آینه طرح بی نهایت

آینه طرح بی نهایت

آینه طرح بی نهایت محصولی دکوراتیو هست که با طرح‌ها و اندازه‌های دلخواه قابل سفارش هستن و از نظر بصری و چشم بیننده به صورت حفره‌ای بی‌نهایت دیده میشه و نمای خیلی زیبایی رو ایجاد می‌کنه. آینه‌های بی‌نهایت تولیدات آینه سایت آینه‌ها از نظر رنگ نور ، رنگ قاب ، جنس قاب و ابعاد قاب کاملا قابل سفارش می‌باشن.

آینه بی نهایت چیه؟ جواب ساده اینه که در واقع شکل جدیدی از آینه ال ای دی دار ثابت هستش که تو دو یا چند آینه به صورت موازی یا تقریباً موازی با یکدیگه قرار می‌گیرن. این ساختار مجموعه‌ای از انعکاس‌های نور به طور فزاینده رو ایجاد می‌کنه که به نظر میرسه عمق آینه بی‌نهایت هست.

آینه طرح بی نهایت
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های طرح بی نهایت

نحوه عملکرد آینه طرح بی نهایت

هنگام ساخت و تولید آینه طرح بی نهایت یا همون آینه ال ای دی سه بعدی ، آینه پشت همون آینه معمولی اما آینه جلو معمولاً همون چیزی هست که به عنوان آینه یه طرفه شناخته میشه. این نوع آینه‌ها از یه طرف بازتابنده و از طرف دیگه شفاف هستن. اگه تا به حال یه فیلم تلویزیونی پلیس رو تماشا کردین ، احتمالاً یه آینه لامپی دو طرفه رو دیدین. { جایی که مظنونان در طرف آینه‌ای و افسران و شاهدان تو طرف دیگه اون هستن.}

برای ایجاد این نوع آینه طرح بی نهایت ، تولیدکنندگان یه پوشش بازتابنده خیلی نازک روی سطح اون قرار میدن. این پوشش خیلی نازک هستش بعضی اون رو یه سطح نیمه نقره‌ای می‌نامن. یه سطح نیمه نقره‌ای فقط حدود نیمی از نور رو که به سطح برخورد می‌کنه منعکس می‌کنه و به نیمه دیگه اجازه عبور میده. هنگام ساخت و تولید یه آینه بی‌نهایت یا آینه ال ای دی دار سه بعدی ، قرار دادن آینه‌ها به صورت موازی ، باعث میشه تا نوری رو که بین اون‌ها قرار گرفته شده بی‌وقفه بازتاب پیدا کنه تا یه تونل از نور رو پدیدار کنه.

قرار دادن آینه‌ها تو یه زاویه کمی و نه موازی باعث میشه که تونل هنگام حرکت به سمت بی‌نهایت به یه طرف منحنی بشه.

آینه طرح بی نهایت
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه طرح بی نهایت

رویا و بی نهایت رو تو انواع آینه‌ها ببینین

یه روش خیلی ساده و کم هزینه برای زیباسازی خونه یا اتاق خواب ، استفاده از دو آینه در مقابل یکدیگه هست. به واسطه این روش تغییر خاصی تو دکور فضا ایجاد نمی‌کنه ولی وقتی در مقابل هر کدوم از آینه‌ها قرار بگیرین ، دنیای بی‌نهایتی رو شاهد خواهین بود که همانند یه رویا به نظر می‌رسه.

اندازه و طرحی که برای آینه انتخاب می‌کنین ، به سلیقه شخصی شما دوستان عزیز بستگی داره ولی نمونه‌های بیضی یا گرد این مزیت رو دارندکه هر گونه چهارچوب و محدودیت رو از میون برده و حس بی‌نهایت رو به بیننده القاء می‌کنن. برای ایجاد کمی تنوع می‌تونین از لامپ‌های ال ای دار {LED} رنگی همانند آبی یا نارنجی تو اطراف آینه‌ها استفاده کنین. انتخاب یه رنگ سرد و یه رنگ گرم در مقابل هم نیز منظره خیلی جالب توجهی به وجود میاره.

آینه طرح بی نهایت
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های طرح بی نهایت

معایب آینه طرح بی نهایت

از جمله معایب این آینه طرح بی نهایت قیمت گران اون‌ها هست ، محدودیت تو اندازه ساخت و تولید و همچنین نور کم اون‌ها هستش که حتما تو داخل خونه‌ها و تو مکان‌های کم نور باید مورد استفاده قرار بگیره و برای نقاط بیرون منزل و تو روز کاربرد مناسبی ندارن.

آینه طرح بی نهایت
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های طرح بی نهایت

انواع کاربردهای آینه بی نهایت

بعضی از کاربردهای تجاری آینه طرح بی نهایت شامل استفاده اون‌ها تو رختکن لباس فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ ، پارک‌های تفریحی و بعضی از آسانسورها استفاده میشه. تو این کاربردها ، آینه‌های سقفی یا آینه نوردار دیواری به صورت آینه بی‌نهایت در نظر گرفته میشه با این کار می‌تونین علاوه بر بازتاب خودتون تو آینه شاهد یه تصویر زیبا و قشنگ از رقص نوری هم باشین.

آینه طرح بی نهایت
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های طرح بی نهایت

این آینه طرح بی نهایت با انعکاس نور ال ای دی تصویری بی‌نهایت ایجاد می‌کنه که تو طی شب جلوه و زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی شما عزیزان میده.

نکات مثبت
وزن مناسب
کیفیت بالا
سیم برق بلند

به طور کلی مراحل ساخت و تولید آینه طرح بی نهایت

تولید شیشه تو ابعاد و ضخامت مورد نظر
پوشش یه طرف از شیشه با استفاده از لایه نازکی از ترکیبات فلزی به منظور پیدایش بازتاب نور
ایجاد طرح‌های مختلف و گوناگون به روی آینه
کنترل کیفیت محصول در انتهای ساخت و تولید به منظور عدم هر گونه مشکل تو آینه که با استفاده از میکروسسکوپ انجام میشه.
حمل و نصب آینه طرح جدید تو محل مورد نظر

آینه کاری امروزه در این دوران تو خیلی از فضاها نقش مهمی رو به عهده داشته و میشه با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته اقدام به تولید آینه تو مدل‌ها و شکل‌های مختلف شد. استفاده از آینه کاری تو بسیاری از فضاها از جمله آینه سرویس بهداشتی ، اتاق خواب ، پذیرایی و … انجام میشه که می‌توان طرح‌های منطبق به فضای مورد نظر رو انتخاب و سفارش داد. همچنین دلایل اهمیت آینه کاری فقط جهت بازتاب نور نبوده و مزایا و کاربردهای دیگه‌ای داره که می‌تونه دلیلی بر اهمیت استفاده خیلی مهم از اون باشه.

مراحل ساخت آینه و انجام آینه کاری به چه شکل هستش

امروزه به خاطر این که میشه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها اقدام به تولید شیشه کرد ، روند تولید و ساخت آینه نیز خیلی ساده‌تر از دوران گذشته شده هست. این کار بدین صورت انجام می‌گیره که اول شیشه مورد نظر تو کارخونه و تولیدات بر اساس ابعاد مورد نیاز تولید و ساخته میشه و پس از اون لایه‌ای برای ایجاد بازتاب تو یه طرف شیشه می‌پوشونن. موادی که با استفاده از اون میشه به روی شیشه خاصیت بازتاب به وجود آورده عبارتند از طلا ، نقره و یا کروم.

استفاده از جیوه به خاطر ایجاد سموم و تخریب محیط زیست برای آینه کاری ، از بین رفته و از مواد جایگزین دیگه مثل نقره و آلومینیوم و … استفاده میشه. برای ساخت و تولید آینه طرح بی نهایت به بهترین شکل ممکن باید لایه پوششی جهت بازتاب به روی شیشه به صورت کاملا بدون نقص پوشیده بشه. ایجاد هرگونه ناخالصی به روی سطح این لایه سبب ایجاد مشکلاتی تو آینه کاری خواهد شد.

برای اون چه که لایق اون هستین با تولیدات آینه تماس بگیرین

خریدت رو از سایت آینه‌ها به تجربه‌ای خیلی عالی و جذاب تبدیل می‌کنیم ، شما عزیزان شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و بروزترین و جدیدترین رو تنها با سایت آینه‌ها تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع بهترین آینه طرح بی نهایت در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

قیمت با کیفیت‌ترین محصولات تولیدات آینه از قیمت تمام فروشگاه‌هایی که می‌شناسین کمتر و مناسب هستش ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدترین انواع بهترین آینه طرح بی نهایت خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ