آینه نوری

آینه بک لایت گریم

آینه بک لایت گریم

آینه ها مدل‌های خیلی زیادی دارن که یکی از این مدل‌های زیبا آینه بک لایت گریم هست.دیگه زمان این گذشته که یک آینه رو برای تمامی مکان‌ها استفاده کنیم. هر جایی باید آینه مخصوص خودش نصب بشه. مثلاً برای آرایشگاه ها باید آینه مخصوص که نیاز یک میکاپ آرتیست حرفه ای رو برطرف کنه نصب بشه.برای مزون‌ها آینه‌های با اندازه مناسب که دید بهتری به مشتری بده نیاز هست. ما در کارگاه آینه ها طراحان دکوراسیون داخلی داریم که برای دیزاینی بهتر و انتخابی درست‌تر به شما کمک می‌کنن.

اگه شما فضای جذاب داشته باشین این نشون دهنده حرفه ای بودن شماست و علاوه بر اون باعث جذب مشتری بیشتری می‌شه.اگه فکر می کنی که یه آرایشگر حرفه‌ای هستی و وسایل حرفه ای نداری این فقط ادعایی بیش نیست. برای حرفه‌ای شدن علاوه بر این که بایستی مهارت توی کار داشته باشین باید وسایل و ابزار مورد نیاز حرفه ای هم داشته باشین. همیشه کسی که بسیار معروف هست و کارش حرفه ایه از آینه های گریم حرفه ای مخصوص این کار که آینه های سوپرکلیر نام دارن استفاده می‌کنه.

این آینه ها رو فقط برای صادرات ازش استفاده می‌شه ولی با افتخار ما از این آینه های صادراتی برای ساخت آینه های فوق تخصصی برای هم وطنان‌مون استفاده می کنیم.اگه بنظر خودتون یک میکاپ آرتیست موفقی ولی هنوز سالن ارایشگاهت یک سالن قدیمیه تو ذهن بقیه اینجور به نظر نمی‌رسی.

آینه بک لایت گریم

چون همه‌ی آرایشگرای حرفه ای و گریمورای خفن که در منطقه‌های خوب تهران مثل خیابون فرشته کارمی‌کنن از آینه بک لایت گریم که مخصوص اینکاره استفاده می‌کنن تا اگه میکاپ‌شون ایرادی داشت اونو رفع کنن و بدون هیچ نقصی یه کار حرفه ای تحویل بدن.علاوه بر اون زمانی مشتری به کار شما اعتماد می‌کنه و پول بیشتری بابت گریم پرداخت می‌کنه که کار زیبا به همراه تجهیزات و سالن زیبا داشته باشین.عکس و توضیح و آپشن‌های همه مدل آینه هامونو براتون می‌گیم و توضیح می‌دیم تا یک انتخاب عالی و مناسب داشته باشین.تنوع ساخت آینه ها در کارگاه‌ آینه‌ها خیلی زیاده و برای هر سلیقه آینه هایی وجود داره.برای انتخاب بهتر آینه ،کارشناسان و طراحان کمپانی به شما کمک می‌کنین.

اگه شما از شهرهایی که از تهران فاصله دارن هستین و نگرانی اینو دارین که آینه هاتون تو مسیر ارسال بشکنه باید بگم که اصلا به این فکر نکنین چون علاوه بر بسته‌بندی محکم اگه برای آینه‌تون اتفاقی در راه ارسال بیوفته ما یه آینه جدید مثل آینه انتخابی خودتون براتون می‌سازیم.

پس دیگه منتظر چی هستین همین الان با شماره کارگاه تماس بگیرین سفارش خودتونو ثبت کنین.تا یادم نرفته اینم بگم همه محصولاتی که از کارگاه تهیه می‌کنین دارای گارانتی یکساله‌هست.و اگه تو این مدت مشکلی برای آینه‌تون مثل از کارافتادن تاچ آینه،کارنکردن ریموت،خراب شدن حسگری و….شرکت آینه‌ها بدون هیچ قید و شرطی تعمیر می‌کنه و برای درست کردن مشکل همکاران کمپانی میان و آینه‌رو ازتون تحویل می‌گیرن و بعد از تعمیر بهتون تحویل میدن.

آینه بک لایت گریم

آینه بک لایت گریم چیه اصلا

آینه بک لایت گریم یکی از جدیدترین آینه های موجود تو بازاره. اگه شما دنبال آینه های شیک گشته باشین و دوست داشته باشین فضای سالن آرایشگاه رو لاکچری کنین آینه بک لایت گریم به شما کمک زیادی می‌کنه. اگر به سایت های خارجی سر زده باشین و میکاپ آرتیست‌های حرفه ای دنیا رو بشناسین حتما این آینه هارو کنار اونا دیدین.

آینه های بک لایت آینه هایی هستن که در پشت آینه از ال ای دی های نواری استفاده می‌کنن و بعد از اتصال به برق این ال ای دی روشن میشه و هاله نوری دور قاب ایجاد می‌کنه و فضا رو روشن می‌کنه. اما برای کارایی بیشتر که برای گریم و آرایش استفاده می‌شه آینه بک لایت رو سندبلاست می کنن.سندبلاست کردن با یک دستگاه جدید و به روز دنیا انجام می‌شه این دستگاه مثل یک قاب که طرح‌های مختلفی داره آینه رو خراش میده و جیوه اون رو پاک می‌کنه .

وقتی که جیوه از روی آینه پاک بشه اون قسمت مثل یک شیشه مات می‌شه که نور از اون عبور می‌کنه و وقتی ما آینه رو روشن کنیم از قسمت‌هایی که خراش دادیم به سمت روبرو نور می‌تابه.وقتی مشتری روبروی این آینه قرار می‌گیره نور آینه بک لایت به میکاپ آرتیست کمک می‌کنه تا یک گریم عالی داشته باشه.

آینه بک لایت گریم

آینه بک لایت گریم می‌تونه برند شما بشه

با آینه های بک لایت سندبلاست شده می‌تونین یک آینه مخصوص برای سالن آرایشگاه تون داشته باشین. حالا چطور می‌تونین اینکارو کنین.با دستگاه سندبلاست که روی آینه طرح هایی ایجاد می‌کنه می‌تونین لوگو مخصوص و اسم و برندتون رو گوشه ای از آینه هاتون طراحی کنین. وقتی شما نور آینه رو روشن کنین لوگو شما هم روشن میشه.وقتی مشتری ساعت ها در جلوی آینه قرار بگیره و اسمش لوگوی شما رو ببینه حتماً برند شما در ذهن مشتری تون موندگار میشه. علاوه بر اون وقتی مشتری شما وارد سالن بشه و ببینه تمام آینه ها منحصربفرد خودتونه حس خوبی به اونا منتقل می‌شه و این حس خوب باعث جذب مشتری بیشتر می‌شه.

آینه بک لایت گریم

خرید آینه گریم بک لایت به نفع‌تونه

برای اینکه شما از خریدتون لذت ببرین و اطمینان کامل داشته باشین یک تمهیداتی رو در نظر گرفتیم.

  • یکسال گارانتی دارن: آینه هایی که از کارگاه تولیدی آینا تهیه می‌کنین همگی یک سال گارانتی دارن که این گارانتی هیچ قید و شرطی و اگه قطعه ای از آینه شما خراب بشه کمپانی کارکنانش رو به محلی که این آیینه نصب شده می‌فرسته تا آینه رو بدون دریافت هیچ هزینه‌ای به کارگاه بیارن و برای شما تعمیر کنن و بعد از تعمیر به دست شما می‌رسونن.
  • از حمل و نقل آینه نگران نباشین: اگه شما در شهرهای غیر از تهران زندگی می‌کنین و نگران این هستین که موقع ارسال آینه‌تون بشکنه و یا لب پر بشه باید بگیم اصلاً به این موضوع فکر نکنین برای اینکه این آینه بسته بندی محکم داره که هیچ آسیبی نمی‌بینه. علاوه بر اون اگه آینه‌تون یک درصد آسیب ببینه ما اون رو از اول برای شما طراحی می کنیم و آینه نوری جدید رو تحویل شما می‌دیم بدون اینکه هزینه ای از شما بگیریم.
آینه بک‌لایت گریم
  • کیفیت آینه ها فوق شفاف و مخصوص آرایشگاه هستن: آینه هایی که در کارگاه آینه ها تبدیل به مدل های مختلف می‌شن از شفاف ترین آینه های دنیا هستن که این آینه ها رو فقط برای صادرات استفاده می کنن. اما ما دوست داریم به هم وطنان عزیزمون بهترین خدمات رو از ما بگیرن و بهترین کیفیت رو استفاده کنن و بخاطر همین از آینه های صادراتی استفاده می کنیم که آینه ها مخصوص میکاپ کردن و گریم های تخصصی هستن.این آینه‌ها کیفیتی صادراتی دارن.و بسیار شفاف و زیبان.
آینه بک لایت گریم

انواع آینه بک لایت گریم

  • آینه بک لایت گریم آویز
  • آینه بک لایت گریم رومیزی
  • آینه بک لایت گریم دوطرفه
  • آینه بک لایت گریم رومیزی دوطرفه
  • آینه بک لایت گریم پایه دار
  • آینه بک لایت گریم دیواری
  • آینه بک لایت گریم قدی
  • آینه بک لایت گریم هوشمند
  • آینه بک لایت گریم قاب دار
  • آینه بک لایت گریم بدون قاب
  • آینه بک لایت گریم قاب استیل
  • آینه آرایشگاه گریم پلاس
  • آینه بک لایت گریم چرخ دار
  • آینه بک لایت گریم کشودار
  • آینه بک لایت گریم متحرک
  • آینه بک لایت گریم ثابت

آینه بک لایت گریم دوطرفه

آینه بک لایت گریم
آینه آرایشگاه

همونطور که از اسم این آینه مشخصه دو آینه دقیقاً در شکل و اندازه هم پشت به هم قرار می گیرن. مابین این آینه ها یک ال ای دی نواری نصب می‌شه که می‌تونیم نسبت به نور محیط تون تعداد ال ای دی های نواری رو بیشتر کنیم. آینه های دو طرفه طوری هستن که دو نفر به صورت همزمان می‌تونن ازش استفاده کنن. اگه سالن شما بزرگ هست و قسمت وسط سالن‌تون بدون استفاده مونده با این آینه های دوطرفه می‌‌تونین بهترین استفاده رو از این قسمت ببرین.

علاوه بر این که می‌شه استفاده‌های بیشتری از آینه های دوطرفه برد این مدل آینه ها جدید هم هستن و از اونجایی که می‌دونین دوره آینه های قدیمی که فقط دور تا دور سالن روی دیوار نصب می‌شدن گذشته و برای بروز شدن باید از آینه های جدید استفاده کنین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ