع آینه‌هایی که برای آرایشگاه مناسب هستن رو دونه دونه توضیح می‌دیم و بازگو می‌کنیم .تا بتونین بهترین و درست ترین تصمیم رو برای خرید آینه بگیرین .

آینه‌های مختلفی با توجه به سبک و سلیقه و بودجه‌ی شما امروزه وجود داره که می‌تونین با مشاوران کارگاه آینه‌ها بهترینش رو تهیه کنین.

انواع آینه آرایشگاه
یک نوع از انواع آینه آرایشگاه

در زمان‌های قدیم انواع آینه با طرح و رنگ‌های گوناگون وجود نداشت بلکه برای خرید و تهیه‌ی آینه باید به شیشه بری محل سر می‌زدیم تا یه آینه‌ی ساده و معمولی که تو هر کجایی نصب می‌شد رو خریداری می‌کردیم .اما به مرور زمان و با گذشت سال‌ها طراحان و شرکت‌های سازنده فهمیدن که باید برای هر کاربری و مکانی آینه‌ای خاص طراحی بشه.

برای مثال تو زمون‌های قدیم آینه های ساده وجود داشتن که برای هر محیطی استفاده می‌شدن اما در این زمان برای مثال تو استخر یا جکوزی آینه‌های ضد بخار استفاده می‌شه و یا در سالن‌های آرایشی آینه‌های مخصوص میکاپ و گریم استفاده خودش رو داره. با این کار دیگه احتیاجی نیست که از یه آینه‌ی تکراری برای هر سالن و محیطی استفاده کنیم و می‌تونیم با توجه به کاربری و نیاز هر شغلی آینه مورد استفاده خودمون روتهیه وروی دیوار نصب کنیم.

انواع آینه آرایشگاه
مدل آینه‌ی دایره‌ای بک لایت

اگه هنوز مثل زمون‌های قدیم از آینه‌های پیش پا افتاده و ساده‌ای استفاده می‌کنین یکی از عاملی که نمی‌تونین مشتری رو جذب و ثابت کنین می‌تونه همین موضوع باشه .

چون یکی از عامل‌هایی که می‌تونه تو جذب مشتری موفق عمل کنه انتخاب طراحی و دیزاین درست برای سالن آرایشگاهیتونه.

انواع آینه آرایشگاه
یک نوع از انواع آینه آرایشگاه

انواع آینه آرایشگاه

  • آینه آرایشگاه مدل بک‌لایت
  • آینه آرایشگاه مدل هالیوودی یا چراغ‌دار
  • آینه آرایشی مدل لمسی یا حسگری
  • آینه آرایشگاه مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه آرایشگاه مدل قاب‌دار
  • آینه آرایشگاه مدل آویزی
  • آینه آرایشگاه مدل دوطرفه‌
  • آینه آرایشگاه مدل حکاکی
  • آینه آرایشگاه مدل قدی یا یک سره

آینه آرایشگاه مدل بک‌لایت

آینه‌های بک لایت امروزه یکی از زیباترین و مدرن‌ترین آینه‌های ساخته شده تو دنیا معرفی شدن. که تو سالن‌های زیبایی آرامشی همراه با زیبایی خاصی به محیط القا می‌کنن.

ساختار و سیستم این آینه‌ها به گونه‌ایه که چراغ‌های خیلی ظریف و نازکLED تو قسمت پشت آینه نصب می‌شه. البته تو ظاهر و از رو به رو کسی نمی‌تونه اون رو ببینه. بنابراین یه آینه با نور پس‌زمینه زیبا و جذاب ایجاد می‌شه.

انواع آینه آرایشگاه
آینه بک‌لایت یک نوع از انواع آینه آرایشگاه

که به‌صورت معمول روشنایی با نوارها و لامپ های LED مهیا شده.این لامپ‌ها انرژی کمتری داره . هم‌چنین این لامپ‌ها حدود ۴۰۰۰۰ ساعت عمر می‌کنن که نسبت به مصرف انرژی لامپ‌های معمولی که عمرشون حدود ۱۲۰۰ ساعته خیلی بهتر و به صرفه تره.

بنابراین تو کم شدن مصرف انرژی تاثیر خیلی زیادی می‌زاره .در صورتیکه هیچ احتیاجی به استفاده از این لامپ‌ها نداشتین هم به راحتی می‌تونین اون رو خاموش کنین.و از آینه‌ی ساده استفاده کنین.

انواع آینه آرایشگاه
یک نوع از انواع آینه آرایشگاه مدل بک‌لایت

آینه آرایشگاه مدل هالیوودی یا چراغ‌دار

به طور کلی امروزه این آینه‌ها تو سالن‌های آرایشی خیلی دیده می‌شن.این نوع آینه‌ها، آینه‌هایی با برش‌های ساده هستن که دور تا دور اون‌ها لامپ‌هایی گذاشته می‌شه تا نور زیاد و مناسبی رو برای آرایش و گریم برای میکاپ آرتیست مهیا کنه.

امروزه به جزء استفاده‌ی حرفه‌ای مثل گریم، این نوع آینه‌ها بین مردم خیلی زیاد و ترند شده . به طوری که می‌شه گفت که تو دنیای مد و آرایش تبدیل به یه ترند شده.آینه‌های چراغ‌دار از مدرن ترین سبک‌های طراحی تو شرکت‌های سازنده هستن.

انواع آینه آرایشگاه
یک نوع از انواع آینه آرایشگاه مدل هالیوودی

این آینه با اسم‌های دیگه‌ای مثل آینه هالیوودی ،آینه گریم ،آینه تئاتر شناخته شدن.در واقع می‌شه گفت تو زمان قدیم تو اتاق گریم از آینه‌های مستطیل شکل ساده، که دور تادور اون لامپ وصل بوده استفاده می‌شده تا با دادن نور کافی گریمور بتونه یه میکاپ و گریم بی نقص رو تحویل مشتری بده .

تو عصر جدید این آینه‌های به ظاهر ساده اما کاربردی تو گریم و هنر نمایشی، علاوه بر کاربرد اون به عنوان یه آینه‌ی مدرن تو هر کاربری شناخته می‌شه.و محبوبیت و جایگاه خوبی رو دربین آینه‌های دیگه پیدا کرده‌.فریم این آینه‌ها می‌تونه هر مدل که دوست دارین به صورت دایره ،مربع ،مستطیل و…باشه.حتما به این موضوع هم دقت کنین که از لامپ‌های کم مصرف برای آینه‌ی خودتون استفاده کنین چون داشتن لامپ‌های زیاد دور آینه باعث گرمای زیاد و استفاده‌ی بیشتر مصرف برق و انرژی می‌شه.

آینه چراغ‌دار مخصوص سالن آرایش
آینه‌های آرایشگاهی مدل چراغ‌دار

آینه آرایشگاه مدل قاب‌دار

شما هر نوع از انواع آینه آرایشگاه رو که دوست داشته باشین به راحتی می‌تونین تصمیم بگیرین که قاب‌دار یا بدون قاب اون رو سفارش بدین .اما قبل از سفارش یک‌سری مسائل رو باید رعایت کنین که در ادامه بهتون یادآورد می‌شیم.

اولین مورد اینه که باید بتونین اگر قابی سفارش می‌دین باعث نازیبایی طراحی دکوراسیون سالن آرایشیتون نشه برای مثال اگه سالن شما به سبک سلطنتی چیدمان شده بهتره از رنگ‌های قهوه‌ای و یا طلایی استفاده‌ی بیشتری بشه اما اگه سبک مدرنی دارین بهتره از رنگ‌های خنثی تری استفاده بشه.

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ
یک نوع از انواع آینه آرایشگاه مدل قاب‌دار هالیوودی

بعد از سبک دکوراسیون و رنگ‌ها بهتره در مورد جنس قاب تصمیم‌گیری کنین.قاب‌ها می‌تونن جنس‌های خیلی متفاوتی داشته باشن که از نظر ما در این مورد بهتره با توجه به بودجه و سلیقه‌‌ی خودتون از مشاوران ما همکاری و کمک بگیرین.

آینه آرایشی مدل لمسی یا حسگری

برای هر نوع آینه‌ی چراغ‌دار باید بتونیم وسیله‌ای تعبیه کنیم تا به راحتی نور آینه‌ی مورد نظر رو خاموش و روشن کنیم.یکی از این روش‌ها به وسیله‌ی لمس آینه از طریق انگشت‌های دست امکان پذیره.اما دقت داشته باشین که این مورد شاید باعث لک و کثیفی تو آینه‌ی شما بشه.پیشنهاد ما انتخاب آینه‌ مدل ریموت دار کنترلیه که با استفاده از اون به راحتی می‌تونین در هر کجایی از سالن که هستین آینه‌ی مورد نظر خودتون رو خاموش و روشن کنین .و یا حتی شدت نور رو به راحتی کم و زیاد کنین .

آینه آرایشی مدل حکاکی شده

برای بهتر نشون دادن برند خودتون و جا افتادن کسب و کارتون بهترین کار اینه که روی وسایل کاریتون اسم و برندتون رو حکاکی کنین .برای این کار از دستگاه‌های مخصوص سی ان سی استفاده میکنن و به اصلاح یه لایه از روی آینه رو برداشته و سندپلاست می‌کنن.

راه‌های ارتباط با ما

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونتون خارج بشین با شماره‌های 02188068352و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین هارو در اسرع وقت از ما تحویل بگیرین.

اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.مطمئن باشین با سفارش به کمپانی فرکو بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده. و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.با خرید آینه مزون از کارگاه آینه‌ها از جوانان ایرانی حمایت کنین تا کسب و کار در کشور عزیزمون ایران به بهترین نحو انجام بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ