انواع آینه‌های هالیوودی

انواع آینه‌های هالیوودی

از جدیدترین آینه‌ها میشه به آینه هالیوودی اشاره کرد که دارای ویژگی و قابلیت‌های منحصربه‌فردی هست. همچنین خودش هم دارای تنوع بالایی هست. به‌صورتی که انواع آینه‌های هالیوودی برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرن. و برای فضاهای مختلف می‌شه از آینه هالیوودی استفاده کرد. چراکه این نوع از آینه‌ها هم از نظر عملکردی بسیار کاربردی هستن و هم از نظر زیبایی درجایگاه ویژه‌ای قرار دارن. درواقع آینه در اغلب فضاها یک ابزار ضرروی محسوب می‌شه. که اهمیت بالای آینه موجب‌ شده تا آینه‌ها با شکل گذشته خودشون تفاوت بالایی داشته‌ باشن. این آینه به اسم‌های دیگه‌ای هم مثل آینه گریم، آینه چراغ دار معروف هستن.

انواع آینه‌های هالیوودی
انواع آینه‌های هالیوودی

انواع آینه‌های هالیوودی در کارگاه تولیدی آینه با کیفیت بالایی تولید می‌شن. تمام مراحل ساخت از ابتدا تا انتها در این مجموعه انجام می‌گیره. از این رو به دلیل حذف واسطه‌ها، قیمت تمامی محصولات بسیار مناسب هست. سعی ما بر این هست که بتونیم محصولاتی بسیار باکیفیت و در کنار اون با قیمتی مناسب به کاربران محصول ارائه بدیم.

همچنین برای رفاه و اطمینان بیشتر اونا گارانتی یکساله و ضمانت بی قید و شرط بر روی تمامی محصولات در نظر گرفتیم. علاوه بر این در صورتی که پس از دریافت محصول از سفارش خودتون رضایت نداشته باشین، می‌تونین اون رو به‌راحتی مرجوع کنین. امکان ثبت سفارش هم از تمام نقاط کشور وجود داره. و سعی می‌شه سفارش‌ها در کمترین زمان تولید و ارسال بشه.

اما ضمانت بی قید و شرط خیلی مورد خاص‌تریه که فقط در کارگاه تولیدیه آینه‌ها وجود داره. تا اگر هر مشکلی هم وجود داشته باشه، شما بتونین به ما خبر بدین تا ما هم خیلی سریع پیگیری و رفع کنیم. مثلا اگر آینه هالیوودی شما چراغ اون دچار مشکل بشه، ما حتی این کار رو هم بدون هزینه انجام می‌دیم و جایگزین می‌کنیم. البته مواردی مثل شکستگی و ضربه شامل این ضمانت نمی‌شن. درکل هر مشکلی که آینه داشته باشه و یا از سمت تولیدی وارد باشه، نگران نباشین چون ما حتما پشتیبانی می‌کنیم.

برای سفارش هم می‌تونین با شماره‌ی 09357015855تماس بگیرین. و هر سوالی هم که داشته باشین همکاران آینه‌ها به شما پاسخ می‌دن تا بتونین بهترین خرید رو داشته باشین.

انواع آینه‌های هالیوودی
آینه لامپی رومیزی

معرفی انواع آینه‌های هالیوودی

دیواری

آینه دیواری حالتی هست که انواع آینه‌های هالیوودی رو میشه به اون صورت به کار برد. آینه دیواری نصب بسیار راحتی داره. و همینطور با نصب روی دیوار، آینه در حالت ثابت و بسیار ایمنی قرار می‌گیره. چرا که دیگه امکان برخورد با اون وجود نداره. البته که آینه‌ها امروزه همانند گذشته شکننده نیستن و از نظر کیفیت و مقاومت بسیار پیشرفت کردن.

انواع آینه‌های هالیوودی
آینه لامپی دیواری

علاوه بر این موارد نصب آینه‌ها روی دیوار موجب ذخیره فضا می‌شه. به این دلیل که از محیط فضایی رو اشغال نمی‌کنه. همچنین آینه خودش به‌طور عمومی باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون دادن فضای خودش می‌شه. که آینه گریم دیواری به‌جهت نصب روی دیوار و داشتن چراغ‌هایی روی خودش که روشنایی ایجاد می‌کنن، در بزرگنمایی و روشنایی بیشتر تاثیر پررنگ‌تری هم دارن.

رومیزی

انواع آینه‌های هالیوودی یکی از رایج‌ترین حالاتی که به‌‌کار میره، به‌صورت رومیزی هست. آینه رومیزی از کاربردهای مهم اون برای آرایش و میکاپ هست. چرا که میزی که آینه قرار می‌گیره هم می‌تونه فضایی برای قرار دادن ابزار آرایشی باشه. در این صورت ابزار آرایشی در دسترس کامل قرار می‌گیرن. تا بتونین به‌راحتی مقابل آینه به امور آرایشی خودتون برسین. آینه آرایشی رومیزی در اتاق‌خواب و آرایشگاه و سالن زیبایی بسیار کاربرد داره. چرا که دارای نورپردازی خیلی خوبی داره و از این طریق صورت و چهره رو به طور کامل روشن می‌کنه و تصویر کاملا واضحی رو در آینه ایجاد می‌کنه. تا بتوان با دید روشنی آرایش رو جلوی آینه انجام داد.

انواع آینه‌های هالیوودی
آینه هالیوودی رومیزی

پایه‌دار

پایه‌دار هم یکی از مواردی هست که انواع آینه‌های هالیوودی رو میشه به اون صورت به کار برد. در این حالت این امکان فراهم می‌شه تا بتونین آینه رو ساده‌تر جابه‌جا کنین. چرا که گاهی نیاز هست در برخی فضاها آینه رو جابه‌جا کرد. که با استفاده از آینه پایه‌دار جابه‌جایی ساده می‌شه. با تعبیه چرخ‌هایی زیر پایه‌های آینه، تغییر فضا برای آینه بسیار سهل می‌شه. و آینه رو می‌تونین در ایمنی کامل و بدون صرف انرژی خاصی جابه‌جاش کنین. چون گاهی نیاز به تغییر دکوراسیون و منتقل کردن آینه وجود داره که با چرخ خیلی راحت انجام می‌شه.

انواع آینه‌های هالیوودی
آینه هالیوودی قدی

آویزی

انواع آینه‌های هالیوودی ممکنه به‌صورت آویزی باشن. که آینه آویزی خودش هم تنوع گسترده‌ای رو داره. آویز آینه روی دیوار و یا سقف و پایه‌هایی می‌تونه باشه. برای آویز از متریال‌های مختلفی مثل بند، زنجیر و… میشه استفاده کرد. که هرکدوم زیبایی و ویژگی‌های خودشون رو دارن که بسته به سلیقه و محیط موجود انتخاب می‌شن. همچنین برای هر نوع فضایی هم امکان استفاده از اون وجود داره. اما اغلب برای آینه آویزی از ابعاد خیلی بزرگی استفاده نمی‌شه. تا بتونه به‌صورت آویزی از اون استفاده کرد.

معرفی کاربرد انواع آینه‌های هالیوودی

آرایشگاه

آینه در آرایشگاه و سالن زیبایی از ابتدایی‌ترین و اولیه‌ترین ابزارها محسوب می‌شه. به‌جهت اهمیت بالای آینه آرایشگاه در سالن‌های زیبایی انواع آینه‌های هالیوودی توصیه می‌شه که برای استفاده در این فضا بسیار مناسب هستن. که دلیل اصلی اون داشتن نورپردازی به شکل درست و به‌قدر کفایت هست. چراکه از بهترین نوع چراغ‌ها که LED هستن، استفاده میشه. چراغ‌ها به فاصله مشخص و استانداردی روی آینه قرار می‌گیرن تا بتونن از نظر نوردهی بیشترین بازدهی رو داشته باشن. همچنین از نظر این که بتونه مقابل و اطراف خودش رو بدون ایجاد سایه‌هایی کاملا روشن کنه، هم اهمیت داره. بنابراین به‌خصوص برای قسمت‌هایی مثل میکاپ که لازمه تا تصویر آینه مطابق واقعیت خودش باشه، آینه هالیوودی آینه‌ای مناسب هست.

انواع آینه‌های هالیوودی
آینه هالیوودی آرایشگاه

از این رو برای فضای آرایشگاه و سالن زیبایی که آینه و نور از اهمیت خاصی برخوردار هست، انواع آینه‌های هالیوودی به‌تنهایی پاسخگو هستن. علاوه بر این موارد از نظر ظاهری هم آینه هالیوودی بسیار زیبا و مدرن هست. و برای این نوع از فضاها که خدمات زیبایی ارائه میدن و ظاهر و دکوراسیون از برخی از فضاهای دیگه مهم‌تر هست، آینه هالیوودی گزینه خیلی ایده‌آلی محسوب می‌شه. چرا که امروزه از اهمیت فضا بر جذب افراد در موارد مختلف اصلا نمی‌شه غافل شد.

خونه

خونه هم از فضاهایی هست که وجود آینه در اون از الزامات هست. خونه هم مثل آرایشگاه طوریه که اغلب از چندین آینه در قسمت‌های مختلف اون استفاده میشه. مثل اتاق‌خواب، پذیرایی و سرویس‌های بهداشتی و راهرو و… . که در بین این موارد که ذکر شدن انواع آینه‌های هالیوودی با توجه به تنوع بالای خودشون می‌تونن در هر کدوم از این موارد مورد استفاده قرار بگیرن. اما آینه‌های هالیوودی به‌جهت این که چراغ‌های LED روی اون قرار می‌گیرن، بهتر هست که برای سرویس بهداشتی و حمام به کار نرن. و برای این فضاها آینه بک لایت پیشنهاد می‌شه.

انواع آینه‌های هالیوودی
آینه هالیوودی قاب‌دار

اما برای قسمت‌های دیگه مثل اتاق‌خواب که اغلب آینه اون به‌عنوان آینه آرایشی هم مورد استفاده قرار می‌گیره، انواع آینه‌های هالیوودی انتخاب خیلی خوبی هستن. چرا که با روشنایی ساطع‌شده از اون توسط چراغ‌های LED چهره و صورت به طور کاملا واضح، روشن میشه و در این صورت می‌تونین به‌سادگی آرایش و میکاپ خودتون رو در مقابل آینه انجام بدین و در نهایت هم به نتیجه دلخواه خودتون برسین.

مزون

آینه برای مزون هم یکی از موارد ضروری هست که می‌تونه در انتخاب بهتر و قاطع‌تر مشتریان خودش تاثیرگذار باشه. افرادی که برای خرید به مزون میان، بعد از پرو لباس ترجیح میدن که خودشون رو بتونن در نور مناسبی در آینه مشاهده کنن. به همین دلیل برای اینچنین فضاها هم انواع آینه‌های هالیوودی می‌تونه انتخاب مناسبی باشه. چرا که به دلیل نوردهی زیبای خودش هم به دید بهتر در آینه کمک می‌کنه و هم جلوه و زیبایی مزون رو چندین پله ارتقا می‌بخشه.

انواع آینه‌های هالیوودی
آینه هالیوودی دیواری

در بین اشکال مختلف انواع آینه‌های هالیوودی که وجود داره، آینه قدی مزونی به‌دلیل این که دید کامل و تمام قد ایجاد می‌کنه، مناسب‌تر هست. همچنین آینه قدی به‌جهت ابعادی که داره، فضای مزون رو بزرگ‌تر نشون میده.

کلینیک‌های زیبایی

مراکز و کلینیک‌های زیبایی هم از موارد دیگه‌ای هستن که برای قرارگیری انواع آینه‌های هالیوودی می‌تونن فضای مناسبی باشن. در اینگونه فضاها هم که خدمات زیبایی ارائه می‌شه، وجود آینه‌ای مناسب و زیبا الزامی هست. که آینه هالیوودی گزینه خیلی مناسبی خواهد بود. و همینطور با توجه به تنوعی که آینه هالیوودی خودش دارا هست، آینه‌ای مناسب برای فضای مجموعه خودتون می‌تونین انتخاب کنین و زیبایی رو برای اون به ارمغان بیارین.

انواع آینه‌های هالیوودی
آینه هالیوودی گرد

رستوران و کافه

رستوران‌ها و کافه‌ها هم یکی دیگه از موارد استفاده از انواع آینه‌های هالیوودی هستن. اغلب در این فضاها از آینه استفاده می‌شه. پس بهتره که آینه انتخابی، کاربرد و زیبایی مدرنی هم داشته باشه. این نوع از آینه‌ها زیبایی خاص خودشون رو دارن که با استفاده در هر فضایی می‌تونن زیبایی اون رو چندین برابر کنن. علاوه بر این رستوران‌ و کافه نیاز به نور کافی هم دارن که آینه هالیوودی می‌تونه بخشی از این نور رو تامین کنه.

انواع آینه‌های هالیوودی
آینه هالیوودی لمسی

از این جهات آینه هالیوودی برای بسیاری از فضاها انتخاب خیلی مناسبی محسوب میشه. فقط کافیه که آینه‌ای متناسب با فضای موجود و همینطور دکوراسیون اون انتخاب کرد تا بتونه زیبایی و کاربرد بیشتری رو عرضه کنه.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ