آینه نوری گریم

آینه مخصوص گریم و میکاپ

در این مطلب در مورد آینه مخصوص گریم و میکاپ برای سالن‌های آرایشی به طور تخصصی صحبت می‌کنیم.آینه برای میکاپ و گریم باید تخصصی باشه تا میکاپ و گریمورکار بتونه بهترین خدمات رو به مشتری ارائه بده. ما به شما ضمانت می‌دیم که بهترین آینه میکاپ‌ها رو در تهران برای شما می‌سازیم و با بهترین زمان‌بندی به دست شما می‌رسونیم.

آینه مخصوص گریم و میکاپ
آینه مخصوص گریم و میکاپ

در این مبحث انواع آینه‌ها از جمله آراینه آرایشاه ، آینه قدی و …. رو از نظر‌های مختلف بررسی می‌کنیم تا شما بتونین بهترین آینه رو برای سالن زیبایی خود خریداری کرده و تهیه کنین.اگر از کارگاه آینه‌ها خرید کنین می‌تونین با یک تماس و دادن ابعاد آینه مورد نظر و نوع آینه رو مطرح کنین و پس از چند روز کاری درب منزل خود با بهترین کیفیت و متریال روز دنیا آینه خود رو تحویل بگیرین.

در کارگاه آینه‌ها بهترین مواد و متریال مانند نمونه‌های خارجی برای تولید کیفیت بهتر ارائه می‌شه.ما به شما تضمین می‌دیم که نمونه‌های کارگاه آینه رو در هیچ نمونه خارجی نخواهید دید. در هر کجای ایران که هستین کافیست به ما تلفن کنین و یا سفارش خود رو اینترنتی ثبت کنین با این روش علاوه بر اینکه در زمان و هزینه و وقت خود بسیار صرفه جویی خواهید کرد باعث کاهش آلودگی های آلودگی هوا و یا آلودگی‌های زیست محیطی می‌شین.

آینه مخصوص گریم و میکاپ
آینه مخصوص گریم و میکاپ

در گذشته آینه برای سالن‌های آرایشی تنها یک نوع وجود داشت که آن یک آینه‌ی سرتاسری ساده بود. که برای هر فضایی می‌تونستیم از اون آینه استفاده کنیم اما با گذشت زمان و پیشرفت علم در زمینه‌های طراحی دکوراسیون و با توجه به نیاز کاربران برای هر محیط و فضایی آینه‌های مخصوص به خود طراحی و تعبیه شد.و پس از طراحی روانه بازار شد.

آرایشگران و متخصصین آینه‌های مربوط به حیطه کاری خود رو خریداری کرده و از اون استفاده کردن از این رو با استقبال بیشتری این آینه‌ها روبرو شد.به طور مثال برای فضایی مانند استخر آینه‌های ضد بخار تعبیه شد که در محیطی مانند سونا و جکوزی آینه دیگر بخار نکنه و سنسور ضد بخار اون روشن بشه. و یا برای میکاپ‌کاران و گریمورهای متخصص آینه‌های چراغ‌دار و هالیوودی تهیه شد تا بتونن به بهترین نحو یک میکاپ بی نقص رو تحویل مشتری بدن.

آینه مخصوص گریم و میکاپ
آینه مخصوص گریم و میکاپ

انواع آینه مخصوص گریم و میکاپ

  • آینه مخصوص گریم و میکاپ مدل بک‌ لایت
  • آینه گریم و میکاپ مدل چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه مخصوص گریم و میکاپ مدل لمسی
  • آینه مخصوص گریم و میکاپ مدل ریموت‌دار یا کنترلی
  • آینه گریم مدل قاب‌دار
  • آینه گریم و میکاپ مدل دو طرفم
  • آینه گریم و میکاپ مدل آویزی
  • آینه مخصوص گریم و میکاپ مدل حکاکی شده
  • آینه مخصوص گریم و میکاپ مدل گرد
  • آینه مخصوص گریم و میکاپ مدل قدی یا تمام صفحه

آینه گریم و میکاپ مدل بک‌ لایت

یکی از آینه‌های مخصوص برای میکاپ و گریم آینه‌های بک لایت هستن که طوری تعبیه شده که در پشت آینه چراغ‌های ال ای دی قرار می گیره که به واسطه خاموش و روشن کردن این چراغ‌ها نور لایتی محوطه اطراف آینه رو روشن می‌کنه.

آینه مخصوص گریم و میکاپ
آینه مخصوص گریم و میکاپ

این نوع آینه بسیار مدرن و جذاب و شیک هست و از نظر دید مشتری بسیار لول کاری رو بالا می‌بره.اگر سالن آرایشگاهی داری ، پیشنهاد ما برای شما انتخاب یک دیوار و استفاده از آینه‌های بک لایت برای اون دیوار هست به طوری که با این کار جذابیت خیره کننده‌ای رو به سالن خود می‌بخشین. شما می‌تونین آینه‌های بک لایت خودتون رو چند رنگ انتخاب کنین و به صورت مهتابی و آفتابی از این نوع آینه‌ها استفاده کنین.این آینه‌ها رو می‌توان به شیوه‌های مختلف خاموش و روشن کرد و یا شدت نور اونو کم و زیاد کرد که در ادامه در مورد اون نیز صحبت می‌کنیم.

آینه مخصوص گریم و میکاپ
آینه مخصوص گریم و میکاپ

آینه گریم و میکاپ مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

بهترین و تخصصی‌ترین نوع آینه برای میکاپ و گریم حرفه‌ای آینه‌های چراغ‌دار و یا همون آینه‌های هالیوودی هستن که در ابتدا در کشورهای اروپایی بسیار باب شد و بعد از اون در ایران نیز رواج یافت. این آینه‌ها بگونه‌ای تعبیه شدن که به فواصل مرتب دور تا دور اونا لامپ‌های چراغ‌داری تعبیه شده که با روشن کردن اونا بشه نور مناسب و یکنواختی رو برای گریم حرفه‌ای به محیط بخشید.

آینه مخصوص گریم و میکاپ
آینه مخصوص گریم و میکاپ

با داشتن یک آینه چراغ دار هالیوودی می‌تونین میکاپ خودتون رو تخصصی‌تر انجام بدین و متوجه اشتباهات خود بشین و در صدد رفع اون بربیاین این آینه‌ها به قدری آینه‌های پرکاربردی هستن که در بسیاری از مزون‌ها و یا حتی برای اتاق خواب ها نیز خریداری می‌شن و امروزه در بسیاری از مکان‌ها دیده می‌شه.حتی بلاگرهایی که قصد فیلم و عکس برداری از محصول و یا لباسی رو دارن برای منزل خود از این آینه‌ها استفاده می‌کنن.این آینه‌ها می‌تونن با قاب و یا بدون قاب خریداری بشن اما پیشنهاد ما برای شما اگر آینه‌ی چراغ دار را قاب دار تهیه می‌کنین استفاده از قاب ساده و با رنگ خنثی هست تا شلوغی اون بیش از اندازه نشه.

آینه مخصوص گریم و میکاپ
آینه مخصوص گریم و میکاپ

آینه گریم مدل قاب‌دار

هر آینه‌ای برای میکاپ و گریم سالن آرایشگاهی خود که خریداری می‌کنین می‌تونین بدون قاب و یا با قاب سفارش بدین.اما قبل از سفارش حتما به طراحی و دکوراسیون و سبک چیدمان سالن خود بسیار دقت کنین به طور مثال اگر سبک سالن شما سلطنتی هست بهتر اینه که از رنگ‌های گرم و تیره بیشتر استفاده بشه مانند رنگ‌های قهوه‌ای و طلایی.

آینه مخصوص گریم و میکاپ
آینه مخصوص گریم و میکاپ

اما اگر سالن شما به سبک مدرن طراحی شده بهتره که از رنگ‌های ملایم‌تر مانند سفید و یا طوسی کمرنگ استفاده بشه.قاب‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و جنس‌های مختلفی تولید و توزیع می‌شن و می‌تونن از جنس چوب فلز upvc و یا ام دی اف باشن.شما می‌تونین با توجه به سلیقه خود جنس و رنگ قاب آینه خود رو انتخاب کنین.اما بهترین جنس برای ساخت قاب آینه به طوری که در مقابل شرایط آب و هوایی مانند رطوبت نیز مقاوم باشه متریال و جنس  یو پی وی سی هست. این متریال هم بسیار سبک هست و هم در مقابل شدت نور آفتاب و یا رطوبت هوا بسیار مقاومه.

آینه مخصوص گریم و میکاپ
آینه مخصوص گریم و میکاپ

آینه مخصوص گریم و میکاپ مدل لمسی

اگر برای آینه‌های سالن آرایشی خود آینه‌های بک لایت و یا آینه‌های چراغ دار هالیوودی رو انتخاب می کنین و در واقع آینه‌های میکاپ شما دارای نور هست باید بتونین از یک طریق این نور رو خاموش و روشن کنین و یا حتی شدت اونو کم و زیاد کنین و اگر آینه‌ی شما دارای نور چند رنگ است و می‌خواید آینه‌ی خودتون رو از مهتابی به آفتابی تبدیل کنین باید بتونین از یک طریق این کار رو انجام بدین.

آینه مخصوص گریم و میکاپ
آینه مخصوص گریم و میکاپ

یکی از این راه‌ها استفاده از آینه‌های لمسی اس.بر روی آینه یک نقطه‌ای برای لمس تعبیه می‌شه با لمس این نقطه می‌تونین تمام نکاتی که در بالا گفته شده اس رو انجام بدین. به این نکته نیز دقت داشته باشین که اگر آینه‌های لمسی رو خریداری می‌کنین بهترین نوع و متریال آن رو تهیه کنین تا پس از مدتی سیستم لمسی اون از کار نیفته ما برای شما بهترین نوع کیفیت از نظر آینه متریال لمسی اونو در نظر گرفتیم تا بتونین از محصول خود سالیان سال به راحتی استفاده کنین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ