آینه آرایشی لامپ‌دار

آینه آرایشی لامپ‌دار

آینه لامپ‌دار از جدیدترین آینه‌هایی هست که به‌دلیل ویژگی‌ها و مشخصاتی که داره، خیلی مورد توجه قرار گرفته. به‌طوری که باعث شده تا دیگه توجهی به آینه‌های قدیمی و معمولی نشه و در اکثر کاربردها جایگزین اونا شده. مثل آینه آرایشی لامپ‌دار که شاید بشه گفت که بیشترین استفاده این آینه‌هاست. چون عملکردی رو به‌عنوان آینه آرایشی نشون داده که از هیچ‌نظری قابل مقایسه با آینه‌های معمولی نباشه. آینه لامپ‌دار بعد از معرفی خیلی زود جای آینه‌های معمولی رو گرفت. که این موضوع به‌خاطر کارکرد خیلی عالی و همینطور زیبایی ظاهری این آینه هست.

آینه آرایشی لامپ‌دار
آینه آرایشی لامپ‌دار

معرفی و چرایی آینه آرایشی لامپ‌دار

آینه آرایشی لامپ‌دار به‌صورتی هست که دور تا دور این آینه با هر شکلی که باشه، تعدادی لامپ قرار داده میشه. این لامپ‌ها روی خود آینه قرار می‌گیرن یا این که اگر آینه قاب‌دار باشه، روی قاب به کار گذاشته میشن. لامپ‌ها رو با یک فاصله استاندارد و مشخصی روی آینه قرار میدن تا نوری که منتشر میشه خیلی یکدست و بدون هیچ سایه‌ای باشه.

آینه ارایشی لامپ‌دار
آینه چراغ‌دار میکاپ

اما چرایی اصلی آینه لامپ‌دار برای آرایش، همین نورپردازی خیلی خوب و درست اون هست. چون اصلا طراحی آینه لامپی به این منظور هست که بتونه تصویر واضح‌تری رو در خودش ایجاد کنه. به همین خاطر هم که میکاپ و آرایش نیاز به تصویر خوب و همینطور نور کافی دارن تا خیلی خوب انجام بشن، این آینه خیلی گزینه مناسبی هستش. وقتی روبه‌روی آینه قرار می‌گیرین تا میکاپ‌آرتیست روی صورت شما آرایش رو انجام بده، این آینه کمک می‌کنه تا دید خیلی بازتری داشته باشین. حتی اگر خودتون هم بخواین آرایش رو روی صورت خودتون اجرا کنین، مطمئن باشین که این آینه کمک شما می‌کنه تا بتونین آرایش خیلی تمیزتر و بی‌نقص‌تری داشته باشین.

آینه آرایشی لامپ‌دار
آینه قدی لامپی

مهم‌ترین موارد استفاده آینه آرایشی لامپ‌دار

سالن زیبایی

وقتی حرف از آینه و آرایش میشه، اولین جایی که به ذهن هرکسی برسه شاید همین آرایشگاه و سالن زیبایی باشه. به این خاطر که در این فضا میکاپ و آرایش داره به‌طور تخصصی و حرفه‌ای برای مشتری‌ها انجام میشه. به همین دلیل هم موارد و لوازمی که به آرایش مربوط هستن، در این فضا نقش خیلی مهم‌تری رو دارن. که آینه یکی از مهم‌ترین وسیله‌هایی هست که در هر آرایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیره. در این فضا باید به وجه‌های مختلفی از هر آینه توجه کرد. که با این وجود آینه آرایشی لامپ‌دار خیلی توصیه میشه که از هر منظری که نگاه کنیم، می‌تونه خیلی گزینه خوبی باشه.

آینه آرایشی لامپ‌دار
آینه آرایشگاهی لامپ‌دار

در آرایشگاه که میکاپ و آرایش خیلی حرفه‌ای و به‌روز انجام میشه، این آینه کمک می‌کنه تا شما دید خیلی بازتری براتون ایجاد بشه و اشراف روی کارتون رو خیلی بیشتر می‌کنه. چون نور دقیقا روی صورت می‌افته و صورت کاملا روشن میشه و شما می‌تونین خیلی با دقت و تمرکز بالایی کارتون رو انجام بدین. که این موضوع از اصلی‌ترین دلایل استفاده از آینه آرایشی لامپ‌دار در هر سالن آرایشی هست.

آینه آرایشی لامپ‌دار
آینه سالن زیبایی

خونه

آینه آرایشی لامپ‌دار وجودش برای هر خونه‌ای هم می‌تونه به‌نوعی ضروری باشه. چون نیاز به آینه آرایشی در هر خونه‌ای وجود داره. که بین گزینه‌های مختلفی که برای آینه آرایشی وجود داره، آینه لامپی خیلی گزینه خوبی هست. چون شما برای آرایش‌های روزمره و یا مراسماتی که خیلی مهم نیستن، نیازی نیست که به آرایشگاه برین. با این آینه می‌تونین خیلی خوب خودتون یک آرایش زیبایی رو برای خودتون داشته باشین. چون صورت و چهره شما رو خیلی واضح در آینه نشون میده و باعث میشه تا خودتون هم با این دید باز بتونین خیلی راحت، میکاپ دلخواه خودتون رو انجام بدین. همچنین به‌عنوان ابزار تزیینی هم می‌تونه در فضای شما مورد استفاده قرار بگیره.

آینه آرایشی لامپ‌دار
آینه آرایشی چراغ‌دار

اتاق گریم

اتاق گریم هم از مواردی هست که آینه آرایشی لامپ‌دار از بهترین انتخاب‌ها برای اونه. اتاق گریم می‌تونه برای سینما، تئاتر، تلویزیون، آتلیه عکاسی و … باشه. گریم و آرایش در این فضاها هم خیلی اهمیت دارن و گاهی یک کار خیلی ظریف و زمان‌بری ممکنه باشه. به همین دلیل آینه لامپی در روند کار کمک می‌کنه تا کار خسته‌کننده هم نشه. همچنین در عکاسی و فیلمبرداری هم این آینه‌ها خیلی نمای زیبایی دارن.

آینه آرایشی لامپ‌دار
آینه گریم

دلیل استفاده از آینه آرایشی لامپ‌دار

آینه آرایشی لامپ‌دار همونطور که در قسمت‌های بالاتر هم توضیح داده شد، به‌خاطر نورپردازی خیلی درستی که داره دید خیلی خوبی رو برای میکاپ و آرایش میده. که این نور و تصویر واشح رو شما هیچ‌وقت نمی‌تونین با لامپ‌ها و آینه‌های معمولی دیگه تامین کنین. چون اصلا طراحی و عملکرد آینه لامپی برای همین بوده که بتونه در موارد آرایشی عملکرد خیلی خوبی رو داشته باشه.

آینه آرایشی لامپ‌دار
آینه لامپی دیواری

اما جدا از این که آینه آرایشی لامپ‌دار خیلی کارکرد بهتری رو نسبت به خیلی از آینه‌ها دارن، در طراحی و دکوراسیون هم خیلی نقش خوب و مثبتی رو دارن. آینه‌ها به‌طور کلی از عناصر مهمی در دکوراسیون محسوب میشن. در مورد آینه آرایشی هم چون که این آینه برای یک کار زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیره، ظاهر اون اهمیت بیشتری پیدا می‌کنه. این آینه با ظاهر مدرن و خیلی جذابی که داره، می‌تونه در فضایی که قرار گرفته تغییرات خیلی خوبی رو ایجاد بکنه. درواقع این آینه چنان از زیبایی خاصی برخورداره که به نقطه کانونی در فضای خودش تبدیل میشه.

آینه آرایشی لامپ‌دار
آینه گریم چراغ‌دار

به‌خصوص برای فضاهای کاری که دکوراسیون زیبا می‌تونه عاملی برای جذب مشتری بیشتری باشه. به این دلیل که آدم برای رفتن به جایی و گرفتن خدمات از اون فضا، اولین چیزی که بهش توجه می‌کنن و نظرشون رو جلب می‌کنه همین دکوراسیون و طراحی اون فضاست. تا افراد با داشتن حس خوب در این فضا، باز هم دلشون بخواد بیان و از خدمات شما استفاده کنن. درواقع شما با فضایی که برای خودتون و مشتری‌ها ایجاد می‌کنین، نشون میده که چقدر حرفه‌ای و به‌روز هستین.

آینه آرایشی لامپ‌دار رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در کارگاه تولیدی آینه هر نوع آینه آرایشی لامپ‌دار و انواع دیگه آینه تولید میشه. در ساخت آینه‌ها وسواس خاصی به کار گرفته میشه تا بتونیم آینه‌هایی با کیفیت خیلی بالا و همینطور قیمت مناسب رو به مشتریان خودمون عرضه کنیم. شما حتی اگر ندونین برای فضا و کاربردتون چه آینه‌ای مناسب هست، می‌تونین از مشاوران ما کمک بگیرین. اونا با تجربه کاری بالایی که دارن، می‌تونن بهترین پیشنهادها رو با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارین، داشته باشن.

آینه آرایشی لامپ‌دار
آینه آرایشی لامپ‌دار

اما جدا از این موضوعات چیزی که کارگاه آینه‌ها رو خیلی متمایزتر کرده، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله تمام آینه‌هاست. ضمانت بدون قید و شرط این اطمینان‌خاطر رو ایجاد می‌کنه که اگر هر مشکلی هم برای آینه‌ها به وجود بیاد، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای این مشکل رو رفع می‌کنیم. البته در حالتی که آینه دچار شکستگی بشه یا ضربه بخوره، این ضمانت شامل حال اون نیست. حتی این امکان رو هم فراهم کردیم تا اگر از آینه سفارشی‌تون رضایت نداشتین و خوش‌تون نیومد، بتونین اون رو برگردونین.

‌شماره‌های تماس مجموعه هم 09901717305 و 02188068352 هستن که می‌تونین برای ثبت سفارش و یا دریافت مشاوره از طریق این شماره‌ها اقدام کنین. مشاوران ما در خدمت شما هستن تا بتونن شما رو به بهترین نحو در یک خرید عالی و کاربردی راهنمایی کنن. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ