آینه آرایشگاهی جدید

آینه آرایشگاهی جدید

سلام تو این مطلب در مورد آینه آرایشگاهی جدید صحبت می‌کنیم تا انواع و اقسام آینه‌هارو بشناسین و بتونین بهترین خرید رو در مورد آینه انجام بدین.

تو زمون‌های قدیم انقدر تنوع تو آینه‌ها بالا نبود و برای خرید آینه به شیشه بری محل می‌رفتن و یه آینه‌ی ساده که برای هرجایی استفاده می‌شد رو خریداری می‌کردن اما به مرور زمان و با روی کار اومدن طراحای قابل و شرکت‌های سازنده انواع و اقسام آینه‌ها با کاربری‌های متفاوت به‌وجود اومد که باعث شد تو هر محیطی آینه‌ی مخصوص به اون محل قرار داده بشه.

اگر شما هنوز در سالن آرایشگاهی خودتون از آینه‌های عهد دقیانوس استفاده می‌کنین بهتره بهتون بگم که با این کار فقط و فقط دارین خودتون رو از بین رقبا کنار می‌کشین.و باعث دیده نشدن خودتون می‌‌شین. تو این زمونه اولین چیزی که خیلی خوب باید تو هر محیط کاری بهش پرداخت طراحی و دکوراسیون اون محیط هست .چون که عقل مردم تو چشمشونه و همه‌ی ما کسانی هستیم که زیبایی هارو دوست داریم و خواهان اینیم که زیبا ببینیم.

آینه برای آرایشگاه
آینه آرایشگاهی جدید مدل گرد بک لایت

شما می‌تونین با ثبت سفارش خودتون به صورت اینترنتی یا تلفنی دیگه از وقت خودتون صرفه جویی کنین و از این مغازه به اون مغازه دنبال آینه نگردین و آینه‌ی مورد نظرتون رو با دادن ابعاد درست نصب شده روی دیوار سالن آرایشگاهیتون تحویل بگیرین . و از شکسته شدن و استرس حمل و نقل در حین جابه جایی راحت باشین .راستی می‌تونین با خرید آینه از کارگاه آینه‌ها از ضمانت و گارانتی یک ساله‌ی آینه استفاده کنین.و هر مشکلی به غیر از شکستگی برای آینه‌ی شما پیش اومد به راحتی می‌تونین با تماس گرفتن و گفتن مشکلتون در صدد رفع اون بربیاین.

آینه بک‌لایت قدی
آینه آرایشگاهی جدید مدل قدی

انواع آینه آرایشگاهی جدید

  • آینه آرایشگاهی مدل بک‌لایت
  • آینه آرایشگاهی جدید چراغ‌دار هالیوودی
  • آینه آرایشی مدل لمسی یا حسگری
  • آینه آرایشگاهی مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه آرایشی مدل حکاکی شده
  • آینه آرایشگاهی مدل آویزی
  • آینه آرایشی مدل دو طرفه
آینه برای آرایشگاه
آینه آرایشگاهی جدید مدل چراغ‌دار

آینه آرایشگاهی مدل بک‌لایت

بهترین و به روز ترین آینه‌های آرایشگاهی آینه‌های بک‌لایت هستن که با نصب شدن روی‌دیوار آرایشی به راحتی می‌تونین نور ملایم و لایتی رو تو اطراف سالنتون داشته باشین.برای این نوع آینه‌ها لامپ‌های ال ای دی و کم مصرفی تعبیه می‌شه که تو پشت آینه گذاشته شده و با روشن کردن اون‌ها نور لایتی رو ساطع می‌کنه.

آینه بک‌لایت قدی
آینه آرایشگاهی جدید مدل بک‌لایت

آینه آرایشگاهی جدید چراغ‌دار هالیوودی

از آینه‌های هالیوودی و چراغ‌دار بیشتر برای گریمورها و میکاپ‌آرتیست‌ها استفاده می‌شه .به خاطر نور خیلی زیاد و یکنواختی که داره باعث می‌شه این آینه‌ها تموم عیوب و نواقص میکاپ رو مشخص کنه و میکاپ‌کار در صدد رفع اون بربیاد و یکی از بهترین گریم و میکاپ‌هارو انجام بده.

این نوع آینه‌ها که به اسم های گوناگونی شناخته می‌شن و به آینه هالیوودی ،گریم، ویا چراغ‌دار معروف هستن با گذاشتن چراغ دور تا دور آینه تعبیه می‌شن که فاصله‌های مرتب و منظمی از همدیگه دارن و با روشن کردن اون‌ها نور قابل توجهی در اطراف و محیط سالن ساطع می‌شه.

آینه برای آرایشگاه
آینه آرایشی مدل چراغ‌دار

آینه آرایشی مدل لمسی یا حسگری

زمانی که یکی از دو مدل آینه‌های بالارو انتخاب می‌کنین باید بتونین از طریقی نور این آینه‌هارو خاموش و روشن کنین یکی از این روش‌ها از طریق لمس نقطه‌ای از آینه انجام میشه. با قسمتی که روی آینه تعبیه شده و انگشتای دست به راحتی می‌تونین آینه‌ی خودتون رو خامش و روشن کنین.اما نکته‌ای که برای این آینه وجود داره اینه که زمانی که انگشت شما به آینه برخورد می‌کنه باعث لک و کثیفی آینه می‌شه.

آینه بک‌لایت هوشمند
آینه نوری مدل بک‌لایت

آینه آرایشگاهی مدل ریموت‌دار کنترلی

اگر روی تمیزی و کثیفی حساس هستین و دوست ندارین آینه‌ی لمسی یا حسگری خریداری کنین شما می‌تونین آینه نوری مدل ریموت‌دار کنترلی بخرین و با استفاده‌ از یه ریموت کنترلی تو دستاتون به راحتی تو هر کجایی از سالن آرایشی خودتون که هستین نور آینه‌ی مورد نظرتون رو خاموش و روشن و یا شدت اون رو کم و زیاد کنین.از نظر ما هم بهترین روش برای خاموش و روشن کردن آینه‌های نوری داشتن یه ریموت کنترلی تو دستان شماست.

آینه آرایشگاهی جدید
آینه آرایشی بک‌لایت مدل ریموت دار

آینه آرایشگاهی جدید مدل قاب‌دار

برای زیبایی و جلوه‌ی بیشتر بهتره برای آینه‌ی خودتون از قاب استفاده کنین .اما قبل از اینکه هر نوع قابی سفارش بدین بهترین راهکار اینه که با همکاران ما در مورد نوع قاب و طرح و رنگ اون مشورتی داشته باشین.برای مثال برای سالن آرایشی به سبک سلطنتی قاب‌هایی با تجملات بیشتر و رنگ گرم تر زیباست اما برای سالن‌های مدرن رنگ‌های خنک و خنثی تری مثل طوسی و یا سفید استفاده می‌شه.و اگر این موارد رعایت نشه دیوار شما نازیبا می‌شه و زیبایی خودش رو از دست میده.

بعد از اینکه طرح و سبک مورد علاقه‌ی خودتون رو انتخاب کردین بهترین کار انتخاب نوع جنس قاب مورد نظر شماست .جنس قاب‌ها می‌تونه چوبی،فلزی ،یو پی وی سی ،ام دی اف و هر جنس دیگه ای باشه.که تموم این موارد اول از همه به بودجه و بعد از اون به سلیقه و شرایط آب و هوایی شما ربط داره.

به طور کلی قاب‌های ساده شیک تر هستن و باعث هرج و مرج و شلوغی بیش از اندازه‌ی سالن شما نمی‌شن .در زیر چند نمونه از آینه‌های قاب دار رو براتون آوردیم تا بتونین بهتر تصمیم بگیرین .

آینه آرایشگاهی جدید
آینه آرایشگاهی جدید مدل قاب‌دار

آینه آرایشگاهی مدل آویزی

یکی از جدیدترین و به روز ترین آینه های آرایشی آینه‌های آویزی هستن که با استفاده از این آینه ها دیگه احتیاجی به هیچ میز و تکیه گاهی ندارین بلکه این قاب ها با استفاده از زنجیر و یا قلاب‌هایی به همدیگه وصل میشن و از سقف آویزون می‌شن و نمایی منحصر به فرد و زیبا رو ایجاد می‌کنن .

آینه دیواری مدرن
آینه آرایشی مدل آویزی

راه‌های ارتباط با ما در مورد آینه آرایشگاهی جدید

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونتون خارج بشین با شماره‌های 02188068352و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین هارو در اسرع وقت از ما تحویل بگیرین.

اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.مطمئن باشین با سفارش به کمپانی فرکو بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده. و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.با خرید آینه آرایشگاهی از کارگاه آینه‌ها از جوانان ایرانی حمایت کنین تا کسب و کار در کشور عزیزمون ایران به بهترین نحو انجام بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ