آینه چراغ‌دار آرایشی

آینه چراغ‌دار آرایشی

در گذشته برای استفاده و کاربردهای مختلف، تنوعی در مورد آینه‌ها وجود نداشت. و فقط یک یا دو مورد بودن که برای هر جایی و هر نوع کاربردی مورد استفاده قرار می‌گرفتن. اما آینه‌ها امروزه به‌قدری پیشرفت کردن که برای هر کاربردی آینه مخصوص وجود داره. مثل آرایش و میکاپ که در انجام این کارها آینه خیلی اهمیت داره. یکی از پرکاربردترین آینه‌ها آینه چراغ‌دار آرایشی هست. این آینه رو از هیچ نظری نمی‌تونین با آینه‌های قدیمی و ساده مقایسه کنین. این آینه‌ها انقدر عملکرد خوبی دارن که می‌تونن در بهتر شدن روند کار خیلی کمک کنن. و همین‌طور به‌قدری زیبا هستن که جلوه خیلی خاصی رو دارن.

آینه چراغ‌دار آرایشی
آینه چراغ‌دار آرایشی

آینه چراغ‌دار آرایشی دقیقا به چه آینه‌ای می‌گن

آینه چراغ‌دار آرایشی آینه‌ای هست که روی اون تعدادی چراغ قرار داده می‌شه. این چراغ‌ها یک فاصله مشخصی دارن. تا در این صورت نوری که منتشر می‌کنن، بیشترین بازدهی رو داشته باشن. و همینطور نوری که ایجاد می‌کنن، یکدست و بدون هیچ سایه‌ای باشه. بنابراین برای آرایش و میکاپ وقتی جلوی این آینه قرار می‌گیرین، دید خیلی بهتری از شما در آینه ایجاد می‌شه. و شما می‌تونین خیلی واضح‌تر و روشن‌تر در آینه تصاویر رو ببینین. که این دید خیلی خوب رو هیچ‌وقت با آینه‌های معمولی نمی‌تونین داشته باشین.

آینه چراغ‌دار آرایشی
آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه

به همین دلیل هم هست که برای آرایش و میکاپ که نور و تصویر خیلی موضوع‌های مهمی هستن، این آینه پیشنهاد می‌شه. چون این نور خوب و متناسب به‌ جز آینه چراغ‌دار با ابزار روشنایی دیگه مثل لوستر و… ایجاد نمی‌شه. این آینه کاملا صورت رو روشن می‌کنه. و باعث می‌شه تا دیدی خیلی بازتری برای شما ایجاد بشه. و دقت و تمرکز در این حالت خیلی بیشتر می‌شه. این آینه به نام‌های آینه هالیوودی و آینه لامپ‌دار هم شناخته می‌شه.

آینه چراغ‌دار آرایشی
آینه آرایشی چراغ‌دار

مهم‌ترین جاهایی که آینه چراغ‌دار آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیره

آینه چراغ‌دار آرایشی می‌تونه در خیلی از فضاها به کار بره. این آینه کاربردهای دیگه‌ای هم داره. اما در اینجا به مهم‌ترین‌های اونا اشاره می‌کنیم:

آرایشگاه

اصلی‌ترین استفاده‌ای که آینه چراغ‌دار آرایشی می‌تونه داشته باشه، در آرایشگاه و سالن زیبایی هست. در این فضا آرایش و میکاپ به‌صورت تخصصی انجام می‌شه. به همین دلیل هم نیاز به ابزار کار به‌صورت حرفه‌ای و به‌روز هست. اون هم وسیله مهمی مثل آینه. درواقع بدون آینه امکان نداره که بشه اسم جایی رو آرایشگاه گذاشت. به‌خصوص برای قسمت‌های مهمی مثل همین آرایش که آینه از اول تا آخر کار مورد استفاده قرار می‌گیره. بنابراین باید آینه‌ای باشه که از ویژگی‌های خاص‌تری نسبت به آینه‌های معمولی برخوردار باشه. پس چه آینه‌ای بهتر از آینه چراغ‌دار آرایشی که اصلا مخصوص برای این کار هست.

آینه چراغ‌دار آرایشی
آینه چراغ‌دار آرایشگاهی

شما به‌عنوان آرایشگر وقتی از این آینه چراغ دار استفاده می‌کنین، می‌تونین دید خیلی بهتری رو روی صورت مشتری‌تون داشته باشین. همین دید بهتر در جریان کارها کمک شما می‌کنه تا بتونین با دقت خیلی بیشتری کارهاتون رو انجام بدین. و درنهایت هم یک آرایش و میکاپ خیلی تمیز و بی‌نقصی داشته باشین تا مشتری هم رضایت داشته باشه. و شما بتونین اون‌طور که حرفه‌ای هستین، کارتون رو نشون بدین. ابزار کار شما به‌جز تاثیری که در انجام کارتون داره، درواقع نشون‌دهنده سطح کار شما هم هست. چون همونطور که نگاهی هم اگر به آرایشگاه‌های امروزی و حرفه‌ای بندازین، می‌بینین که اونا هم از این آینه‌های چراغ‌دار و امروزی استفاده می‌کنن.

آینه چراغ‌دار آرایشی
آینه هالیوودی

پس شما هم به‌عنوان کسی که به کارتون اهمیت می‌دین و می‌خواین که افراد بیشتری به سالن شما بیان، مطمئن باشین که آینه چراغ‌دار آرایشی خیلی می‌تونه تاثیرگذار باشه. آینه شاید بشه گفت که بیشترین تاثیر رو در دکوراسیون سالن شما هم داره. و می‌تونه فضای شما رو شیک‌تر و مدرن‌تر نشون بده. ظاهر و دکوراسیون هم در آرایشگاه خیلی اهمیت داره. چون در این فضا اساسا کارهای زیبایی انجام می‌شه. بنابراین اولین چیزی که آدم‌ها به اون توجه می‌کنن، طراحی و فضای سالن هست که نشون میده چقدر شما حرفه‌ای هستین.

آینه چراغ‌دار آرایشی
آینه میکاپ

خونه

در هر خونه‌ای هم آینه از لوازم ضروری محسوب می‌شه. معمولا هم از آینه‌ای به‌عنوان آینه آرایشی استفاده می‌شه. آینه چراغ‌دار آرایشی می‌تونه بهترین انتخاب ممکن برای هر خونه‌ای هم باشه. چون این آینه با دید خیلی خوبی که به شما میده، باعث میشه تا بتونین خیلی بهتر وحرفه‌ای‌تر آرایش و میکاپ‌تون رو انجام بدین. یعنی شما با این آینه می‌تونین خیلی واضح تمام نواقص پوستی رو هم مشاهده کنین. بنابراین اشراف کاملی دارین تا بتونین یک آرایش خیلی خوب رو مثل میکاپ‌آرتیست‌های حرفه‌ای انجام بدین.

آینه چراغ‌دار آرایشی
آینه چراغ‌دار میکاپ

جدا از کاربرد خیلی خوبی که آینه چراغ‌دار به‌عنوان آینه آرایشی داره، باعث می‌شه تا فضای شما خیلی زیباتر به‌نظر برسه. درواقع این آینه آنچنان از زیبایی خاصی برخورداره که وقتی در فضایی مورد استفاده قرار بگیره، اون رو تحت تاثیر خودش قرار میده. بنابراین با این آینه شما می‌تونین فضای خودتون رو جلوه بیشتری هم ببخشین تا شکیل‌تر به چشم بیاد.

آینه چراغ‌دار آرایشی چه قابلیت‌هایی رو می‌تونه داشته باشه

آینه چراغ‌دار آرایشی اینطور نیست که فقط یک نوردهی ساده داشته باشه. البته که این نوردهی می‌تونه خیلی برای آرایش مفید باشه. اما قابلیت این آینه فقط به داشتن نورپردازی ختم نمی‌شه. بلکه یکسری امکانات ویژه‌تری هم می‌تونه داشته باشه که اون رو از آینه‌های دیگه متمایز کرده.

آینه چراغ‌دار آرایشی
آینه لامپی آرایشی

. همین نوردهی آینه می‌تونه قابلیت تنظیم داشته باشه. یعنی به این صورت که اگر نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشته باشین، بتونین میزان نور رو کمتر و بیشتر کنین تا به نور دلخواه خودتون برسین.

. قابلیت جذاب دیگه برای آینه چراغ‌دار آرایشی می‌شه این مورد باشه که آینه رو به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین. در این صورت می‌تونین از آینه یک موسیقی ملایم یا پادکست پخش کنین. تا حین انجام کارهاتون بتونین به اون هم گوش بدین. و اینطوری از زمان‌تون استفاده بهتری هم ببرین.

. رنگ نورپردازی آینه می‌تونه قابلیت تغییر داشته باشه. یعنی شما می‌تونین چند رنگ برای نور آینه انتخاب کنین. و هر زمان که دوست داشتین این تغییر رنگ نور رو اعمال کنین.

. برای خاموش و روشن کردن آینه می‌تونین سه راه داشته باشین. لمسی، ریموتی و حسگری. که لمسی رو با لمس انگشت روی صفحه آینه امکان‌پذیره. ریموتی هم با یک کنترل از راه دور استفاده از آینه رو ممکن می‌کنه. اما حسگری نیاز به هیچ‌چیزی نداره. و تنها با تکون دادن دست می‌شه آینه رو خاموش یا روشن کرد.

آینه چراغ‌دار آرایشی
آینه لامپ‌دار قاب‌دار

آینه چراغ‌دار آرایشی رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

تمام انواع آینه مثل آینه چراغ‌دار آرایشی در کارگاه تولیدی آینه با بالاترین کیفیت ممکن تولید می‌شه. این کیفیت به‌صورت تضمینی به مشتریان عرضه می‌شه. چون تمام مراحل ساخت از ابتدا تا انتها و حتی فروش در همین کارگاه انجام می‌شه. تا نظارت کامل بر روی تمام مراحل تولید باشه. و در انتها آینه‌ای با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش برسه.

آینه چراغ‌دار آرایشی
آینه چراغ‌دار آرایشی

اما خدمات و امکانات این مجموعه تنها کیفیت بالا و قیمت مناسب نیست. بلکه روی تمام آینه‌ها ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله وجود داره. تا بعد از خرید هم نگرانی خاصی بابت آینه وجود نداشته باشه. چون اگر هر مشکلی هم به وجود بیاد، در سریع‌ترین زمان رسیدگی می‌شه. حتی اگر یکی از چراغ‌های آینه هم دار مشکل بشه بدون دریافت هیچ هزینه‌ای براتون برطرفه می‌کنیم. هر چیزی در این کارگاه رسیدگی می‌شه. این امکان هم هست که حتی اگر آینه‌ای که خریدین رو دوست نداشتین بتونین برگردونین. فقط مواردی مثل شکستن و ضربه خوردن شامل این ضمانت بدون قید و شرط نمی‌شه.

برای ارتباط و سفارش آینه چراغ‌دار آرایشی و انواع دیگه آینه هم می‌‌تونین با شماره‌های 09357015855 تماس بگیرین.

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ