عکس آینه نوردار

آینه مزون لوکس و شیک

استفاده از آینه مزون لوکس و شیک تو خونه‌ها و فضاهای کوچک باعث میشه تا فضا بزرگتر به نظر بیاد و تلالو نور تو آینه فضا رو روشن‌تر و شفاف‌تر کنه. همچنین از انواع آینه‌ها به عنوان عنصری انرژی بخش تو فضا یاد میشه و تو فنگ شویی نیز آینه‌ها رو به خاطر روشنایی اون‌ها نمادی از آب می‌دونن که به فضا آرامش _ گستردگی _ تازگی و آرامش می‌بخشن.

یکی از ایده‌های مبتکرانه و خلاقانه‌ای که میشه تو خونه به کار برد و استفاده کرد و همچنین بدون داشتن کمترین هزینه فضای خونه رو بزرگتر کرد استفاده از انواع آینه نوری مزون هست. استفاده از آینه قدی تو منازل لوکس از گذشته‌ها تا به امروز متداول و شایع بوده هست اگه چه انواع آینه به شکل کاربردی و با انواع طرح‌ها و قاب‌ها تو منزل و سالن‌های مزون استفاده میشه ، ولی افرادی که به دنبال داشتن فضاهایی متفاوت و گوناگونی هستن ، از آینه‌ها به عنوان یه عنصر دکوراتیو تو فضا سازی‌ها استفاده می‌کنن.

آینه کاری آرایشگاه
بروزترین آینه مزونی لوکس و شیک

آینه مزون لوکس و شیک تو اتاق‌های کوچک

یه آینه مزون لوکس و شیک بزرگ تو اتاق کوچک توهم عمق و بزرگی محیط رو ایجاد می‌کنه. پس اگه چنین آینه‌ای بزرگ رو تو یه محیط کوچک استفاده کنین اون محیط رو از نظر ظاهری شیک و لوکس می‌کنه. اگه دوست داشتین می‌تونین آینه رو بالای میز غذاخوری روی دیوار نصب کنین تا انعکاسی از لوستر اتاقتون باشه و یا اینکه در بالای تابلو یا اثر هنری مورد علاقه تون نصب کنین. البته دقت کنین که ارتفاع اون رو به قدری بالا نبرین که سقف رو نمایش بده. ولی اگه فردی ماجراجو هستین می‌تونین از آینه‌های قدی بزرگتر استفاده کنین و حس هیجان بیشتری به فضا بدین.

آینه مزون لوکس و شیک
بروزترین آینه مزونی لوکس و شیک

مدل‌های جدید آینه مزون لوکس و شیک برای همه سلیقه‌ها

تو این مقاله از سایت آینه‌ها انواع مدل‌های جدید آینه مزون لوکس و شیک برای همه سلیقه‌ها و نحوه به کار‌گیری اون‌ها رو تو دکوراسیون خونه و سالن‌های مزون بررسی کردیم. با صرف فقط چند دقیقه برای مطالعه این مقاله ، دیگه سوالی در‌ مورد سبک آینه‌های مزون لوکس و مدرن قدی جدید نخواهید داشت.

آینه مزون ارومیه
بروزترین آینه مزونی لوکس و شیک

آینه مزون لوکس و شیک قدی مدرن ، طرفدار دکوراسیون ساده و بی‌آلایش 

خطوط بی‌آلایش و ساده تو سبک مدرن حرف اول رو می‌زنه. آینه مزون لوکس و شیک قدی سبک مدرن باید به دور از تزئینات و تجمل‌گرایی و در‌ عین حال ، باید آرامش‌بخش و عملکرد‌گرا باشه. به طور‌ کلی ، تو سبک مدرن به عملکرد و هدف استفاده از وسایل بیشتر توجه میشه. استفاده از آینه‌های مزون قدی مدرن تو خونه‌های نقلی و کوچک باعث ایجاد فضایی دلباز و دلنشین میشه. اکثراً مدل آینه‌های مزون قدی مدرن بدون فریم هست. ولی تو طرح‌های هندسی ساده دایره‌ای یا فریم‌دار نازک نیز ساخته و تولید میشه.

آینه مزون ارومیه
بروزترین آینه مزونی لوکس و شیک

آینه مزون لوکس و شیک قدی دیواری با کشو برای اتاق‌های کوچک

آینه‌های مزون قدی کشو‌دار برای اشخاصی مناسب هست که وسایل و لوازم فراوان یا فضای کمی دارن. تو این حالت میز آرایش به تنهایی کافی نیست. با قرار دادن یه آینه‌ قدی لوکس و شیک کشو‌دار تو اتاق راهرو ، فضایی برای وسایل اضافی به وجود خواهد اومد. کشو‌های آینه قدی تو زیر یا پشت اون تعبیه میشه. سبک کمد‌های زیر آینه قدی ، کشویی هست و کمد‌های ریلی تو پشت آینه تعبیه میشه.

آینه‌های مزون قدی کشو‌دار رو تو راهرو‌ها نیز استفاده می‌کنن. طراحی این این نوع آینه‌ها با آینه قدی اتاق خواب متفاوت هست. وجه تمایز اون تو فضایی هست که به عنوان جالباسی در کنار آینه قدی یا درون کمد پشت آینه ساخته و تولید میشه که تو راهرو ورودی خونه‌ها بیشترین کاربرد رو داره.

آینه گریم
بروزترین آینه مزونی لوکس و شیک

آینه مزون لوکس و شیک قدی چوبی گرما‌بخش اتاق‌هایی به سبک روستیک

سبک معماری روستیک مربوط به آمریکا و کانادا هست که تو طول زمان دست‌خوش تغییرات مفیدی شده هست. فراوانی المان خام و دست‌ نخورده طبیعی تو سبک روستیک خیلی به چشم میاد. به عنوان مثال ، استفاده از چوب‌های برش‌خورده برای قاب آینه مزون لوکس و شیک قدی یکی از مواردی هست که تو فضایی با دیوار‌های به رنگ سفید و کف‌پوش‌های چوبی ، گرما رو به محیط سالن و خونه میاره. رنگ‌های طبیعی بهترین انتخاب تو سبک روستیک هست. در‌ نتیجه تو انتخاب قاب آینه لوکس و شیک قدی به سبک روستیک از رنگ‌های قهوه‌ای یا کرم سوخته استفاده کنین.

از اون جایی که رنگ‌های به کار رفته تو این سبک عموماً خنثی و طبیعی هست ، برای رنگ بخشیدن به اتاق کودک می‌تونین از برچسب دیواری استفاده کنین.

آینه مزون لوکس و شیک
بروزترین آینه مزونی لوکس و شیک

آینه مزون لوکس و شیک قدی پایه‌دار ، مناسب برای شیک‌پسندان

آینه‌های مزون پایه‌دار جزو پر‌طرفدار‌ترین آینه‌های قدی هستن. با این حال ، برای چیدمان این آینه مزونی محدودیت وجود داره. چون که پایه‌های اون فضای زیادی رو اشغال می‌کنن. ولی محبوبیت بالای اون‌ها به خاطر هماهنگی آینه قدی پایه‌دار با انواع سبک‌های مختلف هست. آینه‌های مزونی قدی پایه‌دار رو علاوه بر سالن‌های مزون میشه تو نشیمن یا اتاق خواب ، در کنار دراور لباس قرار داد. آینه مزون لوکس و شیک پایه‌دار تو اتاق‌هایی با سبک‌های مدرن ، روستیک ، کلاسیک و حتی آرت دکو به خوبی هماهنگ میشه. پایه‌های آینه قدی مزونی به دو شکل ثابت و متحرک {چرخ‌دار} ساخته و تولید میشه. انتخاب نوع پایه‌ها به نیاز هر فرد بستگی داره.

انواع آینه متحرک نوری
بروزترین آینه مزونی لوکس و شیک

آینه مزون لوکس و شیک دیواری ، آینه‌های ثابت بهترین مدل برای پذیرایی

آینه مزون لوکس و شیک ثابت برای فضاهایی عالی و مناسب هست که جای خالی مناسبی برای آینه‌های متحرک وجود نداره. معمولاً این آینه‌ها رو میشه روی کمد ، دیوار یا درب‌های مورد‌ نظر نصب یا وصل کرد. علاوه بر این کاربرد تزئینی نیز داره. در این صورت ، محیط رو باز‌تر و روشن‌تر نشون میده. اشغال نکردن فضا اصلی‌ترین مزیت به کاربردن آینه مزون لوکس و شیک قدی دیواری است. معمولا آینه قدی دیواری مزونی با ابعاد بزرگ رو تو فضای پذیرایی استفاده می‌کنن.

عکس آینه مزون
بروزترین آینه مزونی لوکس و شیک

آینه مزون لوکس و شیک قدی کلاسیک اتاقی به سبک کاخ‌های دوران میانی

تو قرون وسطی ، وقتی که هنوز زندگی تو کاخ‌‌های کاخ گلستان و ورسای فرانسه جریان داشت ، از آینه‌های پر‌ زرق و‌ برق برای دکور کاخ‌ها استفاده میشد. این آینه‌ها به‌ سبک کلاسیک شناخته شدن. استفاده از مبل‌های استیل و آنتیک تو نشیمن منزل ، به کار‌گیری رنگ‌های طبیعی تو دکوراسیون و قرار دادن اکسسوری‌های آنتیک برای تزئین محیط از ویژگی‌های سبک کلاسیک هست. اگه شما نیز خونه‌ای به این سبک دارین ، استفاده از آینه لوکس و شیک قدی کلاسیک ، دکوراسیون محیط نشیمن یا اتاقتون رو تکمیل خواهد کرد. 

علاوه‌ بر پر‌ استفاده بودن آینه‌های مزونی با قاب فلزی و رنگ‌های گرم ، آینه‌های دکوراتیو با طرح‌های هندسی ظریف نیز تو سبک کلاسیک کاربرد داره. معمولاً آینه‌های دکوراتیو سبک کلاسیک ، یه دیوار رو به طور‌ کامل می‌پوشونن و جلوه‌ای سلطنتی به محیط می‌بخشن. قرار دادن آینه کلاسیک روی بوفه کوتاهی که به همون سبک ساخته و تولید شده ، برای قسمت ورودی خیلی مناسب هست و جلوه‌ای لوکس و شیک به خونه می‌بخشه.

آینه مزون لوکس و شیک
بروزترین آینه مزونی لوکس و شیک

آینه مزون لوکس و شیک سلطنتی مطابق با سلیقه افراد خاص‌پسند

خونه‌هایی به سبک دکوراسیون سلطنتی با اکسسوری‌های بزرگ و گرون‌قیمت از آینه مزون لوکس و شیک سلطنتی بیشتر استفاده می‌کنن. قاب آینه مزون لوکس سلطنتی ، پر از تزئینات و به رنگ طلایی هست معمولاً آینه‌های مزون سلطنتی تزئیناتی بیشتر از آینه‌های کلاسیک دارن. قاب آینه‌های سلطنتی لوکس تراشکاری خیلی بیشتری به نسبت آینه کلاسیک داره.

معمولاً سبک سلطنتی مخصوص افراد و اشخاص خاص پسند و خونه‌های بزرگ هست که از وسایلی بزرگ با مبلمان فاخر ، مجسمه‌های فریبنده ، کوسن‌های بزرگ و لوکس استفاده شده هست. مواد اولیه قالب تو دکوراسیون سبک سلطنتی چرم هست. همچنین با اضافه کردن تراشکاری چوب برای ساخت وسایل مختلف ، میشه متریال قالب سبک کلاسیک رو تو سبک سلطنتی نیز به کار برد و استفاده کرد.

آینه مزون ارومیه
بروزترین آینه مزونی لوکس و شیک

آینه مزون دکوراتیو و طرح‌دار زیبایی بخش فضای سالن و خونه

آینه‌های دکوراتیو ، برای تزئین دکوراسیون داخلی سالن‌های مزون و خونه استفاده میشه. معمولاً این آینه‌ها به شکل‌های مختلف و گوناگون هندسی برش داده میشن. آینه‌های قدی دکوراتیو رو تو هر جای خونه میشه استفاده کرد. هدف از استفاده این نوع آینه‌ها ، زیبایی و قشنگی بیشتر دکوراسیون هست. استفاده از آینه‌های مزون دکوراتیو برای سبک مدرن و کلاسیک مناسب هست. مخصوصاً تو خونه‌های کوچک آپارتمانی ‌آینه‌های دکوراتیو و طرح‌دار با منعکس‌ کردن نور باعث دلباز شدن و زیبایی فضای خونه میشن.

آینه مزون لوکس و شیک
بروزترین آینه مزونی لوکس و شیک

آینه مزون هالیوودی با نور مخفی هوشمند

انواع آینه‌های هالیوودی چراغ‌دار تو بین خانم‌ها خیلی طرفدار داره. به انواع آینه‌های قدی با لامپ‌های حباب‌دار آینه هالیوودی نیز گفته میشه. ساخت و تولید این آینه‌ها تو خونه نیز امکان‌پذیر هست. ولی نوع مدرن‌تر و امروزی این آینه‌ها ، آینه‌ ال ای دی دار هوشمند هست. این آینه‌ها با لامپ‌های نواری مخفی ساخته میشه که نور اون از طریق ریموت ، حسگر دکمه یا لمسی ، خاموش یا روشن میشه. نور این لامپ‌های نواری نسبت به آینه ایستاده هالیوودی کمتر هست و تصویری طبیعی‌تر تو آینه نمایش داده میشه.

آینه مزون لوکس و شیک
بروزترین آینه مزونی لوکس و شیک

برای بروزترین سفارشات با سایت آینه‌ها در ارتباط باشین

شما عزیزان شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما مشتریان عزیز می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه مزون لوکس و شیک در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات سایت آینه‌ها تحویل بگیرین.

اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه مزون لوکس و شیک خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ