آینه چراغ دار آرایشی

آینه چراغ‌دار آرایشی
آینه چراغ دار آرایشی

یکی از جدیدترین و خفن‌ترین مدل‌های آینه های آرایشی چراغ دار هست. این مدل بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته. به خاطر اینکه هم زیبایی فوق‌العاده ای داره و هم برای کار آرایش بسیار بی‌نظیره. یکی از وسایل ضروری واسه سالن‌های آرایشگاه آینه چراغ داره که دیگه مثل قدیم نیست که از آینه های ساده که از شیشه بری سر کوچه‌مون سفارش می‌دادیم استفاده کنیم و باید آینه ای باشه که کاربردی و به غیر از کاربرد زیبا هم باشه.

آینه های چراغ دار آرایشی می‌تونه فضای شمارو چشمگیر کنه و اینکه اگه اونارو توی سالن‌تون استفاده کنین حتماً سالن شما یک سالن حرفه‌ای و خاص می‌شه. شک نداریم وقتی این آینه‌رو از نزدیک ببینین از زیبایی‌هایی که داره و تمیزی و کیفیت آینه هالیوودی حتماً چند لحظه محو تماشای آینه چراغ دار آرایشی می‌شین.

آینه چراغ‌دار آرایشی

برای اطلاعات بیشتر باشماره 09357015855 تماس بگیرین.مشاوران ayneha با صبر و حوصله به همه سوالات شما عزیزان پاسخ میدن.

تنوع طرح و شکل آینه های چراغ دار آرایش بسیار زیاده و هرمدلی که تو ذهن‌تون داشته باشین رو میشه روی این آینه پیاده کرد.مثلا آینه چرخ دار باشه یا اسپیکر دار. حتی میشه نور آینه هایی که دو تا دور آینه قرار گرفتن رو کم و زیاد کرد و نسبت به محیط که در اونجا آینه نصب میشه نورشو تنظیم کنین. این دیگه عالیه.الان دیگه مثل زمون قدیم نیست که دسترسی به اینترنت کم باشه و کسی از مد روز خبر نداشته باشه.

همه مشتریان شما میدونن که اگه شما یه سالن زیبا دارین و زیبا چیدمان کردین به اونا احترام قائل شدین و دوست دارین همیشه مشتری شما تو آسایش و آرامش از شما خدمات بگیرن. هم اینکار باعث می‌شه تا مشتری شما همیشه سالن شما رو انتخاب کنه و این خودش یک نوع تبلیغاته.

آینه چراغ دار آرایشی

آینه چراغ دار آرایشی چه ویژگی‌هایی داره و باید داشته باشه

  • کیفیت چراغا خوب باشه
  • گارانتی داشته باشه
  • تنظیم نور داشته باشه
  • عمر طولانی داشته باشن
  • کیفیت و شفافیت خود آینه خوب باشه
  • گارانتی داشته باشه
آینه چراغ دار آرایشی

چراغ هایی که روی آینه چراغ دار آرایش نصب می‌شن عمر طولانی دارن و دیر خراب می‌شن و تو یک سالی که گارانتی آینه تون تموم نشده می‌تونین این چراغا رو اگه خراب شدن تعویض کنین و هیچ هزینه ای بابتش پرداخت نکنین. علاوه بر اون این چراغ ها ساعت‌های طولانی می‌تونن روشن بمونن و تعداد دفعات خاموش روشن کردن اونا اصلاً حساب نمی‌شه و فقط تعداد ساعت‌هایی که این لامپ ها روشن هستن مهمه.

این چراغ هایی ال ای دی که روی آینه نصب می‌شن با طبیعت سازگاری دارن و این چراغ ها قابل بازیافت هستن که این خودش یک حسن بسیار مهمی .نور آینه هایی که چراغ داره قابل تنظیمه و آپشن بسیار پرکاربرد و مهمیه.ما نوری که برای کار نیاز داریم رو تنظیم می‌کنیم تا چشم ما رو اذیت نکنه یا اگه نور کم هست اختلال تو کارمون ایجاد نشه.

آینه چراغ دار آرایشی

تنوع رنگ لامپ های آینه چراغ دار آرایش بسیار زیاده و هر رنگی که بخواین رو روی آینه نصب می‌کنیم. برای آرایش کردن و آرایشگاه و مزون ها بهترین رنگ به صورت آفتابی و رنگ مهتابیه که می‌شه این دو رنگ رو یکی در میون در کنار هم نصب کرد.رنک آفتابی و مهتابی نور طبیعی فوق‌العاده زیبایی داره.

همه آینه هایی که باهاشون مدل‌های مختلفی رو می‌سازیم از جمله آینه چراغ دار آرایشی شفافیت بسیار بالایی دارن که وقتی اونا رو در کنار آینه هایی که از قبل تو آرایشگاه یا خونه و یا مزون داشتین می‌ذارین متوجه شفافیت و کیفیت بالای آینه ها می‌شین. آینه هایی که برای ساخت همه مدل ها استفاده میشه از آینه های باکیفیت ایرانه و جزو آینه ‌های صادراتی به حساب میان.

آینه چراغ دار آرایشی

تمامی محصولاتی که از کارگاه آینه ها می‌خریم گارانتی بی قید و شرط دارن

هر محصولی که بخواهین از کارگاه آینه‌ها تهیه کنین چه آینه برای مزون باشه و چه برای آرایشگاه و یا میزهای آینه ای همه گارانتی یک‌ساله بی قید و شرط دارن.یعنی چی ؟یعنی :اگه قبل یک سال قسمتی از آینه خراب بشه ما بدون دریافت هزینه آینه رو برای شما مثل روز اول درست می‌کنیم.

می‌دونستین که نباید نگران ارسال کردن آینه آرایشی‌تون باشین ؟ چون ما مسئولیت ارسال رو به عهده گرفتیم که هر اتفاقی موقع ارسال کردن برای آینه بیوفته ما یک آینه جدید مثل آینه ای که سفارش دادین برای شما می‌سازیم.

آینه چراغ‌دار آرایشی

می‌دونستین اگه از کارگاه آینه ها خرید کنین و از اونا خوشتون نیاد ما محصول رو پس می‌گیریم؟

بله درست خوندین اگه شما از کارگاه آینه ها محصولی رو برای مزون یا آرایشگاه‌تون تهیه کنین و بعد از تحویل گرفتن آینه اون چیزی که می‌خوای نباشه و به هر دلیلی از آینه خوشتون نیاد ما محصول رو پس می‌گیریم. دیگه چی از این بهتر هیچ فروشگاه و تولیدی وجود نداره اگه شما از محصولی که ازشون تهیه کردین خوشتون نیومد اونو از شما پس بگیره و هزینه رو بهتون برگردونه.

آینه چراغ دار آرایشی

انواع آینه چراغ دار آرایشی

  • آینه چراغ دار آرایش مدل گرد
  • آینه چراغ دار آرایش مدل ایستاده
  • آینه چراغ دار آرایش مدل قدی
  • آینه چراغ دار آرایش مدل پایه دار
  • آینه چراغ دار آرایش مدل چرخ دار
  • آینه چراغ دار آرایش مدل آفتابی
  • آینه چراغ دار آرایش مدل مهتابی
  • آینه چراغ دار آرایش مدل ریموتی
  • آینه چراغ دار آرایش مدل حسگری
  • آینه چراغ دار آرایش مدل باکس دار
  • آینه چراغ دار آرایش مدل کشودار
  • آینه چراغ دار آرایش مدل قاب استیل طلایی
  • آینه چراغ دار آرایش مدل قاب استیل نقره ای
  • آینه چراغ دار آرایش مدل قاب دار
  • آینه چراغ دار آرایش مدل بدون قاب
  • آینه چراغ دار آرایش مدل تاچ
  • آینه چراغ دار آرایش مدل سرتاسر

آینه چراغ دار آرایشی مدل قاب دار

آینه چراغ دار آرایشی
آینه آرایشگاهی جدید

آینه چراغ دار آرایش رو میشه هم بدون قاب و هم با قاب تولید کرد. که مدل قاب دار اون سبک خاصی که باید ببینین برای محیط شما مناسبه یا نه. طرح قاب های آینه های چراغ دار بسیار زیاده.

جنس قاب‌ها می‌تونه از استیل به رنگ‌های طلایی ،نقره ای و یا مشکی باشه.علاوه بر اون قاب‌ها می‌تونه ، پی وی سی ،چوبی و فلزهای باریک دور تا دور آینه باشه. حتی قاب‌هایی از جنس خود آینه برای آینه های چراغ دار آرایش ساخت می‌شه که بسیار مدل خاص و زیباییه.

آینه چراغ دار آرایش با چه روش‌هایی چراغ‌هاش روشن می‌شه

روش‌های مختلفی وجود داره تا بتونیم چراغ های روی آینه چراغ دار رو روشن کنیم و یا اونو خاموش کنیم.با بعضی روش‌ها هم میشه نور آینه رو کم و زیاد کنیم.یکی از پرطرفدارترین روش ها مدل ریموتیه که می‌تونین بدون اینکه نزدیک آینه بیاین نور آینه نوری‌تون رو روشن کنین و رنگ اونو تنظیم کنین و حتی درجه نورو اون جور که بهش نیاز دارین بذارین.این ریموت کارشما رو بسیار راحت کرده.

آینه چراغ دار ارایشی
آینه چراغ‌دار ایستاده

روش دیگه ای که میشه نور رو روشن کرد مدل تاچ یا لمسه که وقتی شما انگشت‌تون رو روی قسمت مشخص شده در روی آینه که بذارین چراغ های آینه‌نورپردازی شده‌تون روشن میشه.و روش دیگه مدل حسگریه که خیلی جالب و خفنه.تو این روش هم وقتی دست‌تون رو جلوی جای مشخص شده که سنسور حرکتی وجود داره تکون بدین نور آینه آرایش‌تون روشن میشه.

آدرس کارگاه آینه‌ها : هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ