آینه لامپی سالن آرایش

آینه لامپی سالن آرایش به نوعی از آینه گفته میشه در کنار اون چندین لامپ ال ای دی دار وجود داره و باعث میشه فضا رو روشن‌تر کنه و برای فضاهای تاریک و کم نور استفاده میشه. معمولا خانوم‌ها تو زمون آرایش و آقایان تو زمون اصلاح با کمبود نور مواجه هستن. به همین خاطر آینه لامپی باعث شده‌ان که این کمبود جبران شده و اطراف رو نشون دهن. این لامپ‌های LED معمولا به گونه‌ای هستن که انرژی کمتری مصرف کنن تا تو مصرف انرژی نیز صرفه جویی شه.

متوجه شدین آینه لامپی سالن آرایش یکی از زیباترین محصولاتی هست که برای استفاده تو کوراسیون پیشنهاد میشه. ممکنه این سوال برای شما پیش بیاد که از آینه چراغ‌دار تو چه فضاهایی میشه استفاده کرد! تو پاسخ به این سوال باید بگیم با توجه به این موضوع که تو این آینه از چراغ استفاده شده. استفاده از این وسیله تو سالن‌های زیبایی پیشنهاد میشه.

همچنین ، از این آینه میشه تو سالن‌های ماساژ استفاده کرد. از طرفی دیگه ، شما می‌تونین آینه چراغ‌دار رو تو اتاق خواب خودتون نیز به کار ببرین. استفاده از این آینه لامپی تو سرویس بهداشتی نیز ایده‌ای هوشمندانه هست. در نتیجه همون طور که مشاهده می‌کنین ، استفاده از این وسیله کاربردهای زیادی داره و شما عزیزان می‌تونین استفاده از اونها رو تو محیط‌های مختلفی مورد توجه قرار بدین.

آینه لامپی سالن آرایش
آینه لامپی سالن آرایش

انواع آینه لامپی سالن آرایش

زمونی که می‌خواین اقدام به خرید آینه لامپی سالن آرایش یا آینه چراغ‌دار آرایشی کنین باید تمومی جوانب و انواع رو در نظر بگیرین تا ببینین کدوم یک از این آینه‌ها مناسب شما هست. آینه چراغ‌دار با نور مخفی یکی از انواع آینه‌های لامپ‌دار هست که طرفدار خیلی زیادی نیز داره به این صورت هست که آینه با ابعاد تعیین شده برش داده میشه و طراحی مورد نظر اون داده میشه سپس با استفاده از دستگاهی مانند لول و دیاموند لبه آینه ابزار زده میشه و در مرحله بعدی برای نور دار کردن آینه به وسیله ورق‌های PVC و LED های رنگی پشت آینه نور پردازی میشه.

آینه لامپی سالن آرایش
آینه لامپی سالن آرایش

کاربردهای آینه چراغ‌دار سالن آرایش

آینه چراغ‌دار سالن آرایش یا آینه گریم چراغ‌دار ، به غیر از مصارف خونگی تو مکان‌های مختلف کاربردهای تخصصی‌ای داره که به اونها در این مقاله اشاره می‌کنیم.

آینه لامپی سالن آرایش
آینه لامپی سالن آرایش

آینه لامپی گریم تو سینما و تئاتر

حتما تو فیلم‌های هالیوودی و یا تو تصاویر پشت صحنه برنامه‌های تلویزیونی دیدید که هنرپیشه‌ها تو اتاق گریم ، مقابل آینه‌ای می‌نشینین که دور تا دور اون لامپ تعبیه شده و گریمور یا میکاپ آرتیست مشغول کار و گریم به روی صورت اونهاست و اونها رو برای ایفای نقش و حضور در مقابل دوربین آماده می‌کنه. برای اینکه گریمور به صورت و چهره هنرمند تسلط کافی و زاویه دید بهتری داشته باشه ، استفاده از یه آینه چراغ‌دار مخصوص گریم الزامی هست که نور مناسب و مطلوب رو فراهم کنه. به این منظور تو اتاق گریم اکثرا از آینه چراغ‌دار با لامپ‌های مهتابی و آفتابی استفاده میشه.

آینه لامپی سالن آرایش
آینه لامپی سالن آرایش

آینه هالیوودی تو سالن‌های زیبایی و آرایشی

آینه‌های آرایشی تو سالن زیبایی و آرایشگاه کاربرد خیلی زیادی دارن. این روزها تو دنیای مد ، گریم و میکاپ تو آرایشگاه‌های زنونه و مردانه نیز راه خود رو باز کرده و طرفداران بسیاری داره. آرایش و میکاپ عروس و دوماد ، آماده کردن مشتری برای حضور تو مهمونی‌ها علاقه‌مندان زیادی رو روانه سالن‌ها زیبایی ، آرایشی و کلینیک‌های کاشت مو و زیبایی می‌کنه که لزوم استفاده از آینه گریم لامپی یا چراغ‌دار برای فراهم کردن روشنایی و نور مناسب ، بیش از پیش احساس میشه.

آینه لامپی سالن آرایش
آینه لامپی سالن آرایش

آینه لامپی آرایشی تو منزل

میز آرایش یکی از ارکان اصلی تو اتاق خواب خانوم‌ها محسوب میشه . اگه شما جز اون دسته از افرادی هستید که خودتون تو منزل ، کارهای زیبایی و آرایش رو انجام می‌دین ، انتخاب و خرید آینه لامپ‌دار برای آرایش ، می‌تونه به شما کمک قابل توجه‌ای کنه و شرایط رو برای انجام گریم و آرایش حرفه‌ای تو منزل یاری بده.

آینه لامپی سالن آرایش
آینه لامپی سالن آرایش

آینه گریم چراغ‌دار یا لامپی از نظر روشنایی

آینه لامپی سالن آرایش با سر کار آمدن لامپ‌های کم مصرف و روشنایی‌های ال ای دی { LED } ، طرفداران بیشتری رو به خود جلب کردن. حال که با کاربردهای این مدل آینه‌های چراغ‌دار آشنا شدین ، به انواع آینه‌های هالیوودی از نظر روشنایی می‌پردازیم.

آینه لامپی سالن آرایش
آینه لامپی سالن آرایش

آینه لامپی آرایشی لمسی

آینه لامپی آرایشی لمسی یکی از جدیدترین و مدرن ترین و بروزترین آینه‌های چراغ‌دار هستن که قسمتی به روی آینه ، دارای سنسور لمسی هست که با لمس اون ، لامپ‌های اون روشن و با لمس مجدد چراغ‌ها خاموش می‌شن. کارکرد لمسی این مدل روشنایی‌ها به صورت حرارتی و مشابه اون چیزی هست که تو گوشی‌های هوشمند تلفن مورد استفاده قرار می‌گیرن.

آینه لامپی سالن آرایش
آینه لامپی سالن آرایش

آینه لامپ‌دار هالیوودی

در این مدل آینه لامپ‌دار هالیوودی تو طرح و ابعاد مورد نظر برش خورده {قاب دایره‌ای ، قاب مستطیل ، مربع و …} و درون قاب چوبی یا قاب استیل قرار می‌گیره که تو این قاب‌ها محل قرار گرفتن لامپ تو دو یا چهار ضلع تعبیه شدن. در این مدل آینه چراغ‌دار از لامپ‌های کم مصرف و ال ای دی {LED} استفاده میشن.

آینه لامپی سالن آرایش
آینه لامپی سالن آرایش

آینه لامپی با روشنایی ریموتی

در این مدل از آینه لامپی با روشنایی ریموتی ، چراغ‌ها توسط ریموت یا کنترل از راه دور روشن و خاموش شده و به شما این امکان رو میده که با تغییر نور و یا کم و زیاد کردن اون ، روشنایی مطلوب و مناسب خود رو انتخاب کنین.

آینه لامپی سالن آرایش
آینه لامپی سالن آرایش

آینه چراغ‌دار مزونی

تو این روزها که تعداد مزون‌های لباس تو شهرهای مختلف رو به افزایش هستن و به نوعی به رقابت با مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مشغولن ، توجه ویژه‌ای به دکوراسیون داخلی و فراهم کردن فضایی شیک و متفاوت‌تر میشه. طراحان لباس و صاحبان مزون‌ها برآن هستن که محیطی زیباتر و کاربردی تر از اون چه که تو فروشگاه‌های داخل پاساژ‌ها و خیابون‌ها می‌بینیم ، فراهم کنن.

اگه تو این تجارت مشغول به کار هستین ، انتخاب و خرید آینه لامپی قدی یا چراغ‌دار مناسب از ملزومات فضای کاری شما محسوب میشه. حال تفاوتی نداره که ارائه دهنده پوشاک اسپورت هستین ، یا لباس عروسی و لباس مجلسی. آینه قدی چراغ‌دار این امکان رو برای مشتریون فراهم می‌کنه که تو فضایی مناسب و با روشنایی مطلوب لباس خود رو پرو کرده و شما نیز به عنوان طراح لباس یا فروشنده ، اشراف بیشتری به مدل لباس و حالت قرار گیری اون به بدن و یا اندازه و سایز لباس پیدا کنین.

آینه لامپی سالن آرایش
آینه لامپی سالن آرایش

آینه لامپی سالن آرایشی با حسگر حرکتی

این مدل آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه یا سالن آرایشی با حسگر حرکتی که به خاطر فرایند طولانی و زمان بر تو تولید از قیمت‌های نسبتا بالایی برخوردار هستن ، با حرکت دست در مقابل آینه ، چراغ‌هایشون روشن و خاموش میشن.

آینه لامپی سالن آرایش
آینه لامپی سالن آرایش

آینه لامپی سالن آرایش مدل بک لایت

این دسته از آینه لامپی سالن آرایش مدل آینه بک لایت دارای نور مخفی بوده و پس برش آینه طبق طرح مورد نظر با خاموش و روشن کردن چراغ‌ها نور و روشنایی از لبه‌های پشت آینه تابیده خواهند شد.

آینه لامپی سالن آرایش
آینه لامپی سالن آرایش

از طریق تماس با ما و انتخاب محصولات ما کیفیت رو احساس کنین.

کیفیت زندگی خودتون رو بالا ببرین شما شایستگی اون رو دارین که بهترین‌ها و بروزترین‌ها رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه لامپی سالن آرایش در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات ما تحویل بگیرین.

چند دقیقه از وقتتون رو به ما بدین تا زیبایی و بهترین‌ها رو به شما بدیم. اگه می‌خواین حضوری بروزترین و جدیدترین آینه لامپی سالن آرایش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ