آینه دکوراتیو مزونی

آینه دکوراتیو مزونی

آینه قدی مزونی
آینه دکوراتیو مزونی

آینه‌های دکوراتیو مزونی یکی از اصلی‌ترین وسایل ضروری در مزون‌ها هست.بعضی از شغل‌ها وسیله کاربردی و مهم اونا آینه است،مثل مزون‌های خیاطی،مزون‌های لباس،و آرایشگاه‌های زنانه و آرایشگاه‌های مردانه.و انتخاب یک آینه مناسب که هم نیاز ما رو برطرف کنه و هم فضا رو زیبا کنه و هم‌خونی با دکوراسیون سالن داشته باشه خیلی مهمه.

آینه دکوراتیو مزونی در سبک‌ها و طرح و رنگ‌های مختلفی طراحی می‌شه و به مرحله تولید می‌رسه.با داشتن یک فضای زیبا با آینه‌های دکوراتیو این حس خوب رو به مشتری انتقال میده که او برای شما ارزشمند و مهمه و شما دوست دارین به مشتری خود حسی بی‌نظیر رو هدیه کنین.همین امر باعث می‌شه تا مشتری شما یک مشتری ثابت بشه و با این کار مزون شما در ذهن او می‌مونه و همیشه شما براشون انتخاب اول هستین.

آینه دکوراتیو‌ مزونی
آینه دکوراتیو مزونی

برای ساخت آینه دکوراتیو مزونی از مرغوب‌ترین آینه‌های موجود در بازار استفاده می‌شه که این آینه رو نیز برای محصولات صادراتی استفاده می‌کنن.

و شما با داشتن و سفارش آینه از کارگاه آینه‌ها یک محصول دقیقاً مشابه به محصول خارجی ازلحاظ زیبایی،کیفیت رو دارین.برای اینکه خیال شما رو راحت کنیم و این اطمینان رو به شما عزیزان بدیم تا یک خرید آسوده رو داشته باشین برای تمامی آینه‌ها یک سال گارانتی در نظر گرفتیم.

آینه دکوراتیو مزونی بک لایت

آینه دکوراتیو مزونی
آینه دکوراتیو مزونی

یکی از زیباترین و پرفروش‌ترین آینه‌های تولیدی آینه دکوراتیو بک لایت هست.در پشت آینه دکوراتیو مزونی یک چراغ ال‌ای‌دی نواری نصب می‌کنن و هنگام روشن شدن یک هاله نور زیبا دورتادور آینه ایجاد می‌کنه.برای اینکه از این نور بیشتر استفاده بشه و کارایی نیز داشته باشه هم آینه رو سندبلاست می‌کنن و هم می‌توان دو ردیف نوار ال‌ای‌دی نصب کرد تا پرنورتر و در زاویه ای بهتر بتابه.

به‌صورت قاب دورتادور آینه رو طرح‌هایی رو ایجاد می‌کنیم و با دستگاه مخصوص قسمت‌های مشخص‌شده رو می‌تراشیم تا جیوه آینه از آینه جدا بشه.بعد از اینکه جیوه رو جدا کردیم قسمت جداشده مانند یک شیشه مات می‌شه که نور از اون قسمت به‌راحتی عبور می‌کنه.و موقع روشن کردن نور ال‌ای‌دی ها از اون قسمت‌های سندبلاست شده نور به سمت روبرو می‌تابه و یک آینه‌ی دکوراتیو مزونی زیبا رو درست می‌کنه.

آینه دکوراتیو مزونی چراغ‌دار

آینه دکوراتیو مزونی
آینه دکوراتیو مزونی

اگر از آینه در مزون درست استفاده بشه ،می‌تونه نکته نظر چشم‌گیر مکان شما باشه. حال اگر از نوع چراغ‌دار آینه مزون استفاده کنین، گیرایی محیط شما چند برابر می‌شه. می‌پرسید چرا؟ نگاهی به آینه چراغ‌دار مزون بیاندازین. آینه‌ای باکیفیت با چراغ‌های نورانی زیبا روی اون، بسیار زیبا و چشم‌نواز هست.


این آینه در کنار چشم‌نوازی، به دلیل نوری که داره، لباسی که مشتری بر تن داره رو زیباتر نشون میده. کسی که بخواد فروش بالاتری داشته باشه بدون شک به این آینه نیاز داره.
چراغ‌های روی این آینه قابلیت استفاده از رنگ‌های مهتابی و آفتابی رو داره. حتی می‌تونین به‌صورت یکی در میون از رنگ‌های مختلف استفاده کنین.

طریقه‌ی خاموش و‌ روشن کردن چراغ آینه‌ها به سلیقه‌ی شما وابسته اس. زیرا می‌تونین از انواع لمسی، ریموتی، حرکت دست یک نوع رو انتخاب کنین.

شما می‌تونین این آینه رو به‌صورت ایستاده و یا دیواری تهیه کنین. نوع ایستاده می‌تونه به‌صورت ثابت و یا متحرک باشه. در نوع متحرک اون در زیر پایه‌ها چرخ نصب می‌کنیم که به‌راحتی در هرجای مزون بتونین استفاده کنین.

آینه دکوراتیو مزونی
آینه دکوراتیو مزونی

بهترین گزینه‌ها برای انتخاب یک آینه‌ دکوراتیو مزونی چیست

برای انتخاب یک آینه‌ی مزونی باید به نکاتی توجه کرد که در ادامه مقاله درباره اونا توضیح می‌دیم.

به‌صورت قدی باشه

آینه دکوراتیو مزونی
آینه دکوراتیو مزونی

آینه‌های مزون باید به‌صورت قدی باشن زیرا کسی که برای پرو لباس به مزون شما میاد انتظار داره یک آینه‌ای باشه تا خودش رو به‌صورت سرتاپا و قدی ببینه.

آینه‌های قدی یکی از وسایل پرکاربرد و مهم یک مزون لباس‌فروشی و خیاطی هست و وجود یک یا چند تا آینه‌ی قدی مزونی الزامیه.داشتن یک آینه‌ی دکوراتیو قدی مزونی نیز علاوه بر کارایی که داره فضا رو نیز زیبا می‌کنه.پس با این حساب باید یک آینه‌قدی دکوراتیو در مزون داشته باشین.

بک لایت یا چراغ‌دار باشه

آینه دکوراتیو مزونی
آینه دکوراتیو مزونی

برای یک مزون داشتن یک آینه لامپی و یا بک لایت نیاز هست زیرا برای دید بهتر و دقیق‌تر و درنهایت انتخابی‌درست تر شما نیاز به نور کافی دارین.برای داشتن یک آینه و داشتن نور بهترین گزینه آینه بک لایت و یا آینه لامپی می‌باشد.

می‌توان برای نور این آینه‌ها از لامپ و ال ای دی های رنگی نیز استفاده کرد که هم فضایی زیبا و آینه دکوراتیو مزونی داشته باشین و هم نیاز مشتری‌تون رو برطرف کنین.با داشتن یک فضایی زیبا به مشتری خود این حس رو میدین که او برای شما مهم و باارزش هست.

یک آینه سرتاسری و یا بزرگ نیاز دارین

آینه دکوراتیو مزونی
آینه دکوراتیو مزونی

حتماً شما هم این حس رو تجربه کردین که وقتی لباسی رو انتخاب کردین و به اتاق پرو می‌رین که فقط یک آینه کوچیک داره و پشت سر شما چند نفر منتظر هستن تا کار شما تمام بشه تا اونا هم خودشون رو در آینه ببینن ،استرس گرفتین و شاید دیگر از اون مزون و فروشگاه بیرون اومدین بدون اینکه خرید کرده باشین زیرا نمی‌تونستین یک انتخاب دقیق داشته باشین.

در مزون‌های لباس ، داشتن یک آینه قدی بزرگ و سرتاسر در راحتی مشتری بسیار کمک می‌کنه.زیرا با این آینه دیگه مشتری شما منتظر نمی‌مونه تا بقیه مشتری‌ها خودشون رو در آینه ببینن و نوبت به اونا برسه و هم‌زمان چند نفر می‌تونن به‌راحتی و بدون استرس بهترین انتخاب رو داشته باشن.

آینه دکوراتیو مزونی
آینه دکوراتیو مزونی

آینه دکوراتیو مزونی شما باید شفاف باشه

داشتن یک آینه‌ی باکیفیت عالی و شفافیت بالا حق همه مشتری‌های مزون شماست تمامی آینه‌های تولیدی آینه‌ها از بهترین و باکیفیت‌ترین آینه‌های موجود در بازار هست و تمامی متریال های استفاده‌ شده برای تولید یک آینه دکوراتیو مزونی کیفیتی عالی و درجه‌یک رو دارن و ازاین‌رو این تولیدی از محصول تولیدشده و مرغوبیت اون مطمئن هست.

برای همین برای اونا یک سال گارانتی در نظر گرفته که در صورت نارضایتی شما ، آینه رو پس بگیره و آینه موردنظر شما رو بهتون عرضه کنه.

آینه دکوراتیو مزونی

چرا از لامپ‌های ال ای دی برای تولید آینه دکوراتیو مزونی بک لایت و چراغ دار استفاده می‌کنیم

  • انرژی کمتری نسبت به بقیه لامپ‌ها مصرف می‌کنن:لامپ‌های ال‌ای‌دی انرژی کمی مصرف می‌کنن و درنتیجه اگر انرژی کمتری مصرف کنن صرفه‌جویی در مصرف هزینه نیز اتفاق می‌افته.
  • دارای نور طبیعی و ملایم هست:لامپ‌های ال‌ای‌دی دارای نوری زیبا و ملایم و حالتی طبیعی دارن.
  • برای ساخت لامپ‌های ال ای دیگر از جیوه استفاده نمی‌کنن و به همین دلیل به محیط‌زیست و ما آسیب نمی‌زنن و برای موجودات زنده مضر نیستن.
  • عمر طولانی دارن:لامپ‌های ال‌ای‌دی نسبت به همه لامپ‌های موجود در بازار دارای عمری طولانی هستن و کمتر خراب می‌شن و می‌سوزن.با استفاده از این لامپ‌ها شما دیگه هر روز لامپ تعویض نمی‌کنین و در هزینه شما صرفه‌جویی می‌شه.
آینه دکوراتیو مزونی
  • ·  ازخود گرما ایجاد نمی‌کنن: اگر یادتون باشه لامپ‌های قدیمی با روشن موندن داغ می‌شدن و ازخود گرما تولید می‌کردن و همچنین باعث می‌شد تا فضا گرم بشه و همین موضوع استفاده از اونا رو در تابستون سخت می‌کرد.لامپ‌های ال ای دی به این صورت نیست و فضا رو گرم نمی‌کنه و اگر دست‌تون به اونا بخوره دیگر دست‌تون نمی‌سوزه.
  • ·  دارای تنوع رنگی ‌می‌باشن: لامپ‌های ال ای دی دارای رنگ‌بندی مختلف و زیادی هست.شما می‌تونین نسبت به محیط خود و رنگ موردعلاقه گزینه مناسب و موردپسند خودتون رو انتخاب کنین.
آینه دکوراتیو مزونی
آینه قدی نوری

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ