آینه بک لایت آرایشی

آینه میز آرایش

آینه‌ها امروزه علاوه بر کاربردی که دارن، در دکوراسیون هم اهمیت بالایی دارن. کاربرد و اهمیت بالای آینه‌ها بر هیچ کسی پوشیده نیست. به‌طوری که آینه از ابزاری هستش که افراد روزانه احساس نیاز به آینه می‌کنن و به اون مراجعه می‌کنن. این اهمیت بالا موجب شده تا آینه‌های مختلفی معرفی و عرضه بشن. به‌طوری که برای استفاده‌های مختلف بتونین آینه‌های مخصوص و در واقع کاربردی‌تری داشته باشین. یکی از انواع مختلف آینه، آینه میز آرایش است.

آینه میز آرایش

برای انجام آرایش و میکاپ داشتن میز و آینه بسیار مفید عمل می‌کنن. چراکه با قرار گرفتن ابزار آرایشی روی میز، دسترسی به آن‌ها بسیار ساده می‌شه. و به‌راحتی می‌تونین با دسترسی راحت به لوازم آرایشی خودتون، در مقابل آینه امور آرایشی رو انجام بدین. علاوه بر این‌ها آینه‌ها به طور کلی در بزرگنمایی و روشن‌تر نشون دادن فضایی که در اون قرار گرفتن، تاثیر بسیار مثبتی دارن. انعکاس و بازتاب فضای اطراف و روشنایی در آینه درواقع موجب می‌شه تا فضا روشن‌تر و بزرگ‌تر دیده بشه.

انواع حالت‌هایی که آینه میز آرایش می‌تونه داشته باشه

معمول‌ترین حالت برای آینه میز آرایش این هست که آینه روی میز قرار بگیره. در این صورت آینه می‌تونه همراه با پایه یا قاب‌دار باشه. تا آینه بتونه به‌راحتی روی میز قرار بگیره. درواقع با وجود قاب یا پایه و یا هر دو، آینه تکیه‌گاهی پیدا می‌کنه که بتونه با امنیت بالایی روی میز قرار بگیره. در این صورت قاب یا پایه می‌تونن مثل میز خودشون ست باشن. هماهنگی ایجاد شده در این حالت بسیار زیبا و چشم‎‌نواز میشه. حتی با وجود تضاد با میز هم میشه زیبایی خاصی رو ایجاد کرد.

آینه میز آرایش

لازم به ذکر است که قاب‌ها انواع مختلفی می‌تونن داشته باشن. جنس قاب‌ها چوب، فلز و.. است. رنگ‌های قاب‌ها هم می‌تونه بسیار متنوع باشه. در کل با وجود گزینه‌های زیادی که وجود داره، به‌راحتی امکان انتخاب از بین اون‌ها وجود داره.

آینه میز آرایش

یک حالت دیگه این هست که آینه روی دیوار نصب بشه و میز در زیر اون قرار داده بشه. با نصب آینه بر روی دیوار دیگه هیچ‌گونه نگرانی بابت آسیب به آینه هم وجود نداره. و امکان این که به صورت سهوی آینه آسیب ببینه یا شکسته بشه، وجود نداره. همچنین با نصب آینه به دیوار، دیگه فضایی از میز مورد نظر هم اشغال نمیشه. و تمام فضای روی میز می‌تونه برای قرار گیری محصولات دیگر یا استفاده‌های دیگر مورد استفاده قرار بگیره.

آینه میز آرایش

در این حالت آینه می‌تونه ابعاد بسیار مختلفی داشته باشه. حتی این امکان وجود داره که ابعاد آینه بسیار بزرگ‌تر از میز خودش باشه. تا بتونه فضای گسترده‌تری در آن نمایش داده بشه. و به نوعی حالت خاص‌تری هم به خودش بگیره. اما در صورتی که آینه روی میز قرار داده بشه، امکان این که بشه هر ابعاد دلخواهی رو برای آینه میز آرایش برگزید، وجود نداره. درواقع کمی محدودیت در انتخاب ابعاد و اندازه آینه وجود خواهد داشت. چون اگه آینه روی میز ابعاد بیشتری از میز داشته باشه، در این صورت نمی‌تونه

آینه میز آرایش

انواع آینه برای آینه میز آرایش

آینه میز آرایش می‌تونه در انواع مختلفی انتخاب بشه. و این انتخاب می‌تونه بسته به فضا و میز و همینطور سلیقه شخصی صورت بگیره.

آینه ساده

آینه ساده از قدیمی‌ترین نوع آینه‌هاست که همیشه هم زیبایی خاص خودشون رو دارن. و برای انواع کابردها می‌تونن مورد استفاده قرار بگیرن. این آینه‌ها به‌نوعی رایج‌ترین نوع آینه‌ها هستن. که با هر فضایی و هر سبک چیدمانی خودشون رو مطابقت میدن. البته که به زیبایی هر چه بیشتر فضای خودشون هم کمک شایانی می‌کنن.

آینه میز آرایش

در گذشته‌ها آینه‌ها، وضوح تصویری که آینه‌های امروزی داشتن رو دارا نبودن. اما با گذشت زمان و پیشرفتی که در این زمینه صورت گرفت، شفافیت آینه‌ها به طور قابل توجهی بهبود پیدا کرد. بنابراین برای آینه میز آرایش، گزینه مناسبی هستش. چرا که شفافیت و وضوح تصویری که آینه ایجاد می‌کنه، فاکتور مهمی در حین آرایش و میکاپ هست. که با وجود آینه‌های امروزی این مورد به طور کامل تامین شده. آینه‌های مختلفی هستن که دارای درجه‌بندی در شفافیت خود می‌باشن. مثل کریستال، کلیر، فلوت

آینه لامپی

حین انجام آرایش و میکاپ و در کل امور مربوط به آرایشی، داشتن نور کافی هم از فاکتورهای لازم دیگه هست. درواقع شفافیت آینه به هر میزان هم بالا باشه و وضوح خیلی بالایی داشته باشه، اما بدون وجود نور خوب نمیشه تصویر درستی از خود در آینه رو مشاهده کرد.

آینه میز آرایش

آینه لامپی ساختارش به شکلی هست که نور کافی و مطلوب رو به‌راحتی تامین می‌کنه. به این صورت که روی آینه با فاصله‌های مشخصی لامپ تعبیه می‌شه. لامپ‌ها می‌تونن روی خود آینه قرار بگیرن و یا در صورت داشتن قاب، روی قاب به‌کار برن. در هر صورت چراغ‌های به کار رفته، موجب می‌شه تا چهره که مقابل آینه قرار می‌گیره روشن‌تر دیده بشه. درواقع چهره و صورت روشن، دید بهتری هم هنگام کار میده تا فرد بتونه با تسلط بیشتری کار خودش رو انجام بده.

به دلیل این که نوری که از لامپ‌ها ساطع می‌شه، به طور کامل مقابل خودش رو روشن می‌کنه. با این وجود نور که از موارد بسیار مهمی در روند آرایش هست، به طور کامل و به صورت عالی تامین می‌شه. پس برای استفاده‌هایی مثل میکاپ و آرایش از آینه، بهتره که آینه نورپردازی هم داشته باشه. چون نور این آینه خیلی به بهتر پیش‌رفتن روند کار کمک میکنه.

آینه میز آرایش

در واقع با وجود آینه لامپی، نور در درست‌ترین حالت خودش قرار می‌گیره. چراکه در هنگام آرایش نور مقابل آینه بسیار اهمیت داره. همچنین نور باید به‌گونه‌ای باشه که سایه ایجاد نکنه. آینه لامپی به شکلی هست که این نور مورد نیاز رو در بهترین حالت خودش تنظیم می‌کنه. بنابراین ایده‌آل‌ترین آینه برای آینه میز آرایش، آینه لامپی هست. همچنین این آینه با نام‌های دیگه‌ای مثل آینه چراغ دار، آینه لامپ دار و آینه هالیوودی شناخته می‌شه. که تمامی این آینه‌ها ساختار کاملا یکسانی دارن و تنها نام‌های اون‌ها هست که متفاوته.

آینه بک لایت

آینه بک لایت هم همانند آینه لامپی دارای نورپردازی از خود هست که برای آینه میز آرایش بسیار مناسب و ایده‌آله. اما نورپردازی این آینه‌ها شکل دیگه‌ای با آینه لامپ دار داره. در این نوع آینه از چراغ‌های LED با شکل دیگه‌ای استفاده می‌شه. چراغ‌ها به صورت نواری و کم‌ضخامت در پشت آینه قرار داده می‌شن. درنهایت موجب می‌شه تا نورپردازی به صورت مخفی و از پشت آینه انجام بشه. اما در آینه چراغ دار نور از روی آینه ساطع میشه.

ولی چراغ‌های به کار رفته در هر دو نوع آینه یکسان هست و تنها شکل ظاهری اون متفاوته. همچنین لازم به ذکره که لامپ‌های ال ای دی دارای مزایای فوق‌العاده‌ای هم هستن. از جمله این که دارای مصرف انرژی کم و در مقابل اون طول عمر بالایی دارن. نور ایجاد شده شبیه‌ترین نور به نور طبیعی رو در بین لامپ‌های موجود مختلف داره.

آینه میز آرایش

در هر دو نوع آینه می‌تونن قابلیت‌هایی رو به صورت انتخابی روی آینه‌شون داشته باشن. به عنوان مثال تغییر رنگ نور برای نورپردازی میشه داشت یا این که میزان نور رو کم و زیاد کرد تا بشه نور مناسب دلخواه رو تنظیم کرد. نمایش ساعت و تاریخ نیز روی صفحه آینه می‌تونه نمایش داده بشه با اعداد انگلیسی یا فارسی که قابلیت انتخاب وجود داره.

از جذاب‌ترین قابلیت‌ها می‌تونه پخش موسیقی یا ویدیو باشه که از طریق اتصال آینه به بلوتوث تلفن همراه یا وای‌فای ممکن می‌شه. این امکان به‌قدری جالب‌توجه و جذاب هست که موجب شده تا این آینه‌ها تمایز بسیار ویژه‌ای از آینه‌های دیگه داشته باشن. همچنین مقاومت آینه و لامپ‌ها هم به قدری بالاست که به‌سادگی دچار شکستگی نمیشن.

انواع آینه میز آرایش می‌تونن اشکال مختلفی داشته باشه. اما رایج‌ترین اشکال برای این نوع از کاربرد آینه به شکل مربع، مستطیل و دایره هست. اما امکان برش آینه به شکل‌های دیگه و حتی اشکال خاص هندسی هم وجود داره.

آینه میز آرایش

ضمانت یکساله به صورت بی‌قید وشرط

مژده‌ای که عرضه‌ی این محصول برای مشتریان عزیز داره بی‌قید و شرط بودن ضمانت‌نامه‌ی اون هست. تا یکسال هر نوع عیب و ایرادی در کار بود به صورت رایگان براتون تعویض میشه و نمونه‌ دیگه‌ای براتون ارسال میشه. البته در صورتی که آینه بر اثر ضربه یا همچین مواردی دچار مشکل نشه. مثلا اگر لامپی که برای آینه کار گذاشته شده، دچار اختلال بشه ما براتون رایگان رفع می‌کنیم.

هر نوع آینه‌ای که مدنظر داشته باشین مثل آینه میز آرایش رو براتون خیلی با کیفیت و دقیقا مطابق خواسته خودتون تولید می‌کنیم. حتی در صورتی که آینه‌ سفارشی‌تون موردپسندتون قرار نگرفت، می‌تونین مرجوعش کنین. همونطور که خودتون هم در جریان هستین قیمت مواداولیه هر روز در حال تغییر و افزایشه، بنابراین برای این که بتونین آینه‌تون رو با قیمت مناسب‌تری و همچنین این خدمات دریافت کنین، می‌تونین با شماره‌ای که در قسمت پایین‌تر گذاشته شده، تماس بگیرین.

آینه میز آرایش نقش خیلی مهمی در دکوراسیون خونه یا آرایشگاه شما داره. پس برای انتخاب اون سعی کنین از آینه‌های مدرنی هم استفاده کنین تا بتونین فضای بهتری رو هم ایجاد کنین. و خودتون هم حس بهتری رو داشته باشین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تلفن جهت ارتباط تلفنی:

09901717305

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ