آینه گریم و میکاپ

آینه گریم و میکاپ

آینه برای گریم و میکاپ دیگه مثل گذشته نیست که یک آینه ساده با صفحه شفاف باشه و هیچ قابلیت خاص دیگه‌ای از خودش نداشته باشه. بلکه امروزه انواع آینه گریم و میکاپ معرفی شدن که این آینه‌ها با عملکرد خاص خودشون تونستن کاملا جایگزین آینه‌های قدیمی بشن. این آینه‌ها با کارکرد خاص خودشون باعث شدن تا بتونین گریم و میکاپی حرفه‌ای رو انجام بدین. این آینه‌ها اغلب دارای نورپردازی به اصولی‌ترین شکل ممکن هستن که این نورپردازی به شما در فرآیند گریم و میکاپ خیلی کمک می‌کنن تا بتونین کارتون رو به بهترین نحو انجام بدین.

آینه گریم و میکاپ
آینه گریم و میکاپ

معرفی انواع آینه گریم و میکاپ

آینه بک‌لایت

یکی از انواع آینه گریم و میکاپ مدرن، آینه بک‌‌لایت هستش. آینه بک‌لایت میکاپ یک آینه جدید هست که نورپردازی خودش رو به وسیله چراغ LED تامین می‌کنه. چراغی که برای آینه بک‌لایت مورد استفاده قرار می‌گیره، به شکلی هست که می‌تونه پشت آینه قرار داده بشه. این چراغ شکل نواری داره و یک‌تکه هست و ضخامت کمی هم داره که به همین دلیل پشت آینه می‌تونه کار گذاشته بشه. وقتی چراغ به این صورت پشت آینه قرار بگیره، نور مخفی و ملایمی رو دور آینه فراهم می‌کنه که جلوه خیلی خاصی رو هم به آینه می‌بخشه.

آینه گریم و میکاپ
آینه بک‌لایت آرایشی

این نور ایجاد شده برای آینه گریم و میکاپ از نوع بک‎‌لایت خیلی کابردی هستش. از این جهت که نور آینه خیلی خوب و به میزان کافی می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه. بنابراین وقتی از این آینه برای آرایش استفاده می‌کنین، نور اون باعث میشه تا بتونین چهره خودتون رو خیلی واضح و همینطور روشن در آینه ببینین. چون دید خوب و باز روی چهره و پوست در گریم موضوع خیلی مهمی هستش. و شما بدون داشتن نور و دید خوب نمی‌تونین میکاپ دلخواه خودتون رو انجام بدین.

آینه گریم و میکاپ
آینه قدی بک‌لایت

آینه لامپ‌دار

از انواع دیگه آینه گریم و میکاپ میشه به آینه لامپ‌دار اشاره کرد. آینه آرایشی لامپ‌دار هم مثل آینه بک‌لایت در اون از چراغ LED استفاده میشه. اما چراغ مورد استفاده برای آینه لامپ‌دار شکل متفاوتی داره و همینطور نوع قرارگیری اون هم متفاوت هستش. در این آینه از تعدادی چراغ LED روی خود آینه استفاده میشه. بنابراین این نوع چراغ و به‌کارگیری اون باعث میشه تا نورپردازی مستقیمی برای آینه لامپ‌دار ایجاد بشه. نور آینه هم به دلیل این که چراغ‌ها با یک فاصله مشخص و در جای مناسبی قرار داده میشن، نور مطلوب و خیلی خوبی هستش که هیچ سایه‌ای رو هم نداره و نور یکدستی رو منتشر می‌کنه.

آینه گریم و میکاپ
آینه لامپ‌دار میکاپ

این نوع از آینه گریم و آرایش هم باعث میشه تا شما روند کارتون خیلی بهتر بشه. چون نور مستقیما روی چهره تابیده میشه و موجب میشه تا با دید خوب ایجاد شده، تمرکز و دقت بالایی براتون فراهم بشه. چون گریم و میکاپ امروزه خیلی حرفه‌ای و تخصصی شدن و برای این که بتونین این کار ظریف رو بهتر انجام بدین، نیاز دارین که دید کافی و خوبی داشته باشین. به همین دلیل طراحی این آینه‌ها به این صورت انجام شدن که بتونن نور رو در درست‌ترین جای ممکن انتشار بدن.

آینه گریم و میکاپ
آینه میکاپ

چه قابلیت‌های خاصی می‌تونن روی آینه گریم و میکاپ امروزی نصب بشن

یکسری قابلیت‌های جذاب و کاربردی هستن که می‌تونن به انتخاب شما روی آینه گریم و میکاپ سفارشی‌تون نصب بشن. یعنی اینطور نیست که این آینه‌ها به‌طور خودکار این قابلیت‌ها رو داشته باشن. بلکه شما هر قابلیتی که دوست داشتین و فکر می‌کنین که براتون مفید و کاربردی هست رو می‌گین تا روی آینه شما اجرا بشه.اما این قابلیت‌ها چی هستن:

آینه گریم و میکاپ
آینه آرایشگاهی مدرن

. انواع آینه گریم و میکاپ امروزی که دارای نورپردازی هستن، این امکان رو دارن که بتونین میزان نور اون‌ها رو کمتر یا بیشتر کنین. در این صورت اگر هر زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، می‌تونین از طریق آینه نور مورد نیاز خودتون رو داشته باشین.

. نورپردازی آینه می‌تونه با رنگ‌های مختلفی انجام بشه و شما می‌تونین خودتون انتخاب کنین که آینه‌تون چه رنگ‌هایی رو برای نورپردازی داشته باشه. یعنی فقط یک رنگ رو نمی‌تونین انتخاب کنین. بلکه مثلا رنگ طبیعی مثل آفتابی و مهتابی که برای گریم و میکاپ مناسب هستن رو انتخاب می‌کنین در کنار رنگ صورتی تا هر زمان که خودتون دوست داشتین، بتونین این تغییر رنگ نور رو برای آینه داشته باشین.

. آینه گریم و میکاپ مدرن امکان وصل شدن به اینترنت یا بلوتوث هم داره. در این صورت شما می‌تونین با آینه‌تون موسیقی پخش کنین یا این که حتی ویدئویی رو ببینین. یک امکان خیلی خاص و جذاب که می‌تونین وقتی جلوی آینه مشغول به کار هستین، استفاده کنین و از کار و زمانتون هم لذت ببرین.

. روی صفحه نمایش آینه می‌تونه از یک آینه کوچیکی استفاده بشه که این آینه قابلیت بزرگنمایی داره. در این صورت شما با استفاده از اون می‌تونین قسمت‌هایی از صورت و پوست خودتون رو از نمای نزدیک ببینین و اینطوری اشراف بیشتری هم براتون ایجاد میشه.

. حکاکی هم می‌تونه آینه گریم رو از نظر بصری خیلی زیبا و خاص‌تر بکنه. برای حکاکی می‌تونه هر نوشته یا طرحی انتخاب بشه که روی آینه اجرا بشه. حکاکی آینه رو خیلی خاص جلوه میده، به‌طوری که شما این آینه رو جای دیگه‌ای نمی‌بینین.

آینه گریم و میکاپ
آینه مدرن میکاپ

این انواع آینه گریم و میکاپ بیشتر کجا مورد استفاده قرار می‌گیرن

. گریم و میکاپ کارهایی هستن که به‌طور تخصصی و حرفه‌ای دارن در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی انجام می‌گیرن. برای انجام این کارها به اصولی‌ترین شکل ممکن قطعا نیاز به آینه‌ای هست که اون آینه هم بتونه حرفه‌ای باشه. به همین دلیل آینه‌های بک‌لایت و چراغ‌دار با توجه به مزایا و مشخصاتی که دارن، می‌تونن بهترین انتخاب ممکن برای این فضاها باشن. علاوه بر کارکرد خیلی خوب این انواع آینه گریم و میکاپ، این آینه‌ها خیلی مدرن و زیبا هستن و می‌تونن فضای سالن شما رو خیلی زیباتر نشون بدن.

آینه گریم و میکاپ
آینه گرد آرایشگاهی

. خانم‌ها معمولا آرایش‌های روزانه خودشون و حتی برخی از آرایش‌های مهم رو ترجیح میدن که خودشون در خونه انجام بدن. بنابراین این آینه‌ها که معرفی شدن برای استفاده در هر خونه‌ای هم قطعا مفید هستن. چون ضمن این که به شما برای انجام یک آرایش حرفهای و تمیز کمک می‌کنن، موجب میشن تا بتونین فضای خونه و چیدمان اون رو خیلی زیباتر و جذاب‌تر جلوه بدین و دکوراسیون منزل خودتون رو خیلی مدرن‌تر کنین.

آینه گریم و میکاپ
آینه آرایشی

آینه گریم و میکاپ رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع آینه‌های خاص از جمله انواع آینه گریم و میکاپ هستش. در این کارگاه شما هر آینه‌ای که سفارش بدین، دقیقا طبق خواسته شما تولید میشه. تمام آینه‌ها از بالاترین سطح کیفیت و استاندارد برخوردارن. همینطور ما برای فروش آینه‌ها هیچ واسطه‌ای نداریم. به همین دلیل آینه‌های تولیدی این مجموعه از قیمت مناسبی هم در کنار کیفیت فوق‌العاده برخوردار هستن.

آینه گریم و میکاپ
آینه گریم و میکاپ

اما به جز این موارد ما برای کسب رضایت حداکثری مشتری‌های خودمون، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی تمام آینه‌ها در نظر گرفتیم. این ضمانت این اطمینان رو برای شما ایجاد می‌کنه که اگر احیانا مشکلی برای آینه به وجود بیاد، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. چون پشتیبانی کامل از طرف مجموعه ما وجود داره تا نیازی نباشه که نگران بشین و هزینه‌ای رو بپردازین. در کنار همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم برای آینه‌ها وجود داره تا در صورت مورد رضایت نبودن آینه سفارشی‌تون، بتونین اون رو مرجوع کنین.

برای سفارش آینه دلخواه خودتون می‌تونین از طریق شماره‌های  09901717305 و 02188068352 اقدام کنین. اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی هم داشتین، همکاران ما می‌تونن شما رو با توجه به تجربه و علمی که در این زمینه دارن به نحو احسنت راهنمایی کنن. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ