آینه مزونی پایه دار

آینه مزونی پایه دار

بدون شک ، داشتن یه آینه مزونی پایه دار با نور مناسب یکی از موارد مهمیه که هر بانویی باید به اون توجه کنه. پیدا کردن یه آینه آرایشی که بتونه به یه خانوم کمک کنه تا آرایش خودش رو مطابق میل خودش انجام بده خیلی دشواره. با وجود گزینه‌های مختلف تو بازار ، انتخاب بهترین و مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین گزینه مشکل به نظر میرسه. ولی ما در این مقاله به شما عزیزان کمک می‌کنیم تا آینه مناسب مزون خودتون رو انتخاب کنین.

در حال حاضر ، اولین چیزی که باید در نظر بگیرین طراحی و سبک کلی آینه مزونی هست. طیف گسترده‌ای از سبک‌ها رو باید در نظر گرفت. این چیزیه که باید با فضای کلی اتاقی که تو اون قرار گرفتین هماهنگ باشه.

البته ، شما عزیزان باید کاربرد و عملکرد آینه مزونی پایه دار و آینه مزون جدید رو نیز در نظر بگیرین. گفته میشه ، جذابیت و شکل کلی آینه چیزیه که تمام فضای داخلی رو تکمیل می‌کنه و این چیزیه که شما قطعاً باید در نظر بگیرین.

آینه مزونی پایه دار
بهترین و مناسب‌ترین آینه پایه دار مزونی

بهترین مدل آینه مناسب برای مزون

آینه یکی از وسایلی هست که از زمون قدیم تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیره ، اما تغییرات به وجود اومده تو اون منجر شده تا میزان کیفیت اون تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کنه. و همچنین تو اون تنوع فراوانی ایجاد میشه. همون طور که می‌دونین تو آرایشگاه‌ها و سالن‌های مزون ، آینه به عنوان ضروری‌ترین و مهمترین ابزار به شمار میاد. که در کلیه بخش‌های گوناگون از اون استفاده میشه ، به همین خاطر تو انتخاب و تهیه آینه مزون در سبک‌های مختلف باید دقت خیلی زیادی به خرج داد.

اگه چه تولید و طراحی این آینه‌ها تو مدل و طرح‌های مختلف انجام می‌گیره ، ولی از میون آینه‌های مختلف گرد ، قدی ، بیضی و غیره بهترین مدل آینه مناسب برای سالن‌های مزون باید با توجه اندازه سالن و تناسب اون با چیدمان دیگه انتخاب بشه.

آینه مزونی پایه دار
بهترین و مناسب‌ترین آینه پایه دار مزونی

اهمیت انتخاب بهترین آینه برای مزون

یکی از مهمترین و بهترین کاربردهای آینه تو سالن‌های مزون و آرایشگاه‌ها اینه که میزان کیفیت ، احساس مثبت رو تا حد خیلی زیادی افزایش داده و دید مشتریان رو گسترش میده و استفاده از آینه یکی از روش‌ها برای جلب اطمینان مشتریان از نتیجه کار هست. از اون جایی که در برابر هر یک از مشتریون باید یه آینه قدی برای مزون قرار بدین. به همین خاطر در صورتی که یه سالن مزون دارین و به حرفه خیاطی و دوخت و دوز مشغول هستین توصیه میشه بهترین مدل آینه مناسب برای سالن‌های مزون خودتون انتخاب کنین.

توجه داشته باشین که علاوه بر خصوصیات ظاهری آینه مزونی و چشم نواز بودن اون نیز از اهمیت بالایی برخورداره. آینه بک لایت ، دکوراتیو ، رنگی ، جورچین ، چراغ دار ، ریموت دار ، پایه دار ، سه بعدی از جمله آینه‌هایی هستن که از اونا میشه تو سالن‌های مزون استفاده کرد.

آینه مزونی پایه دار
بهترین و مناسب‌ترین آینه پایه دار مزونی

انواع مختلف آینه مزونی پایه دار

هنگام انتخاب آینه مزونی پایه دار ، باید تصمیم بگیرین که آیا می‌خواین قابل حمل باشه یا نه. قطعا یه آینه قدی مزونی پایه دار قابل حمل مفیدتر و بهتر خواهد بود. هنگام انتخاب انواع آینه ، میشه محصولی رو که با دکوراسیون مزون هم خونی داره انتخاب کنین.

آینه مزونی پایه دار
بهترین و مناسب‌ترین آینه پایه دار مزونی

آینه مزونی پایه دار سفید

 آینه مزون سفید بخشی از انواع آینه‌های لاکچری یا دکوراتیو هستن که در آینه کاری مورد استفاده قرار می‌گیره. آینه کاری به معنای برش و تبدیل آینه بزرگ به قطعات کوچک‌تر هست. این کار برای ایجاد اَشکال مختلف و طرح‌های متنوع انجام میشه. قدمت این هنر خیلی بالاست و البته ایرانیان نیز ، ید طولایی تو این زمینه دارن. نمونه این هنر رو تو اماکن زیارتی و تاریخی خیلی دیدیم. 
استفاده از آینه مزونی پایه دار تو مزون مورد توجه قرار گرفته. و البته تا امروز نیز این قضیه ادامه داره. استفاده از آینه سفید تو مزون برای پرو لباس طرح خیلی جدیدیه. آینه سفید می‌تونه مزون رو زیبا و تمیز به تصویر بکشه. 

آینه مزونی پایه دار
بهترین و مناسب‌ترین آینه پایه دار مزونی

آینه برنزی پایه دار

قبل از اونکه بخوایم به ویژگی‌های آینه برنزی بپردازیم، بهتره نگاهی به ویژگی‌ها و تاثیرات این آینه رو تو دکوراسیون داشته باشیم. استفاده از آینه تو محیط مزون فواید زیر رو داره:

آینه نور رو تو محیط انعکاس میده و همین امر سبب میشه نور تو محیط پخش شه و محیط بزرگتر و زیباتر به نظر برسه. 
آینه به محیط نظم می‌بخشه و بهم ریختگی فضا رو از بین می‌بره. طراحان داخلی بر این عقیده هستن کسانی که می‌خوان محیط منظمی داشته باشن ، باید به استفاده از آینه توجه کنن.

بسیاری از افراد تمایل ندارن که آینه رو به روی دیوار نصب کنن ، به همین خاطر ، به این افراد استفاده از آینه‌های پایه دار پیشنهاد میشه. این آینه‌ها به گونه‌ای طراحی شده که دارای پایه هستن و اونها رو به راحتی میشه تو هر گوشه از محیط قرار داد. با توجه به این موضوع که استفاده از آینه مزونی پایه دار برنز خیلی ساده هست، آینه‌های پایه‌دار طرفداران خیلی زیادی دارن.

آینه مزونی پایه دار
بهترین و مناسب‌ترین آینه پایه دار مزونی

آینه مزونی پایه دار شامپاینی

آینه مزونی پایه دار شامپاینی نوع خاصی از آینه هستش که با طرح‌ها و نقوش خاص خودش نام شامپاینی رو یدک می‌کشه. البته این آینه نمایی کرمی و مات رنگ داشته و برای کسانی که می‌خوان تزئینات عالی‌ای تو خونه‌شون داشته باشن، خیلی خوب و مناسب هستش. این آینه‌ها قاب‌هایی طراحی شده با ظرافت خاصی دارن که طرح و نقش زیبایی بهشون میده و البته می‌تونه افسون زیبایی رو برای سالن مزون‌تون ایجاد کنه.

آینه مزونی پایه دار
بهترین و مناسب‌ترین آینه پایه دار مزونی

آینه قدی مزونی پایه دار

تو طرح آینه مزونی پایه دار قدی یه پایه چوبی یا فلزی پشت آینه قرار می‌گیره به طوری که آینه رو میشه وسط سالن نیز قرار داد. این نوع آینه‌ها بیشتر تو سالن‌های زیبایی و مزون‌ها استفاده میشه و موجب ارتقای سطح طراحی دکوراسیون میشه.

آینه مزونی پایه دار
بهترین و مناسب‌ترین آینه پایه دار مزونی

راه‌های برقراری تماس برای یه تنوع خاص تو سالن مزون

خرید از ما نشانه سلیقه و نهایت دقت و وسواس شما تو خرید هست. شما مشتریان عزیز می‌تونین بدون خارج شدن از خونتون با شماره‌ 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه مزونی پایه دار بهترین‌هارو در اسرع وقت از تولیدات ما تحویل بگیرین.

ولی اگه می‌خواین در مجموعه ما بهترین‌ها تو دسترس شما قرار بگیره می‌تونین حضوری آینه مزونی پایه دار خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ