آینه مزون با نور مهتابی

آینه مزون با نور مهتابی

یکی از نکات مهم برای پرو صحیح لباس این هستش که نور کافی تو محیط وجود داشته باشه و تموم عیب و ایرادهای لباس و اندام رو نشون بده. آینه مزون با نور مهتابی یکی از انواع پرطرفدار آینه‌ست که با پرطرفدار شدن شغل‌هایی مانند سالن‌های مزون‌دارها و بوتیک‌دارها خیلی پر استفاده شده و افراد زیادی به داشتن چنین آینه‌ای تمایل پیدا کردن.

با استفاده از این آینه مناسب مزون به راحتی و آسونی میشه پرو لباس رو انجام داد. و مشتریان تمایل بیشتری به خرید انواع لباس پیدا می‌کنن. این نوع آینه‌ها مناسب برای : اتاق خواب ، پذیرایی ، بوتیک‌ها ،مزون‌ها ، سالن‌های زیبایی ، هتل‌ها ، لابی ، راهرو و… هستن.

آینه مزون با نور مهتابی
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه مزون با نور مهتابی

سالن مزون و بوتیک با آینه مزون با نور مهتابی

از موارد مهم و لازم تو سالن‌های مزون و بوتیک‌های مختلف وجود آینه‌هاست. چون که نیاز به آینه تو این فضاها از اصلی‌ترین نیازها هستش و نور کافی هم یکی از واجبات به شمار میره. در نتیجه استفاده از یه آینه مزون با نور مهتابی با امکان بهترین نورپردازی بهترین گزینه برای انتخاب تو این مکان‌ها هستن. هم به افزایش نور کمک خواهد کرد و هم به زیبایی و قشنگی دکورسیون. ولی در میان انواع مختلف برای این فضاها استفاده از آینه‌های مزونی لاکچری یا آینه قدی برای مزون نوری انتخاب مناسب‌تری هستش چون که دید بهتر و کامل‌تری رو ایجاد می‌کنه. تا اشخاص بتونن خود رو به طور کامل و واضح تو آینه مشاهده کنن.

آینه مزون با نور مهتابی
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های مزون با نور مهتابی

روش‌های خیره کننده تو طراحی دکوراسیون داخلی با آینه مزون با نور مهتابی

هر خونه‌ای که به خوبی طراحی و ساخته شده باشه باید یک و یا چند آینه داشته باشه ، چون که آینه‌ها به فضا وسعت و بزرگی می‌بخشن. بعضی از آینه‌ها صرفا تصویرتون رو منعکس می‌کنن و بعضی تو تشکیل نور بیشتر به شما کمک می‌کنن. با وجود اون بعضی از شکل‌های زیبا و منحصر به فرد آینه‌ها وجود دارن که به دلیل جذابیت‌های ظاهری ، به عنوان یه المان زیبا و قشنگ ، فقط جنبه دکوراتیو دارن. آینه‌ها می‌تونن تنها به عنوان یه پس زمینه به نظر بیان و یا حتی خودشون حرفی برای گفتن داشته باشن ، تمام این‌ها به این مساله بستگی داره که شما دوستان تو کجا از اون استفاده می‌کنین.

آینه مزون با نور مهتابی
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های مزون با نور مهتابی

لبه‌های ملایم و نرم آینه

به طور قطع استفاده از آینه مزون با نور مهتابی روز به روز رو به افزایش هست. بی‌شک این انواع آینه‌های مزون آرامش بخش و چشم نواز هستن. همچنین اون‌ها می‌تونن یه ترکیب پر از اشکال هندسی رو متعادل کنن.

نور رو پیدا کنین با آینه

آینه مزون با نور مهتابی فقط برای تماشای خودتون نیستن اون‌ها دید بهتر و کامل‌تری رو ایجاد می‌کنن. یه آینه نوردار مزونی مدرن رو تو فضای مناسبی روی یکی از دیوارها به گونه‌ای بیاویزین که نور کافی رو به فضای داخلی شما دعوت کنه.

آینه مزون با نور مهتابی
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه مزون با نور مهتابی

یک صفحه پشتی روشن

همه چیز به آینه‌های ساده محدود نمیشه ، قاب‌دار و یا بدون قاب ، آینه‌های مربع و مستطیل تو طراحی داخلی دکوراسیون محیط جایگاه ویژه‌ای دارن.

فضایی بزرگتر با آینه مزون با نور مهتابی

اگه شما دوستان عزیز سقف بلندی دارین ، از یه آینه مزون با نور مهتابی مستطیل شکل ستون مانند استفاده کنین. از دوران قدیم از این ابزار جادویی و شفاف تو مقابل پنجره‌ها استفاده می‌کردن تا فضا رو روشن‌تر کنن. در این مورد آینه‌ها نسبتا بزرگ‌تر هستن و حتی میشه از آینه‌ها روی قفسه‌ها و صندلی‌ها استفاده کرد.

قاب‌های طلایی

اگه نیاز به فانتزی بیشتری تو اتاق خودتون دارین ، قاب آینه‌های خود رو با طلایی رنگ کنین. این کار فورا هر چیزی که فکرش رو بکنین زیباتر و شیک‌تر می‌کنه و حس خیلی بهتری رو به شما منتقل می‌کنه.

جاذبه‌هایی کنار تخت خواب

آینه‌های مستطیل بزرگ تنها مناسب سالن‌های مزون و اتاق نشیمن نیستن. شما می‌تونین علاوه بر اینکه به اتاق خواب خود ظاهری زیبا می‌بخشین ، به ظاهر خودتون نیز توجه کنین و موقع آماده شدن به خودتون تو آینه نگاه کرده و از اون بالاترین بهره رو ببرین. در واقع می‌تونین از اون به عنوان یه وسیله نمایش سلفی استفاده کنین.

آینه‌های بزرگ مزون با نور مهتابی در کنار درب خروجی

صحبت از سلفی به میون اومد ، مطمئن بشین که موقع خارج شدن ظاهر مرتب و آراسته‌ای دارین. می‌تونین از یه آینه مستطیل و یا منحنی تو نزدیکی درب خروج استفاده کنین. به ویژه اگه جای کافی برای قرار دادن آینه ندارین ، گذاشتن آینه تو نزدیکی درب خروج به شما بزرگواران کمک می‌کنه و برای شما یه مزیت خیلی عالی به شمار میاد.

درهای آینه‌ای

به جای اونکه آینه بزرگی رو در کنار درب ورودی و در مقابل یه دیوار قرار بدین می‌تونین اون رو پشت یا روی درب بچسبونین. و یا مانند شکل روی در بزارین تا از المان دکوراتیو اون نیز استفاده کنین.

با استفاده از آینه مزون با نور مهتابی قفسه بسازین

یک قاب مستطیلی عمیق {گود} برای آینه مزون با نور مهتابی خود استفاده کنین ، می‌تونین به عنوان یه قفسه و یا اگه یه مینیمالیست واقعی هستین به عنوان قفسه دارو از فضای ایجاد شده استفاده کنین. این شیوه تو نزدیکی درب ورودی {برای گذاشتن وسایلی مانند کلیدها _ سوئیچ و …} و همچنین اتاق خواب {برای قرار دادن لوازم آرایش} عالی عمل می‌کنه.

فلز مات

این سبک با گوشه‌های گرد سیاه مات یه نمونه واقعی‌ست. این آینه‌ها از مدل‌های چوبی سنگین ، مطبوع‌تر و سبک‌تر هستن. همچنین اگه این آینه‌ها تو قسمت پایینی خود لبه‌ای با اندازه مناسب داشته باشن می‌تونن به یه قفسه تبدیل بشه و یه قفسه ایده‌آل براتون ایجاد کنه.

آینه‌هایی قوسی شکل بالای تخت

یه جفت آینه قوسی شکل انتخاب کنین و اون‌ها رو بالای تخت خود بزارین تا کمی جلوه هنری به فضا اضافه کنه. چند بالش به اون تکیه بدین تا حالت مبلی شکل براتون ایجاد کنه. فقط مطمئن بشین که آینه‌ها سر جای خودشون محکم شدن و احتمال افتادن و آسیب رسوندن وجود نخواهد داشت.

از رنگ‌های جیغ استفاده کنین

اگه می‌خواین به یه آینه قدیمی ظاهری جذاب و جدید و شیک ببخشین اون رو با رنگ‌های جذابی مثل قرمز رنگ کنین. به دنبال قابی باشین که بتونین اون رو با اسپری رنگ کنین. در هر صورت رنگی که از اون استفاده می‌کنین باید با سایر المان‌های موجود تو خونه هماهنگی داشته باشه.

تعداد آینه‌ها رو افزایش بدین

از دو برابر کردن تعداد آینه‌ها نترسین. این یه روش خیلی مناسب برای پر کردن دیوارهای اتاق خواب با آینه هستش ، به ویژه اگه تو حموم فضای کافی برای قرار دادن آینه‌های بزرگ ندارین.

آینه مزون با نور مهتابی
بهترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های مزون با نور مهتابی

با سایت آینه‌ها برای ثبت بهترین‌ها با تولیدات آینه تماس بگیرین

برای خرید ثبت بهترین محصولات تولیدات آینه می‌تونین با شماره‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع آینه مزون با نور مهتابی در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

قیمت با کیفیت‌ترین محصولات آینه‌ها از قیمت تمام فروشگاه‌هایی که می‌شناسین مناسب هستش ، شما دوستان عزیز اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه مزون با نور مهتابی خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ