آینه آرایش و گریم

آینه آرایش و گریم

آینه‌های امروزی اینطور نیستن که فقط یک نوع باشن و از همون هم برای هر کاربردی استفاده بشه. بلکه یکسری آینه‌های تخصصی هستن که می‌تونن برای استفاده‌های مختلفی به کار برن. مثل آینه آرایش و گریم که انواع مختلفی داره و در تمام این‌ها به عملکرد و کاربرد آینه بسیار توجه شده. برای این که این آینه‌ها بتونن باعث بشن تا روند کار آرایش و گریم خیلی بهتر انجام بشه. این آینه‌های امروزی همچنین موجب شدن که دیگه کسی سراغ آینه‌های قدیمی و معمولی برای آرایش نره. چون اون‌ها نمی‌تونن شبیه آینه‌های مدرن امروزی عمل کنن.

آینه آرایش و گریم
آینه آرایش و گریم

انواع آینه آرایش و گریم مدرن

در آرایش و گریم داشتن تصویر خوب و همینطور نوری که بتونه کمک کنه تا دید خوبی داشته باشین و در نهایت هم بتونین میکاپی حرفه‌ای و تمیز رو انجام بدین. به همین دلیل طراحی آینه‌های جدید گریم و آرایش به‌صورتی بوده که بتونه این دو فاکتور مهم رو به‌خوبی تامین کنه. اما این انواع آینه آرایش و گریم مدرن چه آینه‌هایی هستن:

آینه نوردار

از انواع آینه آرایش و گریم میشه به آینه نوردار اشاره کرد. آینه نوردار آرایشی آینه‌ای هست که دور این آینه نوری ایجاد شده. این نور ایجاد شده به‌وسیله چراغ LED تامین میشه که این چراغ پشت آینه قرار داده میشه. برای این که بشه پشت آینه چراغی رو تعبیه کرد، امکان استفاده از چراغ‌های معمولی نیست. به همین دلیل چراغ مورد استفاده برای آینه نوردار هم نواری شکل هست و ضخامت کمی هم داراست که خیلی راحت پشت آینه قرار داده میشه و نور قابل‌توجهی رو تامین می‌کنه.

آینه آرایش و گریم
آینه نوردار میکاپ

این نوع از آینه آرایش و گریم نور خودش رو خیلی خوب و از جای مناسبی منتشر می‌کنه تا بهترین بازدهی رو داشته باشه. بنابراین وقتی روبه‌روی این آینه قرار بگیرین، نور آینه کمک می‌کنه تا بتونین خیلی واضح و روشن خودتون رو در آینه ببینین. این دید خوب روی پوست و صورت در آرایش موضوع خیلی مهمی هستش که باید مورد توجه قرار بگیره. با وجود آینه نوردار شما قطعا نور فوق‌العاده‌ای رو خواهید داشت که به شما در روند آرایش هم کمک می‌کنه تا عملکرد خیلی بهتری رو داشته باشین.

آینه آرایش و گریم
آینه گرد نوری

آینه لامپی

آینه لامپی هم از انواع دیگه آینه آرایش و گریم مدرن محسوب میشه. در آینه لامپی هم دقیقا از چراغ LED استفاده میشه که این چراغ شکل متفاوتی با چراغ مورد استفاده در آینه نوردار داره. در این آینه چراغ‌ها به جای این که پشت آینه قرار داده بشن، روی خود آینه قرار می‌گیرن. این نوع قرارگیزی چراغ‌ها در آینه لامپی باعث میشه تا نورپردازی آینه حالت مستقیمی پیدا کنه.

آینه آرایش و گریم
آینه میکاپ لامپی

در مورد این نوع از آینه آرایش و گریم هم این نکته وجود داره که نور منتشر شده از چراغ‌های آینه کمک می‌کنه تا بتونین چهره خودتون رو خیلی واضح در آینه تماشا کنین. وقتی بتونین روی صورت اشراف کاملی داشته باشین، قطعا عملکرد بهتری رو هم برای آرایش و گریم خواهید داشت و کار بهتری رو هم پیاده می‌کنین. این آینه‌ها به بهترین شکل ممکن نوری که برای آرایش و میکاپ نیاز هست رو برای شما تامین می‌کنن تا میکاپی مورد دلخواه رو بتونین انجام بدین.

انواع آینه آرایش و گریم رو به چه صورت‌هایی می‌تونین مورد استفاده قرار بدین

. آینه آرایش و گریم به‌صورت دیواری می‌تونه استفاده بشه. آینه دیواری نصب راحتی داره و موجب میشه دیگه فضایی از محیط اشغال نشه. آینه دیواری از زمان‌های گذشته تا به امروز همیشه مورد استفاده قرار می‌گرفت و امروزه هم با وجود آینه‌های مدرنی که وجود دارن، شکل بروز و مدرنی به خودش گرفته.

آینه آرایش و گریم
آینه دیواری آرایشگاهی

. آینه گریم و میکاپ یک حالت دیگه که می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره، به‌صورت رومیزی هستش. آینه رومیزی برای آرایش خیلی آینه مناسبی هستش. چون در این صورت شما روی میز می‌تونین لوازم آرایشی خودتون رو قرار بدین تا دسترسی راحتی هم بهشون داشته باشین. برای آرایش شما نیاز به وسیله‌های زیادی نیاز دارین که در طول کار هم بهشون احتیاج خواهید داشت. بنابراین آینه آرایش رومیزی از گزینه‌های خوبی برای آینه میکاپ هستش و خیلی هم مورد توجه واقع شده.

آینه آرایش و گریم
آینه لامپی

. حالت دیگه‌ای که آینه آرایش و گریم می‌تونه داشته باشه، به‌صورت دوطرفه هستش. آینه میکاپ دوطرفه آینه خیلی جدیدی هستش که از مزایای خاص خودش بهره‌منده. آینه دوطرفه با امکان استفاده از هر دو سمت اون به‌طور همزمان باعث میشه تا بتونین با وجود یک آینه، کارآیی دو آینه مجزا رو داشته باشین.

آینه آرایش و گریم
آینه دوطرفه قدی

آینه آرایش و گریم برای چه فضاهایی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیره و

. آرایشگاه و سالن زیبایی قطعا اولین جایی هستن که به ذهن هر کسی برای آرایش می‌رسه. چون در این فضاها آرایش و میکاپ به‌شکل حرفه‌ای و تخصصی خودش انجام میشه. به همین دلیل هم آینه که وسیله مهمی هستش باید حرفه‌ای باشه تا بتونه در روند آرایش کمک‌کننده باشه. این آینه‌ها با توجه به ویژگی‌ها و مزایایی که دارن می‌تونن بهترین انتخاب ممکن برای هر آرایشگاهی باشن. گریم و آرایش رو شما با استفاده از این آینه‌ها بهتر می‌تونین انجام بدین و خدمات بهتری رو به مشتری خودتون ارائه بدین.

آینه آرایش و گریم
آینه آرایشی چراغ‌دار

همچنین این آینه‌ها از نظر زیبایی هم در سطح بالایی هستن و می‌تونن فضای سالن شما رو خیلی شیک و مدرن جلوه بدن. دکوراسیون و چیدمان از فاکتورهای مهمی در هر آرایشگاهی هستن که می‌تونن روی جذب مشتری هم تاثیر مثبتی داشته باشن. چون وقتی این فضا خدمات زیبایی به مشتری‌های خودش عرضه می‌کنه باید خودش هم از ظاهر زیبایی برخوردار باشه. این آینه‌ها با ظاهر شیک و مدرنی که داره، موجب میشه تا فضای مدرنی هم ایجاد کنین.

همچنین هر خونه‌ای هم نیازه که آینه آرایش و گریم در اون وجود داشته باشه. چون تمام خانم‌ها برای آرایش‌های روزانه‌ای که دارن و همینطور برای برخی از مراسم‌ها ترجیح میدن که خودشون بخوان آرایش خودشون رو انجام بدن. بنابراین همچین آینه‌هایی می‌تونن به کمک شما بیان تا بتونین خودتون آرایشگر خودتون بشین و خیلی حرفه‌ای آرایش خودتون رو انجام بدین. علاوه بر این موارد آینه‌های مدرن، چیدمان خونه شما رو خیلی زیباتر می‌کنن. چون آینه‌ها تاثیر زیادی رو روی دکوراسیون فضای خودشون دارن. به همین دلیل آینه‌های نوردار و لامپی خیلی توصیه میشن.

آینه آرایش و گریم
آینه لامپی مدرن

انواع آینه آرایش و گریم رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه آرایش و گریم و همینطور انواع دیگه آینه در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت و استاندارد در حال تولید هستن و امکان خصوصی‌سازی برای تمام آینه‌ها هم وجود داره. هر آینه‌ای که سفارش بدین، دقیقا طبق خواسته شما و با کیفیتی فوق‌العاده و قیمت مناسب تولید و عرضه میشه. همچنین اگر آینه مورد دلخواهتون نبود، می‌تونین آینه رو مرجوع کنین.

آینه آرایش و گریم
آینه آرایش و گریم

اما ما یکسری مزایای دیگه هم در این مجموعه داریم که باعث شده تا نسبت به بقیه رقبا تمایز داشته باشیم. و اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی تمام آینه‌ها وجود داره. با این ضمانت اگر هر اتفاقی برای آینه‌ها به وجود بیاد، پشتیبانی از سمت مجموعه صورت می‌گیره. حتی اگر این مشکل در حد سوختگی لامپ هم باشه، ما این لامپ رو کاملا رایگان براتون تعویض می‌کنیم. فقط مواردی مثل شکسته شدن آینه و یا ضربه خوردن اون از سمت مشتری متاسفانه شامل این ضمانت نیست. همه این موارد رو برای ارائه خدمات بهتر و اطمینان بیشتر شما عزیزان در نظر گرفتیم.

برای سفارش آینه موردنظر خودتون می‌تونین با شماره‌های  09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. اگر حتی نمی‌دونستین که چه آینه‌ای رو می‌خواین انتخاب کنین، می‌تونین از مشاورین ما کمک بگیرین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ