آینه مزون لوکس در کرج

آینه مزون لوکس در کرج

امروزه تو این دوران میشه برای جذابیت و لاکچری کردن فضای داخلی سالن مزون و منزل با استفاده از آینه مزون لوکس در کرج طراحی‌های جدیدی از دکوراسیون رو برای سالن مزون یا پذیرایی یا اتاق خواب ایجاد کنین که این وسایل فضای سالن و خونه رو می‌تونه گرم‌تر و صمیمی‌تر کنه و سبب بشه که شما اطراف خودتون رو وسیع‌تر و بزرگ‌تر ببینین و فضای سالن و خونه رو بزرگ‌تر از اندازه واقعی خودش تصور کنین.

میشه آینه مزون لوکس و شیک رو با لوستر و یا سایر وسایل موجود تو سالن مزون و یا پذیرایی ست کرد و یا با استفاده از این آینه مزونی تو اتاق خود یه فضا و نمای جدید و گسترده رو به وجود آورد که این آینه‌ها برای فضاهای مختلف تو اندازه‌ها و ابعاد گوناگون و متفاوتی تولید میشن و هر کدوم از آینه‌ها مناسب مکان خاصی می‌باشن و طراحی اون‌ها به گونه‌ای هست که تو کمترین فضا میشه اون رو جای داد و از اون استفاده کرد و لذت برد ، استفاده از این نوع آینه‌های مزون اعتماد به نفس افراد رو تا حد خیلی زیادی بالا می‌بره.

آینه مزون ارومیه
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه مزون لوکس در کرج

نصب آینه مزون لوکس در کرج داخل خونه

آینه مزون لوکس در کرج رو می‌تونن به روی دیوار و یا به صورت قطعه‌ای به روی یکدیگه نصب بشن و با استفاده از پایه‌های مناسب تو راهرو منزل و یا اتاق خواب قرار بگیرن تا در موقع خروج از منزل فرد بتونه وضعیت ظاهری خودش رو درون اون به صورت کامل و تمام قد بررسی کنه و در صورت وجود نقص و یا نا آراستگی اون رو برطرف کنه.

قالب‌بندی آینه دکوراتیو مزونی تو مدل‌های سنتی و مدرن موجود هست که بعضی از اون‌ها به صورت تلفیقی از مدل‌های جدید و قدیمی طراحی شدن و قابلیت ست شدن با سرویس مبلمان منزل ، پرده‌ها، رنگ درب و پنجره و سایر وسایل اتاق رو دارا می‌باشن و با این کار جلوه خیلی زیبا و چشم نوازی برای فضای داخلی منزل به وجود میاد.

آینه مزون لوکس در کرج
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه مزون لوکس در کرج

آینه مزون لوکس در کرج جدید و مدرن

برای به وجود آوردن یه فضای خیلی ظریف و شیک میشه از آینه مزون لوکس در کرج استفاده کرد که نمونه‌های جدید و مدرن اون امروزه با طرح‌ها و مدل‌های خیلی متنوعی تو بازار ارائه میشه و هر کدوم از این محصولات دارای قیمت خاصی هستن که بر اساس نوع جنس فریم که ممکن هست پلاستیکی ، چوبی و یا فلزی باشه و سایر عوامل دیگه قیمت گذاری میشن و بعضی از مدل‌های اون فضای اتاق رو می‌تونه تا حد خیلی زیادی دگرگون کنه و نمایی خیلی جذاب و شیکی به اون بده.

آینه مزون لوکس در کرج
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه مزون لوکس در کرج

بعضی از نمونه‌های چوبی آینه دیواری مزونی اون اگه با کمدها و کابینت‌های منزل ست بشه می‌تونه نمایی قدیمی و سنتی به همراه داشته باشه که این ویژگی خیلی چشم نواز می‌تونه باشه. آینه‌های لوکس ، مدرن و جدید باعث میشه که منزل و فضای خونه شما عزیزان در چشم دیگرون خیلی شیک و عالی به نظر برسه و توجه بیشتر مهمونان رو می‌تونه جلب کنه که این آینه‌ها می‌تونن با فریم‌های گوناگون و مختلفی ساخته شده باشن و تو طراحی اون‌ها از سبک‌های مدرن و سنتی ممکن هست که استفاده شده باشه.

آینه مزون لوکس در کرج
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه مزون لوکس در کرج

قاب‌های آینه مزون لوکس در کرج

بعضی از قاب‌های فلزی آینه مزون لوکس در کرج به صورت آبکاری‌های نقره‌ای تزئین شده هست که نمای خیلی لوکس ، شیک و لاکچری داره و می‌تونه نمای سالن و منزل رو دو چندان جذاب کنه به طوری که نور به اون‌ها بتابه درخشندگی خیلی فوق العاده‌ای دارن و نگاه مشتریون و مهمونا رو می‌تونه به خود خیره کنه.

اگه دکوراسیون و لوازم سالن و منزل شما سلطنتی هستن و احساس می‌کنین که باید آینه مزون لوکس مورد نظر با سایر وسایل هارمونی داشته باشه باید از مدل‌های این آینه جدید استفاده کنین چون که این آینه‌ها تو طرح‌های گوناگون و مختلفی تولید میشن و هر کدوم از اون‌ها دارای رنگ و طرح خاصی هستن که با استفاده از اون میشه مدل مورد نظر آینه رو پیدا کرد و اون رو با سایر لوازم سالن و منزل ست کرد.

این آینه‌ها معمولا به صورت تاج‌دار هستن که حاشیه فریم اون‌ها دارای نقش و نگارهای گوناگون و مختلفی به صورت گلدار و به رنگ‌های طلایی می‌باشن که تو هر جایی از سالن و منزل می‌تونن مورد استفاده قرار بگیرن و استفاده بشن که نمونه‌های بزرگ و ابعاد وسیع اون رو بهتر هست که تو سالن مزون و راهرو و یا پذیرایی قرار داد تا برای استفاده همه اعضای خانواده و مهمونها در دسترس باشه.

بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه مزون لوکس در کرج
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه مزون لوکس در کرج

آینه مزون لوکس در کرج برای اتاق پذیرایی تو منزل

اغلب افراد تو منازل خودشون آینه‌های مزون لوکس که ممکنه همراه با کنسول باشن و یا به شکل دراور طراحی شده باشن که داخل قاب آینه قرار می‌گیرن و برای پذیرایی استفاده می‌کنن و اون‌ها رو تو جهت زیباتر ، شیک‌تر و جذاب‌تر شدن فضا استفاده می‌کنن و برای این منظور انواع نمونه‌ها و مدل‌های خیلی شیک اون‌ها همیشه توسط مشتریان انتخاب میشن که تولید کنندگان نیز مدل‌های خیلی قشنگ ، زیبا و جذاب رو برای مشتریان تولید می‌کنن.

یکی از محبوب‌ترین و بروزترین نمونه‌های موجود تو بازار از آینه قدی برای مزون مدل سلطنتی این نوع آینه‌ها هست که از لحاظ ظاهری خیلی جذاب و شیک می‌باشد که معمولا به روی کنسول قرار می‌گیرن و یا به روی زمین تکیه داده میشن.

این محصولات امروزه تو رنگ‌ها و اندازه‌های دیگه‌ای نیز تولید میشن و با توجه به درخواست بسیار زیاد مشتریان نمونه‌های مختلف و گوناگون اون‌ها تو مدل‌های مختلف با اندازه‌های متفاوت تو بازار پیدا میشن که هر کدوم از اون‌ها برای مکان‌های خاصی تهیه میشن و زیبایی و جذابیت بالایی رو برای فضای مورد نظر به وجود میاورن.

وجود آینه قدی تو هر خونه‌ای ضروری هست و همونطور که می‌دونی با استفاده از آینه تمام قد افراد می‌تونن نقص و عیب‌های ظاهری خود رو اصلاح کنن و آراستگی خاصی رو برای خود به وجود بیارن و از این رو هیچ کس حاضر نیست بدون بررسی کردن وضعیت ظاهری خودش از منزل خارج بشه که به این سبب نقش آینه به ویژه نمونه قدی اون تو هر خونه خیلی مهم هست.

آینه مزون لوکس در کرج
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه مزون لوکس در کرج

سفارشات از سایت آینه‌ها برای شما که لایق بهترین‌ها هستین

به امکانات و محصولات مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها به زندگی‌تون روح و تازگی ببخشین ، شما عزیزان شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما دوستان عزیز می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه مزون لوکس در کرج در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه‌ها تحویل بگیرین.

قیمت بروزترین محصولات ما از قیمت تمام فروشگاه‌هایی که می‌شناسین کمتر و مناسب هستش ، شما عزیزان اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه مزون لوکس در کرج خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه‌ها آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ