آینه های مزونی لاکچری

آینه های مزونی لاکچری

یکی از مهم‌ترین موارد مصرف آینه ، اضافه شدن روشنایی و نور بهتر به محیط هست. آینه با انعکاس نور از منبع طبیعی یا منبع مصنوعی ، روشنایی رو تو اطراف افزایش میده. اگه سالن مزون شما بزرگ یا کوچک هستن ، نور نقش مهمی تو طراحی می‌تونه داشته باشه. استفاده از نور تو فضاهای داخلی سالن مزون شما ، نیاز به وسایل بیشتر رو کاهش میده و باعث کاهش هزینه‌ها میشه. روشنایی و نور همچنین رنگ و زیبایی عناصر داخل سالن رو افزایش میده. آینه های مزونی لاکچری به جای جذب نور ، منعکس کننده نور هستن. به طوری که چشم رو فریب میده که مشتری فکر کنه تو سالنی بزرگ‌تر و روشن‌تر ایستاده.

اگه شما یه سالن بزرگ رو تزئین کرده و نیاز به نور بیشتری دارین ، آینه‌ها رو در کنار یه منبع نور قرار بدین، ولی نه به طور مستقیم در مقابل اون. به عنوان مثال ، یه آینه قدی رو روی یه دیوار زیر یه لوستر آویزان کنین. با نصب کردن یه آینه به روی دیوار مجاور پنجره و یا در اطراف اون ، نور طبیعی رو به فضای داخلی هدایت کنین. هنگامی که یه آینه به طور مستقیم رو به روی یه پنجره تو یه اتاق کوچک آویزان میشه ، این ذهنیت رو به وجود میاره که پنجره‌ای دیگه به روی دیوار نصب هست.

آینه‌های بزرگ به طور معمول بهترین راه برای منعکس کردن نور بیشتر تو یه فضا هستن ، در حالی که یه آینه کوچک به خودی خود نور زیادی رو به سالن مزون شما منعکس نمی‌کنه. آینه‌های کوچک هم می‌تونن فضا رو روشن کنن ، در صورتی که به صورت گروهی از آینه‌ها به کار برده بشن.

یه کولاژ آینه به روی دیواری در مقابل یه پنجره یا زیر یه منبع نور ، می‌تونه یه نقطه کانونی به سالن مزون شما اضافه می‌کنه.

آینه های مزونی لاکچری
بروزترین و بهترین آینه‌های مزونی لاکچری

۷ راه کلیدی برای استفاده از آینه های مزونی لاکچری

آینه‌ها فقط برای ایجاد بازتاب نور یا تصویر نیستن ، هر چند این مورد به عنوان یکی از ویژگی‌های برجسته آینه مورد توجه است. آینه‌ها هنگامی که به طور خلاقانه و با انتخاب درست به طرح‌های داخلی افزوده میشن، می‌تونن جذابیت و گیرایی فضا رو دو چندان کنن. تو این مقاله از سایت آینه‌ها ۷ راه برای استفاده از آینه های مزونی لاکچری و انواع آینه‌های لاکچری در طراحی‌های داخلی عنوان شده.

آینه های مزونی لاکچری
بروزترین و بهترین آینه‌های مزونی لاکچری

۱_ استفاده از آینه برای بزرگتر جلوه دادن فضای داخلی مزون

استفاده از آینه برای بزرگ‌تر جلوه دادن فضای داخلی سالن مزون: آینه های مزونی لاکچری باعث میشن که فضا بزرگ‌تر به نظر بیان. بنابراین یکی از موارد استفاده از اونا برای سالن مزون ، آرایشگاه‌ها و محیط‌هایی هست که کوچک و دلگیر هستن.
همواره به یاد داشته باشین که آینه بزرگ‌تر ، اثر بزرگ‌تری داره.

آینه های مزونی لاکچری
بروزترین و بهترین آینه‌های مزونی لاکچری

۲_ آینه رو به یکی از ارکان و اجزای سالن مزون تبدیل کنین.

آینه رو به یکی از ارکان و اجزای سالن مزون تبدیل کنین. شما می‌تونین از فریم‌های ساده برای آینه استفاده کنین یا کاشی‌های موزاییک رو به عنوان قاب آینه به کار ببندین. و خلاصه اینکه خلاقیتی به خرج بدین که آینه متناسب با فضا باشه.

آینه های مزونی لاکچری
بروزترین و بهترین آینه‌های مزونی لاکچری

۳_ آینه رو آنتیک {کهنه کاری} کنین

استفاده از آینه آنتیک کمک شایانی به بهبود فضای داخلی سالن مزون می‌کنه. البته این به این شرط هست که با بقیه عناصر و اجزای فضا تو هماهنگی کامل باشه.

آینه های مزونی لاکچری
بروزترین و بهترین آینه‌های مزونی لاکچری

۴- برای ایجاد حس هنری فضا می‌تونین از آینه‌های متعدد تو فضا استفاده کنین

برای ایجاد حس هنری فضای داخلی سالن مزون می‌تونین از آینه‌های متعدد تو فضا استفاده کنین. این آینه های مزونی لاکچری می‌تونن کاملا هم شکل و هم اندازه باشن و یا تو ابعاد مختلف و تو اشکال متفاوت به کار گرفته بشن. می‌تونین آینه مزون با تضمین کیفیت رو با توجه به حس فضا ، به شکل متقارن یا نامتقارن به روی دیوار نصب کنین.

آینه های مزونی لاکچری
بروزترین و بهترین آینه‌های مزونی لاکچری

۵- عملکرد رو فراموش نکنین ، ولی زمانی که مورد نیازه ، خلاق باشین

کار رو فراموش نکنین ، ولی زمونی که مورد نیاز هست ، خلاق باشین. آینه های مزونی لاکچری قدی که تو سالن‌های مزون و سالن‌های آرایشی یافت میشن بسیار استاندارد هستن ، ولی شما می‌تونین از طرح‌های متنوعی از اون‌ها تو فضاهای مختلف استفاده کنین.

آینه های مزونی لاکچری
بروزترین و بهترین آینه‌های مزونی لاکچری

۶_ آینه برای ایجاد روشنایی تو فضا و افزایش نور تو محیط

آینه های مزونی لاکچری برای ایجاد روشنایی تو فضای سالن و افزایش نور تو محیط ، گزینه‌ای مناسب هستن. یکی از بزرگترین و بهترین مزیت‌های استفاده از آینه‌ قدی برای مزون افزایش روشنایی هست. بنابراین سعی کنین آینه‌ها رو در نزدیکی لامپ‌ها یا وسایل روشنایی قرار بدین یا تو مکان‌هایی {نزدیک به پنجره‌ها و نورگیرها} که بتونن نور طبیعی رو بازتاب کنن.

آینه های مزونی لاکچری
بروزترین و بهترین آینه‌های مزونی لاکچری

۷- از آینه های مزونی لاکچری برای فروش استفاده کنین

۷- از آینه های مزونی لاکچری برای فروش کارهای خودتون استفاده کنین! اگه شما در حال فروش اجناس خودتون هستین ، آینه می‌تونه به فروش‌تون کمک کنه! آینه تو سالن مزون شما در هنگام مراجعه مشتریان ، اونا رو به خودشون نشون میده که دارن از محیط و فضای سالن استفاده می‌کنن. بنابراین حس خرید رو در اونا تقویت می‌کنه و از نظر روانشناسی اونا رو تشویق به خرید از سالن می‌کنه.

آینه های مزونی لاکچری
بروزترین و بهترین آینه‌های مزونی لاکچری

تفاوت کیفیت آینه‌های مزونی لاکچری تو چیه؟

تفاوت کیفیت آینه های مزونی لاکچری ، از سوالاتیه که شاید برای خیلی از ما پیش اومده. آینه‌ها انواع گوناگونی دارن. همچنین از پر کاربردترین و تاثیرگذارترین اجزای طراحی دکوراسیون داخلی سالن مزون هستن. یکی از محصولات پر فروش در انواع آینه‌ها ، آینه‌های ابزار خورده هستش. ولی آیا انواع آینه‌های مختلف ، تفاوتی با یکدیگه دارن؟ این تفاوت‌ها در کجاست و نحوه تشخیص اون به چه صورت هست؟

این سوالاتیه که برای خرید یه آینه مناسب مزون با کیفیت باید پاسخ داده شه و اطلاعات لازم رو هر خریداری داشته باشیم.

آینه های مزونی لاکچری
بروزترین و بهترین آینه‌های مزونی لاکچری

تفاوت کیفیت آینه های مزونی لاکچری

کیفیت ، اصلی‌ترین فاکتور تفاوت آینه های مزونی لاکچری با یکدیگر هست. آینه هم مثل هر محصول دیگه که تو بازار موجود هست ، اصل و تقلبی داره. این روشنه که این موضوع در میزان قیمت اون تاثیر داشته و ارزش اون رو مشخص می‌کنه.

تو نگاه اول مخصوصا از نگاه یه فردی که به هیچ وجه تخصصی تو تشخیص کیفیت آینه‌ها نداره ، تفاوتی تو آینه اصل و تقلبی وجود نداره. اما مرور زمان و قرارگیری اون تو شرایط محیطی تغییراتی رو تو قسمت جیوه به‌وجود میاره. از بین رفتن جیوه ، ظاهری ناخوشایند به آینه میده. همین موضوع یکی از نشونه‌های آینه‌های تقلبی هست.

همون‌طور که می‌دونین خاصیت آینه به واسطه پوشش جیوه به روی شیشه ایجاد میشه. در حالی که تو اکثر آینه‌های تقلبی از آلومینیوم برای این مقصود استفاده میشه. این نوع آینه‌ها قطعا قیمتی به مراتب پایین‌تر در مقایسه با جیوه دارن و در عین حال کیفیتی خیلی پایین‌تر.

آینه های مزونی لاکچری
بروزترین و بهترین آینه‌های مزونی لاکچری

راه‌های ارتباطی با ما

خریدت رو به تجربه‌ای خوب تبدیل می‌کنیم. شما شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و بروزترین‌ها رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه های مزونی لاکچری در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه‌ها تحویل بگیرین.

معروف و بی نظیر جلوه کنین با خرید از مجموعه ما تا زیبایی و بهترین‌ها رو به شما بدیم. اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه های مزونی لاکچری خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ