آینه لمسی گرد نوردار

آینه مزون و آینه آرایشگاه

سلام تو این مطلب قراره در مورد آینه مزون و آینه آرایشگاه صحبت کنیم و انواع و اقسام مدل‌های مختلف آینه‌های مدرن رو با همدیگه بررسی کنیم تا بتونین به بهترین نحو یه آینه‌ی کاربردی رو برای محیط کاری‌تون انتخاب کنین.

آینه نوری آرایشی

بدون شک تو عصر امروزی دیگه آینه‌های مدل قدیمی که از شیشه بری سر کوچه تهیه می‌شد کاربردی نداره و بهتره برای هر فضایی آینه‌ای کاربردی تهیه بشه تا کیفیت و کارایی اون محیط رو بالاتر ببره. افرادی که دنبال بهترین و به روز ترین آینه‌های موجود هستن جزو نفراتی محسوب می‌شن که دوست ندارن از رقیبان‌شون عقب بمونن و تموم تلاش‌شون رو می‌کنن تا بهترین‌ها رو برای محیط کاری خودشون فراهم کنن.

آینه مزون و آینه آرایشگاه
آینه مزون و آینه آرایشگاه

با انتخاب و سفارش اینترنتی یا تماس با تلفن همراه 09357015855 می‌تونین تو اولین زمان سفارش خودتون رو با دادن طرح پیشنهادی و ابعاد ثبت کنین و بدون اینکه استرس شکستگی در طی مسیر رو داشته باشین نصب شده تو محل کارتون تحویل بگیرین.با این کار تو زمان و هزینه‌ی خودتون هم خیلی صرفه جویی می‌کنین.

با خرید و سفارش از کارگاه آینه‌ها از ضمانت و گارانتی یک ساله بهره‌مند می‌شین و اگه آینه‌ی مزون یا آرایشگاهی شما دچار مشکلی بشه با یه تماس همکاران ayneha درصدد رفع اون برمیان.و آینه‌ی شمارو تعمیر و یا تعویض می‌کنن.در ادامه در مورد انواع آینه مزون و آینه آرایشگاه و مدل‌های مختلف اون باهاتون صحبت می‌کنیم.با ما همراه باشین…

آینه مزون و آینه آرایشگاه
آینه مزون و آینه آرایشگاه

انواع آینه مزون و آینه آرایشگاه

  • آینه مزون و آینه آرایشگاه مدل بک لایت
  • آینه مزون و آینه آرایشگاه مدل هالیوودی
  • آینه مزونی و آرایشگاهی مدل قاب‌دار
  • آینه مزون و آینه آرایشگاه مدل دوطرفه
  • آینه مزون و آینه آرایشگاه مدل آویزی
  • آینه مزونی و آرایشگاهی مدل حکاکی شده
  • آینه مزونی و آرایشگاهی مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه مزون و آینه آرایشگاه مدل لمسی و حسگری

آینه مزون و آینه آرایشگاه مدل بک لایت

این نوع آینه‌ی بک لایت رو شما در هر نوع مکانی که دوست دارین می‌تونین استفاده کنین.آینه‌های بک لایت به اون فضا درخشندگی و مدرنیته بودن خاصی میده و به نوعی لاکچری و جذاب محسوب می‌شه.

سیستم این نوع آینه‌ها هم طوری تعبیه می‌شن که از پشت آینه به طور مخفی چراغ‌های ال ای دی گذاشته می‌شه و یه نور لایت و ملایمی رو به اطراف آینه برای جذابیت و منحصر به فرد بودن ساطع می‌کنه.پیشنهاد ما برای سالن‌های آرایشی و مزون‌هایی که دوست دارین خاص باشه استفاده از این نوع آینه‌هاست.

آینه مزون و آینه آرایشگاه
آینه مزون و آینه آرایشگاه

آینه مزون و آینه آرایشگاه مدل هالیوودی

آینه‌های هالیوودی آینه‌هایی هستن که بیشتر مورد استفاده‌ی میکاپ کارا و گریمورهای حرفه‌ای هست.علت استفاده‌ی اونا هم از این آینه بیشتر به خاطر داشتن نور خیلی زیاد و مناسبیه که باعث می‌شه تموم مشکلات و ایرادات کار رو پیدا کنن و درصدد بهتر کارکردن برای مشتری بربیان.

آینه مزون و آینه آرایشگاه
آینه مزون و آینه آرایشگاه

به طور کلی سیستم این آینه‌ها طوری تعبیه شده که دور تا دور آینه رو به فواصل و اندازه‌ی مرتب و یکسان لامپ‌هایی زده بشه تا یه نور یکنواخت رو وارد محیط کنه.اما امروزه از این آینه‌ها تو مزون‌ها ،بوتیک ها و حتی اتاق خواب‌ها هم به خاطر زیبایی و منحصر به فرد بودنشون گذاشته و استفاده می‌شه.

آینه مزونی و آرایشگاهی مدل قاب‌دار

هر نوع آینه‌ای که داشته باشین چه از نوع بک لایت و چه از نوع هالیوودی یا از نوع ساده می‌تونین بنابر سلیقه‌ی خودتون برای اون‌ها قاب تهیه کنین.اما به این نکته توجه داشته باشین که برای انتخاب قاب حتما یه سری موارد رو رعایت کنین تا داشتن قاب آینه باعث بی نظمی و نازیبایی در محیط کاری‌تون نشه.

آینه مزون و آینه آرایشگاه
آینه مزون و آینه آرایشگاه

اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشین اینه که توجه کنین که طراحی و دکوراسیون شما به چه سبکیه.به طور کلی اگه محل کارتون به سبک سلطنتی طراحی شده می‌تونین از رنگ‌های گرمتر مثل طلایی یا قهوه‌ای استفاده‌ی بیشتری کنین اما اگه سبک مدرنی دارین بهتره از رنگ‌های خنثی مثل طوسی ، مشکی و یا حتی سفید استفاده بیشتری کنین.بعد از اینکه سبک و مدل و رنگ قاب آینه‌ی خودتون رو انتخاب کردین بهترین کار انتخاب جنس قابه.قاب‌ها می‌تونن از جنس‌های فلزی، چوبی،ام دی اف، یو پی وی سی و یا حتی شیشه‌ای باشن.که بنابر سلیقه و کارآیی هرکدوم می‌تونن متفاوت عمل کنن.

به طور مثال برای محیطی که آب و هوای شرجی داره بهتره از متریالی مثل چوب که زود پوسیده میشه و آفت می‌زنن استفاده نشه و بهترین متریال برای این موارد یو پی وی سی یا همون پلاستیک فشرده‌اس که انواع و اقسام مدل‌هارو می‌شه با این متریال طراحی و اجرا کرد.

آینه مزون و آینه آرایشگاه
آینه مزون و آینه آرایشگاه

آینه مزون و آینه آرایشگاه مدل لمسی و حسگری

اگه مدل انتخابی شما به صورت چراغ‌دار تعبیه شده و مدل هالیوودی یا بک لایت رو برای خودتون انتخاب کردین باید بتونین از طریقی این آینه رو خاموش و روشن کنین.یکی از این راه‌ها اینه که به وسیله‌ی انگشت دستاتون نقطه‌ای که بر روی آینه تعبیه شده رو لمس کنین با این کار می‌تونین آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین و یا حتی شدت نورش رو کم و زیاد کنین.اگر آینه‌ای که انتخاب کردین چند نور داشته باشه حتی می‌تونین نور آینه رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین.

آینه مزون و آینه آرایشگاه
آینه مزون و آینه آرایشگاه

آینه مزونی و آرایشگاهی مدل ریموت‌دار کنترلی

روش دیگه برای خاموش و روشن کردن و یا کم و زیاد کردن شدت نور تو آینه‌های بک لایت با هالیوودی از راه ریموت کنترله.با در دست داشتن یه ریموت کنترلی به راحتی می‌تونین تو هر کجایی از محل کارتون که وایسادین آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین.یه مزیت خوبی که این نوع مدل به نسبت آینه‌های حسگر داره اینه که دیگه لازم نیست کنار آینه‌تون باشین و با لمس آینه لکی رو بر روی آینه برجای بذارین.به طور کلی پیشنهاد ما برای آینه‌های نوری استفاده از ریموت کنترلی و جایگزین کردن اون با روش‌هایی دیگه‌اس.

آینه مزون و آینه آرایشگاه
آینه مزون و آینه آرایشگاه

آینه مزونی و آرایشگاهی مدل حکاکی شده

شما هر نوع مدل آینه‌ای که انتخاب کنین با توجه به بودجه و سلیقه‌ای خودتون می‌تونین این آینه رو حکاکی کنین و برند و لوگوی مخصوص به کار خودتون رو روش تعبیه کنین.با این کار علاوه بر اینکه در کنار مردم بیشتر شناخته می‌‌شین باعث می‌شه حرفه‌ای و تخصصی‌تر به شغل‌تون نگاه کنین و خودتون رو دارای رسمیت بدونین.این کار با دستگاه‌های مخصوص که سی ان سی نام داره به اصطلاح سندپلاست می‌شه و یه لایه از روی آینه برداشته می‌شه و طرح و لوگوی مورد نظر روی آینه حکاکی می‌شه.

آینه مزونی و آرایشگاهی مدل آویزی

امروزه تو صنعت مد اروپا آینه‌های جدیدی طراحی شدن که به دیوار میخکوب نمی‌شن و با استفاده از المان و ابزارهای خاصی از سقف آویزون میشن این ابزارها می‌تونن قلاب و یا زنجیرهای رنگی یا حتی طناب‌های زیبایی باشم که باعث زیباتر شدن محیط بشن.علاوه بر اون با این روش دیگه احتیاجی به میز و پایه برای آینه نخواهیم داشت و به طوری می‌تونه صرفه‌ی اقتصادی هم برای اون شغل داشته باشه.در زیر چند نمونه از آینه‌های زیبای اروپایی که مدل آویزی هستن آورده شده.چون در ایران این مدل آینه‌ها کمتر استفاده شده به خاطر همین این آینه‌ها به نوعی خاص و جذاب هستن.

آینه مزون و آینه آرایشگاه
آینه مزونی و آینه آرایشگاهی

با یکبار سفارش دادن به کارگاه آینه‌ها و مطمئن شدن از محصولات باکیفیت علاوه بر اینکه از تولیدات ایرانی حمایت می‌کنین باعث پیشرفت و ترقی خیلی از هموطنان خودتون خواهید شد.

راه های ارتباطی با ما برای مشاهده محصول و خرید حضوری

: آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن🔷🔷🔷🔷

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ