آینه هالیوودی مهتابی رومیزی

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی

آینه وسیله‌ای با قدمت بالا و بسیار پرکاربرد محسوب میشه. به‌طوری که آینه در دسته ابزاری هست که نیاز روزانه به اون در افراد مختلف و برخی از شغل‌ها وجود داره. با وجود اهمیت و نقش مهم آینه در زندگی افراد، آینه‌ها تنوع بالایی رو دارا هستن. به‌خصوص که علاوه بر کاربرد مهمی که دارن، تاثیر بسیار زیادی هم بر روی دکوراسیون و طراحی اون دارن. به همین دلیل امروزه آینه‌های مدرن و جدیدی معرفی شدن که از بین اون‌ها میشه به آینه هالیوودی مهتابی رومیزی اشاره کرد. که آینه‌ای پرکاربرد با قابلیت‌های منحصربه‌فردی هست.

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی
آینه هالیوودی مهتابی رومیزی

انواع آینه هالیوودی ازجمله آینه هالیوودی مهتابی رومیزی در کارگاه تولیدی آینه به‌طور صفرتاصدی تولید می‌شن. تمام مراحل ساخت با دقت و بهترین مواد اولیه و تجهیزات صورت می‌گیره. به همین خاطر کیفیت تمامی محصولات سفارشی بسیار بالا هست و با تضمین کیفیت آینه‌ها تولید و ارائه میشن. همچنین این مجموعه محصولات خودش رو به‌صورت مستقیم و با حذف واسطه‌ها به فروش می‌رسونه. به همین منظور قیمت تمامی آینه‌های تولیدی بسیار مناسب هستن.

لازم به ذکره که گارانتی یکساله و ضمانت بدون قید و شرط هم بر روی تمامی آینه‌های تولیدی این مجموعه در نظر گرفته شده. این امکان هم وجود داره که در صورت عدم رضایت بتونین آینه سفارشی خودتون رو مرجوع کنین. ثبت سفارش از تمام نقاط کشور انجام می‌پذیره. با ثبت سفارش، آینه موردنظر شما نهایتا طی 3 الی 4 روز کاری تولید و ارسال می‌‌شه.

شما با خرید از این مجموعه دیگه خیالتون راحته که اگر هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، پشتیبانی صورت می‌گیره. به‌عنوان مثال اگه یکی از لامپ‌های آینه بسوزه، بدون هیچ هزینه‌ای براتون تعویض می‌کنیم. این ضمانت بی قید و شرط رو شما فقط در کارگاه تولیدی آینه می‌تونین داشته باشین. بهترین خدمات رو برای شما در نظر گرفتیم تا بتونیم خریدی لذت‌بخش رو برای شما ایجاد کنیم. فقط در حالتی که آینه دچار شکستگی یا ضربه شده باشه، نمی‌تونه شامل این تخفیفی باشه.

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی
آینه چراغ‌دار مهتابی رومیزی

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی چه نوع آینه‌ای هست

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی آینه‌ای هست که دارای نورپردازی هستش. که این نورپردازی به‌وسیله چراغ‌های LED که روی آینه کار گذاشته میشه، فراهم میشه. این چراغ‌ها با فاصله‌ای که از قبل تعیین‌ شده، روی آینه و یا قاب اون قرار داده می‌شن. فاصله چراغ‌ها به این دلیل باید استاندارد باشه که بتونه نورپردازی درست و بدون ایجاد سایه‌ای رو داشته‌ باشه. البته چیدمان چراغ‌های آینه می‌تونه به‌شکل‌های مختلفی هم انجام بگیره. مثلا یک حالت می‌تونه اینطور باشه کامل دور تا دور آینه چراغ نباشه.

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی
آینه هالیوودی مهتابی

رنگ نورپردازی آینه هالیوودی مهتابی رومیزی همونطور که از نام اون مشخص هست به‌رنگ سفیده. که این رنگ برای روشنایی بهترین انتخاب خواهد بود. چرا که با قرار گرفتن در مقابل آینه، چهره به‌طور کامل و به رنگ واقعی خودش روشن میشه. بنابراین دید خیلی واضحی رو آینه هالیوودی مهتابی خواهد داشت که برای کاربردهای روزمره و حتی مهم هم پاسخگو هست.

شکل رومیزی هم برای آینه هالیوودی مهتابی از کاربردی‌ترین حالت‌ها محسوب میشه. که آینه هالیوودی با قرار گرفتن روی میز امکان استفاده خودش رو به‌راحتی فراهم می‌کنه. همچنین ازنظر ظاهری هم ظاهر بسیار شیک و زیبایی رو خواهد داشت که می‌تونه نقطه‌کانونی در محیط خودش در نظر گرفته بشه. و جلوه خیلی خاصی رو به محیط خودش می‌بخشه.

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی
آینه آرایشی چراغ‌دار

موارد کاربرد آینه‌هالیوودی مهتابی رومیزی

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی برای استفاده محدودیت خاصی نداره و در هر فضایی میشه اون رو به‌ کار برد. اما برای آشنایی و معرفی بیشتر در زیر به بررسی برخی از این موارد می‌پردازیم.

آرایشگاه و سالن زیبایی

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی از مهم‌ترین کاربردهای اون برای استفاده در امور آرایشی و میکاپ هست. به همین دلیل اصلی‌ترین فضا برای آینه مخصوص گریم و میکاپ هم سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها هستن. بنابراین آینه هالیوودی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای این فضاهاست. در این محل‌ها آرایش و میکاپ به‌صورت تخصصی انجام می‌گیره. به همین علت داشتن نور کافی هم یکی از الزامات انجام این نوع از کارهاست. که با وجود آینه هالیوودی این نور موردنیاز به ‌درستی و به میزان کافی تامین میشه. چون این نور طوری تنظیم شده که بتونه جلوی خودش رو خیلی خوب روشن کنه.

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی
آینه هالیوودی آرایشی

چون چراغ‌ها روی آینه قرار می‌گیرن درنتیجه نورپردازی آینه هالیوودی مهتابی رومیزی به‌صورت مستقیمه. با این وجود با نشستن در برابر آینه، چهره به‌طور کامل روشن می‌شه. بنابراین این روشنایی مطلوب ایجاد شده، به دید بهتر و واضح‌تر خیلی کمک می‌کنه. تا هم میکاپ‌آرتیست بتونه با آرامش و تمرکز بالاتری امور خودش رو انجام بده و هم شخص خدمات‌گیرنده که به‌عنوان مشتری هست، در جریان مراحل کار قرار بگیره. اینطوری روند کار هم خیلی بهتر و با رضایت خیلی بالاتری پیش میره. همچنین مزیت دیگه آینه رومیزی این هست که باقی فضای خالی روی میز رو می‌تونین برای قرارگیری ابزار آرایشی در نظر بگیرین تا دسترسی به‌ اون‌ها هم به‌راحتی انجام بگیره.

خونه

خونه هم از فضاهای دیگه‌ای هست که آینه هالیوودی مهتابی رومیزی برای اون انتخاب مناسبی خواهد بود. چرا که آینه هالیوودی به‌جهت نورپردازی که داره، در بزرگنمایی و روشنایی بیشتر فضای خودش موثرتره. و در مقایسه با آینه‌های دیگه موجود، ازنظر عملکردی هم عملکرد بهتری رو خواهد داشت. همچنین آینه هالیوودی علاوه بر عملکرد، زیبایی فوق‌العاده‌ای از نظر ظاهری دارن. با این تفاسیر انتخاب آینه‌ هالیوودی برای فضای خونه یک پیشنهاد عالی هست که می‌تونه به‌تنهایی فضای خودش رو تغییر بده و زیبایی اون رو چندین پله ارتقا ببخشه.

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی
آینه رومیزی هالیوودی

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی در قسمت‌های مختلفی هم می‌تونه قرار بگیره. به‌عنوان مثال اتاق‌خواب و پذیرایی جای بسیار مناسبی برای قرارگیری این نوع از آینه‌هاست که با وجود تنوع بالایی که دارن، می‌تونن متناسب با دکوراسیون داخلی خودشون انتخاب بشن. تا موجب زیبایی و هماهنگی بیشتری بشن.

اتاق گریم

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی یکی از موارد استفاده مهم اون می‌تونه در اتاق گریم در سینما، تئاتر و تلویزیون باشه. گریم موضوع بسیار مهم و ظریفی هست که برای انجام اون نیاز به آینه‌ای باکیفیت هست که بتونه تصویر واضحی رو ایجاد کنه. برای ایجاد این تصویر واضح در آینه، دارا بودن نور کافی هم اهمیت خاصی پیدا می‌کنه. به همین خاطر آینه هالیوودی مهتابی رومیزی می‌تونه به‌راحتی پاسخگوی این نیازها باشه.

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی
آینه هالیوودی مهتابی میکاپ

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی به‌گونه‌ای هست که با نشستن در مقابل اون، چهره فرد بازیگر رو به‌طور کامل روشن می‌کنه. به همین جهت برای گریمور دید خیلی خوبی رو ایجاد می‌کنه تا بتونه با دقت و تمرکز بالا گریم رو روی چهره اجرا کنه. همچنین فرد گریم‌شونده هم تصویر واضحی رو از خودش در آینه مشاهده می‌کنه.

مزون

مزون و فروشگاه‌های مختلف لباس هم یکی از موارد استفاده آینه هالیوودی مهتابی رومیزی هست. که به‌دلیل استفاده از چراغ‌های LED روی اون و روشنایی که ایجاد می‌کنه، دید خوبی رو فراهم می‌کنه تا افراد بتونن خودشون رو در آینه به‌طور واضح مشاهده کنن. به همین دلیل افراد بعد از پرو لباس با دید واضحی که در آینه ایجاد میشه، می‌تونن در تصمیم‌گیری بهتر عمل کنن. همچنین ظاهر و روشنایی ایجاد شده در آینه هم جلوه بهتر و خاص‌تری رو ایجاد خواهد نمود.

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی
آینه هالیوودی لمسی

قابلیت‌های آینه هالیوودی مهتابی رومیزی

. آینه هالیوودی مهتابی رومیزی یک قابلیت موردتوجهی که داره، امکان تنظیم نور اون هست. یعنی به این صورت که می‌تونین شدت و میزان نور رو کم یا زیاد کنین. تا هر زمان که نیاز به نور بیشتر یا کمتر باشه، با آینه بتونین نور دلخواه خودتون رو تنظیم کنین. این قابلیت به‌خصوص برای آینه گریم و آرایش بسیار کاربردیه.

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی
آینه هالیوودی قاب‌دار

. روی صفحه آینه هالیوودی مهتابی رومیزی می‌تونه قسمتی برای زوم باشه تا بتونه قسمت‌هایی از چهره رو از نمای نزدیکی نشون بده. این حالت به‌خصوص برای آینه گریم و میکاپ بسیار مفید هست. چرا که این امکان رو ایجاد می‌کنه تا بتونین هر قسمت از صورت رو با دید بهتری مشاهده کنین.

. استفاده از اسپیکر در آینه این امکان رو برای اون ایجاد می‌کنه تا پخش موسیقی و کتاب صوتی و… از طریق آینه فراهم بشه. در این صورت می‌تونین همزمان با اینکه مقابل آینه به کارهای خودتون می‌پردازین، به موسیقی یا پادکست موردعلاقه خودتون هم گوش بدین.

. نمایش دما و زمان روی صفحه آینه هم به‌وسیله دماسنج و تایمر می‌تونه ایجاد بشه. و شما از اونا با نگاه کردن به آینه مطلع بشین.

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی
آینه هالیوودی مهتابی رومیزی

برای تماس با ما هم می‌تونین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین. هر سوالی هم داشته باشین همکاران ما پاسخگو هستن تا بتونن بهترین راهنمایی رو داشته باشن. اگر حتی نمی‌دونین که چه آینه‌ای برای کاربرد و فضای شما مناسب‌تره می‌تونین از مشاوران سایت ayneha که تجربه زیادی در این زمینه دارن استفاده کنین. اونا سعی می‌کنن با توجه به سلیقه و بودجه شما بهترین پیشنهادها رو داشته باشن.

آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ