آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه

آینه چراغ‌دار مخصوص گریم

سلام تو این مطلب قراره در مورد آینه چراغ‌دار مخصوص گریم صحبت کنیم.تا بهتون توضیح بدیم که آینه‌های چراغ‌دار یا به اصطلاح هالیوودی می‌تونن چه نوع مدل‌های مختلفی داشته باشن.

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی
آینه چراغ‌دار مخصوص گریم سفید و کرم

اما به طور کلی بهتره بدونین که تو زمان‌های قدیم این همه تنوع و مدل‌های مختلف آینه وجود نداشته و فقط یه نوع آینه بوده که از شیشه بری سرکوچه تهیه می‌شده اما به مرور زمان و باتوجه به نیاز و کاربری هر شغلی طراحان و شرکت‌های سازنده‌ای بوجود اومدن تا نیازهای هر شغلی رو برطرف کنن.برای مثال آینه چراغ‌دار مخصوص گریم رو طراحی کردن تا یه گریمور و میکاپ آرتیست بتونه به بهترین روش یه میکاپ بی نقص و بی ایراد رو به مشتری تحویل بده.یا آینه‌های ضد بخاری برای سونا و جکوزی‌ها تعبیه شدن تا در صورت وجود بخار بشه به راحتی از آینه تو استخر استفاده کرد .

آینه چراغ‌دار مخصوص گریم
آینه چراغ‌دار گریم

اگه هنوز از همون آینه‌های مدل قدیمی و پیش پا افتاده‌ی عهد قجر استفاده می‌کنین و حس و حال خوبی به مشتری انتقال نمی‌دین با این کار دارین باعث می‌‌شین که از رقیباتون عقب بمونین چون بهترین ها همیشه به دنبال بهترین و مدرن‌ترین و بروزترین ها هستن تا همیشه برای مشتری تازگی داشته باشن.

آینه مخصوص سالن آرایش
آینه چراغ‌دار سفید یک‌سره

به طور کلی وسیله‌ی کاری یکی از مهم‌ترین ارکان برای پیشرفت تو هر شغلی مطرح می‌شه.پس بهتره حساست رو به کنار بزارین و در این زمینه دست و دلباز باشین.چون زمانی که یه مشتری وارد سالن آرایشی شما می‌شه با اولین چیزی که روبه رو میشه آینه‌اس و بهتره این آینه طوری دیزاین و مدرن باشه که تو همون نظر اول از نظر روانشناسی حس خوبی برای مشتری ایجاد کنه.

شما با گرفتن یه تماس به راحتی می‌تونین ابعاد آینه و هر طرحی که برای آینه‌ی سالن گریم خودتون انتخاب کردین رو به همکارای ما در واتساپ ارسال کنین تا تو اولین فرصت بهترین نوع آینه رو نصب شده تو محل کارتون تحویل بگیرین.

آینه چراغ‌دار ثابت
آینه چراغ‌دار برای میکاپ

برای این کار کافیه با شماره‌ی 09901717305تماس بگیرین یا تو واتساپ در ارتباط باشین .دیگه لازم نیست تو این ترافیک و شلوغی حضوری بیاین ما براتون آینه رو نصب شده روی دیوار سالن آرایشیتون تحویل می‌دیم و دیگه شما نگران شکستن آینه در حین مسیر و جابه‌جایی نیستین.و در این مدت هر اتفاقی برای آینه‌ی شما تو مسیر جابه جایی بیوفته مسئولیتش به عهده‌ی کارگاه آینه‌هاست.

اگه تردید دارین و یا نمی‌دونین که چه مدل آینه‌ای برای سالن زیبایی شما بهتره نگران نباشین مشاورای ما بهتون بهترین هارو ارائه می‌دن چون در طول سالیان سال و با داشتن تجربه بهتر از هرکسی می‌دونن که چه چیزی برای کجا بهتره پس با خیال راحت محل کارتون رو به ما بسپرین و یه محل کار شیک و اروپایی تحویل بگیرین.

راستی با خرید از کارگاه آینه ها آینه‌ی خودتون رو یک سال گارانتی و ضمانت بی قید و شرط می‌کنین و هر مشکلی به غیر از شکستگی برای آینه‌ی شما پیش اومد کافیه با ما در تماس باشین تا همکارای ما آینه‌ی مورد نظرتون رو تعویض یا تعمیر کنن‌.این مورد بیشتر در مورد آینه‌های هوشمند و برقی صدق می‌کنه که ممکنه مشکلی براشون پیش بیاد.

با خرید از کارگاه آینه‌ها و اعتماد به ما به قشری از جوونای ایرانی و تولید ایران و ایرانی حمایت می‌کنین .مطمئن باشین که بهترین نوع وبا کیفیت‌ترین نوع آینه‌ها رو براتون آماده و مهیا می‌کنیم که تو هیچ کجای ایران و هیچ کشوری نمونه و مشابه اون دیده نشده باشه.

آینه چراغ‌دار

در ادامه در ابتدا در مورد آینه‌های چراغ‌دار و بعد در مورد انواع آینه‌های چراغ‌دار صحبت می‌کنیم با ما همراه باشین تا به بهترین نحو سالن آرایشی خودتون رو دیزاین کنین.

آینه چراغ‌دار مخصوص گریم چیست

به آینه‌هایی که از نور خیلی زیاد بر روی اون‌ها استفاده می‌شه و مسیر رو برای آرایشی بی نقص آماده می‌کنه آینه چراغ‌دار یا به اصطلاح هالیوودی گفته می‌شه.

سیستم این آینه‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شن که دور تا دور آینه لامپ‌هایی گذاشته بشه که با روشن کردن اون لامپ‌ها نور یکنواختی رو به فضای اطراف ساطع کنه.تو کشورهای اروپایی یکی از بهترین نوع آینه برای گریم‌های تخصصی و میکاپ‌های پرکاره و تو هر سالن آرایشی کم کم یک آینه هالیوودی وجود داره.

انواع آینه چراغ‌دار مخصوص گریم

  • آینه چراغ‌دار مخصوص گریم مدل قاب دار
  • آینه چراغ‌دار مخصوص گریم مدل لمسی یا هوشمند
  • آینه گریم مدل ریموت‌دار یا کنترلی
  • آینه چراغ‌دار مخصوص گریم مدل حکاکی شده
  • آینه چراغ‌دار مخصوص گریم مدل آویزی
  • آینه چراغ‌دار مخصوص گریم مدل گرد
  • آینه گریم مدل دوطرفه

آینه چراغ‌دار مخصوص گریم مدل قاب دار

اکثر آینه‌های گریم که چراغ‌دار هستن با قاب تعبیه می‌شن .شما برای هرمدلی از آینه‌ی خودتون می‌تونین قاب سفارش بدین .قاب‌ها باید با توجه به سبک و سیاق سالن آرایشی شما باشه تا باعث نازیبایی و هرج و مرج نشه.

آینه چراغ‌دار
آینه چراغ‌دار مخصوص گریم

برای مثال کسی که سالن آرایشی با سبک سلطنتی داره بهتره از رنگ‌های سلطنتی تر مثل طلایی و بژ و مسی استفاده کنه اما کسی که سالن مدرنی داره باید از رنگ‌های معمولی و خنثی‌تر مثل سفید و طوسی استفاده‌ی بیشتری کنه.

قاب‌ها از جنس‌های مختلفی تعبیه می‌شن که با توجه به بودجه سلیقه ،نیاز منطقه‌ی شما می‌تونن متغیر باشن.برای مثال قاب‌ها از جنس فلز ،شیشه، یو پی وی سی ،چوب و‌.. هستن .برای اینکه بدونین چه سبک و مدل و چه جنسی برای شما بهتره با مشاورای کارگاه آینه‌ها صحبت کنین تا به راحتی بتونین بهترین نوع قاب رو باتوجه به نیازتون انتخاب کنین.

آینه گریم مدل ریموت‌دار یا کنترلی

وقتی آینه‌ی شما نوردار تعبیه شده باید بتونین از روش‌های مختلف این آینه رو خاموش و روشن کنین و یا حتی شدت نورش رو کم و زیاد کنین.یکی از این روش‌ها به وسیله‌ی ریموت کنترلی انجام می‌شه.شما با در دست داشتن یه ریموت کنترلی تو هر کجایی از سالن آرایشی‌تون که باشین به راحتی می‌تونین به آینه‌ی خودتون تسلط داشته باشین.حتی اگه نور چند رنگ رو برای آینه‌ی خودتون انتخاب کرده باشین به راحتی می‌تونین از آفتابی به مهتابی یا بالعکس تغییر حالت بدین.

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه
آینه چراغ‌دار کنترل دار دوطرفه

آینه چراغ‌دار مخصوص گریم مدل لمسی یا هوشمند

مدل دیگه‌ای که می‌تونین برای خاموش و روشن کردن نور آینه چراغ‌دار خودتون انتخاب کنین مدل لمسیه.این نوع از آینه به گونه‌ای تعبیه شده که روی آینه نقطه‌ای برای خاموش و روشن کردن لحاظ می‌شه که با لمس اون نقطه به راحتی می‌تونین به نور آینه دسترسی داشته باشین.اما به این نکته توجه داشته باشین که با خرید آینه‌های لمسی و تماس آینه با دست احتمال لک شدن آینه وجود داره ما به شما برای راحتی کارتون آینه‌های ریموت‌دار رو پیشنهاد می‌دیم.

آینه گریم چراغ‌دار
آینه چراغ‌دار لمسی

راه‌های ارتباطی ما

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای دیدن نمونه‌ کارهای بیشتر کلیک کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ