آینه آرایشی یک‌طرفه

آینه بک لایت مزونی

آینه بک لایت مزونی از کاربردی‌ترین و زیباترین آینه‌هایی هست که می‌تونه برای مزون کاربرد داشته باشه. درواقع آینه از ضروریات برای این فضاست. پس برای انتخاب آینه توجه به کاربردی بودن اون و همچنین زیبایی از اهمیت خاصی برخورداره. چون طبعا علاوه بر کاربرد مهم آینه‌ها از تاثیر اون‌ها در طراحی دکوراسیون نباید غافل شد. به‌همین علت آینه‌ها همیشه مورد توجه طراحان و معماران داخلی هستن. مزون هم از فضاهایی هست که آینه در اون دارای اهمیت خیلی بالایی هستش. اصلا برای همیه که بهت می‌گم آینه بک لایت بهترین گزینه‌ست. باهم بد از این مدل‌های مختلفش رو بررسی می‌کنیم

کیفیت آینه تو ناکجا آباد؟

آینه بک لایت مزونی
آینه بک لایت مزونی

ما داریم در مورد آینه بک لایت مزونی صحبت می‌کنیم ، پس باید کیفیتش بالا باشه چون مثل یه آینه‌ای که روی سقف گذاشته شده باشه توی یک فروشگاه توی ناکجا آباد نیست که دیده نشه و به چشم نیاد و کاربردی نداشته باشه. کیفیت آینه مزون باید بالا باشه اگر نه زمانی که مشتری داره لباسش رتبه آینه موج‌دار و کدر بررسی می‌کنه نمی‌تونه همه چیز رو درست تشخیص بده و ممکنه براش سوء تفاهم پیش بیاد. این موضوع باعث میشه که درصد رضایت مشتریت بیاد پایین. اما به غیر از این موضوع اصلاً بهش فکر کردی که مشتریت چه فکری در موردت می‌کنه وقتی جلوی یه آینه بی‌کیفیت و کدر و موجدار وایسه؟ صد در صد فکر می‌کنه که تو یا حرفه‌ای نیستی یا اهمیت خاصی به حرفه‌ی شغلیت نمیدی. نظر نظر که بخوای بررسی کنی باید از من آینه بی‌کیفیت برای مزونت تهیه کنی

تشخیص کیفیت آینه

آینه بک لایت مزونی

اگه می‌خوای بدونی چه جوری باید تشخیص بدی که داری می‌خری با کیفیته یا بی‌کیفیت؟ مسیر اول اینه که مستقیم بره سراغ شیشه‌ای که برای تولید اون آینه استفاده شده و جنسش رو بررسی کنی مثلاً اگه جنسش کلیر باشه خوبه اگه جنسش کریستال باشه عالیه بعد بپیچی دست راست و بری سراغ اینکه جنس متریالی که برای آینه‌ای کردن اون شیشه استفاده شده چطوره.

که خب این مسیر تخصصی و سختشه اگه بخوایم از راه آسونش بریم کافیه وضعیت‌های معتبر خرید کنیم مثلاً همین سایتی که الان داخلشیم یه سایت معتبره که به کشورهای خارجی هم صادرات داره. تازه چون داری مستقیم از خودت تولید کننده خرید می‌کنی هم می‌تونی دقیقاً همون چیزی که تو ذهنت رو سفارش بدی هم واست مقرون به صرفه‌تر بیفته تحویل بگیری و برات نصبش کنن. دیگه چی می‌خوای

آینه بک لایت مزونی
آینه بک لایت مزونی

پس از ثبت سفارش، محصول سفارشی در کمترین زمان ممکن تولید و ارسال میشه. ارسال نیز به تمام نقاط کشور صورت میگیره. همچنین درصورتی که از محصول سفارشی خودتون رضایت لازم رو نداشته باشین، می‌تونین مرجوع کنین. علاوه بر این گارانتی محصولات هم یکساله هستن. ما تمام تلاش خودمون رو در این مجموعه می‌کنیم تا بتونیم بهترین خدمات و محصولات رو برای مشتریان خودمون فراهم کنیم.

آینه بک‌لایت چی هست؟

آینه بک لایت مزونی
آینه بک لایت مزونی

آینه‌ها وقتی در فضایی قرار بگیرن، اون فضا رو بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه میدن. که این مورد از ویژگی عمومی آینه‌ها به صورت کلی هست. که به‌دلیل انعکاس و بازتاب محیط اطراف در آینه این اتفاق میوفته. اما آینه بک لایت مزونی به‌جهت ساختاری که داره در این موضوع تاثیر بیشتری داره.

آینه بک لایت مزونی به این صورت هست که روشنایی هم از خودش ساطع می‌کنه. این روشنایی ساطع‌شده به‌دلیل استفاده از چراغ LED در پشت آینه هستش. چراغی که در آینه بک لایت به‌کار میره، به شکل نواریه و همچنین از ضخامت کمی برخورداره. از این رو از نمای روبه‌رو و در کل شکل ناخوشایندی اصلا ایجاد نمی‌کنه. قرار دادن چراغ در پشت آینه موجب ایجاد روشنایی مخفی و به‌حالت ملایمی می‌شه که به زیبایی بیشتر آینه کمک شایانی می‌کنه.

تاثیر شکل آینه

آینه بک لایت مزونی
آینه بک لایت مزونی

می‌خوام یه نکته‌ای بهت بگم که هیچ کسی بهت نمیگه دیدی گاهی اوقات وارد یه محیطی می‌شه و یهو یه انرژی مثبته خیلی خفن بهت می‌رسه؟ دوست داری که مزون تو هم یه همچین وایبی رو به مخاطبات بده؟ یکی از اصلی‌ترین رازهاش شکل‌های هندسی هستش که توی دکوراسیون اون محیط استفاده شده. از اون طرف آینه رو داریم که انرژی‌های اطرافش رو چند برابر می‌کنه و یه شی خیلی پاکه ، در نتیجه می‌تونه انرژی مثبت شکل هندسی که براش استفاده شده رو چندین برابر کنه. اگه باهوش باشی و شکل آینه رو با دقت انتخاب کنی می‌تونی فروش مزونت رو چند برابر کنی و از رقبات یک فاصله درست و حسابی بگیری. حالا با همدیگه شکل‌های مختلفی رو که می‌تونی به صورت بک لایت واسه مزون سفارش بدی بررسی می‌کنی تا ببینیم کدومش بهتره.

شکل‌های مختلف آینه بک لایک مزونی

  • آینه دایره‌ای
  • آینه مستطیلی شکل
  • آینه مربع
  • آینه بیضی

آینه بک لایت مزونی دایره‌ای شکل

آینه بک لایت مزونی
آینه بک لایت مزونی

اولین مدلی که می‌خوام بهت معرفی کنم مدلیه که این چند ساله حسابی ترکونده ، آینه‌های دایره‌ای وقتی توی ابعاد بزرگ استفاده بشن فوق العاده جذاب هستند و اتفاقاً این مطرح شدنش مربوط به آینه‌های با ابعاد بزرگه دایره‌ایه نه آینه‌های کوچیک و طبیعتاً وقتی دنبال آینه مزون هستی مجبوری یه آینه قدی با ابعاد بزرگ بخری پس این مدل خوراکته.

دایره نماد اتحاد هستش و زمانی که از آینه دایره‌ای توی مزونت استفاده کنی انرژی اتحاد رتبه محیط پخش کردی که باعث میشه مشتریت به صورت ناخودآگاه راحت‌تر بهت اعتماد کنه. وقتی مشتری تو بهت اعتماد داشته باشه یعنی کمتر بهت سخت می‌گیره و در نهایت از نتیجه کار رضایت بیشتری رو داره. اگه مزونت محیط کوچیکی رو داره آینه‌های دایره‌ای شکل قدی محیط زیادی رو ممکنه برات اشغال کنه در اون صورت بهتره که آینه‌های بیضی شکل رو جایگزینشون کنی یا از آینه‌های نیم دایره استفاده کنی هر دو جایگزین انرژی آینه‌های دایره‌ای را هم به محیط مزون القا می‌کنند.

آینه مستطیلی شکل مزون

آینه بک لایت مزونی
آینه بک لایت مزونی

آینه‌های مستطیلی شکل همیشگی‌ترین آینه‌هایی هستند که توی مزون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. شکل هندسی مستطیل نماد ثبات هستش و دلیلش داشتن خطوط موازی و زاویه‌های قائمه. انرژی که حس ثبات به محیط میده مثل همون حسیه که وقتی وارد خونه مادربزرگ میشی بهت دست میده ، حس تعلق داشتن و همیشگی بودن . اگه دکوراسیون مزونت یه دکوراسیون جذاب و خفنه آینه‌های مستطیلی شکل ساده به خاطر انرژی فوق العاده خفنی که دارند برات گزینه مناسبی‌ هستن.

اما اگه دکور مزونیتی دکور ساده است و آینه باید آینه جذابی باشه تا دکورت رو خفن کنه بهتره از نوع بک لایت استفاده کنی چون زمانی که داریم در مورد آینه بک لایت مزونی صحبت می‌کنیم همیشه ظاهرش خفن هست پس حتی اگر که ظاهر مزونت خیلی ظاهر ساده‌ای باشه هم آینه بک لایت مستطیلی شکل به خاطر نور جذابی که از پشت این آینه به چشم می‌خوره ظاهر مزونت را خیلی عالی می‌کنه

آینه‌های مربعی شکل

آینه بک لایت مزونی
آینه قدی مزونی

آینه‌های مربعی شکل هم از نظر انرژی همون انرژی آینه‌های مستطیلی شکل را دارد اما ظاهر مدرن‌تری دارند و به نسبت آینه‌های مستطیلی شکل کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل می‌تونن خاص‌تر از آینه‌های مستطیلی شکل باشند مخصوصاً اگه توی دکوراسیون درست ازشون استفاده بشه. برای این آینه‌ها اینه که وقتی بخوای ازشون به صورت قدی استفاده کنی جای زیادی رو می‌گیرن به خاطر همینه که اگه مزونت خیلی بزرگ نیست یا بخش زیادی رو نمی‌خوای به آینه اختصاص بدی بهتره آینه‌های مربع شکل رو با آینه‌های مستطیل یا بیضی شکل جایگزین کنی. خوبی آینه‌های مربع شکل این هست که به خاطر بزرگ بودن محیطت رو هم چند برابر بزرگ‌تر و دلنوازتر نشون میدن. تازه به خاطر بک لایت بودن محیط رو روشن‌تر هم می‌کنن که روی روحیه‌ی خودت و مشتری‌هات تاثیر خیلی زیادی داره.

چرا آینه بک‌لایت؟

آینه بک لایت مزونی
آینه مزون

علاوه بر این موارد نوری که توسط آینه بک لایت مزونی ایجاد می‌شه، به فضای مزون هم در کل جلوه و زیبایی خاص‌تری میده. و در کل نوری که توسط چراغ‌های LED ایجاد می‌شه، به دید بهتر در آینه کمک می‌کنه. و در واقع به چیزهایی که در سالن قرار داره هم جلوه زیباتری میده. در کل آینه بک لایت مزونی فضای مزون رو تا چندین برابر از نظر زیبایی ارتقا میده. و موجب میشه تا طراحی و دکوراسیون مزون شکیل‌تر بشه.

زیبایی ظاهر فضای مزون از اهمیت خیلی زیادی برخورداره. چراکه یکی از فاکتورهای جذب‌کننده به هر فضایی، دکوراسیون اونه. درواقع میشه اینطور گفت که اولین محرک جذاب برای اومدن به فضایی برای گرفتن خدمات، زیبایی ظاهری فضاست. که آینه هم از موارد مهمی هست که در مزون حتما باید مورد استفاده قرار بگیره. از این رو آینه بک لایت مزونی بهترین انتخاب از هر نظر خواهد بود. علاوه بر مزون‌ها، در فروشگاه‌های مختلف دیگه هم استفاده از آینه بک لایت قطعا گزینه مناسبیه.اما برای مزون لباس شب و عروس آینه بک لایت موجب زیبایی و جلوه بیشتر لباس‌ها هم میشه و ظرافت بیشتری رو نمایان می‌کنه.

قابلیت‌های آینه بک لایت مزونی

آینه قدی مزونی
آینه نوری

آینه بک لایت مزونی علاوه بر ظاهر زیبا و شکیل به‌دلیل داشتن قابلیت‌هایی خاصی که داره، بیشتر مورد توجه قرار گرفته. و موجب تمایز ویژه‌ای از آینه‌های موجود دیگه شده.

. چراغ LED که در آینه بک لایت به‌کار میره، بهترین نور رو از نظر طبیعی و سالم بودن ایجاد می‌کنه که دیگه مضرات چراغ‌های معمولی رو دارا نیست. همچنین طول عمری بین 50000 تا 60000 ساعت داره که عدد بسیار قابل توجهی هست. همچنین از نظر مصرف انرژی هم، مصرف کمی داره. علاوه بر این‌ها دارای قابلیت تنظیم نور هستن. به‌ این صورت که در ساعات مختلف روز میزان نور دریافتی تغییر می‌کنه. به همین دلیل ممکنه که به شدت نور بیشتر و یا کمتری نیاز باشه. که با استفاده از چراغ LED میشه به نور دلخواه آینه بک لایت مزونی رسید. همچنین امکان تعویض رنگ نور آینه هم وجود داره.

. آینه بک لایت مزونی می‌تونه به صورت هوشمند عمل کنه. و به بلوتوث و یا وای‌فای اتصال بشه. این اتصال باعث میشه تا آینه بتونه پخش موسیقی و یا ویدیو داشته باشه. در این صورت می‌تونین موسیقی مورد علاقه خودتون رو در مزون از طریق آینه گوش بدین. همچنین این قابلیت موجب خاص‌تر به نظر رسیدن آینه هم میشه.

آینه بک لایت مزونی
آینه هوشمند بک لایت

. روی صفحه آینه برای مزون در صورت تمایل امکان نمایش زمان و دمای محیط وجود داره. برای این منظور امکان نمایش اعداد به فارسی یا انگلیسی وجود داره. که به درخواست شما عزیزان انجام می‌شه.

. ضد بخار بودن یک قابلیت دیگه‌ای هست که می‌تونه به آینه بک لایت اضافه بشه. با این قابلیت اگر آینه در معرض بخار باشه، روی اون لکه و بخاری ایجاد نمیشه. البته آینه ضد بخار اغلب برای سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می‌گیره. که میشه برای قسمت سرویس بهداشتی از این نوع آینه استفاده کرد. تا دیگه نیازی به صرف زمان برای پاک کردن آینه هم وجود نداشته باشه.

لازم به ذکر هست که این قابلیت‌ها به‌طور خودکار روی آینه مزون نصب نیست. و هرکدوم به انتخاب و نیاز و علاقه می‌تونه روی آینه بک لایت مزونی نصب و مورد استفاده قرار بگیره.

نحوه کارکرد آینه بک لایت مزونی

در حالت کلی برای بهره‌مندی از آینه بک لایت مزونی و قابلیت‌های اون سه حالت وجود داره. که به سلیقه و درخواست شما هر کدوم می‌تونه روی آینه نصب بشه تا بشه از اون طریق از آینه بک لایت بهره لازم رو برد.

  • آینه بک لایت مزونی با استفاده از ریموت یکی از سه حالتی هست که میشه از آینه موردنظر استفاده کرد. در این صورت با کنترل از راه دور می‌تونین آینه رو خاموش و روشن کنین و از مزایای دیگه اون بهره برد.
  • آینه تاچ هم حالت دیگه‌ای هست که آینه بک لایت مزونی رو میشه مورد استفاده قرار داد. به این صورت که با لمس قسمت‌های مشخص‌شده روی آینه امکان استفاده از امکانات اون فراهم میشه.
  • حسگری هم آخرین موردیه که در مورد آینه بک لایت مزونی می‌تونه نصب بشه. در این صورت با حرکت دست آینه خاموش و روشن می‌شه و قابلیت‌های خودش رو در معرض نمایش می‌ذاره.
آینه بک لایت مزونی
آینه مزون مدرن

انواع آینه بک لایت مزونی

آینه بک لایت مزونی اغلب به صورت آینه قدی مزونی به کار میره. به این علت که آینه قدی طوری هست که قابلیت نمایش تمام قد از افراد رو میده. بنابراین برای فضای مزون هم که اغلب برای پرو لباس، افراد ترجیح میدن که بتونن خودشون رو به‌طور کامل در آینه مشاهده کنن. با این وجود آینه قدی برای مزون بهترین انتخابه.

آینه بک لایت مزونی
آینه قدی بک لایت

از نظر ابعاد هم آینه بک لایت مزونی می‌تونه ابعاد مختلفی داشته باشه. محدودیتی در این زمینه وجود نداره. از ابعاد خیلی بزرگ تا متوسط و حتی کوچیک قابل سفارش هستن.

آینه بک لایت مزونی
آینه نوری مزونی

همچنین آینه بک لایت مزونی رو اغلب به دیوار نصب می‌کنن. آینه دیواری اولین مزیتی که داره در این هست که موجب اشغال شدن محیط مزون نمی‌شه. بلکه آینه خودش موجب بزرگ‌تر به‌نظر رسیدن فضای خودش هم میشه. همچنین نصب آینه روی دیوار موجب میشه تا به‌راحتی قابل استفاده باشه. و آینه هم در ایمنی کامل قرار بگیره. علاوه بر حالت دیواری، آینه رو به‌صورت پایه‌دار هم میشه به‌کار برد.

آینه بک لایت مزونی
آینه قدی مدرن مزون

چرا آینه بک لایت مزونی رو از کمپانمی ayneha سفارش بدین?

آینه بک لایت مزونی و هر نوع آینه‌ای که بخواین رو براتون با بهترین کیفیت و قیمت ممکن تولید می‌کنیم. امکان خصوصی‌سازی برای هر نوع آینه‌ای هم وجود داره. شما هر چیزی که از آینه در نظر داشته باشین، براتون به بهترین حالت حتی بهتر از تصورتون تولید می‌کنیم. صفر تا صد مراحل ساخت در این کارگاه انجام میشه. به همین دلیل ما کیفیت و قیمت رو تضمین می‌کنیم.

علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب، ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی آینه‌ها در نظر گرفتیم. تا بتونین با اطمینان بیشتری خریدتون رو ثبت کنین. در این صورت هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد ما پشتیبانی کاملا رایگان داریم. حتی اگر چراغ اینه دچار مشکل بشه، براتون بدون هزینه یا رفع می‌کنیم و یا چراغ جدیدی رو جایگزین می‌کنیم. برای سفارش آینه بک لایت مزونی و تغییر فضاتون هم می‌تونین با شماره 09357015855تماس بگیرین. و هر سوالی هم که داشته باشین، همکاران ayneha پاسخگوی شما عزیزان هستن. تا بتونن شما رو در خرید بهتر راهنمایی کنن.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ