آینه نوردار آرایشی

آینه نوردار آرایشی

آینه که کلا یک وسیله‌ای هست که در استفاده روزمره آدم‌ها قرار می‌گیره و یک وسیله مهمی در زندگی محسوب میشه. اما همین آینه در برخی از کاربردها اهمیت اون دوچندان میشه. مثل آرایش و میکاپ که برای اینچنین کارها دیگه آینه‌های ساده و معمولی کاربردی ندارن. درعوض آینه مدرنی مثل آینه نوردار آرایشی اومده که با توجه به ویژگی‌ها و مشخصاتی که داره، خیلی مورد توجه قرار گرفته. چون دیگه مثل قدیم نیست که برای هر جا و هر کاربردی، فقط از یک نوع آینه استفاده بشه که اون هم هیچ قابلیت خاصی رو از خودش نشون نده. در قسمت پایین در مورد این آینه‌ توضیح میدیم تا با این آینه آشنا بشین و دلیل برتری رو هم بدونین.

آینه نوردار آرایشی
آینه نوردار آرایشی

آینه نوردار آرایشی دقیقا به چه آینه‌ای میگن

آینه نوردار آرایشی همونطور که از اسمش هم مشخصه، دارای نورپردازی هستش. این نورپردازی رو با استفاده از چراغی به اسم LED تامین می‌کنه. شکل چراغی که در آینه نوردار استفاده میشه، نواری شکله و پشت آینه هم کار گذاشته میشه. این چراغ دارای ضخامت کمی هست و به همین دلیل هم خیلی راحت پشت آینه قرار داده میشه. و در ظاهر آینه مشخص نیست. فقط باعث میشه تا یک نور مخفی و ملایمی دور تا دور آینه ایجاد بشه که جلوه اون رو صدچندان می‌کنه. همچنین این آینه به نام‌های آینه نوری و آینه بک لایت هم شناخته میشه.

آینه نوردار آرایشی
آینه گرد نوردار

استفاده از چراغ LED برای آینه نوردار آرایشی موجب میشه تا نور کاملا یکدست یعنی بدون این که سایه‌ای ایجاد بشه، فراهم بشه. پس مقابل و اطراف آینه خیلی خوب روشن میشه. ووقتی هم که از آینه بخواین برای دین خودتون استفاده کنین، متوجه میشین که چقدر واضح‌تر و روشن‌تر می‌تونین خودتون رو ببینین. این چیزی هست که با آینه‌های معمولی هیچ‌وقت امکان‌پذیر نیست. چون اون‌ها فقط یک شفحه شفافی هستن که محیط اطراف خودشون رو نشون میدن. اما در آینه‌های مدرن طراحی به‌صورتی بوده که این آینه‌ها بتونن دید خیلی بازتری داشته باشن.

آینه نوردار آرایشی
آینه نوری مدرن

چرا آینه نوردار آرایشی

میکاپ و آرایش هم دیگه شکل گذشته خودشون رو ندارن. امروزه این کارها هم خیلی حرفه‌ای‌تر و به‌روزتر انجام میشه. برای همین وسیله‌هایی هم که برای این کار نیاز هست باید به‌روز باشن تا بتونن به بهتر شدن انجام کار کمک کنن. در حین انجام آرایش، نور از فاکتورهای مهمی محسوب میشه که باید به حالت درستی هم تابیده بشه. تا بتونه دید بهتری رو به شما بده و شما هم بتونین با دقت بالاتری آرایش رو برای خودتون و یا فرد دیگه‌ای انجام بدین. چون نور دقیقا روی صورت میفته و دید خیلی واضحی رو برای آرایش ایجاد می‌کنه.

آینه نوردار آرایشی
آینه میکاپ قاب‌دار

در آرایش این که شما بتونین کامل روی صورت اشراف داشته باشین، خیلی موضوع مهمیه. به همین دلیل هم آینه‌های آرایشی امروزی بر این اساس طراحی شدن که بتونن به شما دید بهتری رو بدن. درواقع کمک کنن تا بتونین میکاپ خیلی تمیز و بی‌نقصی رو ارائه بدین. همین مشخصه اصلی آینه نوردار آرایشی باعث شده تا این آینه خیلی مورد توجه قرار بگیره و دیگه کسی از آینه‌های قدیمی استفاده نکنه. اما آینه نوری تنها مشخصه‌ای که داره، داشتن نورپردازی نیست. بلکه یکسری قابلیت‌های دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه که بیشتر این آینه رو متمایز کرده.

آینه نوردار آرایشی
آینه آرایشی رومیزی

قابلیت‌های دیگه آینه نوردار آرایشی چیه

قابلیت‌هایی که عنوان میشن، انتخابی هستن و برای داشتن هرکدوم باید خودتون انتخاب کنین که می‌خواین کدوم از امکانات رو داشته باشین.

آینه نوردار آرایشی
آینه نوردار

. نور آینه نوردار آرایشی رو شما می‌تونین هر زمان که نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، تغییر بدین. تا بتونین نور مورد نیاز خودتون رو داشته باشین.

. روی صفحه آینه آرایشی از یک آینه‌ای با قابلیت زوم بیشتر می‌تونین استفاده کنین. در این صورت با این آینه می‌تونین قسمت‌هایی از صورت خودتون رو با دید نزدیک‌تری ببینین.

. آینه رو می‌تونین به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین. در این حالت این قابلیت برای آینه ایجاد میشه که بتونین از طریق اون موسیقی یا ویدئو پخش کنین. یک قابلیت خیلی جذاب که باعث میشه تا حین آرایش بتونین از زمانتون نهایت استفاده رو ببرین.

. روی صفحه آینه نمایش زمان، دما یا تاریخ می‌تونه نمایش داده بشه.

آینه نوردار آرایشی رو چه جاهایی باید به کار برد

آرایشگاه

وقتی حرف از میکاپ و آرایش میشه، اولین جایی که به ذهن می‌رسه آرایشگاه و سالن زیبایی هستش. در این فضا آرایش به‌طور تخصصی به مشتری‌های خودش ارائه میشه. برای این که شما به‌عنوان میکاپ‌آرتیست و آرایشگر بتونین کارتون رو خیلی بهتر ارائه بدین، آینه نوردار آرایشی بهترین انتخاب برای شماست. چون چنان دیدی رو به شما میده که بتونین بهترین خودتون رو انجام بدین.

آینه نوردار آرایشی
آینه نوری آرایشگاهی

علاوه بر این که آینه نوردار آرایشی خیلی عملکرد خوبی رو از خودش نشون میده و انجام کار رو برای شما راحت می‌کنه، از نظر ظاهری هم خیلی زیباست. درواقع زیبایی آینه هم باید از مواردی باشه که مورد توجه قرار بگیره. چون دکوراسیون و فضایی که ایجاد می‌کنین، می‌تونه یک عاملی برای جذب مشتری‌های بیشتری باشه. درواقع آدم‌ها قبل از انتخاب هر جایی برای رفتن و گرفتن خدمات از اون، به اولین چیزی که توجه می‌کنن دکوراسیون اون هست. این موضوع برای آرایشگاه خیلی پررنگ‌تر میشه. چون سالن زیبایی خودش خدمات زیبایی ارائه میده. پس باید فضای زیبایی هم داشته باشه.

آینه نوردار آرایشی
آینه نوری میکاپ

خونه

خونه هم از جاهایی محسوب میشه که آینه آرایشی در اون معمولا مورد استفاده قرار می‌گیره. چون خیلی از اوقات نیازی نیست که شما برای انجام آرایش خودتون به آرایشگاه مراجعه کنین. در این موارد آینه نوردار آرایشی به کمک شما میاد تا بتونین خیلی بهتر کارتون رو انجام بدین. حتی اگر خیلی هم مبتدی باشین با این آینه می‌تونین آرایش کاملی رو برای خودتون انجام بدین.

آینه نوردار آرایشی
آینه نوری گرد

همچنین با آینه نوردار آرایشی می‌تونین فضای خونه خودتون رو خیلی زیباتر جلوه بدین. چون با ظاهر شیکی که داره می‌تونه تمام توجه‌ها رو به خودش جلب کنه. آینه در دکوراسیون هر خونه‌ای از عناصر اصلی حساب میشه. آینه وقتی نوردار هم که باشه، جذابیت خاصی به اون اضافه میشه.

آینه نوردار آرایشی رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

انواع مختلف آینه مثل همین آینه نوردار آرایشی در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشه. کیفیت و قیمت تمام آینه‌ها رو تضمین می‌کنیم. به این دلیل که از ابتدا تا آخر و حتی فروش توسط خود مجموعه انجام میشه. تا راحتی بیشتری برای مشتریان ایجاد بشه و واسطه‌هایی هم که وجود دارن، حذف بشن. هر آینه‌ای هم که دوست داشته باشین در کمترین زمان و دقیقا مطابق خواسته شما تولید می‌کنیم و به دستتون می‌رسونیم.

آینه نوردار آرایشی
آینه نوردار آرایشی

اما کیفیت بالا و قیمت مناسب تنها مشخصه کارگاه تولیدی آینه نیستن. بلکه چیزی که ما رو متمایز کرده، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش. این ضمانت این اطمینان رو به شما میده که اگر هر اتفاقی هم احیانا برای آینه به وجود بیاد، از طرف مجموعه رسیدگی و رفع میشه. این کار بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای انجام میشه. همچنین ضمانت مرجوعی هم داریم که به‌عنوان مثال اگر آینه سفارشی‌تون مورد رضایت شما واقع نشد، بتونین اون رو برگردونین. فقط در صورتی که آینه دچار شکستگی یا ضربه از سمت مشتری بشه، این ضمانت شامل حال اون نمیشه.

شماره‌های تماسی هم که می‌تونین با ما در ارتباط باشین، 09901717305 و 02188068352 هستن. هر سوال یا مشاوره‌ای هم در مورد آینه نوردار آرایشه نیاز داشته باشین می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین و با ما ارتباط برقرار کنین. آدرس مجموعه تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ