آینه مناسب آرایشگاه

آینه آرایش لایت‌دار

آینه یکی از وسیله‌هایی هست که امروزه کاربردهای تخصصی‌تری هم پیدا کرده. امروزه آینه علاوه بر کارکرد عمومی که همیشه داشته، عملکرد خاص‌تری هم پیدا کرده. آینه آرایشی لایت‌دار یکی از آینه‌های تخصصی هست که از مزایای خیلی خاصی هم برخوردار هستش. آینه آرایشی نباید یک آینه معمولی باشه، چون آرایش و میکاپ یک کار خیلی حرفه‌ای و تخصصی هستش و برای انجام اون نیاز به یک آینه‌ای هست که بتونه نیازهایی که برای آرایش وجود داره رو فراهم کنه. آینه لایت‌دار با توجه به مشخصاتی که داره، می‌تونه بهترین انتخاب برای آرایش محسوب بشه.

آینه آرایش لایت‌دار
آینه آرایش لایت‌دار

آینه آرایش لایت‌دار چه مشخصاتی رو داراست

آینه آرایش لایت‌دار یکی از آینه‌های جدیدی هست که در اون از چراغ LED استفاده شده. چراغ LED مورد استفاده در این آینه، چراغی نواری شکله و ضخامت کمی هم داره که با این وجود می‌تونه پشت آینه قرار بگیره. این چراغ که پشت آینه قرار بگیره، نوع قرارگیری اون موجب میشه تا وقتی چراغ روشن بشه نوری ملایم و طبیعی رو برای آینه ایجاد کنه. نور ایجاد شده، نوری هست که دور آینه ایجاد میشه و این نور مخفی می‌تونه به اندازه کافی برای آرایش مناسب باشه.

آینه آرایش لایت‌دار
آینه گرد نوری

نور ایجاد شده کاملا یکدست و خوب دور آینه ایجاد میشه و اطراف آینه رو به خوبی روشن می‌کنه. وقتی شما جلوی این آینه آرایش و گریم قرار بگیرین، در معرض نور آینه قرار گرفتین و باعث میشه تا بتونین کاملا روشن و واضح تصویر خودتون رو در آینه ببینین. این نور، نور مورد نیاز برای آرایش رو کاملا تامین می‌کنه. نور از جای دقیق و درستی منتشر میشه که بازدهی بالایی رو خواهد داشت.

آینه آرایش لایت‌دار
آینه گرد میکاپ

آینه آرایش لایت‌دار طوری طراحی شده که بتونه تمام نیازی که برای آرایش وجود داره رو تامین کنه. برعکس آینه‌های ساده و معمولی که هیچ‌وقت نمی‌تونن به این خوبی عملکرد داشته باشن. چون وقتی از اون مدرن‌ترین آینه‌های گریم استفاده میشه، نور مورد نیاز برای آرایش رو از روشنایی که برای محیط استفاده شده دریافت می‌کنین. اما آینه لایت‌دار خیلی دقیق نور خودش رو روش چهره می‌تابونه و از این طریق صورت کاملا روشن و واضح دیده میشه. برای آرایش اصولا نیاز به نوری هست که بتونه بهترین دید رو ایجاد کنه.

آینه آرایش لایت‌دار
آینه نوری دوسر گرد

موارد استفاده آینه آرایش لایت‌دار کجاست

آرایش و میکاپ در آرایشگاه و سالن زیبایی داره به طور حرفه‌ای و تخصصی انجام میشه. به همین دلیل هم هست که باید ابزار کار، کاملا حرفه‌ای باشه. اون هم وسیله‌ای مثل آینه که خیلی مهمه و تاثیر زیادی رو روی روند آرایش داره. بنابراین آینه‌ای مثل آینه آرایش لایت‌دار خیلی گزینه خوبی برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی هست. شما با این آینه قطعا می‌تونین برای مشتری‌تون میکاپی تمیز و حرفه‌ای رو انجام بدین. درواقع با این آینه مدرن آرایشی شما عملکرد خیلی بهتری رو خواهید داشت. چون وقتی دید خوبی داشته باشین، قطعا دقت و تمرکز بالایی براتون ایجاد میشه.

آینه آرایش لایت‌دار
آینه بروز آرایشگاهی

علاوه بر این موضوع آینه آرایش لایت‌دار روی دکوراسیون و چیدمان آرایشگاه هم تاثیر کاملا مثبتی رو داره. با استفاده از این آینه آرایشگاهی مدرن فضایی که ایجاد میشه، کاملا مدرن و شیک محسوب میشه. فضای آرایشگاه روی جذب مشتری هم تاثیر مستقیمی رو داره. چون وقتی فضایی که خودش مدعی ارائه خدمات زیبایی به طور حرفه‌ای به مشتری‌ها هست، باید فاکتورهای زیبایی رو خودش هم دارا باشه. اولین چیزی که توجه هر کسی رو به خودش جلب می‌کنه، همین ظاهر و دکوراسیون آرایشگاه هستش. فضایی که برای خودتون و مشتری‌ها می‌سازین، امضای کار شما می‌تونه باشه که نشون میده سطح کارتون در چه حد هستش.

آینه آرایش لایت‌دار
آینه گرد میکاپ

همچنین خیلی از خانم‌ها نیاز به یک آینه آرایش لایت‌دار در خونه هم دارن. با این آینه شما خودتون در خونه می‌تونین یک آرایش کاملا حرفه‌ای رو برای خودتون انجام بدین و دیگه نیازی نباشه که هزینه زیادی رو برای این کار به آرایشگاه بپردازین. شما وقتی جلوی این آینه قرار بگیرین، نور چراغ‌های آینه به شما این امکان رو میده که روی صورت خودتون اشراف کامل داشته باشین. در این صورت خودتون با دیدن ویدئوهای آموزشی هم می‌تونین میکاپی دلخواه رو انجام بدین. در کنار همه این‌ها استفاده از این آینه فضای خونه شما رو خیلی شیک‌تر می‌کنه. همینطور به خاطر نورپردازی و انعکاسی که در آینه اتفاق می‌افته، فضای شما دلبازتر هم دیده میشه.

آینه آرایش لایت‌دار
آینه نوری برای آرایش

بنابراین از هر جهتی این لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی پیشنهاد خوبی برای فضای کاری و همینطور محل زندگی شماست. به این دلیل که عملکرد خیلی خاصی رو از خودشون در معرض نمایش میذارن و موجب میشن تا چیدمان و دکوراسیونی دلخواه و مطلوب رو داشته باشین.

آینه آرایش لایت‌دار چه قابلیت‌هایی رو هم می‌تونه داشته باشه

غیر از نورپردازی عالی که آینه آرایش لایت‌دار داره، این آینه می‌تونه یکسری قابلیت‌های خاص دیگه‌ای هم داشته باشه. این قابلیت‌هایی در موردشون می‌خوایم صحبت کنیم، انتخابی هستن. یعنی شما هر قابلیتی رو که فکر می‌کنین دوست دارین روی آینه‌تون داشته باشین یا این که مورد نیازتون هست رو انتخاب می‌کنین تا روی آینه اجرا بشه.

آینه آرایش لایت‌دار
آینه نوردار

. اولین قابلیتی که آینه آرایش لایت‌دار می‌تونه داشته باشه، امکان وصل شدن به اینترنت و بلوتوث هست. با وصل شدن آینه امکان پخش موسیقی و ویدئو فراهم میشه. در این صورت وقتی که جلوی آینه مشغول آرایش و میکاپ باشین، می‌تونین از این زمان نهایت استفاده رو ببرین و همزمان به موسیقی مورد علاقه‌تون و یا پادکست هم گوش بدین.

. روی صفحه آینه می‌تونین درخواست بدین تا هر چیزی که دوست دارین، حکاکی بشه. برای حک روی انواع آینه آرایشی هر طرح، نوشته یا لوگویی می‌تونین انتخاب کنین تا دقیقا طبق خواسته خودتون روی آینه حکاکی انجام بشه و زیبایی دوچندانی رو به آینه ببخشه.

آینه آرایش لایت‌دار
آینه قدی سالنی

. برای این که بتونین روی صورت خودتون اشراف کامل و دید نزدیک و دقیقی رو داشته باشین، می‌تونه روی آینه از یک آینه کوچیکی که قابلیت بزرگنمایی داره استفاده بشه. این امکان برای آرایش می‌تونه خیلی پیشنهاد خوبی باشه که با اون دقت و تمرکزتون بالاتر میره و می‌تونین آرایشی بی‌نقص رو پیاده کنین.

آینه آرایش لایت‌دار رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

کارگاه تولیدی آینه تولید کننده انواع آینه‌های مدرن مثل آینه آرایش لایت‌دار هستش. در این کارگاه هر سفارشی که بدین، دقیقا طبق خواسته خودتون و در کمترین زمان آماده میشه. تمام آینه‌ها هم از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار هستن و می‌تونن با نمونه‌های خارجی خودشون هم رقابت کنن. همچنین قیمت آینه‌ها هم به دلیل این که هیچ واسطه‌ای برای فروششون وجود نداره، خیلی مناسب هستن.

آینه آرایش لایت‌دار
آینه آرایش لایت‌دار

اما غیر از کیفیت بالا و قیمت مناسبی که آینه‌های این مجموعه دارن، از یکسری مزیت‌های خاص دیگه هم بهره‌مند هستن. مثل داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله که روی آینه وجود داره. در این صورت هر مشکلی هم احیانا اگر قرار باشه برای آینه به وجود بیاد، نیازی نیست تا شما هیچ هزینه‌ای رو پرداخت کنین. هر چیزی شامل ضمانت میشه، حتی سوختن لامپ رو هم می‌تونین پیگیری کنین تا در سریع‌ترین زمان براتون کاملا رایگان تعویض کنیم. البته مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه متاسفانه شامل این ضمانت نیست. جدا از این موارد ضمانت مرجوعی هم در نظر گرفته شده. تا اگر آینه اون چیزی که می‌خواستین نبود بتونین مرجوعش کنین.

شماره‌ تماس مجموعه ما هم 09357015855 هست. برای سفارش و دریافت راهنمایی برای خرید و انتخاب آینه‌ها می‌تونین از طریق همین شماره اقدام کنین. همکاران ما تجربه بالایی رو در این زمینه دارن و قطعا می‌تونن شما رو به خوبی راهنمایی کنن. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ