لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی

آینه‌هایی امروزه معرفی شدن که خیلی تخصصی و حرفه‌ای عمل می‌کنن. و مثل گذشته نیستن که فقط یک آینه با صفحه شفاف باشن که هیچ قابلیتی هم از خودشون نداشته باشن. به‌عنوان مثال برای آرایش، لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی امروزه در بازار هستن که این آینه‌ها رو از هیچ نظری نمیشه با آینه‌های قدیمی مقایسه کرد. این آینه‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای از خودشون نشون میدن که باعث میشن تا روند آرایش خیلی بهتر و کامل‌تر پیش بره. به این دلیل که آینه یک عنصر خیلی مهمی برای آرایش محسوب میشه. این اهمیت به‌قدری هستش که اصلا بدون آینه، امکان انجام آرایش وجود نداره.

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی
لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی به چه صورت هستن

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرن، اغلب دارای نورپردازی هستن. این نورپردازی کمک می‌کنه تا آرایش خیلی تمیز و بی‌نقص انجام بشه. در این آینه‌ها خیلی فکر شده تا بتونن نور رو در جای درستی و به بهترین شکل منتشر کنن. و در نهایت باعث ایجاد دو نوع آینه مدرن آرایشی شده. در این آینه‌ها نور خیلی یکدست و بدون این که سایه‌ای رو بخواد تشکیل بده، منتشر میشه.

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی
آینه هالیوودی دیواری

همچنین در لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی در کنار عملکرد خوب آینه، به طراحی ظاهر و زیبایی اون هم خیلی توجه شده. تا آینه بتونه در هر فضایی که قرار می‌گیره، زیبایی بیشتری به اون اضافه کنه. آینه به صورت کلی به‌دلیل خاصیت بازتاب و انعکاس، فضای خودش رو بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه میده. وقتی هم که آینه خودش روشنایی منتشر کنه، در این دلباز نشون دادن فضای اطرافش تاثیر بیشتری رو داره.

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی
آینه قدی آرایشی

اما این لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی چه آینه‌هایی هستن

در قسمت پایین این لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی رو برای شما معرفی می‌کنیم. که در این آینه‌ها حالت نورپردازی با هم فرق می‌کنه.

آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار یکی از لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی هستش. که طبق اسمی هم که داره مشخصه که در اون چراغ مورد استفاده قرار می‌گیره. چندین چراغ LED روی خود آینه و یا قاب اون قرار داده میشه. این چراغ‌ها با تعداد و فاصله مشخصی روی آینه قرار داده میشن. تا بتونن روشنایی قابل قبولی رو ایجاد کنن. این آینه به نام‌های دیگه‌ای هم شناخته میشه، مثل آینه هالیوودی و آینه لامپی.

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی
آینه چراغ‌دار آرایشی

وقتی روبه‌روی آینه چراغ‌دار برای آرایش قرار بگیرین، نور آینه کمک می‌کنه تا خیلی واضح و روشن در آینه دیده بشین. وقتی چهره کاملا روشن در آینه دیده بشه، اشراف روی اون هم بیشتره. و منجر به یک آرایش کاملا حرفه‌ای و بی‌نقص میشه. به همین دلیل هم هست که آینه‌های قدیمی دیگه هیچ جایگاهی رو برای آرایش ندارن و تقریبا منسوخ شدن. و آینه‌هایی مثل آینه لامپی جدید به‌خصوص برای میکاپ و گریم خیلی مورد توجه هستن.

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی
آینه مدرن چراغ‌دار

آینه نوری

یکی دیگه از لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی، آینه نوری محسوب میشه. در این آینه هم دقیقا مثل آینه چراغ‌دار، از چراغ LED استفاده میشه. اما چراغی که در این آینه به کار میره، شکل متفاوتی داره. یک چراغ یک‌تکه و نواری شکل که پشت آینه قرار داده میشه. بنابراین برعکس آینه چراغ‌دار نورپردازی مخفی و ملایمی رو داره. این نور از پشت آینه تابیده میشه. به همین دلیل به این آینه، آینه بک‌لایت هم گفته میشه.

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی
آینه نوری گرد

آینه نوری هم مثل آینه چراغ‌دار نور خودش رو خیلی خوب و به اندازه کافی به اطراف خودش منتشر می‌کنه. بنابراین با قرار گرفتن در برابر آینه، صورت خودتون رو خیلی خوب و واضح در آینه می‌بینین. درواقع این آینه‌ها شرایط رو برای یک آرایش خیلی خوب و بی‌نقص فراهم می‌کنن. چون بدون دید کامل شما نمی‌تونین هیچ‌وقت میکاپی کامل رو انجام بدین. آینه نوری و آینه چراغ‌دار به دلیل عملکرد عالی که از خودشون نشون میدن، برای کاربردهای زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرن. به‌خصوص برای آرایش و میکاپ این آینه‌ها خیلی کمک‌کننده هستن.

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی
آینه نوردار

آینه دوطرفه

از لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی دیگه میشه به آینه دوطرفه اشاره کرد. آینه دوطرفه همونطور که مشخصه، دوطرف اون امکان استفاده به‌صورت همزمان رو داره. برای ساخت این آینه، از دو آینه استفاده میشه که قسمت پشت اون‌ها رو به همدیگه قرار می‌گیره. به همین دلیل برای فضاهایی که کوچیک هستن و نیاز به چندین آینه دارن، آینه میکاپ دوطرفه خیلی انتخاب خوبی هستش.

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی
آینه دوطرفه

آینه دوطرفه آینه خیلی جدیدتری هستش که به‌دلیل عملکردی که داره خیلی مورد توجه قرار گرفته. و در هر جایی که قرار بگیره می‌تونه تمام توجه‌ها رو به خودش جلب کنه. آینه دوطرفه می‌تونه هم به‌صورت آینه چراغ‌دار و هم آینه نوری باشه. تا در این صورت هم از مزایای آینه دوطرفه بشه استفاده کرد و هم از مزایای آینه چراغ‌دار یا آینه نوری.

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی چه جاهایی کاربرد دارن

هر جایی که آرایش و میکاپ انجام میشه، این لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی که عنوان شدن می‌تونن کاربرد داشته باشن. اما مهم‌ترین این فضاها رو در قسمت زیر بهشون اشاره می‌کنیم.

در آرایشگاه و سالن زیبایی، آرایش به‌صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای برای مشتریانش انجام میشه. برای انجام آرایش نیاز به آینه وجود داره. و با توجه به این که در این فضا مشتری‌ها انتظار یک آرایش خیلی حرفه‌ای رو دارن، دیگه نمیشه از آینه‌های قدیمی استفاده کرد. و به‌جای اون‌ها لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی که کارکرد خیلی عالی رو از خودشون نشون میدن، خیلی انتخاب خوبی هستن. درواقع این آینه‌ها برای این هدف طراحی شدن که بتونن کمک کنن تا شما به‌عنوان آرایشگر بتونین یک آرایش خیلی خوب و مورد انتظار مشتری رو ارائه بدین.

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی
آینه چراغ‌دار آرایشگاهی

وقتی مشتری شما جلوی آینه بنشینه و شما بخواین آرایش رو روی صورت پیاده کنین، این آینه‌ها نور خودشون رو دقیقا روی چهره میندازن و شما دید خیلی بهتری رو دارین. با این نور دقیق و کافی شما دقت و تمرکز بالاتری رو هم خواهید داشت. علاوه بر این‌ها با لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی شما فضای خیلی زیباتری رو هم برای سالن ایجاد می‌کنین. چون زیبایی دکوراسیون و طراحی داخلی موضوع خیلی مهمی هستش که در آرایشگاه هم اهمیت اون چند برابر میشه.

خیلی از اوقات برای آرایش‌های روزانه و عادی نیازی نیست که به آرایشگاه مراجعه کنین. می‌تونین خودتون با این آینههای مدرن، یک آرایش خیلی خوب و تمیزی رو برای خودتون انجام بدین. بنابراین لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی برای هر خونه‌ای هم می‌تونن کاربردی باشن. همچنین زیبایی خاصی رو هم برای خونه شما به ارمغان بیارن.

لوگس‌ترین آینه‌های آرایشی
آینه میکاپ

حالا چرا لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی رو از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه ضمن تولید لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی، انواع آینه‌های مدرن دیگه‌ای هم تولید میشه. تمام آینه‌هایی که در کارگاه تولیدی آینه تولید میشن از بالاترین کیفیت برخوردارن. چون برای ساخت آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و بروزترین تجهیزات استفاده میشه. برای فروش آینه‌ها، واسطه‌ای هم وجود نداره. به همین دلیل آینه‌ها از قیمت مناسبی هم برخوردارن. همچنین نیروهای متخصصی هم در این مجموعه مشغول به کار هستن که در نهایت آینه‌هایی با استاندارد بالایی و برابر با نمونه‌های خارجی تولید میشن.

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی
لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی

اما این موارد تنها چیزهایی نیستن که در کارگاه تولیدی آینه وجود دارن. بلکه آینه‌ها از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردارن. این ضمانت این اطمینان رو به مشتری میده که اگر هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، پشتیبانی از طرف کارگاه صورت می‌گیره. و نیازی نیست که مشتری هزینه‌ای رو بپردازه. ضمانت مرجوعی هم در کنار همه این موارد هست تا دلایل محکمی برای خرید شما از کارگاه تولیدی آینه باشن. این مزایا رو شما فقط و فقط در کارگاه تولیدی آینه می‌تونین داشته باشین.

شماره‌های تماس برای ارتباط با ما  09901717305 و 02188068352 هستن. می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین و ثبت سفارش خودتون رو برای لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی و یا هر آینه مدنظر دیگه‌ای انجام بدین. مشاورین ما با تجربه بالایی که در این زمینه دارن، می‌تونن شما رو به بهترین نحو راهنمایی کنن. حتی اگر بین آینه‌ها هم کردد باشین می‌تونن با توجه به سلیقه و انتظارتون، آینه مناسبی رو پیشنهاد بدن. آدرس مجموعه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ